MAN Lions coach
|
|
« Reply #195 on: January 08, 2012, 19:42:51 » |
|
Generalni direktor Kantonalnog javnog komunalnog preduzeća Gradski saobraćaj - GRAS Haris Kadić kazao je danas novinarima da je pozvao predstavnike Naše stranke na sastanak na kojem će biti govora o uvođenju kasne noćne linije u Sarajevu. Naša stranka je prošle sedmice u Sarajevu organizovala potpisvanje peticije ispred sarajevske Katedrale i na web stranici za uvođenje noćne autobuske linije u dane vikenda, koju je potpisalo 1.600 građana... http://www.radiosarajevo.ba/novost/70501/direktor-gras-a-pozvao-na-razgovor-o-nocnoj-linijiOvo je stara vijest,oni su već dolazili prošle godine. Kadić je danas naglasio da je uvođenje te linije i više nego potrebno da bi i oni koji rade noćne smjene imali na raspolaganju javni gradski prijevoz, a noćne linije potrebne su i mladim ljudima koji u dane vikenda izlaze i ostaju u gradu zabavljajući se. Pretežno ljudi koji rade noćne smjene rade ih u radne dane,ali je primarni zadatak linije da prevoze ljude koji se zabavljaju u dane vikenda.Znači da je ipak nefer da samo budu dani vikenda,onda bi trebalo svaki dan da linija bude,zbog ljudi koji rade? Ili se linije uspostavljaju na osnovu kriterija 1600 mladih nekakvih sljedbenika političke partije naspram 450.000 ljudi u gradu,zarad zabavljanja? Ko će GRAS-u platiti "zabavljanje" i "noćni život"? Potpuna besmislica. Neka stranka organizuje autobus i finansira egzibicije zabavljanja.
|
|
« Last Edit: January 08, 2012, 19:48:28 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #196 on: January 08, 2012, 20:00:19 » |
|
Generalni direktor Kantonalnog javnog komunalnog preduzeća Gradski saobraćaj - GRAS Haris Kadić kazao je danas novinarima da je pozvao predstavnike Naše stranke na sastanak na kojem će biti govora o uvođenju kasne noćne linije u Sarajevu. Naša stranka je prošle sedmice u Sarajevu organizovala potpisvanje peticije ispred sarajevske Katedrale i na web stranici za uvođenje noćne autobuske linije u dane vikenda, koju je potpisalo 1.600 građana... http://www.radiosarajevo.ba/novost/70501/direktor-gras-a-pozvao-na-razgovor-o-nocnoj-linijiOvo je stara vijest,oni su već dolazili prošle godine. Kadić je danas naglasio da je uvođenje te linije i više nego potrebno da bi i oni koji rade noćne smjene imali na raspolaganju javni gradski prijevoz, a noćne linije potrebne su i mladim ljudima koji u dane vikenda izlaze i ostaju u gradu zabavljajući se. Pretežno ljudi koji rade noćne smjene rade ih u radne dane,ali je primarni zadatak linije da prevoze ljude koji se zabavljaju u dane vikenda.Znači da je ipak nefer da samo budu dani vikenda,onda bi trebalo svaki dan da linija bude,zbog ljudi koji rade? Ili se linije uspostavljaju na osnovu kriterija 1600 mladih nekakvih sljedbenika političke partije naspram 450.000 ljudi u gradu,zarad zabavljanja? Ko će GRAS-u platiti "zabavljanje" i "noćni život"? Potpuna besmislica. Neka stranka organizuje autobus i finansira egzibicije zabavljanja. Ma dobro GRAS je odavno postao "servis za zadovoljavanje određenih ćeifova i ličnih interesa nadobudnih pojedinaca i određenih grupa formalnih i neformalnih"....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #197 on: January 08, 2012, 20:28:16 » |
|
Slažem se da je nočni prijevoz više nego potreban. U svakom normalnom gradu koji nešto znači ima nočnih linija za gradjane. Svakako, ovo mi nekako mirise na "politicku stvar" i to nije dobro.
