Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #45 on: April 21, 2011, 19:23:38 » |
|
Slažem se s colemanom u potpunosti, što se tiče potrošnje, pa veći autobus, malo si to mustafa zaboravio, kantićeve setre su još uvijek u top stanju, kakva je unutrašnjost, pogledajte moje slike unutrašnjosti, prije par mjeseci slikano, sve kao novo... Higer je nula za Setre 215 ...
Vrlo dobro ja znam da je 215 veća od Higera ali vidiš da je on ovdje rekao da je bolje imati tu Setru nego Higera zato sam i rekao da su niži troškovi exploatacije za manjeg Higera, a i na toj liniji oni ne mogu popuniti veliki autobus tako da im se nikako ne bi isplatilo slati sjajnu Setru od 20 godina.....to što kažeš da oblilazi boga oca na autoputu i da može potegnuti putnika ne interesuje ni najmanje.. Svi vi pljujete istočnjake i ja sam možda jedini luđak koji je na njihovoj strani ali prevoznici bi uzmali te punoljetne Setre i radili s njima da im se više isplatilo tako da.... Topingov Higer je mislim prvi u BiH, i ima najviše pređenih kilometara od svih, mislim da je star nešto više od 3 godine. Dakle, napravio je zavidnu kilometražu u svakom slučaju. To što je coleman izjavio da je isto kao kad bi Kantić poslao Higer za Dortmund je notorna glupost, jer relacije nikako nisu iste....Jeste li se vi vozili u Higeru pa da možete tako da ga ocjenjujete po udobnosti? Ja sam prešao u njemu više stotina kilometara, vozio se u tri različita modela i mislim da mogu da kažem nešto detaljnije o njegovoj udobnosti a to je da sam se pozitivno jako iznenadio kad sam se drugi put vozio sa njim. Svako ima svoje mišljenje i ja to znam ali vidjeli bi da ste gazde neke prevozničke firme da li bi ste riskirali sa Setrom od 20 godina ili biste išli na novi bus koji je lošijeg kvaliteta ali je ipak nov sa 0 kilometara na cajgeru i sa garancijom. Uostalom, jedan šofer je dobro rekao : ''staro hvali a novo teraj''.....
|
|
« Last Edit: April 21, 2011, 19:27:53 by Mustafa YJM »
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #46 on: April 21, 2011, 20:05:05 » |
|
Jesam, vozio sam se i Higerom i Setrom ... I definitivno puno puno bolja setra, a ti pričaj šta hoćeš... Ja bi prije Setru kupio nego to čudo..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
coleman
Kondukter
Offline
Posts: 638
|
|
« Reply #47 on: April 21, 2011, 20:52:11 » |
|
Mustafa i ti si preskocio jednu vaznu cinjenicu, ona 215HD se prodaje za 25000eur, a koliko kosta taj Higer? To Ali postoju tu drugi faktor zasto uzimaju higere, zato sto u BiH sve ide naopako pa ne mozes da uvezes Setru 300, a 400 preskupa zato se odlucuju mnogi za Higere I sta ti znaci ovo drugi put si se pozitivno iznenadio, a prvi i treci? Samo jos nesto za Higera vezano, njih skoro da samo po BiH voze, pa se pitam koji je razlog? Onaj King Long ima i po Hr, Slo, cak i u Italiji
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mody_kick
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 824
|
|
« Reply #48 on: May 25, 2011, 22:29:42 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #49 on: May 30, 2011, 01:18:06 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #50 on: June 05, 2011, 00:05:21 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mihael_2646
|
|
« Reply #51 on: September 23, 2011, 10:03:03 » |
|
|
|
« Last Edit: September 23, 2011, 10:17:11 by Mihael_2646 »
|
Logged
|
|
|
|
allen_A
Kondukter
Offline
Posts: 675
|
|
« Reply #52 on: September 23, 2011, 11:24:55 » |
|
Pogledaj izbliza ovog Higera mislis da mu je limarija savrsena? Ne bih rekao da ima 500 000km, to tek kad vidim mogu vjerovati? Koje je godiste taj bus? Ne bih rekao da je stariji od 2god, a po toj racunici bi pravio 250 000 godisnje u sta sumnjam?
