|
Troler
|
|
« Reply #841 on: May 06, 2012, 23:04:55 » |
|
Da hoće i neki Hess dobiti kakvu reklamu.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #843 on: May 07, 2012, 12:53:42 » |
|
Znali iko zato je vozilo 322 sa linije 39 , stajalo parkirano na parkingu kod Osnovne škole Skender Kulenović na Dobrinji ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #844 on: May 07, 2012, 17:10:39 » |
|
Znali iko zato je vozilo 322 sa linije 39 , stajalo parkirano na parkingu kod Osnovne škole Skender Kulenović na Dobrinji ?
vjerovatno narudžba a postoji mogućnost da je vozač otišao na pauzu jer on tu stanuje...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #845 on: May 07, 2012, 17:41:40 » |
|
Znali iko zato je vozilo 322 sa linije 39 , stajalo parkirano na parkingu kod Osnovne škole Skender Kulenović na Dobrinji ?
vjerovatno narudžba a postoji mogućnost da je vozač otišao na pauzu jer on tu stanuje... Aha , hvala transformers
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #846 on: May 07, 2012, 17:57:25 » |
|
Kako su i najavili radnici Kantonalnog javnog komunalnog preduzeća "Gradski saobraćaj - GRAS" danas se četrdesetak njih pojavilo pred zgradom Kantona Sarajevo s istaknutim transparentima na kojima je napisano da im četiri godine nisu uplaćeni doprinosi za zdravstvo.
Ističući brojne probleme u ovom preduzeću predstavnici Sindikata radnika komunalne privrede GRAS-a podsjetili su na zaključke i sporazume koje su usvajali zastupnici u Skupštini i Vlada KS-a, ali većina njih nikada nije implemetirana.
Naveli su podatak da u KS-u ima više od 85.000 osoba koje koriste povlašteni prijevoz po raznim osnovama, a godišnji gubitak GRAS-a zbog toga iznosi 22 miliona KM, dok su subvencije kantona za takve povlastice sve manje.
Ponudili su i moguća rješenja za GRAS, a to su povećanje iznosa subvencija ili smanjenje cijena karata te ukidanje subvencija i povećanje prodaje mjesečnih pretplatnih karata.
Na protestima je bio i direktor GRAS-a Haris Kadić koji je novinarima kazao da bi trebala biti implementirana Odluka Vlade KS-a o kupovini kupona za budžetske korisnike.
"Radi se o 500.000 KM mjesečno, a ta sredstva bila bi utrošena za uplatu zdravstvenog osiguranja radnicima jer je velika odgovornost na uposlenicima GRAS-a koji dnevno prevoze hiljade ljudi", pojasnio je Kadić.
Jedino je, kako kaže, za uposlenike Doma zdravlja KS-a kupljeno 670 kupona što je koštalo 31.000 KM, dok ostali budžetski korisnici još dobijaju novac za kupone.
Dodao je i da se kasni s preuzimanjem kreditnih obaveza što je jedan od zaključaka tematske sjednice.
"Uradili smo mnogo posla što je bilo do nas. Popravili smo veliki broj vozila, očistili vozila zbog čega je i Coca Cola, koja ima visoke kriterije, pristala da se reklamira na vozilima GRAS-a, ispoštovani su redovi vožnje", kazao je Kadić.
Na kraju je naglasio da neće biti obustave javnog gradskog saobraćaja.