1. Trebalo bi da ima javni prijevoz svaki dan, ne samo vikendom, upravo za ljude koji rade u nocnim smjenama. 2. Sta se tice promjene kapaciteta, moze biti tako: Radnim danom interval 60 minuta, petak i subota 30 minuta. Normalno je da ljudi idu za zabavom, to nije nista lose. U Pragu su cak produzili vrijeme saobracaja metro-a zbog "pijanaca". 3. S obzirom na hronicne probleme u drustu treba: Imati u svakom autobusu NAJMANJE 2 STRAZARA, cijena karte bi trebala da bude recimo 3 KM (znaci visa od normalne, to je standard u velikim gradovima Europe). Cijena karte bi bila veca i zbog potrebnosti onih strazara. Znamo svi sta se nekad desava u vozilima, vjerujem da bi ljudi spremno platili vise kada bude sprijecen ulazak razbojnika, pijanih u komatu i raznih nocnih individuuma.
Ukoliko ce biti autobusa s kamerama, trebali bi ovi voziti posebno na nocnoj liniji. Ne preporucuje se koristiti zglobna vozila jer ima losije kontrole situacije u vozilu nego kod "kratkog" standardnog autobusa. Naprimjer u Pragu idu nocas samo "solo" tramvaji", nema kompozicija od 2 vagona jer oni drugi vagoni bez vozaca vjerovatno nebi prezivjeli duze od sedmice dana u saobraćaju.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #198 on: January 08, 2012, 21:14:59 » |
|
Ja rekoh ranije da stražari nemaju ovlasti zapravo nikakve,pošto su sredstva javnog prevoza javno mjestu tu je nadležna policija za JRM,kamoli da utvrđuju ko šta nosa u džepu. Uostalom,ko to može poznati po faci putnika ima li pištolj,nož ili ne.Može najnormalnije ući,platiti kartu i napraviti incident.Pijani ljudi,kriminalci u sred bijela dana prave probleme,sjetimo se da je u punom tramvaju ubijeno dijete na očigled ostalih putnika,oštećenja imovine su sasvim normalna.Svijest na nivou. Mi smo u Sarajevu,nas zanima Sarajevo,i ravnamo se prema sigurnosnoj situaciji u ovom gradu,policiji,Zakonu,mentalitetu ljudi itd., a ne ostali gradovi Evrope.Da bi bilo šta preslikali iz Evrope,mnoge stvari se moraju prije toga uraditi,postepeno i na vrijeme,ali mi čak ne stojimo u mjestu,već samo zaostajemo. Ja opet naglašavam da je zahtjev primarno za uvođenje pjanske linije,a ne radi potreba ljudi koji rade u noćnim smjenama. Ja ne vidim u čemu je problem nekoristiti taxi za prevoz od kafane do kuće. Cijena u osnovi ne mora biti veća radi zaštitara,tu je trošak goriva,jer čemu da u jednoj turi autobus kruži poluprazan sa 20-tak putnika,i tu nije samo gorivo jedini trošak,ima i ostale amortizacije vozila. Sad još i firma treba u interesu sljedbenika stranke praviti dodatne finansijsko-tehničke ispade,dosta je ionako što su linije loše organizovane i neracionalno vozila korištena proteklih godina što je dovelo do znatnih troškova,zapravo nikakve zarade nije bilo,a sve je propalo. Ja se nadam da će kolege koje budu posmatrale ovu ideju u firmi,razmisliti dobro šta rade.
|
|
« Last Edit: January 08, 2012, 21:23:49 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #199 on: January 08, 2012, 21:35:14 » |
|
Mi nemamo luksuz da stojimo, analiziramo, pravimo procjene i onda da primjenjujemo. Ako to budemo radili, kaskat ćemo za svima 50 i više godina. Mi moramo rješavati probleme u hodu. zato treba pustiti liniju npr 7 dana pa da se vide sve mane i nedostaci, pa da se onda donese konačan sud.
Ovako naglabanje ne vodi ničemu, dok se ne vidi stanje u praksi. Naravno, ja ne negiram ničije mišljenje niti predviđanje, ali smatram da je bolje pričati o prednostima i manama nakon probnih vožnji, a ne ovako "u prazno". Treba dati priliku svemu, pa da vidimo je li stanovništvo u Sarajevu civilizirano ili ....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #200 on: January 08, 2012, 22:10:59 » |
|
Ako bude u pitanju produžena smjena 31e kao što je to bilo ranije onda će vjerovatno raditi 3 zglobna vozila ili 2 zglobna 1 solo. Jedino ako tu liniju bude radila posebna smjena pa zaduže solaće sa drugih linija. Trebalo bi gledati da se tu stavi 854 koji ima video nadzor.
