bhbus.ba
November 21, 2024, 17:52:57 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Poll
Question: Koji je po Vama najbolji autobus ikad proizveden u Neoplanu?
Cityliner N 116/N 1116/ N 1216 - 36 (49.3%)
Skyliner N122/N 1122/ N 1222 - 5 (6.8%)
Jetliner N 216 - 3 (4.1%)
Transliner N 316 - 2 (2.7%)
Starliner N 516/ N 5216 - 10 (13.7%)
Tourliner N 2216 - 10 (13.7%)
Euroliner N 3316 - 5 (6.8%)
Ostali (navedite u odgovoru koji) - 2 (2.7%)
Total Voters: 73

Pages: 1 2 [3]   Go Down
  Print  
Author Topic: Najbolji Neoplanov model?  (Read 12665 times)
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #30 on: May 29, 2014, 18:46:47 »

Sa Jumbocruiserom je bilo nekih sigurosnih problema zbog dimenzija.
Što se tiče Megalinera, to bi na ovom tržištu bio promašaj, jer sve manje je posla za dvospratne autobuse, kamo li tek za takve, a o našim putevima da i ne pričam Cheesy

Mada ko zna, možda za tržište Turske i Azije ne bi bio loša opcija
Logged


Somersby
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 55



« Reply #31 on: May 30, 2014, 13:51:05 »

Pa za Tursko tržište da ima bus od 200 sjedala nebi bio promašaj..... hehe
Ja mislim da je za naše linije troosovinac i previše! Katni autobusi nažalost puni jedino na nekim eskurzijama
Logged
AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #32 on: May 30, 2014, 17:19:49 »

Amerika , Australija , Juzna Amerika i Turska , Tu bi Novi Megaliner procvjetao Cheesy HAHA
Logged
tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #33 on: May 31, 2014, 22:33:47 »

Logged


makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #34 on: June 22, 2015, 00:18:43 »

Dugo sam birao gdje da stavim ovog, dal u temu prevoznika ili u legende, ali evo ga ovdje.. I to sa razlogom!! Danas sam proveo 300-njak kilometara u njemu, putujući po sjevernoj Bosni. Znači 1992. godište, mjenjač 4+4, uzbrdicu od 7% prevali osmom brzinom, eventualno vrati u 7. ako mu se nađe neki VW Golf II (vozači istog, bez uvrede) ispred njega, pa da ne pati motor. Inače motor ima 350 KS ali je nevjerovatan, tamo gdje krave pasu pod ručnom, mi smo išli 5. brzinom, a od 60 do 95 km/h stigne "začas", bukvalno smo letjeli magistralom! Ali ima jedna caka, u bunkeru nije bila niti jedna jedina torba, tako da sva ta priča o opasnosti ovog motora pada u vodu..Šalim se, mašina je bombonica Kiss















Jedino imam nedoumicu da li se krevet nalazi kod prednjih ili kod zadnjih vrata, jer se i kod jednih i kod drugih vrata nalazi otvor sa roletnom. I broj sjedišta je još upitan, nisam pitao vozača Rašu (za kojeg ide veliki pozdrav) jer je prvih 20-30 km bilo u jaaaaako lošem stanju, pa ga je to smorilo, a raja se raspjevala.. Ali navedene info. stižu u iduću nedjelju, kad idem na Kozaru.. Jedva čekam...! (Konačno da nahvalim nekog Neoplana Tongue)
Logged

Setra S 417 HDH !!!

mega7
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 28



« Reply #35 on: June 22, 2015, 13:53:21 »

VIN pokazuje da nije 1992. nego 1991. godište:

Logged

amfan
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #36 on: June 22, 2015, 14:00:26 »

Hvala ti, mislio sam da ovaj broj 992 pokazuje godište. A šta znači taj broj i šta znači 17?
Logged

Setra S 417 HDH !!!

mega7
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 28



« Reply #37 on: June 22, 2015, 14:58:17 »

Ostali brojevi su serijski broj proizvodnje, u to vrijeme nisu imali posebne brojeve za određeni model.
Logged

amfan
Pages: 1 2 [3]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.03 seconds with 23 queries.