bhbus.ba
November 22, 2024, 00:30:05 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 317918 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #120 on: December 28, 2011, 12:46:45 »

Prije početka redovne sjednice Skupštine Kantona Sarajevo na čijem dnevnom redu je Prijedlog budžeta za 2012. godinu, zastupnici su jednoglasno s 27 glasova ZA usvojili zaključke koje je formulirao Kolegij Skupštine KS na jučerašnjoj sjednici o Kantonalnom javnom komunalnom preduzeću Gradski saobraćaj - GRAS.

Tematska sjednica o godinama gomilanoj problematici u ovom preduzeću održana je u ponedjeljak, ali je prekinuta kako bi se kvalitetno formulirali obavezujući zaključci u vezi sa rješavanjem problema u preduzeću GRAS.

Naime, prvim zaključkom zadužuje se Vlada KS da putem resornog ministarstva predloži Skupštini KS Odluku o javnom linijskom prijevozu KS i to do februara 2012. godine.

Također, zadužuje se Vlada KS da u potpunosti sprovede Odluku o načinu ostvarivanja prava na naknadu za prijevoz na posao i s posla od 11. decembra 2008. godine kojom su obavezni svi budžetski korisnici da kupuju kupone.

Menađment GRAS-a se zadužuje da sačini program sanacije i finansijske konsolidacije preduzeća za period od 2012. do 2014. godine, kao i da sačini Pravilnik o sistematizaciji radnih mjesta u skladu s reorganizacijom preduzeća u roku od 90 dana.

Menadžment GRAS-a zadužuje se i da ispoštuje sve mjere i prijedloge Federalnog ureda za reviziju u vezi finansijskog poslovanja i provođenja procedura u skladu sa međunarodnim standardima.

Skupština KS je dala i saglasnost Vladi KS da provede proceduru kreditnog zaduženja sa ciljem preuzimanja kreditnih obaveza GRAS-a do januara 2012. godine, a traži se i od organa pravosuđa informacija o sporovedenim aktivnostima po podnesenim prijavama vezano za ovo preduzeće.

Posljedni zaključak zadužio je Kolegij Skupštine KS da jednom mjesečno vrši analizu izvršenja zaključaka o obavezi budžetskih korisnika da kupuju kupone za javni prijevoz.

Nakon usvajanja zaključaka premijer KS Fikret Musić zahvalio se zastupnicima i još jednom podcrtao da neće doći do privatizacije ovog javnog preduzeća.

FENA
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #121 on: December 28, 2011, 12:51:21 »

Htjedoh reći za menzu kako je radila prije rata na principu bonova gdje se moglo po jeftinoj cijeni nabaviti artikli(brašno,šećer),i svi se okoristili,menza je radila i bila je super,sada radi za 2-5% radnika i nepotrebna je.
Štamparija je neprofitabilna ako radi samo za karte,i ne znam da li može sa opremom biti konkurentna tržištu,ako ima tu istu opremu i radi za treća lica onda je rentabilna.

Primjera radi prije rata je bio ugovor sa Opresom i Duhanom o prodaji karata uz neku proviziju koja je danas 10 puta manja nego plaćanje uposlenika po trafikama i održavanje istih.O tome niko ne razmišlja.


Jedna od najbitnijh stvari je sistematizacija koja se mora hitno obaviti i više razriješiti bespotrebno plaćanje ljudi koji ne rade.Pa dalje sve ostalo.
« Last Edit: December 28, 2011, 13:01:47 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #122 on: December 28, 2011, 18:00:43 »

Izvini,kolektivni ugovor nije u interesu preduzeća,a najmanje u interesu radnika.Bilo kojih preduzeća.
Kolektivni ugovor je g*vno jer se on mora i treba primjeniti za komunalnu privredu jednoobrazno,a mora se ispostovati ako si pozitivan i imas pare,a ne zaradjivati nista praviti gubitke i traziti placu koja je 80% prihoda,je kretenizam.

Eto ti, primjer je isti sa malobrojnim uposlenicima RAD-a na poslovima redara za koje se izdvojilo 800,000KM za godinu dana.
Ja ne znam koliko ljudi kazne i koliko prihoda od tih kazni ostvare i dali ostvare veći prihod nego što su plaćeni.
Ljudi sjede u kafanama za vrijeme radnog vremena.Do 10-og u mjesecu prime platu preko 1000KM.
Mnogi radnici u GRAS-u govore kako su više volili manju platu kod Bime jer su sa njom mogli sve, nego ovu jer od nje nemaju ništa.


