Kokpit nije ništa posebno....izvana je puno ljepši, barem meni
Kakav je ovaj I-shift mjenjač, jel to polu automatik pošto vidim ''neko'' kvačilo dolje?
Odličan mjenjač. Vozio sam onaj 9500 (380 ks) sa tim mjenjačem sa stranice 2 ove teme, a i trenutno vozim 8700 (340 KS) sa isto takvim
mjenjačem . Ima dvije opcije mijenjanja, potpuni automatik (položaj A) ili ručno mijenjanje sa "+" ili "-" gumbićima na lijevoj strani ručice mjenjača (položaj M),ima 12 brzina,a ovisno o opterećenju preskače neke brzine. Ovaj gumbić sa slovima E/P koji se vidi na fotki se koristi kao "P-power" za vožnju uzbrdo da čim kasnije prebacuje u višu brzinu, a kao "E-economic" na ravnim i blažim uzbrdicama za prebacivanje u više brzine u idealnim okretajima motora. Znači prije početka brda pritisne se taj gumb i mjenjač odradi ostalo a na displeju se pojavi slovo "P", na vrhu brda se pritisne isti gumb i mjenjač je u normalnom modusu rada a na displeju se pojavi slovo "E".
Ona papučica je za podešavanje volana.