Mislim da bi najisplativije bilo na tu liniju staviti minibuse, ali trenutno je jako malo ispravnih minibusa (1 ispravan na 2 linije) tako da to u ovom trenutku otpada.
Cijena bi po meni trebala biti 3,20KM (normalna 1,60 x 2). Ako imaš za provod imaš i da platiš kartu.
@the_dubster itekako je stanje viđeno u praksi što se tiče petka i subote. Mislim da je nekoliko godina tim danima išao prevoz na 31e do 2:30 sve dok pod pritiskom Centrotransa na 12 linija nisu vraćeni redovi vožnje koji su važili prije 2004.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #201 on: January 08, 2012, 23:18:11 » |
|
Postaje iritantno ovo poređenje Sarajeva sa ostalim evropskim i svjetskim metropolama. U tim metropolama je normalna situacija u Sarajevu nije sviđalo se to nekome ili ne. Ja osobno bih najviše volio da imamo prevoz cijelu noc svakih 10 minuta. To je znak da smo ozbiljna evropska metropola a ne grad koji je svjetlosnu godinu udaljen od ostalih metropola. Tačno je to Azra da zastitari nemaju neke posebne ovlasti ali njihovo prisustvo stvara drugaciji osjecaj i kod vozača i kod putnika. Slažem se s tobom ako si spreman da dernecis onda budi spreman i da platis taxi. Mislim da je najadekvatnije kompromisno rješenje pustiti liniju da radi mjesec dana, sapolicijom koordiniradi da po jedno policijsko vozilo bude na stanici gdje vozilo prelazi iz opcine u opcinu npr na Stupu nega bude policijsko vozila PU Novi Grad..na Otoci vozilo PU Novo Sarajevo i dalje kako slijedi . MOžda nije dobro vrijeme za "testiranje" linije s obzirom da je zimski period kada je najamnji priliv putnika ali eto... DOk je komercijala radila do 2.30 bilo je problema samo se to nije prijavljivalo. Ja to najbolje znam. Ako ne svaku noc onda svaku drug vozač je bio prinudjen bukvalno iznositi pijanice iz vozila na zavrsnim stanicama. Da ne govorimo o drugim problemima...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #202 on: January 08, 2012, 23:57:06 » |
|
S kim se jedino Sarajevo može porediti to je Beograd jer GSP je do 2000 spao na samo 450 vozila (tramvaja, trolejbusa, autobusa). Čitao sam da su u to vrijeme tamo pojedine "Ikače" radile 23 sata dnevno u 4 smjene.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Almir
|
|
« Reply #203 on: January 09, 2012, 15:31:58 » |
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QrPqOqDPR1c&feature=g-user-u&context=G2e02496UCGXQYbcTJ33a0dl_dVuqO3HIrDD61WSYmsYQgndydhik[/youtube]
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #204 on: January 09, 2012, 16:03:20 » |
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QrPqOqDPR1c&feature=g-user-u&context=G2e02496UCGXQYbcTJ33a0dl_dVuqO3HIrDD61WSYmsYQgndydhik[/youtube]
jao jao jao zaista ne mogu da vjerujem. Toliko tendencioznosti i novinarskog neprofesionalizma. Ne mogu da vjerujem da su samo pustili osobe sa "finim" izjavama. Gospođica sa muškim glasom je sasvim slučajno primjećena nekoliko puta kako se "švercuje" čak je iz autobusa bila i odstranjena. Onaj "pemzioner" izgleda za čitav životnije imao priliku da bude "medijska zvijezda" pa evo dočekao da i on bude "na televizoru"... Stvarno ko će ovom narodu ugoditi. Ako rade profesionalno i kontrolišu sve putniku moraju se posvađati tada su neljubazni. AKo ne gledaju na putnike bez karte opet ne valja. Ne znam šta hoćete više Zaista mi nije jasno da ako se ispostavi da su revizori "čisti" hoće li se ovi bijednici koji sebe nazivaju novinarima biti spremni ljudima izvinuti....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #205 on: January 09, 2012, 19:08:50 » |
|
http://www.sarajevo-x.com/bih/sarajevo/mjesecna-vozna-karta-za-studente-u-sarajevu-16-km/120109079Studenti će sa iskaznicama moći kupovati mjesečni kupon po cijeni od 16 KM koji će važiti u svim zonama i svim vidovima saobraćaja.
