bhbus.ba
November 23, 2024, 13:14:32 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 42 43 [44] 45 46   Go Down
  Print  
Author Topic: Biss Tours - Razno/Diskusije  (Read 178488 times)
boxer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 330



« Reply #645 on: March 22, 2015, 22:23:53 »

Imaju i jake linije pa mogu
Logged
tx range
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 165



« Reply #646 on: March 22, 2015, 22:30:43 »

Drug sto se tice svedske svako ce prije avionom posto je jeftiniji samo oni koji se boje aviona idu autobusom,svako voli stic za 2 sata nego za 2 dana austrija se tek razradjuje a sarajevo su nazalost izgubili,samo kazem kako jest ali znam da ce sad mnogi reci da pljujem po firmi i slicno.
Logged
the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #647 on: March 22, 2015, 22:31:56 »

Ove Setre ce se odplatiti ovog ljeta, kupljene su kako bi vozile vanredne. Svi znamo da im Švedska jako dobro radi, izgubili su nesto malo putnika ali jos uvijek idu dobro popunjeni
Logged
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #648 on: March 22, 2015, 22:42:26 »

Ja iskreno, po situaciji koja mi je ispricana nisam mogo vjerovat u to, al eto hvala Bogu eto i u Zenici kraljice dvije. Javno se izviwmjavam
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #649 on: March 22, 2015, 23:00:24 »

Ove Setre ce se odplatiti ovog ljeta, kupljene su kako bi vozile vanredne. Svi znamo da im Švedska jako dobro radi, izgubili su nesto malo putnika ali jos uvijek idu dobro popunjeni
Ti ako mislis da se mogu otplatiti ovog ljeta onda ti nemas neke dobre racunice, pa bolan da se nikako ne gase ne mogu se otplatiti za sezonu? Treba njima vanrednog rada sigurno 3-4 sezone da se otplate,al eto nek rade svedsku kad nije sezona pa se moze racunati i neka dobit al o tom po tom. Prvo jel ti znas koliko kosta novca jedna Setra S431DT koja je 2010 godiste? svedi na racunicu kilometraze i cijene po kilometru u biss toursu i vidjeces stvarnost.
Logged

tx range
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 165



« Reply #650 on: March 22, 2015, 23:04:17 »

A konkurencija cini svoje !
Logged
the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #651 on: March 22, 2015, 23:23:19 »

Sve to stoji što si rekao, Setra nije jefitina, ali oni imaju jako puno vanrednih za Sol Azur i slicne turisticke agencije, ali ne treba zaboraviti ni dost Hadz na kojem se fine pare uzmu, a svako ce prije putovati sa Setrom nego sa starim Skylinerom ili turskim Manom od Merkeza
Logged
ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #652 on: March 22, 2015, 23:32:07 »

Hadzdz ne spominji jer nisi upoznat sa situacijom i da ne odem daleko od teme,al ce merkez tu voziti i da su mu stare 215ke, za Sol Azur i ostale agencije pa ne mozes u sezoni odraditi vise od 10-15 tura otprilike za Spaniju odraditi jer su vise trazeni 55-60 sjedista autobusi nego katnjaci,al opet se drzim one da setre ce imati posla jer je veoma malo katnih setri i vec znam agenciju koja konta da ih uzme sebi za Turske da rade Historijske ture...
Logged

Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #653 on: March 23, 2015, 00:05:26 »

Drug sto se tice svedske svako ce prije avionom posto je jeftiniji samo oni koji se boje aviona idu autobusom,svako voli stic za 2 sata nego za 2 dana austrija se tek razradjuje a sarajevo su nazalost izgubili,samo kazem kako jest ali znam da ce sad mnogi reci da pljujem po firmi i slicno.
Upravo tako, jos od aprila krece i aviolinija za Mostar iz Svedske.. Autobuski saobracaj na toj liniji je potonuo, drzi se jos, TopTourist, koji je na toj liniji br.1 i Pappalina, pa i Autoprevoz.. Vidi se da se na Austriji cupaju da su snizili nesto cijenu, a niko je nije snizio, radi putnika vec radi sebe.. Druga stvar, DD su im prilicno stari, cini mi se da je jedan 1992, drugi 1998 godiste.. Realno nisu vise za medjunarodnih linija, bas kao ni oni Manovi, koji su cesti na Austriji, a kolege su mi pricale da su imali nekih kvarova.. Skanije su otisle iz firme, pa je realno ocekivati prinove.. A sto se tiče tog hadza lupetate ko maksim po diviziji, Ako ima zarade od jedne ture u godini onda svaka cast.. CTS je slao po 15-20 autobusa na hadz
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #654 on: March 23, 2015, 00:33:45 »

