man 464
|
|
« Reply #900 on: May 21, 2012, 10:09:01 » |
|
Ako je u pitanju Solingen onda su to vjerovatno 12 SL172 starih 25 godina i 8 zglobnih Van Hool starih 11 godina. Ovdje su spominjane neke cifre, ali ovi kažu donacija Vala plaćat za nešto što je staro 25 god. nema smisla, ali za ove van hool ok, ako traže neku cifru realno je jer baš i nisu tako stari...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #901 on: May 21, 2012, 10:13:29 » |
|
Zapravo Van Hool su godinu-dvije mlađi. Prije će biti Berkhof Premier AT18 oni su 2001 godište, i trenutno su najstariji aktivni trolejbusi u Solingenu jer MAN-ovi ne voze od 2009. transphoto.ru
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #902 on: May 21, 2012, 10:18:11 » |
|
Zapravo Van Hool su godinu-dvije mlađi. Prije će biti Berkhof Premier AT18 oni su 2001 godište, i trenutno su najstariji aktivni trolejbusi u Solingenu jer MAN-ovi ne voze od 2009. transphoto.ru Ako budu ovi biće truckanja kao u onim bijelim manovima g.b. 470-475. Daleko im zadnja osovina....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #903 on: May 21, 2012, 10:21:50 » |
|
Valjda to zavisi od ovjesa a ne od položaja osovine.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #904 on: May 21, 2012, 11:45:18 » |
|
Ako je u pitanju Solingen onda su to vjerovatno 12 SL172 starih 25 godina i 8 zglobnih Van Hool starih 11 godina. Ovdje su spominjane neke cifre, ali ovi kažu donacija Vala plaćat za nešto što je staro 25 god. nema smisla, ali za ove van hool ok, ako traže neku cifru realno je jer baš i nisu tako stari... NO je dao saglasnost za nabavu 20 zglobova,a cijena ne smije biti veća od 15.000EUR.Onako kako smo i tražili.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #905 on: May 21, 2012, 12:09:24 » |
|
Ako je u pitanju Solingen onda su to vjerovatno 12 SL172 starih 25 godina i 8 zglobnih Van Hool starih 11 godina. Ovdje su spominjane neke cifre, ali ovi kažu donacija Vala plaćat za nešto što je staro 25 god. nema smisla, ali za ove van hool ok, ako traže neku cifru realno je jer baš i nisu tako stari... NO je dao saglasnost za nabavu 20 zglobova,a cijena ne smije biti veća od 15.000EUR.Onako kako smo i tražili. Neka, neka, neka se i trole ponove... vakat je, samo autobusi su nam kritični...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #906 on: May 21, 2012, 12:18:18 » |
|
Jeste,ali i ako nešto dođe biće da radi mjesec-dva i onda će biti garažirani,skidani dijelovi jer nema rezervnih itd. ko i dosad što se radilo. Ako ćemo baš pričati o tipu vozila i proizvođaču,a to se još ne može znati i ne zna,velika je glupost šarati vozni park glupostima poput Van Hoola.Pošarali smo ga sa Hessovima,i opet treba da se desi gore što napisah. Te nema ovog,nema onog,skupo nešto za dijelove,nešto se kvari(onaj ga tamo nije znao voziti pa pokvario),ne valja,nemre se popraviti(čitaj:ne znam popraviti) itd itd Što se tiče autobusa,odavno je kritično,ali za ovo trebaju pare,i to dobre da se nešto normalno nabavi,a nije da fali 10 vozila nego mnogo više.