Ne znam ko se zalio na tu Setru, ali recu ti da ta Setra stigne sa stanice ZG do Slavonskog Broda za manje od 2 sata, da na auto-putu obilazi 417GT-HD od Cazmatransai i sve druge buseve... E sad u kakvom je stanju unutrasnjost ne mogu govoriti, ali 215HD je jedan od najudobnijih autobusa proizvedenih ikad i sigurno ce biti puno udobnija voznja nego u Higeru Ne znam sto spominjes Isuzu, za mene licno se ne zna sta je vece zlo Isuzu ili Higer Ako vec poredis troskove, pa Setra je i veci bus, znaci moze povesti 15-20 putnika vise, ali ima tu nesto drugo u vezi putnika. Ako su te linije frekventne, zar mislis da se mozes izboriti za putnike sa Higerom? Sta sad da Kantic kupi Higera i posalje ga za Dortmund, da li bi imao ijednog putnika?
Ja sad zadnji put kad sam prolazio kroz Hr, vidio sam skoro sve ove prevoznike koji idu iz zagreba za Bosnu i Kantic je sa 215HD ima nekih pola autobusa, a svi ostali su isli prazni(Toping, Suki sa Sprinterom, Biss sa Higerom, Jelinak sa Cityjem), dobro realno zavisi to i od drugih faktora...
uvaženi kolega coleman, sve to stoji što si napisao, samo ću se dotaći ovog dijela:" na autoputu obilazi 417 GT-HD", to uopšte ne znači da 417 ne može potegnuti kao 215 hd, popricajte malo sa vozačima koliko im njihovi šefovi dozvoljavaju da voze, ja sam skoro pricao sa vozačem iz app požega i čovjek mi kaže da je njihova maksimalna vožnja 95 km/h, i svaku noć se traka provjerava jesi li to poštovao ili ne, što je možda moguće isto pravilo i kod Čazmatransa. Ima neko ko se brine za taj red vožnje i vremenski period koliko se vozi da nebi bilo kasnjenje linije ili dolazak prije vremena.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
neoplancityliner
Pješak
Offline
Posts: 122
|
|
« Reply #53 on: September 23, 2011, 12:13:50 » |
|
Pogledaj izbliza ovog Higera mislis da mu je limarija savrsena? Ne bih rekao da ima 500 000km, to tek kad vidim mogu vjerovati? Koje je godiste taj bus? Ne bih rekao da je stariji od 2god, a po toj racunici bi pravio 250 000 godisnje u sta sumnjam?
Ne znam ko se zalio na tu Setru, ali recu ti da ta Setra stigne sa stanice ZG do Slavonskog Broda za manje od 2 sata, da na auto-putu obilazi 417GT-HD od Cazmatransai i sve druge buseve... E sad u kakvom je stanju unutrasnjost ne mogu govoriti, ali 215HD je jedan od najudobnijih autobusa proizvedenih ikad i sigurno ce biti puno udobnija voznja nego u Higeru Ne znam sto spominjes Isuzu, za mene licno se ne zna sta je vece zlo Isuzu ili Higer Ako vec poredis troskove, pa Setra je i veci bus, znaci moze povesti 15-20 putnika vise, ali ima tu nesto drugo u vezi putnika. Ako su te linije frekventne, zar mislis da se mozes izboriti za putnike sa Higerom? Sta sad da Kantic kupi Higera i posalje ga za Dortmund, da li bi imao ijednog putnika?
