bhbus.ba
November 27, 2024, 23:54:20 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11   Go Down
  Print  
Author Topic: Toping Trade, Novi Grad  (Read 42742 times)
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #45 on: April 21, 2011, 19:23:38 »

Slažem se s colemanom u potpunosti, što se tiče potrošnje, pa veći autobus, malo si to mustafa zaboravio, kantićeve setre su još uvijek u top stanju, kakva je unutrašnjost, pogledajte moje slike unutrašnjosti, prije par mjeseci slikano, sve kao novo... Higer je nula za Setre 215 ...

Vrlo dobro ja znam da je 215 veća od Higera ali vidiš da je on ovdje rekao da je bolje imati tu Setru nego Higera zato sam i rekao da su niži troškovi exploatacije za manjeg Higera, a i na toj liniji oni ne mogu popuniti veliki autobus tako da im se nikako ne bi isplatilo slati sjajnu Setru od 20 godina.....to što kažeš da oblilazi boga oca na autoputu i da može potegnuti putnika ne interesuje ni najmanje..

Svi vi pljujete istočnjake i ja sam možda jedini luđak koji je na njihovoj strani ali prevoznici bi uzmali te punoljetne Setre i radili s njima da im se više isplatilo tako da....

Topingov Higer je mislim prvi u BiH, i ima najviše pređenih kilometara od svih, mislim da je star nešto više od 3 godine. Dakle, napravio je zavidnu kilometražu u svakom slučaju.

To što je coleman izjavio da je isto kao kad bi Kantić poslao Higer za Dortmund je notorna glupost, jer relacije nikako nisu iste....Jeste li se vi vozili u Higeru pa da možete tako da ga ocjenjujete po udobnosti? Ja sam prešao u njemu više stotina kilometara, vozio se u tri različita modela i mislim da mogu da kažem nešto detaljnije o njegovoj udobnosti a to je da sam se pozitivno jako iznenadio kad sam se drugi put vozio sa njim.

Svako ima svoje mišljenje i ja to znam ali vidjeli bi da ste gazde neke prevozničke firme da li bi ste riskirali sa Setrom od 20 godina ili biste išli na novi bus koji je lošijeg kvaliteta ali je ipak nov sa 0 kilometara na cajgeru i sa garancijom. Uostalom, jedan šofer je dobro rekao : ''staro hvali a novo teraj''.....
« Last Edit: April 21, 2011, 19:27:53 by Mustafa YJM » Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #46 on: April 21, 2011, 20:05:05 »

Jesam, vozio sam se i Higerom i Setrom ... I definitivno puno puno bolja setra, a ti pričaj šta hoćeš... Ja bi prije Setru kupio nego to čudo..
Logged


coleman
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 638


« Reply #47 on: April 21, 2011, 20:52:11 »

Mustafa i ti si preskocio jednu vaznu cinjenicu, ona 215HD se prodaje za 25000eur, a koliko kosta taj Higer? To
Ali postoju tu drugi faktor zasto uzimaju higere, zato sto u BiH sve ide naopako pa ne mozes da uvezes Setru 300, a 400 preskupa zato se odlucuju mnogi za Higere
I sta ti znaci ovo drugi put si se pozitivno iznenadio, a prvi i treci?
Samo jos nesto za Higera vezano, njih skoro da samo po BiH voze, pa se pitam koji je razlog? Onaj King Long ima i po Hr, Slo, cak i u Italiji
Logged
mody_kick
VIP Član
Kondukter
*
Offline Offline

Posts: 824



« Reply #48 on: May 25, 2011, 22:29:42 »





Logged
tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #49 on: May 30, 2011, 01:18:06 »

Logged


tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #50 on: June 05, 2011, 00:05:21 »



Logged


Mihael_2646
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.417



« Reply #51 on: September 23, 2011, 10:03:03 »

Spaceliner u Biogradu. Mislim da mu je maska u boji autobusa.



« Last Edit: September 23, 2011, 10:17:11 by Mihael_2646 » Logged

allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #52 on: September 23, 2011, 11:24:55 »

Pogledaj izbliza ovog Higera mislis da mu je limarija savrsena? Ne bih rekao da ima 500 000km, to tek kad vidim mogu vjerovati? Koje je godiste taj bus? Ne bih rekao da je stariji od 2god, a po toj racunici bi pravio 250 000 godisnje u sta sumnjam?

