bhbus.ba
December 18, 2024, 04:20:07 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 321614 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #75 on: December 20, 2011, 22:55:13 »

Zna se da je bilo mnogo malverzacija pri nabavi dijelova,ali isto tako sa tehničkog aspekta smiješno je u voznom parku imati 10 različitih proizvođača autobusa,što je skupo održavanje i nabava dijelova.Jedno od rješenja je unifikacija voznog parka autobusa,trolejbusa itd.a ne bezvezno šaranje.Kroz korištenja dosadašnjih vozila da je bilo pameti i manje lopovisanja to se moglo i izvesti pa da do danas imaš npr. samo MAN vozila autobuskog saobraćaja,npr Škode kod trolejbusa ili svejedno.
Nesavjesno,polovično održavanje,nepotrebno rashodovana neka vozila itd.su doveli do mnogih problema.
Smiješno je da neko kupi rashodovane dijelove (koji su navodno neispravni i neupotrebljivi po normativima stručnjaka u firmi) i izvrši reparaciju istih i dalje stavi u promet da rade bez problema.
Tako da svako rashodovanje,nabavljanje rezervnih dijelova,reparacija i održavanje mora staviti pod strogu kontrolu.
Mnoga roba je nekurentna i samo stoji džaba u firmi,moreš komotno tezgu otvoriti ispred firme i prodati,upravo zbog neplanskih nabavki i ostalih nebuloza koje su se godinama vodile. Angry

Rijetko koji veći gradski prevoznik ima vozila samo jednog proizvođača. GRAS ne odudara puno od sličnih prevoznika u regionu pa i evropi.

Autobuse čine MAN-ovi i Ikarbusi sa MAN motorma, imaju još 2 Mercedesa, 2 Grafa (MAN motor) i 1 Neoplan ako ga naprave.
Kod turističkih je malo veće šarenilo, ali dobro.
Recimo 1997 GRAS je imao autobuse 11 proizvođača i preko 25 različitih tipova to je svakako bio problem.

Kod minibusa su od 1996-2005 nabavljani isključivo Otoyol-Iveco minibusi, a ima još par tipova koji su stigliputem donacija

Trolejbusi su jedno vrijeme bili unificirani MAN SG200/SL172 ali tržište polovnih trolejbusa je ograničeno, a MAN nije proizveo puno trolejbusa. Možda je bilo pamenije da su iz Češke i Slovačke nabavljani trolejbusi Škoda 14tr/15tr koji su među rijetkima koji su proizvođeni u većoj seriji. Ali dobro, ni sad nije neko veliko šarenilo

Tramvaji imaju vozila od 4 proizvođača (ČKD/GRAS-Pars nova/SGP/LHB) e to bi se već moglo malo reducirati.

Imam debeli razlog zašto ovo govorim.
I u Beču su svemirski tramvaji, ali me to ne zanima uopće,ni njihove finansije me ne zanimaju,eto hoće Evropa da bankrotira.
Zanima me samo GRAS sa tehničkog aspekta.

Drugo,imam info da su stručnjaci u GRAS-u su pod povoljnim uslovima odbili ponudu Čeha o nabavi 10 trolejbusa 21Tr-oni bi pare.I propao dogovor.Tome ima vremena.

I dalje za 2012 stoji dio o nabavi dijelova za 21Tr.

ma da su samo odbili Čehe. Odbili su MANa koji je davao autobuse u zamjenu za zemljište. Odbili su jako povoljnu ponudu SANOSa, Neobusa a uzeli su smeće Ikarbuse..itd itd

Ma znam,onako navodim prijmer trolejbuskog saobraćaja koji je od početka postojanja funkcionisao sa Škodama.Nisu ni Česi naivni.Al et.
I dan danas su 21Tr moderne i praktične,niski pod ubile se za kraćih relacija.
Pogotovo recimo za sugrađane invalide pod uslovom da se stajališta prilagode nivou vozila i prilazi na ista da ne bi se lomili pri izlasku i ulasku.
Isto kao i tramvajska za srednji dio u SATRI III.
Ali dobro sada odoh na neke druge stvari.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #76 on: December 20, 2011, 23:47:33 »

malo statistike Cheesy
neki dan čitam u Avazu članak o posjeti onih poslanika GRASU i kaže da ima ispravnih 26 minibusa, a mi imamo na spisku voznog parka 54, a  od toga 42 u slikama. Dok kaže da trolejbusa ima 32 ispravna a mi na voznom parku imamo upisana 44, pa sad...
Znam da je teško upratiti sve, al et, trudimo se Cheesy

Što se tiče autobusa i trolejbusa nije mi teško upratiti ali sa minibusima smo tanki. Najbolje bi bilo kad bi na forumu bio neko sa minibuskog sektora. Ta 54 minibusa to ti je stanje s kraja 2009 i dosta njih je rashodovano.
Za autobuse i trolejbuse su bile pravovremene informacije i bez njih bi još u V.P. imali 610, 612, 620, 706, 707, 842, 843, 4130, 4426...

