telige
Pješak
Offline
Posts: 128
|
|
« Reply #30 on: November 15, 2011, 01:57:45 » |
|
Ali ne tako detaljno. U Setri će se morati dobrano potruditi sa peticom da se odmaknu od ovog jer je kvalitetom unutrašnjosti gotovo na razini GT četvorke,dok motor ekonomičnošću pere Mercedesov motor samo tako,a mjenjač,I-shift, je priča za sebe. Ima 12 brzina, a mjenja brzina na gore tako tiho i brzo da se gotovo ni ne osjeti na normalnom ubrzanju. Sviđa mi se kako je kokpit prilagođen vozaču (instrumenttabla, prekidači,volan i sjedalo) i lako je pronaći idealni položaj za vožnju.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #31 on: November 15, 2011, 02:03:51 » |
|
Lijepo je pročitati vozačka iskustva, kratak osvrt na vozilo i osobno gledište o modelu ... Meni je estetski lijep model , sjedišta mi jedino djeluju malo socijalno jer sam bio u Globtourovom 9700/3 i isti su što se toga tiče... Kakav je što se udobnosti tiče, to ne znam nisam imao priliku voziti se u njemu, ali Volvo je po meni izvrsno vozilo, a jako puno znači i broj sjedišta... A ovaj je izgleda iz Poljske stigao skoro direkt iz tvornice na Hvar
|
|
|
Logged
|
|
|
|
telige
Pješak
Offline
Posts: 128
|
|
« Reply #32 on: November 15, 2011, 02:37:58 » |
|
Lijepo je pročitati vozačka iskustva, kratak osvrt na vozilo i osobno gledište o modelu ... Meni je estetski lijep model , sjedišta mi jedino djeluju malo socijalno jer sam bio u Globtourovom 9700/3 i isti su što se toga tiče... Kakav je što se udobnosti tiče, to ne znam nisam imao priliku voziti se u njemu, ali Volvo je po meni izvrsno vozilo, a jako puno znači i broj sjedišta... A ovaj je izgleda iz Poljske stigao skoro direkt iz tvornice na Hvar Da, lijep je, konačno su u Volvo odlučili dati dizajnerima da oblikuju autobus a ne kovaču. Udobnost je također zavidna, barem na vozačkom sjedalu. Ali na tom području je Volvo uvijek bio top- kvalitetan kokpit prilagođen vozaču. Gledao sam malo po njihovom dnevniku putovanja, prošli su dosta po Europi sa njime, od Španjolske,Francuske,V.Britanije,Irske,Norveške,Švedske,Crne Gore do Hrvatske.Imali su dvije ture sa više od 6000 km- impresivna tura.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
bussoliner
Putnik
Offline
Posts: 303
|
|
« Reply #33 on: November 15, 2011, 18:22:29 » |
|
Lijepo je pročitati vozačka iskustva, kratak osvrt na vozilo i osobno gledište o modelu ... Meni je estetski lijep model , sjedišta mi jedino djeluju malo socijalno jer sam bio u Globtourovom 9700/3 i isti su što se toga tiče... Kakav je što se udobnosti tiče, to ne znam nisam imao priliku voziti se u njemu, ali Volvo je po meni izvrsno vozilo, a jako puno znači i broj sjedišta... A ovaj je izgleda iz Poljske stigao skoro direkt iz tvornice na Hvar Da, lijep je, konačno su u Volvo odlučili dati dizajnerima da oblikuju autobus a ne kovaču. Udobnost je također zavidna, barem na vozačkom sjedalu. Ali na tom području je Volvo uvijek bio top- kvalitetan kokpit prilagođen vozaču. Gledao sam malo po njihovom dnevniku putovanja, prošli su dosta po Europi sa njime, od Španjolske,Francuske,V.Britanije,Irske,Norveške,Švedske,Crne Gore do Hrvatske.Imali su dvije ture sa više od 6000 km- impresivna tura. Za vozaca je mozda udoban i lijep je autobus,ali bas za putnika ne znam,vozio sam se u ovom od Globtura,strasno neodoban,a jos natrpali sjedista u njega,relacija nekih 1.200 km ..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
telige
Pješak
Offline
Posts: 128
|
|
« Reply #34 on: November 15, 2011, 23:56:19 » |
|
Za vozaca je mozda udoban i lijep je autobus,ali bas za putnika ne znam,vozio sam se u ovom od Globtura,strasno neodoban,a jos natrpali sjedista u njega,relacija nekih 1.200 km ..
Ja govorim o novom 9500,a ti o 9700.
|
|
« Last Edit: November 15, 2011, 23:59:52 by telige »
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #35 on: November 16, 2011, 00:13:56 » |
|
Za vozaca je mozda udoban i lijep je autobus,ali bas za putnika ne znam,vozio sam se u ovom od Globtura,strasno neodoban,a jos natrpali sjedista u njega,relacija nekih 1.200 km ..
Ja govorim o novom 9500,a ti o 9700. To je ono što sam rekao - sve ovisi o broju sjedišta... u Globtouru troosovinac ima 63+1+1... To je užas za putnike... AP Varaždin u svom troosovincu ima 53 sjedišta... I u kojem je sad komfornije?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
bussoliner
Putnik
Offline
Posts: 303
|
|
« Reply #36 on: November 16, 2011, 01:11:29 » |
|
Za vozaca je mozda udoban i lijep je autobus,ali bas za putnika ne znam,vozio sam se u ovom od Globtura,strasno neodoban,a jos natrpali sjedista u njega,relacija nekih 1.200 km ..
Ja govorim o novom 9500,a ti o 9700. A Tomo je govorio o Globturu,pa sam dodao ..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
telige
Pješak
Offline
Posts: 128
|
|
« Reply #37 on: November 16, 2011, 10:48:59 » |
|
U ovom Volvu 9500 je 45+1 sjedala, ali su dolazili poljaci sa Bovom i MAN-om Lions Coach po 55+1 sjedala u 12 m i sa Irizar Scania troosovinac 15,4 m sa 73+1 sjedala pa si zamisli kako su ti bili naslagani i kolika im je udobnost.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #38 on: November 30, 2011, 20:43:27 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #39 on: December 16, 2011, 21:24:12 » |
|
Brioni Pula,gbr.78, Volvo 9700
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ecehajic
|
|
« Reply #40 on: December 23, 2011, 22:15:47 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
VOLVO
Putnik
Offline
Posts: 302
|
|
« Reply #41 on: February 16, 2012, 15:33:21 » |
|
volvo 9700 globtour
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #42 on: February 16, 2012, 17:54:36 » |
|
Kokpit nije ništa posebno....izvana je puno ljepši, barem meni Kakav je ovaj I-shift mjenjač, jel to polu automatik pošto vidim ''neko'' kvačilo dolje?
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #43 on: February 16, 2012, 20:21:08 » |
|
Ma nevjerujem da je ono kvačilo, ono je ručica za nešto drugo, možda ručna.
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #44 on: February 16, 2012, 20:39:58 » |
|
Ma i ja sumnjam da je, ali ko zna. Bolje pitati nego skitati. Obično poluautomatici imaju kvačilo. Ručna nije sigurno, to je ona malena ručica do prozora
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
|