Ne znam ko se zalio na tu Setru, ali recu ti da ta Setra stigne sa stanice ZG do Slavonskog Broda za manje od 2 sata, da na auto-putu obilazi 417GT-HD od Cazmatransai i sve druge buseve...
E sad u kakvom je stanju unutrasnjost ne mogu govoriti, ali 215HD je jedan od najudobnijih autobusa proizvedenih ikad i sigurno ce biti puno udobnija voznja nego u Higeru
Ne znam sto spominjes Isuzu, za mene licno se ne zna sta je vece zlo Isuzu ili Higer
Ako vec poredis troskove, pa Setra je i veci bus, znaci moze povesti 15-20 putnika vise, ali ima tu nesto drugo u vezi putnika. Ako su te linije frekventne, zar mislis da se mozes izboriti za putnike sa Higerom? Sta sad da Kantic kupi Higera i posalje ga za Dortmund, da li bi imao ijednog putnika?

Ja sad zadnji put kad sam prolazio kroz Hr, vidio sam skoro sve ove prevoznike koji idu iz zagreba za Bosnu i Kantic je sa 215HD ima nekih pola autobusa, a svi ostali su isli prazni(Toping, Suki sa Sprinterom, Biss sa Higerom, Jelinak sa Cityjem), dobro realno zavisi to i od drugih faktora...

uvaženi kolega coleman, sve to stoji što si napisao, samo ću se dotaći ovog dijela:" na autoputu obilazi 417 GT-HD", to uopšte ne znači  da 417 ne može potegnuti kao 215 hd, popricajte malo sa vozačima koliko im njihovi šefovi dozvoljavaju da voze, ja sam skoro pricao sa vozačem iz app požega i čovjek mi kaže da je njihova maksimalna vožnja  95 km/h, i svaku noć se traka provjerava jesi li to poštovao ili ne, što je možda moguće isto pravilo i kod Čazmatransa. Ima neko ko se brine za taj red vožnje i vremenski period koliko se vozi da nebi bilo kasnjenje linije ili dolazak prije vremena.
Logged
neoplancityliner
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 122



« Reply #53 on: September 23, 2011, 12:13:50 »

Pogledaj izbliza ovog Higera mislis da mu je limarija savrsena? Ne bih rekao da ima 500 000km, to tek kad vidim mogu vjerovati? Koje je godiste taj bus? Ne bih rekao da je stariji od 2god, a po toj racunici bi pravio 250 000 godisnje u sta sumnjam?

Ne znam ko se zalio na tu Setru, ali recu ti da ta Setra stigne sa stanice ZG do Slavonskog Broda za manje od 2 sata, da na auto-putu obilazi 417GT-HD od Cazmatransai i sve druge buseve...
E sad u kakvom je stanju unutrasnjost ne mogu govoriti, ali 215HD je jedan od najudobnijih autobusa proizvedenih ikad i sigurno ce biti puno udobnija voznja nego u Higeru
Ne znam sto spominjes Isuzu, za mene licno se ne zna sta je vece zlo Isuzu ili Higer
Ako vec poredis troskove, pa Setra je i veci bus, znaci moze povesti 15-20 putnika vise, ali ima tu nesto drugo u vezi putnika. Ako su te linije frekventne, zar mislis da se mozes izboriti za putnike sa Higerom? Sta sad da Kantic kupi Higera i posalje ga za Dortmund, da li bi imao ijednog putnika?