Autobusi koji su u voznom stanju su

Turistički: (9-10 vozno)
315, 317, 319, 320, 321?,
322, 323, 324, 325, 326

Zglobni: (27-28 vozno)
400, 401, 402, 403, 405,
406, 407, 408, 409, 410,
411, 412, 413, 414, 415,
416, 418, 419, 424, 425,
426, 427, 460, 464?, 465,
467, 469, 499

Solo: (33 vozno)
668, 673, 714, 715, 716,
717, 801, 803, 806, 807,
808, 811, 813, 814, 815,
818, 819, 822, 823, 826,
829, 832, 836, 839, 840,
841, 844, 846, 850, 851,
852, 853, 854

UKUPNO AUTOBUSA 69-71 (60-61 bez turističkih)


Trolejbusi koji su u voznom stanju su:

Zglobni: 25 vozno
4126, 4127, 4128, 4129, 4134,
4135, 4137, 4139, 4142, 4143,
4144, 4145, 4146, 4148, 4149,
4150, 4151, 4152, 4153, 4155,
4156, 4158, 4159, 4160, 4161

Solo: 13-14 vozno
4403, 4406, 4413, 4414, 4416,
4417, 4418, 4422, 4423, 4424?
4425, 4428, 4429, 4430

UKUPNO 38-39

Autobusi koji su neispravni: (Dio će se praviti dio će se vjerovatno rashodovati)
318, 404, 417, 422, 463
800, 804, 805, 810, 812
816, 824, 827, 828, 831
833, 834, 837, 848, 849
461 je polurashodovan.

Trolejbusi koji su neispravni a mogli bi biti na listi za pravljenje
4138, 4140, 4141, 4147, 4154,
4157, 4301, 4302... i moguće još neki.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #77 on: December 20, 2011, 23:55:33 »


ma da su samo odbili Čehe. Odbili su MANa koji je davao autobuse u zamjenu za zemljište. Odbili su jako povoljnu ponudu SANOSa, Neobusa a uzeli su smeće Ikarbuse..itd itd

Aktuelni Sanos S213 je duplo veće smeće od Ikarbusa. Navodno ima prejak motor (DAF 310KS) za svoju šasiju. Većini starijih od 3-4 godine pukla šasija, limaija katastrofalna, mislim da ih je nekoliko rashodovano sa svega 5-6 godina starosti. Nemogu više ni u Skoplju da prođu.

Što se tiče Neobusa mislim da su OK za svoju cijenu.

e nas "je*e" to navodno što je uvijek "navodno"...pustite te priče o prejakom motoru u odnosu na šasiju. Pa nije to trkaći automobil nego autobus. Za Sarajevo je poželjno da vozilo ima jači motor jer je konfiguracija terena takva kakva jeste gdje mogu proći jači motori koji će trošiti više goriva ali će imati jeftinije održavanje jer mogu podnijeti uspone. .......
Što se tiče tih tehničkih detalja SANOS je firma sa većim renomeom nego Ikarus odnosno Ikarbus i što je najbitnije imaš ga kome reklamirati za razliku od Ikrabusa koji u tri godine promijeni isti broj vlasnika. Što se tiče linije
 http://www.sanos.com.mk/index_EN_1024x768.htm
ne znam po čemu je ružnija i gora od Ikarbusa. Sačekajte još godinu dvije pa ćete vidjeti šta će biti od IK 206...barem pola će biti u polurashodu..
Ali eto SANOS ne valja...nije problema...šta je sa Neobusom??? Volvo tehnologija, motori,  linija OK ...u čemu je tu bio problem???
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #78 on: December 20, 2011, 23:58:55 »

malo statistike Cheesy
neki dan čitam u Avazu članak o posjeti onih poslanika GRASU i kaže da ima ispravnih 26 minibusa, a mi imamo na spisku voznog parka 54, a  od toga 42 u slikama. Dok kaže da trolejbusa ima 32 ispravna a mi na voznom parku imamo upisana 44, pa sad...
Znam da je teško upratiti sve, al et, trudimo se Cheesy

