kilometar
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 771
|
|
« Reply #60 on: December 20, 2011, 15:21:52 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #61 on: December 20, 2011, 16:22:36 » |
|
Zna se da je bilo mnogo malverzacija pri nabavi dijelova,ali isto tako sa tehničkog aspekta smiješno je u voznom parku imati 10 različitih proizvođača autobusa,što je skupo održavanje i nabava dijelova.Jedno od rješenja je unifikacija voznog parka autobusa,trolejbusa itd.a ne bezvezno šaranje.Kroz korištenja dosadašnjih vozila da je bilo pameti i manje lopovisanja to se moglo i izvesti pa da do danas imaš npr. samo MAN vozila autobuskog saobraćaja,npr Škode kod trolejbusa ili svejedno. Nesavjesno,polovično održavanje,nepotrebno rashodovana neka vozila itd.su doveli do mnogih problema. Smiješno je da neko kupi rashodovane dijelove (koji su navodno neispravni i neupotrebljivi po normativima stručnjaka u firmi) i izvrši reparaciju istih i dalje stavi u promet da rade bez problema. Tako da svako rashodovanje,nabavljanje rezervnih dijelova,reparacija i održavanje mora staviti pod strogu kontrolu. Mnoga roba je nekurentna i samo stoji džaba u firmi,moreš komotno tezgu otvoriti ispred firme i prodati,upravo zbog neplanskih nabavki i ostalih nebuloza koje su se godinama vodile.
|
|
« Last Edit: December 20, 2011, 16:24:41 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #62 on: December 20, 2011, 17:44:45 » |
|
Danas sam vidio Otoyola g.br. 55 za kojeg nisam znao ni da postoji. Nema ga ni u popisu voznog parka, valjda je stalno zadužen na nekoj lokalnoj liniji u općini Hadžići i možda se tamo parkira pa se zato nije dao vidjeti.
Nisam vidio na kojoj je liniji ali sam g.b. dobro vidio.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #63 on: December 20, 2011, 18:56:02 » |
|
Zna se da je bilo mnogo malverzacija pri nabavi dijelova,ali isto tako sa tehničkog aspekta smiješno je u voznom parku imati 10 različitih proizvođača autobusa,što je skupo održavanje i nabava dijelova.Jedno od rješenja je unifikacija voznog parka autobusa,trolejbusa itd.a ne bezvezno šaranje.Kroz korištenja dosadašnjih vozila da je bilo pameti i manje lopovisanja to se moglo i izvesti pa da do danas imaš npr. samo MAN vozila autobuskog saobraćaja,npr Škode kod trolejbusa ili svejedno. Nesavjesno,polovično održavanje,nepotrebno rashodovana neka vozila itd.su doveli do mnogih problema. Smiješno je da neko kupi rashodovane dijelove (koji su navodno neispravni i neupotrebljivi po normativima stručnjaka u firmi) i izvrši reparaciju istih i dalje stavi u promet da rade bez problema. Tako da svako rashodovanje,nabavljanje rezervnih dijelova,reparacija i održavanje mora staviti pod strogu kontrolu. Mnoga roba je nekurentna i samo stoji džaba u firmi,moreš komotno tezgu otvoriti ispred firme i prodati,upravo zbog neplanskih nabavki i ostalih nebuloza koje su se godinama vodile. Rijetko koji veći gradski prevoznik ima vozila samo jednog proizvođača. GRAS ne odudara puno od sličnih prevoznika u regionu pa i evropi. Autobuse čine MAN-ovi i Ikarbusi sa MAN motorma, imaju još 2 Mercedesa, 2 Grafa (MAN motor) i 1 Neoplan ako ga naprave. Kod turističkih je malo veće šarenilo, ali dobro. Recimo 1997 GRAS je imao autobuse 11 proizvođača i preko 25 različitih tipova to je svakako bio problem. Kod minibusa su od 1996-2005 nabavljani isključivo Otoyol-Iveco minibusi, a ima još par tipova koji su stigliputem donacija Trolejbusi su jedno vrijeme bili unificirani MAN SG200/SL172 ali tržište polovnih trolejbusa je ograničeno, a MAN nije proizveo puno trolejbusa. Možda je bilo pamenije da su iz Češke i Slovačke nabavljani trolejbusi Škoda 14tr/15tr koji su među rijetkima koji su proizvođeni u većoj seriji. Ali dobro, ni sad nije neko veliko šarenilo Tramvaji imaju vozila od 4 proizvođača (ČKD/GRAS-Pars nova/SGP/LHB) e to bi se već moglo malo reducirati.
|
|
« Last Edit: December 20, 2011, 19:08:06 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #64 on: December 20, 2011, 19:03:31 » |
|
(u 499 ubačen MAN motor),
čista dezinformacija....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #65 on: December 20, 2011, 19:09:18 » |
|
OK Izmjenio sam poruku, a to sam pročitao ovdje na forumu.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #66 on: December 20, 2011, 20:19:20 » |
|
Danas sam vidio Otoyola g.br. 55 za kojeg nisam znao ni da postoji. Nema ga ni u popisu voznog parka, valjda je stalno zadužen na nekoj lokalnoj liniji u općini Hadžići i možda se tamo parkira pa se zato nije dao vidjeti.
