archy
Putnik
Offline
Posts: 204
|
|
« Reply #15 on: September 20, 2011, 10:29:49 » |
|
Ne znam za vase misljenje,al nekako mi djeluje opasan za voznju,ili me dojam vara...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ecehajic
Moderator Podforuma
Mehaničar
Offline
Posts: 5.792
|
|
« Reply #16 on: September 20, 2011, 10:39:15 » |
|
ma opasan,prvenstveno za vozaca i konduktera koji su skoro pa na asfalt sjeli.u slucaju nezgode tesko njima.al dobro kakvi su takvi su...na nizem su polozaju nego u automobilu..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
archy
Putnik
Offline
Posts: 204
|
|
« Reply #17 on: September 20, 2011, 13:10:14 » |
|
ma opasan,prvenstveno za vozaca i konduktera koji su skoro pa na asfalt sjeli.u slucaju nezgode tesko njima.al dobro kakvi su takvi su...na nizem su polozaju nego u automobilu..
Turistički bus,a cockpit ko da je niskopodni gradski bus NL ili sl.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #18 on: September 20, 2011, 16:07:29 » |
|
Vjerovali ili ne, iako je opasan vozači ga izuzetno vole kao i ostale buseve sa varijantom odvojenog kokpita jer se psihički odmore od svakakvih situacija koje priređuju pojedini putnici.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
ecehajic
Moderator Podforuma
Mehaničar
Offline
Posts: 5.792
|
|
« Reply #19 on: October 08, 2011, 22:32:22 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
archy
Putnik
Offline
Posts: 204
|
|
« Reply #20 on: November 06, 2011, 21:56:55 » |
|
Od kad do kad se ova serija Neoplana proizvodila,imate li taj podatak?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
NoName
Pješak
Offline
Posts: 120
|
|
« Reply #21 on: November 06, 2011, 22:02:37 » |
|
ma opasan,prvenstveno za vozaca i konduktera koji su skoro pa na asfalt sjeli.u slucaju nezgode tesko njima.al dobro kakvi su takvi su...na nizem su polozaju nego u automobilu..
Turistički bus,a cockpit ko da je niskopodni gradski bus NL ili sl. To sve ok al ja mislim da su prilikom konstruisanja ovog busa mislili i na to pa mozda je taj prednji dio sasije dodatno ojacan ili nesto slicno ne vjerujem da je to prepusteno samo tako slucaju...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #22 on: November 06, 2011, 23:12:57 » |
|
ma opasan,prvenstveno za vozaca i konduktera koji su skoro pa na asfalt sjeli.u slucaju nezgode tesko njima.al dobro kakvi su takvi su...na nizem su polozaju nego u automobilu..
Turistički bus,a cockpit ko da je niskopodni gradski bus NL ili sl. To sve ok al ja mislim da su prilikom konstruisanja ovog busa mislili i na to pa mozda je taj prednji dio sasije dodatno ojacan ili nesto slicno ne vjerujem da je to prepusteno samo tako slucaju... Naravno da si u pravu. Ipak autobuse konstruišu timovi konstruktora doktora tehničkih nauka i sl .... Ne kažem da nisu rizični ali nisu ništa više rizični nego ostali autobusi. Neko je vec spomenuo da ih vozači vole upravo zbog odvojenosti od putnika.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #23 on: November 06, 2011, 23:18:33 » |
|
Sigurno je da se ništa ne prepušta slučaju pa tako ni sigurnost posade u kokpitu, mada ja mislim da je ipak za nijansu opasniji od običnog busa. Ali pored svega, vozači ga izuzetno cijene zbog izolovanosti, kažu psihički se odmore pogotovo na vandrednim turama za koje je ovaj bus i namijenjen. Redovnu liniju sa njim je jako nepraktično raditi.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
ecehajic
Moderator Podforuma
Mehaničar
Offline
Posts: 5.792
|
|
« Reply #24 on: November 06, 2011, 23:32:18 » |
|
Hajde kad smo se dohvatili ovih autobusa tipa space,kao setrinih ili mote.Neki dan gledam u onoj Globtourovoj Moti na sredini kod vrata ima kamera a vozac ima dole u instrument tabli ugrađen jedan displey na kojem gleda da li moze besprijekorno zatvoriti srednja vrata,da li ima nešto sto bi ih moglo spriječiti da se zatvore kako treba.Možda bi bilo dobro da se ugradi jedna tipka/gumb na kojem bi putnik mogao pritisnuti da vozac stane na prvom prosirenju.To bi jako dobro doslo u slucaju BiH kako u nekih prevoznika Space vozi međugradske linije,pa staju na stanicama koje nisu glavne vec su za gradske autobuse.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #25 on: November 06, 2011, 23:51:45 » |
|
Stvar je u tome da Space nije ni konstruisan da staje na stajališta i na svakoj banderi te da glumi prigradski autobus....to što se kod nas radi sve naopako je druga stvar.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
neo
Putnik
Offline
Posts: 307
|
|
« Reply #26 on: November 08, 2011, 12:01:01 » |
|
space liner je konstruisan za turisticke ture i to je jedi bus koji je u Francuskoj priznat kao turisiticki bus... On je za relaciju od A do B i nazad i to je to...Druga stvar sto nasi ljude rade s njima redovne linije i to nije problem kad imas konduktera jer ovaj bus ima telfon na prvom sjedistu ima kod wc telefon i sve je lijepo odradjeno besprijekorno...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
flatić
Kondukter
Offline
Posts: 1.181
flatić
|
|
« Reply #29 on: February 18, 2012, 00:29:50 » |
|
Slika sa neta a sliku prvenstveno postavljam da se vidi i kako je izgledao prvi model ovog busa jer ima dosta cudna vrata i dosta cudan prostor iza vozacevog sjedista
|
|
|
Logged
|
The Doctor
|
|
|
|