Što se tiče autobusa i trolejbusa nije mi teško upratiti ali sa minibusima smo tanki. Najbolje bi bilo kad bi na forumu bio neko sa minibuskog sektora. Ta 54 minibusa to ti je stanje s kraja 2009 i dosta njih je rashodovano.
Za autobuse i trolejbuse su bile pravovremene informacije i bez njih bi još u V.P. imali 610, 612, 620, 706, 707, 842, 843, 4130, 4426...

Autobusi koji su u voznom stanju su

Turistički: (9-10 vozno)
315, 317, 319, 320, 321?,
322, 323, 324, 325, 326

Zglobni: (27-28 vozno)
400, 401, 402, 403, 405,
406, 407, 408, 409, 410,
411, 412, 413, 414, 415,
416, 418, 419, 424, 425,
426, 427, 460, 464?, 465,
467, 469, 499

Solo: (33 vozno)
668, 673, 714, 715, 716,
717, 801, 803, 806, 807,
808, 811, 813, 814, 815,
818, 819, 822, 823, 826,
829, 832, 836, 839, 840,
841, 844, 846, 850, 851,
852, 853, 854

UKUPNO AUTOBUSA 69-71 (60-61 bez turističkih)


Trolejbusi koji su u voznom stanju su:

Zglobni: 25 vozno
4126, 4127, 4128, 4129, 4134,
4135, 4137, 4139, 4142, 4143,
4144, 4145, 4146, 4148, 4149,
4150, 4151, 4152, 4153, 4155,
4156, 4158, 4159, 4160, 4161

Solo: 13-14 vozno
4403, 4406, 4413, 4414, 4416,
4417, 4418, 4422, 4423, 4424?
4425, 4428, 4429, 4430

UKUPNO 38-39

Autobusi koji su neispravni: (Dio će se praviti dio će se vjerovatno rashodovati)
318, 404, 417, 422, 463
800, 804, 805, 810, 812
816, 824, 827, 828, 831
833, 834, 837, 848, 849
461 je polurashodovan.

Trolejbusi koji su neispravni a mogli bi biti na listi za pravljenje
4138, 4140, 4141, 4147, 4154,
4157, 4301, 4302... i moguće još neki.


ispustio si 820 koji je u voznom stanju.
« Last Edit: December 21, 2011, 11:30:04 by The_Dubster » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #79 on: December 21, 2011, 00:29:22 »


Ma znam,onako navodim prijmer trolejbuskog saobraćaja koji je od početka postojanja funkcionisao sa Škodama.Nisu ni Česi naivni.Al et.
I dan danas su 21Tr moderne i praktične,niski pod ubile se za kraćih relacija.
Pogotovo recimo za sugrađane invalide pod uslovom da se stajališta prilagode nivou vozila i prilazi na ista da ne bi se lomili pri izlasku i ulasku.
Isto kao i tramvajska za srednji dio u SATRI III.
Ali dobro sada odoh na neke druge stvari.
Apsolutno se slažem. Trebalo je ostati na Škodama.

Neznam šta bi Bimu pa se odlučio za kompletnu zamjenu Škoda MAN-oviam koji su ISTO GODIŠTE kao Škode i Sanosi pritom su rađeni samo za Solingen a Škoda 14tr je trolejbus proizveden u preko 3000 primjeraka.
Prije nego je ijedna nakon rata remontovana Škoda 14tr rashodovana u rashod su otišli 4405 i 4407, a mislim da ih ni 4404 nije dugo nadživio.
Valjda je u to vrijeme Bimo osjetio da mu se drma stolica, pa je nabavio dosta vozila 2004 i 2005.
U redu, jesu MAN-ovi kvalitetniji ali suludo je stara vozila mijenjati vozilima istog pa i starijeg godišta.
U ime te "obnove" rashodovali su 2006 i 2 ispravna domaća trolejbusa koji su 1997 godište (dok su MAN-ovi 1983-1987) i samo ih je trebalo ofarbati.