Sve to stoji što si rekao, Setra nije jefitina, ali oni imaju jako puno vanrednih za Sol Azur i slicne turisticke agencije, ali ne treba zaboraviti ni dost Hadz na kojem se fine pare uzmu, a svako ce prije putovati sa Setrom nego sa starim Skylinerom ili turskim Manom od Merkeza

Sto se tice organizacije vjerskog turizma - hadz, umra, to je preuzeo Grand
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #655 on: March 23, 2015, 00:54:24 »





Ex Zebus '816?
Logged
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #656 on: March 23, 2015, 11:52:57 »

A sto se tiče tog hadza lupetate ko maksim po diviziji, Ako ima zarade od jedne ture u godini onda svaka cast.. CTS je slao po 15-20 autobusa na hadz

Ma kakav Hadž, busevi idu samo do Turske i onda ide avion, a to je još i uvala jer imaš opciju da ti ide bus do Turske pa da stoji tamo, plaćaš takse i ne radiš jer čekaš putnike ili da se vratiš prazan do Bosne, pa da opet prazan ideš po putnike, tako da ni Hadž više nije toliko isplativa opcija.
Logged


Ragazzo
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 21



« Reply #657 on: March 23, 2015, 16:45:47 »

Ljudi ja bi vam savjetovao da se malo informisete, eventualno pitate nekog ko radi za firmu o kojoj pricate (a ne konkurenciju), pa da iznosite PROVJERENE cinjenice a ne raznorazna lupetanja, ogovaranja i hvalisanja.

Kao prvo, tacno je da je Biss uzeo ove autobuse za turizam (a naravno da nije iskljuceno da ce negdje i na liniju ukoliko se ukaze potreba). Kao drugo, tacno je da su izuzetno puno kostali, ja licno ne znam tacnu cifru a znam da ne znate ni vi, ali eto svi imamo pristup mobile.de i autoline-u pa mozete da se uvjerite koliko kostaju autobusi slicnih karakteristika.

Ono sto me bode u oci su nagadjanja oko linija, oko kreditskih zaduzenja te oko isplativosti Hadz-a. Biss ima izuzetno profitabilne linije Svedsku i Bec. Svedska je i dalje izuzetno jaka, jer putnici iz Svedske vecinom nose ogromne kolicine prtljaga, i da to smjeste u avion vjerovatno bi platili vrijednost manjeg luksuznog automobila. Bec je uhodan i radi fino.

Biss Tours nema vise nikakve veze s organizacijom vjerskih putovanja, niti ce imati u buducnosti. Podjelom unutar firme to je pripalo novom preduzecu, i unatoc nagadjanjima vjerujte mi Hadz je i dalje jako unosan posao za svako preduzece koje ima licencu da obavlja tu djelatnost. Prosla godina je bila godina promjena na tom polju, zbog desavanja na Bliskom Istoku, tako da svaka naredna godina moze biti samo bolja.

Neko je napisao da ce se Setre otplatiti vec ovog ljeta, i to mi je dosta neozbiljan komentar. U slucaju da se ne gase nikako, mogu da se otplate za neke 3 godine najranije, sto je takodjer dosta optimistican rok. Cinjenica je da turistickim agencijama u BiH fali takvih autobusa na raspolaganju, te da ce sigurno jako cesto biti iznajmljivane. Samo mi je upitno to kako ce se vlasnici brinuti o njima, jer poznato je da Biss jos nije imao nove Setre u voznom parku, te troskovi odrzavanja tih autobusa nisu isti kao kod Manova ili Neoplana. Tipican primjer strasnih masina koje su doslovice propale zbog neodrzavanja imamo kod Vienne i Smiljica.

I zadnje da kazem, tx range ili je dijete ili jako jako nezrela osoba...

Logged
neo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 307



WWW
« Reply #658 on: March 23, 2015, 16:51:16 »

ili je iz Gold Tours-a...
Logged
Ragazzo
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 21



« Reply #659 on: March 23, 2015, 16:56:28 »

Ma nema to nikakve veze s tim odakle je, vec samo da pise stvari oko kojih realno pojma nema. Znam ja da je blizak firmi Gold Tours, i da komentari koje pise pretezno nisu plod njegovog razmisljanja vec onoga sto cuje od odredjenih osoba...

Ja licno ne radim ni za jednu od kompanija o kojim pisem, vec radim sa svima njima i kad bi pisao sve ono sto cujem od vlasnika, vjerujte ovdje bi nastao opsti cirkus. Vecina prevoznika su skloni hvalisanju i ogovaranju drugih, ima naravno i izuzetaka...medjutim treba razgraniciti cinjenice od nagadjanja.
Logged
Pages: 1 ... 42 43 [44] 45 46   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.058 seconds with 21 queries.