Nisam vidio na kojoj je liniji ali sam g.b. dobro vidio.
mozes li mi reci koji je tip otoyola da ga upišem?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #67 on: December 20, 2011, 20:26:57 » |
|
Trebao bi da je M23 kao 52, 53 i 54
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #68 on: December 20, 2011, 21:59:04 » |
|
Zna se da je bilo mnogo malverzacija pri nabavi dijelova,ali isto tako sa tehničkog aspekta smiješno je u voznom parku imati 10 različitih proizvođača autobusa,što je skupo održavanje i nabava dijelova.Jedno od rješenja je unifikacija voznog parka autobusa,trolejbusa itd.a ne bezvezno šaranje.Kroz korištenja dosadašnjih vozila da je bilo pameti i manje lopovisanja to se moglo i izvesti pa da do danas imaš npr. samo MAN vozila autobuskog saobraćaja,npr Škode kod trolejbusa ili svejedno. Nesavjesno,polovično održavanje,nepotrebno rashodovana neka vozila itd.su doveli do mnogih problema. Smiješno je da neko kupi rashodovane dijelove (koji su navodno neispravni i neupotrebljivi po normativima stručnjaka u firmi) i izvrši reparaciju istih i dalje stavi u promet da rade bez problema. Tako da svako rashodovanje,nabavljanje rezervnih dijelova,reparacija i održavanje mora staviti pod strogu kontrolu. Mnoga roba je nekurentna i samo stoji džaba u firmi,moreš komotno tezgu otvoriti ispred firme i prodati,upravo zbog neplanskih nabavki i ostalih nebuloza koje su se godinama vodile. Rijetko koji veći gradski prevoznik ima vozila samo jednog proizvođača. GRAS ne odudara puno od sličnih prevoznika u regionu pa i evropi. Autobuse čine MAN-ovi i Ikarbusi sa MAN motorma, imaju još 2 Mercedesa, 2 Grafa (MAN motor) i 1 Neoplan ako ga naprave. Kod turističkih je malo veće šarenilo, ali dobro. Recimo 1997 GRAS je imao autobuse 11 proizvođača i preko 25 različitih tipova to je svakako bio problem. Kod minibusa su od 1996-2005 nabavljani isključivo Otoyol-Iveco minibusi, a ima još par tipova koji su stigliputem donacija Trolejbusi su jedno vrijeme bili unificirani MAN SG200/SL172 ali tržište polovnih trolejbusa je ograničeno, a MAN nije proizveo puno trolejbusa. Možda je bilo pamenije da su iz Češke i Slovačke nabavljani trolejbusi Škoda 14tr/15tr koji su među rijetkima koji su proizvođeni u većoj seriji. Ali dobro, ni sad nije neko veliko šarenilo Tramvaji imaju vozila od 4 proizvođača (ČKD/GRAS-Pars nova/SGP/LHB) e to bi se već moglo malo reducirati. Imam debeli razlog zašto ovo govorim. I u Beču su svemirski tramvaji, ali me to ne zanima uopće,ni njihove finansije me ne zanimaju,eto hoće Evropa da bankrotira. Zanima me samo GRAS sa tehničkog aspekta. Drugo,imam info da su stručnjaci u GRAS-u su pod povoljnim uslovima odbili ponudu Čeha o nabavi 10 trolejbusa 21Tr-oni bi pare.I propao dogovor.Tome ima vremena. I dalje za 2012 stoji dio o nabavi dijelova za 21Tr.
|
|
« Last Edit: December 20, 2011, 22:06:58 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #69 on: December 20, 2011, 21:59:45 » |
|
(u 499 ubačen MAN motor),
čista dezinformacija.... Ne sjećam se da sam izjavila da je u 499 ubačen MAN motor. Hvala.Ovo je neka greška sigurno.
|
|
« Last Edit: December 20, 2011, 22:03:25 by The_Dubster »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #70 on: December 20, 2011, 22:04:43 » |
|
malo statistike neki dan čitam u Avazu članak o posjeti onih poslanika GRASU i kaže da ima ispravnih 26 minibusa, a mi imamo na spisku voznog parka 54, a od toga 42 u slikama. Dok kaže da trolejbusa ima 32 ispravna a mi na voznom parku imamo upisana 44, pa sad... Znam da je teško upratiti sve, al et, trudimo se
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #71 on: December 20, 2011, 22:08:20 » |
|
malo statistike neki dan čitam u Avazu članak o posjeti onih poslanika GRASU i kaže da ima ispravnih 26 minibusa, a mi imamo na spisku voznog parka 54, a od toga 42 u slikama. Dok kaže da trolejbusa ima 32 ispravna a mi na voznom parku imamo upisana 44, pa sad... Znam da je teško upratiti sve, al et, trudimo se Novinari parcijalno i neprovjereno prenose. Istina bi bila da se teško šta može naći ispravno u voznom parku. Jednom je bilo na Hayau prije štrajka info da je ispravno 17 trolejbusa. Treba reći konkretno koliko vozila ima u vožnji. A o ispravnosti je druga priča. Jedno je sigurno da je GRAS na manjem kapacitetu nego prije rata,a koliko se ljudi doselilo u Sarajevo i koliko ih uopće živi u odnosu na 1990 godinu,tačnije kolike su potrebe. Meni je zlo kad ovo sve vidim.
