man 464
|
|
« Reply #240 on: December 18, 2011, 17:26:05 » |
|
O čemu ti pričaš tvoja perspektiva. Kako ti uopće znaš da se treba komplet displej skidati i mijenjati? I koliko je kvar,i šta zapravo fali da bi isti radio?
Drugo,sa ostalih tramvaja se ne smiju skidati displeji koji su stavljeni.
Ne rade vrata,idem skinuti sa drugog i sl. Čerupanjem mnogih vozila neplanski bez ikakve odgovornosti doveli su do mnogih problema. Kod tebe je najlakše kupiti pare i kupovati,a ni sadašnje ništa nije plaćeno.
Smije se skidat s nevoznih vozila, al je to ok ako u kvaru samo neki djelić da ne treba dirat sve. Ma to može bit samo negdje prekinuta žica pa je treba spojit ali isto tako može bit da je sve krepalo... , nego da se skinemo sa ove teme. Vrijeme će pokazati da li će popravit ili kao i obično. Inače politika Grasa krpi i vozi dok ide, je i dovela GRAS dovdje, da su održavali vozila kako treba sad ne bi smo pričali o ovome.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #241 on: December 18, 2011, 17:44:08 » |
|
Azra je u pravu.
Displej nije vitalni dio vozila pa da se mora skidati sa vozila koje nije u voznom stanju! To je obično zadnja stvar koja se popravlja na autobusu, ili tramvaju ne samo u GRAS-u koji nema ni sijalica nego i u bolje stojećim firmama.
Krepao je vjerovatno centralni kompjuter pošto nijedan displej ne radi.
|
|
« Last Edit: December 18, 2011, 17:49:32 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #242 on: December 18, 2011, 17:53:32 » |
|
Azra je u pravu.
Displej nije vitalni dio vozila pa da se mora skidati sa vozila koje nije u voznom stanju! To je obično zadnja stvar koja se popravlja na autobusu, ne samo u GRAS-u koji nema ni sijalica nego i u ZET-u, a da ne govorim o GSP-u.
Krepao je vjerovatno centralni kompjuter pošto nijedan displej ne radi.
Dijelovi koji su nabavljeni za sklapanje tramvaja,onih koji su u procesu proizvodnje moraju biti ugrađeni u iste,svako šaranje sa dijelovima okolo je krivično djelo.Ono šta piše za projekat npr GB-a XXX mora biti tu ugrađeno.I kraj.Ko god misli i radi drugačije pravi probleme koji se vide godinama. Demontaža tramvaja koji su garažirani radi nekih sitnih nedostataka,tj.ona koja nisu otpisana/rashodovana je uništavanje voznog parka i pravljenje većih troškova,pogotovo onih koji su u procesu proizvodnje. Drugo to nije ničija privatna imovina da se vrše kombinacije kako je kome ćeif. Dolaze računi za naplatu dijelova projekta SATRA,a nema se sa čim platiti i još treba radi nekog sitnog dijela sve komplet mijenjati.
|
|
« Last Edit: December 18, 2011, 17:55:49 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
tufko
Putnik
Offline
Posts: 320
|
|
« Reply #243 on: December 19, 2011, 14:13:07 » |
|
juce gbr 501 jedan ostao u kvaru
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #244 on: December 20, 2011, 19:04:48 » |
|
Danas sam vidio neobičan prizor - 815 na okretnici petice.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #245 on: December 21, 2011, 11:58:10 » |
|
Jel na lin 5 radio dvokratno ili je ostao u kvaru pa se tu okrenuo? Inače stvarno dugo ga nisam vidio, pa je možda bio na probi ili radio dvokratno da malo vide jeli sve uredu.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #246 on: December 22, 2011, 09:08:46 » |
|
Na tramvaju 509 popravljen displey.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #247 on: December 29, 2011, 09:57:32 » |
|
I famozni 509 je opet u akciji sa pokvarenim displeyom........
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #248 on: December 29, 2011, 15:53:05 » |
|
I famozni 509 je opet u akciji sa pokvarenim displeyom........ Nije mu samo displej pokvaren, vozio sam se od neki dan vise puta sa njime i nesto samo lupka tupka, tramvaj oskace, bas neugodno
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #249 on: December 29, 2011, 20:33:09 » |
|
Ma dobro inače sve Satre 2 malo poskakuju jer su dosta lagane, tj. imaju laganu šasiju. Jedino ne lupa 501 od satri 2 jer je on sklapan u Češkoj pa su vjerovatno nešto poduzeli po pitanju toga, a satre 3 fino leže na pruzi jer su teži....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #251 on: January 01, 2012, 20:25:02 » |
|
Sa tramvajima u 2012. godini nastavljamo normalno, dakle u ovu temu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #252 on: January 16, 2012, 15:53:30 » |
|
E sad da malo sistematiziramo ovu temu, kako se ova tema zove "Gras-Tramvaji" ja sam pokušao ovdje napisati koji tipovi vozila najćešće rade na svakoj od tramvajskih linija. (sve ispravke i sugestije su dobrodošle)
BROJ / LINIJA / TIP VOZILA KOJE NAJČEŠĆE SAOBRAĆA
1-Željeznička stanica-Baščaršija - lohner E, tatra čkd k2yu, ponekad prototip satra 2.
2-Čengić Vila-Baščaršija - čkd k2yu, lohner E, ponekad prototip satra 2 i satra 2.
3-Ilidža-Baščaršija - satra 2, satra 3, lhb 9/10G, čkd k2yu, ponekad prototip satra 2.
4-Željeznička stanica-Ilidža - lohner E, čkd k2yu, ponekad prototip satra 2.
5-Nedžarići-Baščaršija - čkd kt8d5, čkd k2yu, satra 2, ponekad prototip satra 2 i loher E.
6-Ilidža-Skenderija(Dok je radila) - čkd k2yu, ponekad prototip satra 2 i loher E.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #253 on: January 17, 2012, 20:21:28 » |
|
Na www.vozovi.com naletio sam na informaciju (navodno pouzdana) da će do jeseni 2012 Končar napraviti prototip Crotrama za normalni kolosjek (1435mm), a najvjerovatnije da će biti testiran u Sarajevu. Nadam se da ovo nije ponavljanje priče od prije par godina kad je isto spominjan Crotram, ali ima logike jer Crotram godinama, zasad bezuspješno pokušava konkurisati u gradovima poput Sofije, Beograda, Helsinkija... i zasad su ograničeni samo na 1000mm kolosjek. Vjerovatno žele konkurisati i u gradovima sa normalnim kolosjekom a u Sarajevu bi se ispitali eventualni nedostatci koje treba otkloniti prije nego se tramvaj ponudi na testiranje potencijalnom kupcu. Končar je ponudio da se prave domaći trolejbusi i to prošle godine meni se čini na proljeće,s tim da bi oni platili izradu prototipa.Tako bi se nekako napravio konzorcij sa GRAS-om da se izvozi i pravi za domaće potrebe što ne bi bilo loše. Sad ne znam kakav je stav menadžment ni tadašnji direktor zauzeo po tom pitanju tada kada su dobili prijedlog. Sad je ta ponuda tako da se izrazim na stolu pa valjda se uspije nešto i po tom pitanju napraviti.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #254 on: January 17, 2012, 21:39:44 » |
|
Da nije to ona prica da se i Djuro Djakovic iz Slavonskog Broda ukljuci
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|