Za izradu iskaznica studenti su obavezni donijeti potvrdu o statusu redovnog studenta izdatu od strane visokoškolske ustanove u kojoj je redovan student upisan, popunjen obrazac "Prijava za subvenciju prijevoza redovnih studenata u javnom gradskom i prgradskom saobraćaju", a obrazac mogu preuzeti na web stranici Ministarstva saobraćaja KS, te index na uvid i jednu fotografiju.
Troškovi izrade iskaznica iznose 5 KM, a izrada iskaznica i prodaja studentskih kupona počinje u utorak 10. januara 2012. godine, na prodajnim mjestima GRAS-a: Ćumurija, Otoka, Ilidža i Dobrinja u vremenu od 7 do 14.30 sati, a karte preuzimaju lično studenti.
Studenti su obavezni izvršiti zamjenu postojećih studentskih karata do 16.j anuara ove godine, saopćeno je iz Službe za odnose sa javnoću GRAS-a. Još jedna idiotarija džabna. Pretpostavljam da će Kanton biti ažuran sa isplatama do stvarne cijene karte po zonama,a ne kao dosad?Hahhahaha
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #206 on: January 09, 2012, 19:10:56 » |
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QrPqOqDPR1c&feature=g-user-u&context=G2e02496UCGXQYbcTJ33a0dl_dVuqO3HIrDD61WSYmsYQgndydhik[/youtube]
jao jao jao zaista ne mogu da vjerujem. Toliko tendencioznosti i novinarskog neprofesionalizma. Ne mogu da vjerujem da su samo pustili osobe sa "finim" izjavama. Gospođica sa muškim glasom je sasvim slučajno primjećena nekoliko puta kako se "švercuje" čak je iz autobusa bila i odstranjena. Onaj "pemzioner" izgleda za čitav životnije imao priliku da bude "medijska zvijezda" pa evo dočekao da i on bude "na televizoru"... Stvarno ko će ovom narodu ugoditi. Ako rade profesionalno i kontrolišu sve putniku moraju se posvađati tada su neljubazni. AKo ne gledaju na putnike bez karte opet ne valja. Ne znam šta hoćete više Zaista mi nije jasno da ako se ispostavi da su revizori "čisti" hoće li se ovi bijednici koji sebe nazivaju novinarima biti spremni ljudima izvinuti.... Oni ti uvijek nađu "podobne" komentatore na temu GRAS. Ne treba obraćati pažnju,postali su nebitni.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #207 on: January 09, 2012, 19:16:49 » |
|
U pravu žena -> da ipak pojedinci zase*u sve. A nisam znao da se ova doplatna plaća samo u prisustvu policajca, te da se u njihovom prisustvu pokazuju lični podaci...
a ovo što se tiče iskaznica, stvarno je kiks hahahaha al et, opet ih je vlada uvalila. A znači sad i oni koji nisu imali prethodno ovu polugodišnju mogu vaditi ove mjesečne?
Moram sutra malo popratiti kako će CTS ovo urediti...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #208 on: January 09, 2012, 19:23:50 » |
|
U pravu žena -> da ipak pojedinci zase*u sve. A nisam znao da se ova doplatna plaća samo u prisustvu policajca, te da se u njihovom prisustvu pokazuju lični podaci...
a ovo što se tiče iskaznica, stvarno je kiks hahahaha al et, opet ih je vlada uvalila. A znači sad i oni koji nisu imali prethodno ovu polugodišnju mogu vaditi ove mjesečne?
Moram sutra malo popratiti kako će CTS ovo urediti...
Ne mora značiti da je Vlada uvalila u osnovi,pod uslovom da plati razliku na osnovu broja prodatih karata. Budemo vidjeli. Kartu mogu redovni studenti izvaditi bez obzira jesu li imali polugodišnju ili ne, uz potrebnu dokumentaciju. Iskaznice će vrijediti kao i obično,za akademsku godinu.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #209 on: January 09, 2012, 19:25:19 » |
|
Ja se sjecam jednog slucaja iz 2010 Avgust je bio na ZS grupa turista na stanica prije Z S ulaze 5 -ero Turista , ovi odmah nagrnuli na njih djesu karte naglabanje na Engleskom , Gestikulacije Rukama kao da beru jabuke sa grane , a ne da pricaju na kraju krajeva od jedne Zenske uzese ni manje ni vise nego 40 € kao kaznu , s tim da nista nisu izdali kao racun il tako sto
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|