man 464
|
|
« Reply #375 on: April 13, 2012, 07:56:44 » |
|
Dobar pravo ovaj 811... Inače moram reći da su odustali od linijskih oznaka na lohner tramvajima jer je teško gospodi da se penju i mijenjaju...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #376 on: April 13, 2012, 09:56:39 » |
|
Dobar pravo ovaj 811... Inače moram reći da su odustali od linijskih oznaka na lohner tramvajima jer je teško gospodi da se penju i mijenjaju...
Ma dobro, to je vjerovatno bilo da ih napucaju oko dana grada, inače nije praktično, osim ako će tramvaj duže vremena raditi na toj nekoj. U Beču tramvaj bude godinama zadužen na jednog liniji pa njima nije problem.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #377 on: April 13, 2012, 09:58:31 » |
|
Dobar pravo ovaj 811... Inače moram reći da su odustali od linijskih oznaka na lohner tramvajima jer je teško gospodi da se penju i mijenjaju...
Ma dobro, to je vjerovatno bilo da ih napucaju oko dana grada, inače nije praktično, osim ako će tramvaj duže vremena raditi na toj nekoj. U Beču tramvaj bude godinama zadužen na jednog liniji pa njima nije problem. Ma mogli bi se zadužit neki lohneri ali slažem se da je nepraktično.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #379 on: April 13, 2012, 19:28:00 » |
|
http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/90090-kasni-pocetak-obnove-tramvajske-pruge-postavljanje-novih-sina-od-20-aprila.htmlPočetak rekonstrukcije tramvajskih šina od Baščaršije do S krivine kod Zemaljskog muzeja neće početi 15. aprila, kako je najavljivano, već pet dana kasnije. To je za "Avaz" potvrdio direktor GRAS-a Haris Kadić, dodajući da će tokom radova biti obustavljen saobraćaj. - U prvoj fazi bit će obnovljene šine na okretaljki Skenderija, da može početi voziti "šestica", te pruga dalje do S krivine kod Zemaljskog muzeja. Za to vrijeme radit će tramvaji od Ilidže do Željezničke stanice, odakle će putnike do Baščaršije prevoziti autobusi - kazao je Kadić. Prema njegovim riječima, taj dio radova trebao bi biti završen početkom maja, a nakon toga tramvaji će putnike voziti do Skenderije. - U drugoj fazi nove šine bit će postavljane od Baščaršije do zgrade Higijenskog zavoda na Skenderiji. Putnike će do Baščaršije prevoziti autobusi. To će trajati oko pet sedmica, a planirano je da sav posao bude završen do početka juna - istaknuo je Kadić. Za postavljanje novih šina Kantonalno ministarstvo saobraćaja izdvojilo je oko 6.000.000 KM. Teži tramvaji samo do Skenderije Prema Kadićevim riječima, nove šine bit će prilagođene starijim, ali i novim tramvajima. - Ubuduće će do Skenderije voziti veći i teži tramvaji, dok ćemo one lakše usmjeriti na liniju koja ide preko Baščaršije - rekao je Kadić. **************** Znači Amsterdamci će u buduće voziti do Skenderije.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #380 on: April 13, 2012, 20:58:33 » |
|
http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/90090-kasni-pocetak-obnove-tramvajske-pruge-postavljanje-novih-sina-od-20-aprila.htmlPočetak rekonstrukcije tramvajskih šina od Baščaršije do S krivine kod Zemaljskog muzeja neće početi 15. aprila, kako je najavljivano, već pet dana kasnije. To je za "Avaz" potvrdio direktor GRAS-a Haris Kadić, dodajući da će tokom radova biti obustavljen saobraćaj. - U prvoj fazi bit će obnovljene šine na okretaljki Skenderija, da može početi voziti "šestica", te pruga dalje do S krivine kod Zemaljskog muzeja. Za to vrijeme radit će tramvaji od Ilidže do Željezničke stanice, odakle će putnike do Baščaršije prevoziti autobusi - kazao je Kadić. Prema njegovim riječima, taj dio radova trebao bi biti završen početkom maja, a nakon toga tramvaji će putnike voziti do Skenderije. - U drugoj fazi nove šine bit će postavljane od Baščaršije do zgrade Higijenskog zavoda na Skenderiji. Putnike će do Baščaršije prevoziti autobusi. To će trajati oko pet sedmica, a planirano je da sav posao bude završen do početka juna - istaknuo je Kadić. Za postavljanje novih šina Kantonalno ministarstvo saobraćaja izdvojilo je oko 6.000.000 KM. Teži tramvaji samo do Skenderije Prema Kadićevim riječima, nove šine bit će prilagođene starijim, ali i novim tramvajima. - Ubuduće će do Skenderije voziti veći i teži tramvaji, dok ćemo one lakše usmjeriti na liniju koja ide preko Baščaršije - rekao je Kadić. **************** Znači Amsterdamci će u buduće voziti do Skenderije. Al kad na vrbi zasvrbi..... Ja ti kažem da će i dalje raditi na lin 3. Ali eto čekam sa punom pažnjom da vidim da li će holandi raditi na 6.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #382 on: April 13, 2012, 21:58:11 » |
|
I ja bih volio da se obistine ove riječi Harisa Kadića ali čisto sumnjam... Vidjet ćemo, Zamisli mene nosim Holanda kući hehehe....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #383 on: April 13, 2012, 22:09:43 » |
|
Moguće je da će raditi 2-3 na 3 i ostali na 6 pogotovo ako još "holandeza" uključe u saobraćaj. Vidjećemo. Inače pisalo je negdje da je smanjen njihov broj nakon pucanja skretnice upravo zbog osovinskog opterećenja, te da su ovi tramvaji "dušmani" za našu prugu. @man 464: ako Haris kaže da će biti tako onda postoji velika vjerovatnoća da će biti tako. Jel' on glavni u Grasu ili možda ja i ti.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #384 on: April 13, 2012, 22:11:12 » |
|
Moguće je da će raditi 2-3 na 3 i ostali na 6 pogotovo ako još "holandeza" uključe u saobraćaj. Vidjećemo. Inače pisalo je negdje da je smanjen njihov broj nakon pucanja skretnice upravo zbog osovinskog opterećenja, te da su ovi tramvaji "dušmani" za našu prugu. @man 464: ako Haris kaže da će biti tako onda postoji velika vjerovatnoća da će biti tako. Jel' on glavni u Grasu ili možda ja i ti. Isto je tako rekao mnogo što šta ali se nije obistinilo, a to da je glavni to je neosporno.... Rade bez ikakvog smanjenja broja i dušmanski drobe prugu bez milosti, Danas radili 801,805,811,815,812,816
|
|
« Last Edit: April 13, 2012, 22:12:46 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #385 on: April 13, 2012, 22:12:28 » |
|
Ma nema tu šta Haris pričati,čovjek je ekonomista po zanimanju,ima Tehnika i održavanje,pričalo se o tome dosad mnogo puta.I ako se stave da rade na 6 nema se šta izgubiti.Ja lično bi ih povukla iz upotrebe. Tolike su se pare i nade uložile za SATRA-u,a sad samo urađeni bravarski radovi na jednom i stavljena zaštita protiv korozije,a ljudi na sklapanju premješteni na druga radna mjesta.To mi je najviše žao. Meni su nepraktični Amsterdamci gledajući iz perspektive putnika,nekako su uski,nisu za nesnosnih gužvi,ventilacija nije čemu ljeti jer dihtaju.Isto plinski bojler. Sa tehničkog je nešto sasvim drugo. Nekako su mi Česi najbolji.Valjda navika... Mislim da se treba komplet postojeći tramvajski sistem renovirati.Ima kritičnih dionica,ali valjda se i to riješi. Npr. mnogo se vremena izgubi na izdvojenoj trasi od Ilidže-Muzeja,što ne bi trebalo da se dešava. Počev od glupog zaustavljanja semafor-stanica-semafor-semafor....jednom kad uhvatiš otvoren prolaz na dva-tri semafora uštediš 10-tak minuta i više (isprobano).