@Transformers.
Hvala na napomeni, nadam se da je sve drugo OK.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #80 on: December 21, 2011, 01:03:36 »


e nas "je*e" to navodno što je uvijek "navodno"...pustite te priče o prejakom motoru u odnosu na šasiju. Pa nije to trkaći automobil nego autobus. Za Sarajevo je poželjno da vozilo ima jači motor jer je konfiguracija terena takva kakva jeste gdje mogu proći jači motori koji će trošiti više goriva ali će imati jeftinije održavanje jer mogu podnijeti uspone. .......
Što se tiče tih tehničkih detalja SANOS je firma sa većim renomeom nego Ikarus odnosno Ikarbus i što je najbitnije imaš ga kome reklamirati za razliku od Ikrabusa koji u tri godine promijeni isti broj vlasnika. Što se tiče linije
 http://www.sanos.com.mk/index_EN_1024x768.htm
ne znam po čemu je ružnija i gora od Ikarbusa. Sačekajte još godinu dvije pa ćete vidjeti šta će biti od IK 206...barem pola će biti u polurashodu..
Ali eto SANOS ne valja...nije problema...šta je sa Neobusom??? Volvo tehnologija, motori,  linija OK ...u čemu je tu bio problem???

Što se tiče Neobusa problem je bio što Srećko Nijemčević koji je sad u zatvoru nije bio Direktor Neobusa nego Ikarbusa hahaha.

Što se tiče Sanosa i dalje mislim da je SAD lošiji od Ikarbusa ali bilo bi dobro stiglo tih 10 solaća pa makar i Sanosa ili Ikarbusa

Da se ja pitam ja bi nabavio Češki SOR. Povoljni su, više nisu ružni kao predhodni SORovi a važe za izuzetno pouzdana i udobna vozila.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #81 on: December 21, 2011, 11:31:31 »

malo statistike Cheesy
neki dan čitam u Avazu članak o posjeti onih poslanika GRASU i kaže da ima ispravnih 26 minibusa, a mi imamo na spisku voznog parka 54, a  od toga 42 u slikama. Dok kaže da trolejbusa ima 32 ispravna a mi na voznom parku imamo upisana 44, pa sad...
Znam da je teško upratiti sve, al et, trudimo se Cheesy

Što se tiče autobusa i trolejbusa nije mi teško upratiti ali sa minibusima smo tanki. Najbolje bi bilo kad bi na forumu bio neko sa minibuskog sektora. Ta 54 minibusa to ti je stanje s kraja 2009 i dosta njih je rashodovano.
Za autobuse i trolejbuse su bile pravovremene informacije i bez njih bi još u V.P. imali 610, 612, 620, 706, 707, 842, 843, 4130, 4426...

Autobusi koji su u voznom stanju su

Turistički: (9-10 vozno)
315, 317, 319, 320, 321?,
322, 323, 324, 325, 326

Zglobni: (27-28 vozno)
400, 401, 402, 403, 405,
406, 407, 408, 409, 410,
411, 412, 413, 414, 415,
416, 418, 419, 424, 425,
426, 427, 460, 464?, 465,
467, 469, 499

Solo: (33 vozno)
668, 673, 714, 715, 716,
717, 801, 803, 806, 807,
808, 811, 813, 814, 815,
818, 819, 822, 823, 826,
829, 832, 836, 839, 840,
841, 844, 846, 850, 851,
852, 853, 854

UKUPNO AUTOBUSA 69-71 (60-61 bez turističkih)


Trolejbusi koji su u voznom stanju su:

Zglobni: 25 vozno
4126, 4127, 4128, 4129, 4134,
4135, 4137, 4139, 4142, 4143,
4144, 4145, 4146, 4148, 4149,
4150, 4151, 4152, 4153, 4155,
4156, 4158, 4159, 4160, 4161

Solo: 13-14 vozno
4403, 4406, 4413, 4414, 4416,
4417, 4418, 4422, 4423, 4424?
4425, 4428, 4429, 4430

UKUPNO 38-39

Autobusi koji su neispravni: (Dio će se praviti dio će se vjerovatno rashodovati)
318, 404, 417, 422, 463
800, 804, 805, 810, 812
816, 824, 827, 828, 831
833, 834, 837, 848, 849
461 je polurashodovan.