Ja sad zadnji put kad sam prolazio kroz Hr, vidio sam skoro sve ove prevoznike koji idu iz zagreba za Bosnu i Kantic je sa 215HD ima nekih pola autobusa, a svi ostali su isli prazni(Toping, Suki sa Sprinterom, Biss sa Higerom, Jelinak sa Cityjem), dobro realno zavisi to i od drugih faktora...
uvaženi kolega coleman, sve to stoji što si napisao, samo ću se dotaći ovog dijela:" na autoputu obilazi 417 GT-HD", to uopšte ne znači da 417 ne može potegnuti kao 215 hd, popricajte malo sa vozačima koliko im njihovi šefovi dozvoljavaju da voze, ja sam skoro pricao sa vozačem iz app požega i čovjek mi kaže da je njihova maksimalna vožnja 95 km/h, i svaku noć se traka provjerava jesi li to poštovao ili ne, što je možda moguće isto pravilo i kod Čazmatransa. Ima neko ko se brine za taj red vožnje i vremenski period koliko se vozi da nebi bilo kasnjenje linije ili dolazak prije vremena. u Čazmatransu imaju dozvoljenu brzinu 103 km/h koliko je i blokada na autobusima, ali vozači se voze 90-95 km/h..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #54 on: September 23, 2011, 12:35:38 » |
|
Pogledaj izbliza ovog Higera mislis da mu je limarija savrsena? Ne bih rekao da ima 500 000km, to tek kad vidim mogu vjerovati? Koje je godiste taj bus? Ne bih rekao da je stariji od 2god, a po toj racunici bi pravio 250 000 godisnje u sta sumnjam?
Ne znam ko se zalio na tu Setru, ali recu ti da ta Setra stigne sa stanice ZG do Slavonskog Broda za manje od 2 sata, da na auto-putu obilazi 417GT-HD od Cazmatransai i sve druge buseve... E sad u kakvom je stanju unutrasnjost ne mogu govoriti, ali 215HD je jedan od najudobnijih autobusa proizvedenih ikad i sigurno ce biti puno udobnija voznja nego u Higeru Ne znam sto spominjes Isuzu, za mene licno se ne zna sta je vece zlo Isuzu ili Higer Ako vec poredis troskove, pa Setra je i veci bus, znaci moze povesti 15-20 putnika vise, ali ima tu nesto drugo u vezi putnika. Ako su te linije frekventne, zar mislis da se mozes izboriti za putnike sa Higerom? Sta sad da Kantic kupi Higera i posalje ga za Dortmund, da li bi imao ijednog putnika?
Ja sad zadnji put kad sam prolazio kroz Hr, vidio sam skoro sve ove prevoznike koji idu iz zagreba za Bosnu i Kantic je sa 215HD ima nekih pola autobusa, a svi ostali su isli prazni(Toping, Suki sa Sprinterom, Biss sa Higerom, Jelinak sa Cityjem), dobro realno zavisi to i od drugih faktora...
uvaženi kolega coleman, sve to stoji što si napisao, samo ću se dotaći ovog dijela:" na autoputu obilazi 417 GT-HD", to uopšte ne znači da 417 ne može potegnuti kao 215 hd, popricajte malo sa vozačima koliko im njihovi šefovi dozvoljavaju da voze, ja sam skoro pricao sa vozačem iz app požega i čovjek mi kaže da je njihova maksimalna vožnja 95 km/h, i svaku noć se traka provjerava jesi li to poštovao ili ne, što je možda moguće isto pravilo i kod Čazmatransa. Ima neko ko se brine za taj red vožnje i vremenski period koliko se vozi da nebi bilo kasnjenje linije ili dolazak prije vremena. u Čazmatransu imaju dozvoljenu brzinu 103 km/h koliko je i blokada na autobusima, ali vozači se voze 90-95 km/h.. Istina, baš nužno u pretjecanju na autoputu malo nagaze više,.... Zato nas uvijek Viena tour i Salinea pretiču sa 120km/h
|
|
|
Logged
|
|
|
|
allen_A
Kondukter
Offline
Posts: 675
|
|
« Reply #55 on: September 23, 2011, 21:18:17 » |
|
pa dobro, tu su negdje, to su pravila po kojima se radi i s tim se postuje i red vožnje, zato 215-ka može da preskace 417-ku.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #56 on: October 23, 2011, 20:06:04 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.972
|
|
« Reply #57 on: October 28, 2011, 13:52:02 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Marioo12
Putnik
Offline
Posts: 377
|
|
« Reply #58 on: November 01, 2011, 18:25:08 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #59 on: November 27, 2011, 19:13:53 » |
|
Prinova, Tam Marbus 2003 godište uvezen iz Slovenije.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
|