bhbus.ba
December 18, 2024, 04:03:42 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 321580 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1230 on: July 11, 2012, 22:02:51 »

RAD se razumije u to,ko ja u operaciju mozga.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1231 on: July 13, 2012, 19:12:12 »

Poslanici Skupštine Kantona Sarajevo prošlog mjeseca zatražili su od Tužilaštva KS informaciju o tome dokle je došla istraga u predmetu "GRAS". Nova kantonalna vlast odlučila se na ovakav potez s ciljem rješavanja problema u preduzeću koje godinama posluje u višemilionskim gubicima.

Kako saznaje "Dnevni avaz", u Kanton iz Tužilaštva još nisu došli nikakvi odgovori.

Međutim, portparol Tužilaštva Jasmina Omićević za naš list potvrdila je da je istraga protiv Šaćira Boškaila, bivšeg direktora preduzeća GRAS, i ostalih, među kojima je i Ferid Veljović, bivši šef komercijale, već u poodmakloj fazi.

- Protiv Boškaila i drugih lica istraga je otvorena krajem prošle godine. U tom predmetu nadležni kantonalni tužilac izdao je naredbu da se izvrši vještačenje oduzete dokumentacije. To je uradio vještak finansijske struke, koji je već dostavio svoje nalaze i mišljenje koje se trenutno analizira kako bi se donijela odluka o drugim radnjama koje će se poduzeti - kazala je Omićević.

Inače, istražni postupak u slučaju "Boškailo i ostali" otvoren je zbog zloupotrebe ovlasti u periodu 2007.-2009. godine. Boškailo i Veljović terete se da su u tom periodu prekršili Zakon o javnim nabavkama.

Osim ove istrage, Omićević nam je potvrdila da postoji još jedan predmet u Tužilaštvu koji se bavi ovim preduzećem iz perioda otprije 2007. godine. U pitanju je deset postupaka protiv deset osoba s bivšim direktorom Ibrahimom Jusufranićem na čelu.
Izvor AVAZ


Nadam se da nisu džaba dolazili u februaru 2 puta...i da neki nisu džaba pozive dobijali.
A Šaćir,Veljović i dosta druge klape sa Bimom još uvijek rade u firmi,samo da se zna.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1232 on: July 14, 2012, 20:00:42 »

813 se ponovio...... trenutno na 23c... Nisam vidio šta piše na reklami ali plavo-zelen je....

Večeras je 426 na 23 sa 820.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1233 on: July 14, 2012, 20:22:52 »

Blago tebi, odkad je završena rekonstrukcija pruge kod tebe uvijek bar jedan IK-206, 415 je tu nekoliko sedmica, bio je i 427 sad 426, a uvijek si kuko u fazonu "šta će novi na 27 dok 23 voze krntije, potrebnije je novi na 23 nego na 27"
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1234 on: July 14, 2012, 20:30:17 »

Neki mozak konačno skontao, da makar jedan novi radi na 23/23a, ko god da je svaka mu čast, mada bojim se da ga ne ureknem pa da od ponedjeljka bude "vraćaj se na staro." Mislim da će ovo ovako biti dok se 469 i 464 ne naprave, kad 464 naprave mogu se slikat da ik-206-icom, 464 će se zacementirat na 23 čim bude napravljen.

Sad svaki put kad vidim ik 206 bude ovako:
« Last Edit: July 14, 2012, 20:33:20 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1235 on: July 14, 2012, 21:03:04 »

Da i ja mislim da je to zato što je SG312 postao ugrožena vrsta. Preostali su 460, 463, 465, i 467, a imam utisak da je 460 na izdisaju.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1236 on: July 14, 2012, 21:06:39 »

I 465 je čini mi se u kvaru, ove sedmice posada sa 465 je radila na 813 u ponedjeljak i u subotu na 463/467
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #1237 on: July 15, 2012, 00:08:08 »

Nisam znao da je zadnja komercijala u 23:30 . Od kada je to ?
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1238 on: July 15, 2012, 09:37:28 »

a šta si mislio do kada je? Ovakvi redovi voznje su otkako se CTS žalio da je GRAS ima "višak" vozila na komercijali od tada otprilike i rade zglobna vozila na 31e
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1239 on: July 15, 2012, 10:22:32 »

Nisam znao da je zadnja komercijala u 23:30 . Od kada je to ?

Od aprila 2010. Prije je zadnji vozio u čini mi se u 02:30 petkom i subotom.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1240 on: July 15, 2012, 13:01:13 »

g.b. 54 prefarban u novu žutu boju

g.b. 820 radi na D.O.S.-u, boga pitaj kako će se uzverat.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1241 on: July 18, 2012, 15:12:44 »

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/106677-skupstina-ks-odgodila-razmatranje-informacije-o-gras-u.html

Na današnjoj sjednici Skupštine Kantona Sarajevo u okviru tačke dnevnog reda "Informacija o realizaciji skupštinskih zaključaka" zastupnici su trebali razmatrati Informaciju o finansijskom poslovanju KJKP GRAS za prva četiri mjeseca ove godine.

U toj informaciji, između ostaloga, navodi se da budžetski korisnici trebaju kupovati karte umjesto da im se u novcu isplaćuje naknada za prijevoz, ali to nije realizirano zbog čega nije došlo do povećanja prihoda.

Naime, procjenjuje se da je po ovom osnovu izgubljen prihod od  350.000 KM mjesečno (oko 2,1 milion KM za četiri mjeseca).