Trolejbusi koji su neispravni a mogli bi biti na listi za pravljenje
4138, 4140, 4141, 4147, 4154,
4157, 4301, 4302... i moguće još neki.



najgore što nam trebaju BAAAŠ dobre informacije o ovome, jer je dosta buseva tu negdje, blizu povratka, ali isto tako, zahvaljujući "majstorima" svakog trena neko dobro vozilo otić u rashod...
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #82 on: December 21, 2011, 12:18:30 »

Za autobuse je 90% ovako kako sam napisao, jedino sam 820 nehotice izostavio ali me transformers ispravio.
Vozila koja su definitivno rashodovana u zadnjih godinu dana su: 421, 423, 462, 491, 492, 842, 843, 847, 612, 620, 706. Tu ostavljam nekih 2% šanse da se neko od ovih vozila vrati.

Što se tiče trolejbusa 4301, i 4302 GRAS neće tako lako odustati od njih, a vjerujem da će praviti i "Švicarce" koji trenutno nerade: 4147, 4154 i 4157, i neke od MAN-ova možda 4138, 4141, 4420...

Što se Minibusa tiče, najbolje je da ti i Amar napravite reportažu iz minibuskog pogona i da se tamo raspitate o detaljima.
Mislim da su 16 i 29 rashodovani, a u  polurashodu su 35, 83, 84...

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
kilometar
VIP Član
Kondukter
*
Offline Offline

Posts: 771



« Reply #83 on: December 21, 2011, 14:00:26 »

Želite li gradski prijevoz iza ponoći?
http://www.radiosarajevo.ba/novost/70155/zelite-li-gradski-prijevoz-iza-ponoci
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #84 on: December 21, 2011, 15:53:39 »


Kad budu normalni ljudi bili u gradu.
Kakav je okus života mladih iza 24 sata?
Alternativa postoji,ako nekome ne odgovara neka prespava u kafani.

I još jedna napomena:

""Potsjetimo, proteklih godina postojala je autobuska linija koja je saobraćala na relaciji Vijećnica - Dobrinja nakon ponoći (sa Vijećnice je posljednji autobus kretao u 1:30, a sada kreće u 23:30), ali je i ova linija, iz nerazumljivih razloga ukinuta."""

I dalje postoji linija 31e.I ona nije ukinuta već su polasci ukinuti,polazak i linija nije isto.I to zna se iz kojih razloga.
Toliko o novinarskom javašluku i njihovim cijenjenim diplomama i znanju.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #85 on: December 21, 2011, 16:35:42 »

Uz puno uvažavanje Sora, Solarisa, Solbusa, Ikarbusa, Maza. Liaza. Laza i ostalih treba kupovati ono što je ispitano, provjereno, renomirano i ono što se pokazalo najboljim za nas a to je MAN. Da su SL 222 imali normalno održavanje garantujem da bi danas svi radili bez problema....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #86 on: December 22, 2011, 08:55:42 »

Uz puno uvažavanje Sora, Solarisa, Solbusa, Ikarbusa, Maza. Liaza. Laza i ostalih treba kupovati ono što je ispitano, provjereno, renomirano i ono što se pokazalo najboljim za nas a to je MAN. Da su SL 222 imali normalno održavanje garantujem da bi danas svi radili bez problema....

U potpunosti se slažem sa tobom. Ono što je Setra za turističke autobuse, to je man za gradske, jako dobri u pogledu kapaciteta, mehanike, lako se održavaju, veliko je zadovoljstvo građane sa vozilima.......

I šta reći MAN je MAN  Grin
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #87 on: December 22, 2011, 14:41:09 »

lako se održavaju,
I šta reći MAN je MAN  Grin

Ne do Bog da imaju teže održavanje, na šta bi ličili kad stručnjaci dole ni ovo ne znaju održavati...
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #88 on: December 23, 2011, 17:34:48 »

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/72040-haris-kadic-direktor-gras-a-tacno-je-da-ima-zaposljavanja-rodbine-tesko-cemo-prevazici-gubitke.html

Vlada Kantona Sarajevo najveći je krivac za iznimno tešku situaciju u kojoj se našlo preduzeće GRAS. Zapustili su ga jer nisu na vrijeme analizirali gubitke. Na drugom mjestu je menadžment, ali krivice ima i u građanima, kazao je za "Dnevni avaz" nedavno imenovani direktor GRAS-a Haris Kadić.


On je u intervjuu za naš list otvoreno odgovarao na pitanja koja već godinama more građane Kantona Sarajevo.

Zašto krivite građane? Zar građani nisu ti koji bi trebali kriviti vas zbog svakodnevnih kašnjenja na posao, u školu, a sve zbog kvarova autobusa i kombija te ukidanja linija?

