bhbus.ba
November 24, 2024, 17:18:26 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 318888 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #765 on: April 24, 2012, 15:40:09 »

Koliko znam oni su trebali  biti prodani u Bugarsku (čini mi se Plovdiv) pa je to izgleda otpalo.
Puno je 50.000€ za trolejbus star 25 godina. Mislim da su toliko otprilike plaćeni Hessovi.
Nakon ovih MAN-ova najstariji trolejbusi su im zglobni Berkhofi iz 2001
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #766 on: April 24, 2012, 18:37:29 »

Nije 50,već 29.Svakako Švabe (i ostali stranci koji prodaju) su pomislile da je došla garnitura budala zainteresovana za smeće.
I to nisu jedini troškovi,gdje su uvozne dadžbine i ostalo.
Ne treba pristati na varijantu SL kao što sada imamo.
« Last Edit: April 24, 2012, 18:41:23 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #767 on: April 24, 2012, 18:55:26 »

Sadasnje SL je lakse odrzavati nego Naw bez obzira na iskustvo.
Drugo,90%  osoblja vise voli vozati MAN-ove.
Ako se i desi da dode nesto bice korisno.

znam da su se pojedini zalili da Hess ima slabo grijanje i da je MAN tu puno bolji. Bilo je jos sitnica gdje su se isticale prednosti MANa. Meni kao nekome ko nikada nije sjeo za volan trolejbusa Hess je mnogo udobniji ljepsi konformniji dok su MANovi vec "razdrndani" inače su kruti sami od sebe ali eto po našim cestama i uz naše održavanje koje je jako loše još uuvijek rade.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #768 on: April 25, 2012, 14:58:19 »

Ponovo nešto čačkaju oko 461, eno ga na kanalu.
Ima li šta novo za 813, 840, 803, 811...?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #769 on: April 25, 2012, 17:06:28 »

Ponovo nešto čačkaju oko 461, eno ga na kanalu.
Ima li šta novo za 813, 840, 803, 811...?


813 je popravljen i radi...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #770 on: April 25, 2012, 21:49:46 »

Ponovo nešto čačkaju oko 461, eno ga na kanalu.
Ima li šta novo za 813, 840, 803, 811...?


813 je popravljen i radi...

A gdje?
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #771 on: April 25, 2012, 21:55:51 »

Sadasnje SL je lakse odrzavati nego Naw bez obzira na iskustvo.
Drugo,90%  osoblja vise voli vozati MAN-ove.
Ako se i desi da dode nesto bice korisno.

znam da su se pojedini zalili da Hess ima slabo grijanje i da je MAN tu puno bolji. Bilo je jos sitnica gdje su se isticale prednosti MANa. Meni kao nekome ko nikada nije sjeo za volan trolejbusa Hess je mnogo udobniji ljepsi konformniji dok su MANovi vec "razdrndani" inače su kruti sami od sebe ali eto po našim cestama i uz naše održavanje koje je jako loše još uuvijek rade.

>Ovo je tačno,grijanje je slabo.Jedino kod vozača u kabini i pored kabine onako pristojno grije,ali nije to kod svih slučaj,dok u ostatku vozila je hladno,a ljeti dihta dobro pa ako ne otvoriš šibere i prozore onda davi.
Solingen su izmučeni i izlupani jer su godinama u funkciji,ali drže se još,Hesovi su osjetljiviji,ali meni su nekako najbolji,na Dobrinji gdje je cesta renovirana prošle godine doslovno klize i idu brzo.Dok već od Mojmila-Švrakino do Austrije okretnice je užas.
Sada se renovira cesta od Otoke pa je sve uzorano,inače kako su najavljivali raditi kružni tok kod pekare AS(meni najodvratnija raskrsnica u SA) i proširivati cestu od Mosta Suade i Olge,ja se ponadala da će se riješiti razglabana cesta,ai od tog nema ništa još nisu završili procedure,papirologije i isplate za objekte na trasi.
Ali dobro,ja se nadam da će se postojeća trolejbuska trasa upristojiti i tada će definitivno biti bolji prevoz.
« Last Edit: April 25, 2012, 21:57:54 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #772 on: April 25, 2012, 22:04:14 »

Ponovo nešto čačkaju oko 461, eno ga na kanalu.
Ima li šta novo za 813, 840, 803, 811...?


813 je popravljen i radi...