|
|
« Last Edit: December 20, 2011, 22:15:10 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #72 on: December 20, 2011, 22:22:57 » |
|
Zna se da je bilo mnogo malverzacija pri nabavi dijelova,ali isto tako sa tehničkog aspekta smiješno je u voznom parku imati 10 različitih proizvođača autobusa,što je skupo održavanje i nabava dijelova.Jedno od rješenja je unifikacija voznog parka autobusa,trolejbusa itd.a ne bezvezno šaranje.Kroz korištenja dosadašnjih vozila da je bilo pameti i manje lopovisanja to se moglo i izvesti pa da do danas imaš npr. samo MAN vozila autobuskog saobraćaja,npr Škode kod trolejbusa ili svejedno. Nesavjesno,polovično održavanje,nepotrebno rashodovana neka vozila itd.su doveli do mnogih problema. Smiješno je da neko kupi rashodovane dijelove (koji su navodno neispravni i neupotrebljivi po normativima stručnjaka u firmi) i izvrši reparaciju istih i dalje stavi u promet da rade bez problema. Tako da svako rashodovanje,nabavljanje rezervnih dijelova,reparacija i održavanje mora staviti pod strogu kontrolu. Mnoga roba je nekurentna i samo stoji džaba u firmi,moreš komotno tezgu otvoriti ispred firme i prodati,upravo zbog neplanskih nabavki i ostalih nebuloza koje su se godinama vodile. Rijetko koji veći gradski prevoznik ima vozila samo jednog proizvođača. GRAS ne odudara puno od sličnih prevoznika u regionu pa i evropi. Autobuse čine MAN-ovi i Ikarbusi sa MAN motorma, imaju još 2 Mercedesa, 2 Grafa (MAN motor) i 1 Neoplan ako ga naprave. Kod turističkih je malo veće šarenilo, ali dobro. Recimo 1997 GRAS je imao autobuse 11 proizvođača i preko 25 različitih tipova to je svakako bio problem. Kod minibusa su od 1996-2005 nabavljani isključivo Otoyol-Iveco minibusi, a ima još par tipova koji su stigliputem donacija Trolejbusi su jedno vrijeme bili unificirani MAN SG200/SL172 ali tržište polovnih trolejbusa je ograničeno, a MAN nije proizveo puno trolejbusa. Možda je bilo pamenije da su iz Češke i Slovačke nabavljani trolejbusi Škoda 14tr/15tr koji su među rijetkima koji su proizvođeni u većoj seriji. Ali dobro, ni sad nije neko veliko šarenilo Tramvaji imaju vozila od 4 proizvođača (ČKD/GRAS-Pars nova/SGP/LHB) e to bi se već moglo malo reducirati. Imam debeli razlog zašto ovo govorim. I u Beču su svemirski tramvaji, ali me to ne zanima uopće,ni njihove finansije me ne zanimaju,eto hoće Evropa da bankrotira. Zanima me samo GRAS sa tehničkog aspekta. Drugo,imam info da su stručnjaci u GRAS-u su pod povoljnim uslovima odbili ponudu Čeha o nabavi 10 trolejbusa 21Tr-oni bi pare.I propao dogovor.Tome ima vremena. I dalje za 2012 stoji dio o nabavi dijelova za 21Tr. ma da su samo odbili Čehe. Odbili su MANa koji je davao autobuse u zamjenu za zemljište. Odbili su jako povoljnu ponudu SANOSa, Neobusa a uzeli su smeće Ikarbuse..itd itd
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #73 on: December 20, 2011, 22:32:26 » |
|
(u 499 ubačen MAN motor),
čista dezinformacija.... Ne sjećam se da sam izjavila da je u 499 ubačen MAN motor. Hvala.Ovo je neka greška sigurno. Greška pri citiranju: transformers je napisao "čista dezinformacija" ali je ispalo da sam to ja napisao, a umjesto MAN Lions coach treba da stoji troler jer sam to ja napisao. Inače bilo je ranije priča da 499 zvuči kao MAN, pa i da je izvađen iz gb 484
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #74 on: December 20, 2011, 22:54:49 » |
|
ma da su samo odbili Čehe. Odbili su MANa koji je davao autobuse u zamjenu za zemljište. Odbili su jako povoljnu ponudu SANOSa, Neobusa a uzeli su smeće Ikarbuse..itd itd
Aktuelni Sanos S213 je duplo veće smeće od Ikarbusa. Navodno ima prejak motor (DAF 310KS) za svoju šasiju. Većini starijih od 3-4 godine pukla šasija, limaija katastrofalna, mislim da ih je nekoliko rashodovano sa svega 5-6 godina starosti. Nemogu više ni u Skoplju da prođu. Što se tiče Neobusa mislim da su OK za svoju cijenu.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|