Ja sad zadnji put kad sam prolazio kroz Hr, vidio sam skoro sve ove prevoznike koji idu iz zagreba za Bosnu i Kantic je sa 215HD ima nekih pola autobusa, a svi ostali su isli prazni(Toping, Suki sa Sprinterom, Biss sa Higerom, Jelinak sa Cityjem), dobro realno zavisi to i od drugih faktora...

uvaženi kolega coleman, sve to stoji što si napisao, samo ću se dotaći ovog dijela:" na autoputu obilazi 417 GT-HD", to uopšte ne znači  da 417 ne može potegnuti kao 215 hd, popricajte malo sa vozačima koliko im njihovi šefovi dozvoljavaju da voze, ja sam skoro pricao sa vozačem iz app požega i čovjek mi kaže da je njihova maksimalna vožnja  95 km/h, i svaku noć se traka provjerava jesi li to poštovao ili ne, što je možda moguće isto pravilo i kod Čazmatransa. Ima neko ko se brine za taj red vožnje i vremenski period koliko se vozi da nebi bilo kasnjenje linije ili dolazak prije vremena.

u Čazmatransu imaju dozvoljenu brzinu 103 km/h koliko je i blokada na autobusima, ali vozači se voze 90-95 km/h.. Wink
Logged

tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #54 on: September 23, 2011, 12:35:38 »

Pogledaj izbliza ovog Higera mislis da mu je limarija savrsena? Ne bih rekao da ima 500 000km, to tek kad vidim mogu vjerovati? Koje je godiste taj bus? Ne bih rekao da je stariji od 2god, a po toj racunici bi pravio 250 000 godisnje u sta sumnjam?

Ne znam ko se zalio na tu Setru, ali recu ti da ta Setra stigne sa stanice ZG do Slavonskog Broda za manje od 2 sata, da na auto-putu obilazi 417GT-HD od Cazmatransai i sve druge buseve...
E sad u kakvom je stanju unutrasnjost ne mogu govoriti, ali 215HD je jedan od najudobnijih autobusa proizvedenih ikad i sigurno ce biti puno udobnija voznja nego u Higeru
Ne znam sto spominjes Isuzu, za mene licno se ne zna sta je vece zlo Isuzu ili Higer
Ako vec poredis troskove, pa Setra je i veci bus, znaci moze povesti 15-20 putnika vise, ali ima tu nesto drugo u vezi putnika. Ako su te linije frekventne, zar mislis da se mozes izboriti za putnike sa Higerom? Sta sad da Kantic kupi Higera i posalje ga za Dortmund, da li bi imao ijednog putnika?

Ja sad zadnji put kad sam prolazio kroz Hr, vidio sam skoro sve ove prevoznike koji idu iz zagreba za Bosnu i Kantic je sa 215HD ima nekih pola autobusa, a svi ostali su isli prazni(Toping, Suki sa Sprinterom, Biss sa Higerom, Jelinak sa Cityjem), dobro realno zavisi to i od drugih faktora...

uvaženi kolega coleman, sve to stoji što si napisao, samo ću se dotaći ovog dijela:" na autoputu obilazi 417 GT-HD", to uopšte ne znači  da 417 ne može potegnuti kao 215 hd, popricajte malo sa vozačima koliko im njihovi šefovi dozvoljavaju da voze, ja sam skoro pricao sa vozačem iz app požega i čovjek mi kaže da je njihova maksimalna vožnja  95 km/h, i svaku noć se traka provjerava jesi li to poštovao ili ne, što je možda moguće isto pravilo i kod Čazmatransa. Ima neko ko se brine za taj red vožnje i vremenski period koliko se vozi da nebi bilo kasnjenje linije ili dolazak prije vremena.

u Čazmatransu imaju dozvoljenu brzinu 103 km/h koliko je i blokada na autobusima, ali vozači se voze 90-95 km/h.. Wink
Istina, baš nužno u pretjecanju na autoputu malo nagaze više,.... Zato nas uvijek Viena tour i Salinea pretiču sa 120km/h Grin
Logged


allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #55 on: September 23, 2011, 21:18:17 »

pa dobro, tu su negdje, to su pravila po kojima se radi i s tim se postuje i red vožnje, zato 215-ka  može da preskace 417-ku. Wink
Logged
tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #56 on: October 23, 2011, 20:06:04 »



Logged


mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.972



WWW
« Reply #57 on: October 28, 2011, 13:52:02 »

Logged
Marioo12
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 377


« Reply #58 on: November 01, 2011, 18:25:08 »



Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #59 on: November 27, 2011, 19:13:53 »

Prinova, Tam Marbus 2003 godište uvezen iz Slovenije.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.038 seconds with 20 queries.