A gdje?

na vlakovu
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #773 on: April 25, 2012, 22:06:01 »

Sadasnje SL je lakse odrzavati nego Naw bez obzira na iskustvo.
Drugo,90%  osoblja vise voli vozati MAN-ove.
Ako se i desi da dode nesto bice korisno.

znam da su se pojedini zalili da Hess ima slabo grijanje i da je MAN tu puno bolji. Bilo je jos sitnica gdje su se isticale prednosti MANa. Meni kao nekome ko nikada nije sjeo za volan trolejbusa Hess je mnogo udobniji ljepsi konformniji dok su MANovi vec "razdrndani" inače su kruti sami od sebe ali eto po našim cestama i uz naše održavanje koje je jako loše još uuvijek rade.

>Ovo je tačno,grijanje je slabo.Jedino kod vozača u kabini i pored kabine onako pristojno grije,ali nije to kod svih slučaj,dok u ostatku vozila je hladno,a ljeti dihta dobro pa ako ne otvoriš šibere i prozore onda davi.
Solingen su izmučeni i izlupani jer su godinama u funkciji,ali drže se još,Hesovi su osjetljiviji,ali meni su nekako najbolji,na Dobrinji gdje je cesta renovirana prošle godine doslovno klize i idu brzo.Dok već od Mojmila-Švrakino do Austrije okretnice je užas.
Sada se renovira cesta od Otoke pa je sve uzorano,inače kako su najavljivali raditi kružni tok kod pekare AS(meni najodvratnija raskrsnica u SA) i proširivati cestu od Mosta Suade i Olge,ja se ponadala da će se riješiti razglabana cesta,ai od tog nema ništa još nisu završili procedure,papirologije i isplate za objekte na trasi.
Ali dobro,ja se nadam da će se postojeća trolejbuska trasa upristojiti i tada će definitivno biti bolji prevoz.

Ma i meni se hessovi najviše sviđaju, prvenstveno jer su noviji i u boljem stanju koliko toliko, ali i mekano idu. A za dihtanje je opšte poznata stvar ni zglobni manovi nisu ništa bolji iako su im naknadno ugrađivali prozore i imaju samo 1 šiber, a hessovi 4 šibera pa kad su sva 4 otvorena u pravcu kretanja onda je super u kombinaciji sa prozorima koji su miniajturni al hajd.

Ja se rijetko vozim trolom i kad se vozim to je 101 ili 102 i često je solo man pa nisam imao priliku da se smrzavam u hessu ali moje kolegice sa Dobrinje su mi pričale da slabo griju, koliko sam ja vidio imaju samo neka 2 mala kalorifera i naprijed i nazad koji jedva da pušu.

Sl 172 koliko toliko imaju dobru ventilaciju iako nemaju šibere ali su "nakrivni" prozori dobro razmješteni pa lijepo puše ljeti kad su svi otvoreni. I dobro griju....

Ponovo nešto čačkaju oko 461, eno ga na kanalu.
Ima li šta novo za 813, 840, 803, 811...?


813 je popravljen i radi...

A gdje?

na vlakovu

Hvala ne inf, jel to ravnica dok se ne uhoda?
« Last Edit: April 25, 2012, 22:07:52 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #774 on: April 25, 2012, 22:08:36 »

Možeš imati i 10 šibera i hiljadu prozora na svakom od njih,ali ako starija populacija ne da da se otvori onda je sve džaba. Grin Grin
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #775 on: April 25, 2012, 22:11:59 »

Sadasnje SL je lakse odrzavati nego Naw bez obzira na iskustvo.
Drugo,90%  osoblja vise voli vozati MAN-ove.
Ako se i desi da dode nesto bice korisno.

znam da su se pojedini zalili da Hess ima slabo grijanje i da je MAN tu puno bolji. Bilo je jos sitnica gdje su se isticale prednosti MANa. Meni kao nekome ko nikada nije sjeo za volan trolejbusa Hess je mnogo udobniji ljepsi konformniji dok su MANovi vec "razdrndani" inače su kruti sami od sebe ali eto po našim cestama i uz naše održavanje koje je jako loše još uuvijek rade.

>Ovo je tačno,grijanje je slabo.Jedino kod vozača u kabini i pored kabine onako pristojno grije,ali nije to kod svih slučaj,dok u ostatku vozila je hladno,a ljeti dihta dobro pa ako ne otvoriš šibere i prozore onda davi.
Solingen su izmučeni i izlupani jer su godinama u funkciji,ali drže se još,Hesovi su osjetljiviji,ali meni su nekako najbolji,na Dobrinji gdje je cesta renovirana prošle godine doslovno klize i idu brzo.Dok već od Mojmila-Švrakino do Austrije okretnice je užas.
Sada se renovira cesta od Otoke pa je sve uzorano,inače kako su najavljivali raditi kružni tok kod pekare AS(meni najodvratnija raskrsnica u SA) i proširivati cestu od Mosta Suade i Olge,ja se ponadala da će se riješiti razglabana cesta,ai od tog nema ništa još nisu završili procedure,papirologije i isplate za objekte na trasi.
Ali dobro,ja se nadam da će se postojeća trolejbuska trasa upristojiti i tada će definitivno biti bolji prevoz.