Aktivnosti u vezi  s reprogramom kreditnih obaveza GRAS-a pokrenute su krajem februara 2012.,  a u međuvremenu je preduzeće moralo izmiriti oko dva miliona KM dospjelih kreditnih obaveza.

U Informaciji stoji da će do kraja godine GRAS biti u obavezi izmiriti kreditne obaveze od 910.000 KM (prolongirani anuiteti, kamate za grace period, troškovi reprograma), koji nije konačan.

Zastupnicima su tražili odgađanje razmatranja Informacije o GRAS-u budući da su im kasno dostavljene dodatne informacije iz GRAS-a i Tužilaštva KS-a te su zbog obimnog dodatnog materijala tražili odgađanje za sljedeću sjednicu.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1242 on: July 18, 2012, 16:32:00 »

Kakvi oni i njihovi zaključci...
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1243 on: July 21, 2012, 12:21:59 »

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/gubitak-veci-od-devet-miliona-km

KJKP Gras u prvih šest mjeseci ove godine poslovao je u gubitku od 9.240.398 KM, koji je u odnosu na isti period prošle godine manji za 1.578.825 maraka, dok je ukupni prihod ostvaren od 22.316.082 KM stoji u informaciji o finansijskom poslovanju za period januar - juni 2012. godine ovog preduzeća, koju su poslanici Skupštine KS-a trebali razmatrati na posljednjoj sjednici, ali su to odgodili za narednu budući da su im kasno dostavljene dodatne informacije iz Grasa i Tužilaštva KS-a.

U ovoj informaciji se, između ostalog, navodi da se u prvom polugodištu ove godine uprkos nepovoljnim vremenskim prilikama u februaru koje su otežale odvijanje saobraćaja, te uzrokovale ogromne štete zbog kvarova na vozilima i sanaciji pruge i asfaltiranju saobraćajnica, od aprila do juna bilježe pozitivni pomaci u odnosu na prošlu godinu. Gubitak bi vjerovatno bio iskazan u manjem iznosu da su ispoštovani zaključci sa tematske sjednice SKS-a krajem prošle godine, kojim se obavezuju budžetski korisnici da pravo na prevoz zaposlenih ostvaruju kupovinom voznih karata umjesto isplate naknade za prevoz, što u prvih šest mjeseci ove godine nije realizovano. Zbog toga nije došlo do povećanja prihoda. Procjenjuje se da je po ovom osnovu izgubljen prihod od 350.000 KM mjesečno.

Aktivnosti u vezi s reprogramom kreditnih obaveza Grasa pokrenute su krajem februara 2012, a u međuvremenu je preduzeće moralo izmiriti oko dva miliona KM dospjelih kreditnih obaveza.

U Informaciji stoji da će do kraja godine Gras biti u obavezi izmiriti kreditne obaveze od 910.000 KM (prolongirani anuiteti, kamate za grace period, troškovi reprograma), koji nije konačan. Uprkos tome, zaključak je da se ostvareni rezultati u prvom polugodištu s obzirom na višegodišnje probleme, te probleme koji su se javili u ovom periodu, mogu smatrati dobrim jer je poduzet čitav set mjera koje će rezultate dati u drugom polugodištu ove godine.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1244 on: July 23, 2012, 10:27:34 »

Veliki broj građana Vogošće svakodnevno koristi gradski prevoz kako bi došao do centra grada.

Na posljednjoj sjednici Skupštine Kantona Sarajevo samostalni zastupnik Enes Zeković uputio je inicijativu resornom ministarstvu da se, zbog druge smjene, kako radnika, tako i učenika, polazak autobusa sa Sutjeske pomjeri sa 20 na 21 sat. Žalbe građana Vogošće najbolje govore da je riječ o svakodnevnim problemima.

Šemso Bjerogarlić: Uvijek kada čekam autobus, on kasni. Čekam ga ponekad i sat, pa često kada se uputim prema gradu, idem i pješke.

Sead Hadžić: Ne koristim često gradski prevoz, dok moja porodica koristi stalno. Ovo predstavlja veliki problem zato što kada nema prevoza, a djeca kasne, koristimo taksi ili neki privatni prevoz.

Mujo Avdibegović: Nije toliko crno kako svi govore. Prevoza ima, a i kada Gras zakoči, nađe se neki drugi prevoznik kao što je Centrotrans. U suštini, treba više linija i više autobusa jer je narodu bitno da se preveze do mjesta na koje želi.

Muharem Pinjo: S obzirom na to da sam penzioner, često se koristim gradskim prevozom. Poseban problem predstavljaju prevozi za ove visinske predjele, ali i činjenica da umjesto pet, kruži jedan kombi. Na kraju je sve stvar politike, gdje građani najviše ispaštaju.

Medina i Senada Sarajlić: Prevoz je zaista veliki problem, zato što znamo jako dugo čekati. Poseban je problem što ponekad kasnimo u školu i po više od pola sata, pogotovo kada smo prva smjena, zbog čega smo prošle godine završile razred sa dovoljnim vladanjem. A to je problem, s obzirom na to da smo odlične učenice. Profesori nas često grde, ali mi zaista ne znamo kako da se snađemo jer autobus nekada uopšte ne staje na našoj stanici te moramo da idemo sa ocem pola puta kada krene na posao i potom sjednemo ostatak puta u autobus.

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/i-po-sat-cekanja-na-prevoz-
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.049 seconds with 22 queries.