- Mnogi ne kupuju kupone! Ako ljudi počnu kupovati mjesečne karte, mi ćemo donijeti odluku da investiramo u vozila. U sadašnjem položaju, i kad bi nam dali donaciju od 100 vozila, opet bismo pravili gubitke, jer je mnogo subvencioniranih karata. Državne institucije i preduzeća svojim bi radnicima trebali davati kupon, a ne gotov novac za prijevoz. To ćemo i zahtijevati od Vlade KS na tematskoj sjednici u ponedjeljak.

Poznata je priča da se u ovom preduzeću ljudi zapošljavaju po rodbinskim vezama. Ima li GRAS viška radnika?

- Već pola godine imamo zabranu zapošljavanja i nismo nikome dali posao. Trenutno imamo 1.833 radnika, što je za 170 manje nego 2010. godine. GRAS-u treba 2.000 ljudi, a i sadašnji zaposlenici nisu dobro raspoređeni. Nedostaje nam vozača i radnika na održavanju, a, s druge strane, imamo viška dispečera, radnika na sigurnosti saobraćaja i drugih izmišljenih radnih mjesta. Po pravilu, 70 posto zaposlenika trebaju biti vozači i radnici na održavanju, a 30 posto ostali. Sada je taj odnos oko 50:50.

Je li to produkt nepotizma u ovoj firmi?

- Sigurno da jeste. U preduzeću imamo familijarno vezanih ljudi, ali toga ima svugdje. Sve dok nisam zabranio, svako jutro su me u firmi dočekivale majke da im zaposlim djecu. Ne mogu reći jesu li nekome dali novac, ali, po njihovoj gorčini i aroganciji, vjerovatno su nešto dali. Zaustavio sam zapošljavanje i tako će biti u narednih pola godine.

Evidentno je da su Sarajlije vrlo nezadovoljne gradskim prijevozom, pogotovo u posljednje vrijeme. Dokle će građani ispaštati zbog problema u GRAS-u i kako vratiti njihovo povjerenje?

- Probleme građana riješit ćemo za sva vremena ako nas Vlada oslobodi užadi kojom smo vezani. Ne tražimo im vozila, nego da nam pomognu u servisiranju kredita, uplati doprinosa radnicima... Za to je potrebno 27 miliona KM. U budžetu su nam već predvidjeli 20, a potrebno je da nam daju još sedam.

Česte su žalbe građana na neljubaznost i drskost revizora, a nisu rijetki ni slučajevi kada revizori bukvalno iz vozila izbacuju putnike uz psovke i viku. Zašto se takve stvari dešavaju?

- Postoje četiri tipa odnosa revizor - putnik koji nema kartu. Prvi je da putnik plati doplatnu kartu, druga varijanta je da je kupi kod vozača, treća je da napusti vozilo, a četvrta je da se svađa i neće da izađe, što je najčešći slučaj. Garantiram da svaki revizor najprije dva puta zamoli putnika da kupi kartu ili da izađe. Ja uvijek kažem revizorima da ne tjeraju ljude iz vozila, nego da onima koji nemaju kartu ne daju da uđu.

Država godišnje gubi 15,5 miliona KM od PDV-a

- Kada prodamo mjesečnu kartu od 53 KM, državi platimo sedam maraka PDV-a, a nama ostane 46 KM. S druge strane, kada radnik od poslodavca dobije 53 marke, sve mu to ostane. Zbog toga što radnicima ne kupuju kupone država godišnje, samo u Sarajevskom kantonu, gubi 15,5 miliona KM od PDV-a - kaže Kadić.
« Last Edit: December 23, 2011, 17:36:39 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #89 on: December 23, 2011, 19:15:32 »

"Dišo" mudro zbori i rekao je samo istinu znači ništa nije slagao. Činjenica je da ni jedan prethodni direktor nije govorio na ovaj način, direktno nedvosmisleno etiketirajući krivce korektno i konkretno. MIslim da ga treba podržati i da čovjek ima najbolje namjere. Evidentno je da će 26 poslije sjednice biti dvije solucije. Ili će skupština kantona prihvatiti prijedloge direktora odnosno managementa GRASa ili će GRAS gurnuti definitivno u propast a onda će vjerovatno morati potražiti novog direktora.
Logged
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.041 seconds with 22 queries.