|
|
« Last Edit: April 13, 2012, 22:17:33 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #386 on: April 13, 2012, 22:17:40 » |
|
Ma nema tu šta Haris pričati,ima Tehnika i održavanje,pričalo se o tome.. Meni su nepraktični Amsterdamci gledajući iz perspektive putnika,nekako su uski,nisu za nesnosnih gužvi,ventilacija nije čemu ljeti jer dihtaju.Isto plinski bojler. Sa tehničkog je nešto sasvim drugo. Nekako su mi Česi najbolji.Valjda navika... Mislim da se treba komplet postojeći tramvajski sistem renovirati.Ima kritičnih dionica,ali valjda se i to riješi. Npr. mnogo se vremena izgubi na izdvojenoj trasi od Ilidže-Muzeja,što ne bi trebalo da se dešava. Počev od glupog zaustavljanja semafor-stanica-semafor-semafor....jednom kad uhvatiš otvoren prolaz na dva-tri semafora uštediš 10-tak minuta i više (isprobano). Ovo za tehniku potpisujem a i za plinski bojler....... Meni su najdraži Lohneri A ovo za semafore znam vozači se na lin 1 uhodali već pa tako u cugu prolaze bez problema. Prođu na Skenderiji na semaforu i na pošti pa kad se zaustave na Drveniji taman gori crveno dok se izmjene putnici. Upali se zeleno i dođu do lat. ćuprije i prođu i kad dođu na Vijećnicu upali se crveno dok se izmjene putnici,onda zeleno i tako dalje.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #387 on: April 13, 2012, 22:29:37 » |
|
Moguće je da će raditi 2-3 na 3 i ostali na 6 pogotovo ako još "holandeza" uključe u saobraćaj. Vidjećemo. Inače pisalo je negdje da je smanjen njihov broj nakon pucanja skretnice upravo zbog osovinskog opterećenja, te da su ovi tramvaji "dušmani" za našu prugu. @man 464: ako Haris kaže da će biti tako onda postoji velika vjerovatnoća da će biti tako. Jel' on glavni u Grasu ili možda ja i ti. Isto je tako rekao mnogo što šta ali se nije obistinilo, a to da je glavni to je neosporno.... Rade bez ikakvog smanjenja broja i dušmanski drobe prugu bez milosti, Danas radili 801,805,811,815,812,816 Prije pucanja skretnice radili su: 801, 802, 803, 805, 810, 811, 812, 813, 815, 816. Nešto se nesjećam jeli 814 radio. @man 464 lako je na kecu za semafor, problem je ovo što kaže azra (muzej-Nedžarići), jer je semafor prije stanice.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #388 on: April 13, 2012, 22:32:41 » |
|
Moguće je da će raditi 2-3 na 3 i ostali na 6 pogotovo ako još "holandeza" uključe u saobraćaj. Vidjećemo. Inače pisalo je negdje da je smanjen njihov broj nakon pucanja skretnice upravo zbog osovinskog opterećenja, te da su ovi tramvaji "dušmani" za našu prugu. @man 464: ako Haris kaže da će biti tako onda postoji velika vjerovatnoća da će biti tako. Jel' on glavni u Grasu ili možda ja i ti. Isto je tako rekao mnogo što šta ali se nije obistinilo, a to da je glavni to je neosporno.... Rade bez ikakvog smanjenja broja i dušmanski drobe prugu bez milosti, Danas radili 801,805,811,815,812,816 Prije pucanja skretnice radili su: 801, 802, 803, 805, 810, 811, 812, 813, 815, 816. Nešto se nesjećam jeli 814 radio. @man 464 lako je na kecu za semafor, problem je ovo što kaže azra (muzej-Nedžarići), jer je semafor prije stanice. 810 nije nikad radio a 814 jeste. Ovako puno ih je radilo tek kada su stigli, ali rekord u broju Holanda u istom trenu na šinama je 7 To je bilo prvo ljeto kad su počeli raditi. Ma dobro jeste loše to riješeno stanica semafor ali kako je tako je.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #389 on: April 13, 2012, 23:39:20 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|