Vezano za tužbe,zašto su debilne:
Ne može čistačica tužiti firmu na iznos XX,XXX i diplomirani inžinjer za istu sumu.
Nije valjda da čistačica i inžinjer imaju isti koeficijent?I sve isto?
Ako je to tako hajmo biti svi čistačice.

Montiranje u NO od strane Vlade je posebna priča.O tome se knjiga može napisati.

Svi koji imaju krivične prijave trebaju biti odstranjeni sa posla.Dovoljan je njihov lopovski rad,koji je povreda radne obaveze da se po hitnom postupku odstrane.Ja ne bi ni čekala presudu,pa neka svoja tzv. prava sa ulice traže.Ako ih neko bude htio saslušati.

TAčno tako Azra ne valja zakon. Loš je kriminalan je ma ne valja ni čemu ali ga MORAŠ poštovati sve dok je na snazi. Evo ti jedan detalj. Fazlagić Amir, Selimović Hasan i njima slični vozači krali do iznemoglosti. Znali su "zavrnuti" po čitav autobus. Bimo ih istjerao s posla. Oni tužili dobili presudu, presuda postala pravosnažna i osim što ih se moralo vratiti na posao morali su im čak isplatiti i plate kao da su radili . Advokat na sudu rekao da vozač nije dužan prodavati karte....šta ćemo sad? Oni lopovi, krali , zakon na njihovoj strani. Ista stvar ti je sa kolektivnim ugovorom. On ne valja ali ga moraš poštovati jer je važeći...
Što se tiče debilnih tužbi,  izvor informisanja ili ti je netačan ili ti je sudski vještak za ekonomska i finansijska pitanja loš. DAkle apsolutna je glupost da inženjer i čistačica tužavaju firmu za isti iznos.
Svi koji imaju krivične prijave ne smiju biti odstranjeni s posla jer prijava može "pasti" vrlo lahko. Krivična prijava ti je krivičnopravne norme i može je podnijeti svako, i ona nema nikakvu snagu dok se ne procesuira. Znači ljudi s krivičnim prijavama mogu biti suspendovani do okončanja postupka ali im se ne smije prekidati radni odnos jer se može ponoviti slučaj gore navedenih likova.....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #123 on: December 28, 2011, 18:07:21 »

Izvini,kolektivni ugovor nije u interesu preduzeća,a najmanje u interesu radnika.Bilo kojih preduzeća.
Kolektivni ugovor je g*vno jer se on mora i treba primjeniti za komunalnu privredu jednoobrazno,a mora se ispostovati ako si pozitivan i imas pare,a ne zaradjivati nista praviti gubitke i traziti placu koja je 80% prihoda,je kretenizam.

Eto ti, primjer je isti sa malobrojnim uposlenicima RAD-a na poslovima redara za koje se izdvojilo 800,000KM za godinu dana.
Ja ne znam koliko ljudi kazne i koliko prihoda od tih kazni ostvare i dali ostvare veći prihod nego što su plaćeni.
Ljudi sjede u kafanama za vrijeme radnog vremena.Do 10-og u mjesecu prime platu preko 1000KM.
Mnogi radnici u GRAS-u govore kako su više volili manju platu kod Bime jer su sa njom mogli sve, nego ovu jer od nje nemaju ništa.


Vezano za tužbe,zašto su debilne:
Ne može čistačica tužiti firmu na iznos XX,XXX i diplomirani inžinjer za istu sumu.
Nije valjda da čistačica i inžinjer imaju isti koeficijent?I sve isto?
Ako je to tako hajmo biti svi čistačice.

Montiranje u NO od strane Vlade je posebna priča.O tome se knjiga može napisati.

Svi koji imaju krivične prijave trebaju biti odstranjeni sa posla.Dovoljan je njihov lopovski rad,koji je povreda radne obaveze da se po hitnom postupku odstrane.Ja ne bi ni čekala presudu,pa neka svoja tzv. prava sa ulice traže.Ako ih neko bude htio saslušati.