|
|
« Last Edit: May 21, 2012, 12:24:58 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #907 on: May 21, 2012, 13:21:48 » |
|
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #908 on: May 21, 2012, 13:26:53 » |
|
Hmmm ovo nije loša ideja:
"Osim toga, na remizi ćemo napraviti i veliki parking za 40 turističkih autobusa, jer je i to jedan od problema grada Sarajeva. Turisti bi nakon parkiranja autobusa tramvajima išli do grada, a cijena karata bi bila uključena u parking autobusa", naglašava Kadić.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #910 on: May 21, 2012, 14:41:19 » |
|
Jeste,ali i ako nešto dođe biće da radi mjesec-dva i onda će biti garažirani,skidani dijelovi jer nema rezervnih itd. ko i dosad što se radilo. Ako ćemo baš pričati o tipu vozila i proizvođaču,a to se još ne može znati i ne zna,velika je glupost šarati vozni park glupostima poput Van Hoola.Pošarali smo ga sa Hessovima,i opet treba da se desi gore što napisah. Te nema ovog,nema onog,skupo nešto za dijelove,nešto se kvari(onaj ga tamo nije znao voziti pa pokvario),ne valja,nemre se popraviti(čitaj:ne znam popraviti) itd itd Što se tiče autobusa,odavno je kritično,ali za ovo trebaju pare,i to dobre da se nešto normalno nabavi,a nije da fali 10 vozila nego mnogo više.
Ako je iz Njemačke onda će morati bar malo prošarati vozni park jer nema identičnih trolejbusa onima koje gras ima osim 12 SL172 u Solingenu i ima Hessova u švicarskoj. Možda se radi o trolejbusima iz Eberswalde Graf & Stift jer mi se čini da sam negdje pročitao da će prodavati svoje Grafonje. a mislim da su se ponovili oni Solarisima. Izvor:http://members.shaw.ca/sema/Eberswalde.photo.htm Ovi su 1993/94 godište A neće biti teško pogoditi šta će doći jer samo 3 grada u njemačkoj imaju trole.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #911 on: May 21, 2012, 14:46:49 » |
|
Govorim o marki autobusa.I govorim o unifikaciji voznog parka.Sve šareno je skupo i nekvalitetno,pogotovo ko nema iskustva sa nekom markom koju nije ni posjedovao ni održavao. Smiješno je imati MAN-ove,pa Hessove i još samo da izbiju Van Hool,ja se ne bi iznenadila i da dođu neki Ling Jong Fu iz Boga pitaj odakle,jer samo zato što nemamo para,pa daj šta daš.MAN je jedina realna opcija za nas i naše potrebe za dijelovima i iskustvom na njima. Hessovi su plaćeni 50.000CHF po komadu,ja iskreno ne očekujem nešto ekstra s obzirom na ove pare okvirno,ali očekujem isto godište kao Hessovi.Ništa starije. Dok ne vidim papir ko je dobio i šta je ponudio i na šta smo pristali,nije me briga,mogu naglabati do besvijesti.
|
|
« Last Edit: May 21, 2012, 14:50:22 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
flatić
Kondukter
Offline
Posts: 1.181
flatić
|
|
« Reply #912 on: May 21, 2012, 16:23:05 » |
|
|
|
|
Logged
|
The Doctor
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #913 on: May 21, 2012, 18:59:25 » |
|
Govorim o marki autobusa.I govorim o unifikaciji voznog parka.Sve šareno je skupo i nekvalitetno,pogotovo ko nema iskustva sa nekom markom koju nije ni posjedovao ni održavao. Smiješno je imati MAN-ove,pa Hessove i još samo da izbiju Van Hool,ja se ne bi iznenadila i da dođu neki Ling Jong Fu iz Boga pitaj odakle,jer samo zato što nemamo para,pa daj šta daš.MAN je jedina realna opcija za nas i naše potrebe za dijelovima i iskustvom na njima. Hessovi su plaćeni 50.000CHF po komadu,ja iskreno ne očekujem nešto ekstra s obzirom na ove pare okvirno,ali očekujem isto godište kao Hessovi.Ništa starije. Dok ne vidim papir ko je dobio i šta je ponudio i na šta smo pristali,nije me briga,mogu naglabati do besvijesti.
Slažem se da bi bio MAN najprihvatljiviji da je masovnije proizvodio trolejbuse. MAN SG200 i SL172 su rađeni isključivo za Solingen. U zadnjih 20 godina MAN je proizveo vrlo malo trolejbusa i to u saradnji sa Grafom, Autodromom, Hessom i Neoplanom.
|
|
« Last Edit: May 21, 2012, 19:09:17 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
|