Ma i meni se hessovi najviše sviđaju, prvenstveno jer su noviji i u boljem stanju koliko toliko, ali i mekano idu. A za dihtanje je opšte poznata stvar ni zglobni manovi nisu ništa bolji iako su im naknadno ugrađivali prozore i imaju samo 1 šiber, a hessovi 4 šibera pa kad su sva 4 otvorena u pravcu kretanja onda je super u kombinaciji sa prozorima koji su miniajturni al hajd.

Ja se rijetko vozim trolom i kad se vozim to je 101 ili 102 i često je solo man pa nisam imao priliku da se smrzavam u hessu ali moje kolegice sa Dobrinje su mi pričale da slabo griju, koliko sam ja vidio imaju samo neka 2 mala kalorifera i naprijed i nazad koji jedva da pušu.

Sl 172 koliko toliko imaju dobru ventilaciju iako nemaju šibere ali su "nakrivni" prozori dobro razmješteni pa lijepo puše ljeti kad su svi otvoreni. I dobro griju....

Ponovo nešto čačkaju oko 461, eno ga na kanalu.
Ima li šta novo za 813, 840, 803, 811...?


813 je popravljen i radi...

A gdje?

na vlakovu

Hvala ne inf, jel to ravnica dok se ne uhoda?


jeste baš tako . Konačno se neko sjetio da vozilo nakon što mu se uradi motor ne smije u brdo barem prvih 2-3 hiljade kilometara. Koliko su samo debilni dispečeri tako vozila sjebali., urade mu motor a lola ga "šiljne" za Buća potok

Možeš imati i 10 šibera i hiljadu prozora na svakom od njih,ali ako starija populacija ne da da se otvori onda je sve džaba. Grin Grin


a oni fosili u glavnom to ne daju jer će ih "naduhati"...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #776 on: April 25, 2012, 22:14:12 »

Možeš imati i 10 šibera,ali ako starija populacija ne da da se otvori onda je sve džaba. Grin Grin

Prevod na žargon: Kad se babe i dede naredaju naprijed i kad kreneš rukom ka šiberu ili prozoru lome ruke i zakopčavaju jakne i kapute na +40. Ali u prikolici fino struji vazduh obično jer je nazad obično mlada raja.

Uf sad sam se zamalo zakačio u busu radi toga, 820 pun izduvnih gasova unutra a ono sve zatvorili ja lagano odškrinem prozor ono ko munja sjevnu ruka i zatvori. Ali ja ustanem i otvorim šiber i uživam........
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #777 on: April 25, 2012, 22:27:21 »

Meni su kao putniku isto bolji Hessovi, a moram reći da imaju dobru limariju i do sada na njima nisam primjetio koroziju osim malo na branicima.

Što se tiče SL172 neki su se pokazali pravo izdržljivim poput 4403 i 4406 koji su od 25 godina 14,5 proveli u GRAS-u
ali neki su riknuli nedugo nakon dolaska, poput 4405 i 4407 koji su riknuli sa 11-12 godina starosti.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #778 on: April 25, 2012, 22:31:11 »

Meni su kao putniku isto bolji Hessovi, a moram reći da imaju dobru limariju i do sada na njima nisam primjetio koroziju osim malo na branicima.

Što se tiče SL172 neki su se pokazali pravo izdržljivim poput 4403 i 4406 koji su od 25 godina 14,5 proveli u GRAS-u
ali neki su riknuli nedugo nakon dolaska, poput 4405 i 4407 koji su riknuli sa 11-12 godina starosti.



Koji vozilo izdrži više od 10 godine u GRAS-u to je prava stvar. Svi proizvođači bi trebali slat na probu vozila u sarajevo gras-u, ako izdrže održavanje koje je nula, i kao što jednom reče MAN Lions coach reče, naše gu*ice koje neumorno i nemilosrdno peglaju i drndaju vozila mogu ići u proizvodnju  Grin Grin Grin
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #779 on: April 25, 2012, 22:36:35 »

Čuj koje izdrži 10 godina, pa tramvaji 201, 202, 206, 207,  209 i 210 su izdržali 39 godina u Grasu i još im se kraj ne vidi Grin Grin
« Last Edit: April 25, 2012, 22:40:51 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.063 seconds with 22 queries.