TAčno tako Azra ne valja zakon. Loš je kriminalan je ma ne valja ni čemu ali ga MORAŠ poštovati sve dok je na snazi. Evo ti jedan detalj. Fazlagić Amir, Selimović Hasan i njima slični vozači krali do iznemoglosti. Znali su "zavrnuti" po čitav autobus. Bimo ih istjerao s posla. Oni tužili dobili presudu, presuda postala pravosnažna i osim što ih se moralo vratiti na posao morali su im čak isplatiti i plate kao da su radili . Advokat na sudu rekao da vozač nije dužan prodavati karte....šta ćemo sad? Oni lopovi, krali , zakon na njihovoj strani. Ista stvar ti je sa kolektivnim ugovorom. On ne valja ali ga moraš poštovati jer je važeći...
Što se tiče debilnih tužbi,  izvor informisanja ili ti je netačan ili ti je sudski vještak za ekonomska i finansijska pitanja loš. DAkle apsolutna je glupost da inženjer i čistačica tužavaju firmu za isti iznos.
Svi koji imaju krivične prijave ne smiju biti odstranjeni s posla jer prijava može "pasti" vrlo lahko. Krivična prijava ti je krivičnopravne norme i može je podnijeti svako, i ona nema nikakvu snagu dok se ne procesuira. Znači ljudi s krivičnim prijavama mogu biti suspendovani do okončanja postupka ali im se ne smije prekidati radni odnos jer se može ponoviti slučaj gore navedenih likova.....

Sve ja tebe razumijem.
Prijava treba biti čvrsta,ali ko omane namjerno u istragama onda imaš situaciju da lopovu moraš još i nekakvu štetu izmiriti.
Još pogotovo što Tužilaštvo korumpirano namješta kako hoće.I eto jarana na posao,takve ljude treba ukloniti,ako ništ do okončanja procesa.

Pa nafta se izvlačila u gumama,u fazonu infuzije.A o dijelovima je posebna priča.

Ovo za tužbe,govorim da iznosi za koje je firma tužena,a znam vrlodobro kakvi su.To su razlike po kolektivnom ugovoru.
Nk radnik i VSS radnik imaju istu sumu koju potražuju.
To stoji na papirima.
To što im je neko sastavio loše tužbene zahtjeve nije u mom domenu.Postoje vještaci,pa neka računaju.Ja ne bi u to detaljisala,ali znam kako ide.

Bitno je kolovođu skloniti,pomalo će za njim i poslušnici padati.
« Last Edit: December 28, 2011, 18:10:07 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #124 on: December 28, 2011, 18:36:23 »

Baš tako, tužilac "omane" i optužnica pada a onda imaš činjenicu da običan lopov "postane" uzoran građanin na kojega su se "obrušile" institucije sistema....ma niđe veze ali eto..
GRAS je leglo ljudskog smeća, raznih neradnika, lijenština koje se moraju ili napraviti radnicima ili ih se riješiti što je moguće prije
Iz GRASa se kralo sve živo što se moglo prodati. Javna je tajna da su ne tako davno uhvatili tadašnjeg izvršnog direktora za autobuski i minibuski saobracaj Jakuba Kubura kako krade doboše s namjerom da ih proda u staro željezo. Da ima institucija sistema kao što nema takav više nebi sastavio ni 24 časa u firmi. Skoro su nestale dvije fiksne radio stanice iz vozila koja su u kvaru, i niko za to nije odgovarao...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #125 on: December 28, 2011, 20:32:58 »

Ja samo hoću reći da ljudi koji idu rade svaki dan časno svoj posao u kojekakvim truhlovinama sjede i čekaju platu i trpe zbog onih koji ne rade i trpe od lopova.A oni koji ne rade i oni isto iščekuju platu.Nema smisla da neki lik sa npr.40 životnih godina ima deset godina staža i on glavna mutihala ,dok isti kolega koji ima duplo više je na nekim marginama i još vuče debile za vratom.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #126 on: December 28, 2011, 23:06:27 »

Kolike su šanse da u narednih 5-6 mjeseci stignu novi minibusi i autobusi? Zna li se išta?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #127 on: December 29, 2011, 09:01:36 »

Kolike su šanse da u narednih 5-6 mjeseci stignu novi minibusi i autobusi? Zna li se išta?