AVAZ
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #847 on: May 07, 2012, 20:28:21 » |
|
"Uradili smo mnogo posla što je bilo do nas. Popravili smo veliki broj vozila, očistili vozila zbog čega je i Coca Cola, koja ima visoke kriterije, pristala da se reklamira na vozilima GRAS-a, ispoštovani su redovi vožnje", kazao je Kadić. Na kraju je naglasio da neće biti obustave javnog gradskog saobraćaja. AVAZ
Redovi vožnje su ispoštovani ali malo sutra.... A što se tiče coca - cole da su imali visoke kriterije ne bi se reklamirali na 813 već na nekom od preostalih classica.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #848 on: May 08, 2012, 00:13:26 » |
|
"Uradili smo mnogo posla što je bilo do nas. Popravili smo veliki broj vozila, očistili vozila zbog čega je i Coca Cola, koja ima visoke kriterije, pristala da se reklamira na vozilima GRAS-a, ispoštovani su redovi vožnje", kazao je Kadić. Na kraju je naglasio da neće biti obustave javnog gradskog saobraćaja. AVAZ
Redovi vožnje su ispoštovani ali malo sutra.... A što se tiče coca - cole da su imali visoke kriterije ne bi se reklamirali na 813 već na nekom od preostalih classica. daj ba drug šta to lupaš. Pa ne može coca cola određivati na kojem vozilu će im biti reklama. osim toga čisto sumnjam da se bilo ko iz rukovodstva ili radnika coca cole "bavi" sa tipom stanjem i stukturom vozila u GRASu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #849 on: May 08, 2012, 08:22:15 » |
|
"Uradili smo mnogo posla što je bilo do nas. Popravili smo veliki broj vozila, očistili vozila zbog čega je i Coca Cola, koja ima visoke kriterije, pristala da se reklamira na vozilima GRAS-a, ispoštovani su redovi vožnje", kazao je Kadić. Na kraju je naglasio da neće biti obustave javnog gradskog saobraćaja. AVAZ
Redovi vožnje su ispoštovani ali malo sutra.... A što se tiče coca - cole da su imali visoke kriterije ne bi se reklamirali na 813 već na nekom od preostalih classica. daj ba drug šta to lupaš. Pa ne može coca cola određivati na kojem vozilu će im biti reklama. osim toga čisto sumnjam da se bilo ko iz rukovodstva ili radnika coca cole "bavi" sa tipom stanjem i stukturom vozila u GRASu Pa kako su to onda Booster i Nektar od svih sl 222 baš odabrali classice? Ili je to bila neka želja posada, znam za 853 ali 854 nisam siguran. A cilj je u tome da sam htio da kažem da je cola odlučila da se reklamira i to nije odlučila zato što su vozila čistija i ispravnija nego zato što im se reklamira i potreban im je dodatni marketing. A i sam si rekaokada smo razgovarali o 853 i 854 slijedeće: Nije to baš tako. Firme koje plaćaju reklame su se opekle o GRAS jer je reklama za 816 i 804 plaćena unaprijed a vozila stoje. Koja korist od reklame? Zato sad firme traže da su vozila u pokretu i zato se reklame moraju stavljati na nova vozila. U tome je problem
|
|
« Last Edit: May 08, 2012, 08:26:17 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #851 on: May 08, 2012, 19:02:41 » |
|
Coli je potreban marketing,ali ne u garaži firme i na kanalu, već na ulici.Znači treba mu vozilo pouzdano na koje može računati da će raditi onoliko koliko se pogodiš u ugovoru.A oni ne naređuju na koje će vozilo reklama da legne.Ako traži solo autobus,dobiće ga,ali ne traži garažni broj.
eto 464 cura ti lijepo objasnila ja nemam šta dodati. Poenta je da reklama bude na ispravnom i pouzdanom vozilu ...osim toga na 813 je bila Latea koja je vjerovatno ili raskinula ugovor ili ga nije produžila kad je istekao
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #852 on: May 08, 2012, 19:45:35 » |
|
@ transformers da te pitam jel 322 danas imao narudžbu neku ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #853 on: May 08, 2012, 19:47:41 » |
|
Ja mislim da se detalji mogu dogovoriti između GRAS-a, Informativnog centra, i zakupca. Vjerovatno će se preferirati novija vozila, ali ne treba iznenaditi ako 844, 807, 823, 464 nekad dobiju novu reklamu. Eh sad kad bi 826 ili 463 dobili reklamu to bi me već malo iznenadilo. Ako nije zahtijevala da reklama bude na novom onda nije neobično što je izabran 813 kojem je istekla reklama. Možda bi Booster bila na 813 da onda nije bio u kvaru. 813, je bio dobar i pouzdan autobus dok ga nije uništio Buća potok, a neznam kakav je sada. Ako se budu pridržavali pravila da bus radi u ravnom par sedmica nakon sređivanja motora, onda bi trebao neko vrijeme biti pouzdan što se motora tiče. Nego kad već spominjemo reklame, možda je baš Turkish airlinesova reklama spasila 461, ja mislim da mu je malo falilo da bude otpisan, a sad mislim da je pitanje dana kad će proraditi.
|
|
« Last Edit: May 08, 2012, 19:50:49 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #854 on: May 08, 2012, 20:10:06 » |
|
čudi me da 820 ne dobije šta. Onaj film davno isfurao svoje...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|