mislim da ima šanse da stigne nešto do polovine sljedeće godine, ponovo se spominju pregovori sa Ukrajincima premda mislim to baš i nije dobra ideja. GRASu je najbolja solucija da kupuje vozila proizvedena u turskoj jer na temelju ugovora o vanjskotrgovinskoj razmjeni izmedju BiH i Turske carina i porez na vozila proizvedena u turskoj je 2% ukupno. ZNači najlogičniji izbor je MAN a trebalo bi razmisliti i o Temsi Avenue zašto da ne.....Ali osnov svega je uputiti barem 5 mehaničara na obuku u MAN jer ne daj Bože kakvog većeg kvara na Lios Classicima ovi sadašnji mehaničari pojma nemaju...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #128 on: December 29, 2011, 19:23:24 »

Bordo Neoplan (mislim da je g.b. 318) Proradio nakon 3 mjeseca stajanja.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #129 on: December 29, 2011, 19:55:47 »

Bordo Neoplan (mislim da je g.b. 318) Proradio nakon 3 mjeseca stajanja.


ma radi od ponedjeljka na Trnovu a ZEleni Sanos radi na Grbavica Lukavica Ilidza
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #130 on: December 30, 2011, 19:23:15 »

Izmjena JGP-a povodom dočeka Nove 2012

U povodu javnog dočeka Nove 2012. godine ispred BBI centra, javni gradski saobraćaj odvijaće se po izmjenjenom režimu vožnje i to:

- Tramvajski saobraćaj radiće produženo do 05,00 sati prvog dana Nove godine, a u vremenu od 03,00 do 05,00 sati obezbjedili smo besplatan tramvajski prevoz za sve građane i goste Sarajeva na relaciji od Baščaršije do Ilidže. Od 19,00 sati do 03,00 sati tramvaji će saobraćati na relaciji Ilidža- Željeznička stanica.

- Autobuska linija 31e Vjećnica –Dobrinja radiće produženo do 03,00 sati ujutro

s tim da će saobraćati preko mosta Skenderija do Trga Austrije.

- Autobuske linije koje polaze sa terminala Dom Armije, polaziće sa terminala Park.

1. i 2. januara, javni gradski prevoz funkcionisaće po nedeljnom, odnosno

prazničnom redu vožnje, a 3. januara prema subotnjem redu vožnje.

Svim građanima i građankama Sarajeva i Bosne i Hercegovine u ime kolektiva GRAS-a želimo sretnu i uspješnu  Novu 2012. godinu.

GRAS
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #131 on: December 30, 2011, 19:52:12 »

Ovo sam htio dodati u predhodnom postu, ali nisam mogao poslati jer mi je vrijeme za editovanje isteklo  Angry

I tako prođe najteža neratna godina u historiji GRAS-a dugoj 126 godina, i godina u kojoj je GRAS definitivno dotakao dno.
Nadam se da će od nove 2012 ova firma krenuti uzlaznom putanjom, da će početi pristizati nova vozila, kao i da će se osposobiti što veći broj parkiranih vozila, a posebno bi volio da među njima budu trole Škoda 21tr.

Nadam se da će GRAS u 2012 biti puno bolji nego u 2011 na  radost radnika GRAS-a i nas korisnika GRAS-ovih usluga

SRETNO!
« Last Edit: December 30, 2011, 19:54:33 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #132 on: December 31, 2011, 11:00:27 »

Ministar finansija-mešetar Kozadra je samovoljno preusmjerio plate i tople obroke jučer na drugo mjesto pola sata nakon što je Vlada preraspodjelila pare.
Baš pristojna novogodišnja čestitka.Nema šta.  Angry
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #133 on: December 31, 2011, 15:52:02 »

stanoviti kreten odnosno neko od rukovodioca u GRASu je stavio 826 na 15b. TO vozilo se jedva vuče i po ravnome, međutim nema ostalih kvarova znači pouzdan je za ravnicu. Rezultat sedmice rada na 15b je ..."rikno motor"...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #134 on: December 31, 2011, 16:40:38 »

stanoviti kreten odnosno neko od rukovodioca u GRASu je stavio 826 na 15b. TO vozilo se jedva vuče i po ravnome, međutim nema ostalih kvarova znači pouzdan je za ravnicu. Rezultat sedmice rada na 15b je ..."rikno motor"...

I tako se linija 31 može slikat sa pouzdanim vozilom..........

Jedno pitanje: Imali iko ko bi svojim ovlastima mogao 840 dat na neku brdsku liniju a tamo neki ravničarski na lin 20
Logged
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.043 seconds with 22 queries.