bhbus.ba
November 27, 2024, 10:16:26 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 88   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Tramvaji  (Read 331521 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #75 on: June 21, 2011, 09:21:00 »

Tramvaj g.b. 511 sam evo sad vidio sa balkona da prometuje, ali nažalist nisam vidio liniju, vjerovatno su ga popravili pa je jučer bio proba, a evo danas počeo za stvarno da radi. Drago mi je što će prvi dio svog rada raditi za vrijeme ljeta da ga srednjoškolci ne "ukrase" raznoraznim grafitima, potpisima, rezbarenjima... I tramvaj 603 je ovako počeo karijeru tj. 31.5.2009 pa je čitavo ljeto bio kao nov. Bilo je naprosto uživanje voziti se to ljeto sa njim. Pošto vidim da nismo nikad predstavili vozni park KJKP grasa što se tiče tramvaja za nekoliko dana ja ću to odraditi.
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #76 on: June 21, 2011, 22:25:00 »

Sarajevska mreža odlično razvijena, pa imamo odmah i sliku Cheesy
Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #77 on: June 22, 2011, 09:28:53 »

Evo uživajte u historijskoj paradi tramvaja grada Sarajeva

Sve je počelo davne 1885 godine kada je kaldrmu i sokak sarajevski presjekla pruga. Kada je tramvaj projezdio po prvi put u
Europi, u Sarajevu. Kapacitet 10 putnika, Vrata: 2

Izvor: Zvanični Grasov Sajt.

Kako je uvedena gradska elektrana tako je i tramvaj doživio svoj napredak, pojavio se prvi električni tramvaj u Sarajevu. Kapacitet 20 putnika, Vrata: 2

Izvor: Zvanični Grasov Sajt.

Mlažnjaci, kako su ih nazivali radnici GSP-a pristigoše 1950 -ih i odmjeniše dotada sporije tramvaje. Čak i danas tramvaji sporije voze nego tadašnji Vašingtonci.Kapacitet 90 putnika, Vrata: 2

Izvor: Zvanični Grasov Sajt.

Naravno i Češka je morala upetljati svoje prste pa tako u Sarajevu vozi 20 tramvaja tipa T3YU koji su za svojega korištenja ostali slabo upamćeni zbog toga što su svoju karijeru brzo završili. Kapacitet 110 putnika, Vrata: 3

Nepoznat Autor

T3 su svoju karijeru završili brzo zbog njih, zbog i dan-danas zaštitnog znaka grada Sarajeva. Ovo je tramvaj ČKD K2YU. Počeli su pristizati 1973. godine Kapacitet 220 putnika, Vrata: 4

Autor je na slici potpisan

K2R tramvaji došli su nakon ratnih zbivanja u BiH, od prijeratnih razlikuju se samo u tome što imaju kockasti otvor za liniju iznad šoferšajbe.Kapacitet 220 putnika, Vrata: 4

Nepoznat Autor

Beč je pripomogao sa 13 motornih kola sa odgovarajućim prikolicama tipa C1+c1. Ovi tramvaji su imali specifični drveni pod koji se premazivao katranom. Karijeru završili 2004 godine. Kapacitet 200 putnika, Vrata: 6

Izvor:Die Stassenbahn journal

Giganti grada Sarajeva, KT8D5 tamvaji, prozvani još i kockaste petice imali su zamršenu historiju, naime prvi je došao 1990 g.b. 300 a ostali su stigli nakon rata kao donacije iz Košica i iz Praga. Kapacitet 350 putnika, Vrata: 5+5( drugih 5 se ne koristi)

Izvor: Zvanični Grasov Sajt.

Prvi modernizirani tramvaj je počeo voziti 1998 godine, razlikuje se od današnjih po mnogočemu. Tada je bio glavna atrakcija i svi su željeli da naprave krug sa SATROM. Kapacitet 215 putnika, Vrata: 4

Izvor: Zvanični Grasov Sajt.

Da, ovo su tramvaji današnjice SATRA 2. Po planu koji je počeo 2004 ovih tramavja će biti 24, a do sada je rekonstruisano 11 i 12 je na putu. Kapacitet 225 putnika, Vrata: 4

Izvor: Zvanični Grasov Sajt.

Prvi niskopodni tramvaj Sarajeva. SATRA 3. Između dva rekonstruisana dijela tramavja K2 ubačen je niskopodni modul i tako Sarajlije dobiše diku grada popularno nazvanu "Gusjenica". Kapacitet 315 putnika, Vrata: 5

Izvor: Zvanični Grasov Sajt.

Bečlije opet stižu "u pomoć" 12 tamvja tipa Lohner E sada jezdi obalom Miljacke, skoro pa bešumno. Definitivno po meni najljepši tramvaji koje je Sarajevo dosada imalo. Kapacitet 200 putnika, Vrata: 4

Izvor: BHbus .net  The Dubster

I konačno za kraj "Nizozemski zagušljivci". Stigli su 2008 godine, a počeli sa radom u 2009 godini. Vrlo dobro nas danas služe u špicama. Kapacitet 280 putnika, Vrata: 5

Izvor: Troler
« Last Edit: June 22, 2011, 21:01:48 by The_Dubster » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #78 on: June 22, 2011, 11:06:32 »

Ja sam autor. slikao sam ovog amsterdamca prvi radni dan. U ovome subili članovi KUD-a Saobraćajac, a taj dan su u saobraćaj pušteni još  812 i 815, ostali su postepeno počeli voziti.

oni 291 i 292 nisu K2R, nego samo K2. K2R su modernizirani tramvaji poput g.b. 500.

Prvi električni tramvaj je bio tipa Siemens iz 1895.

Iza I svjetskog rata došla je druga generacija električnog tramvaja, neznam koja je marka, ali moguće je da su proizvođeni u remizi. Raspored vrata 2+2


Izvor www.zeljeznice.net

oko II svijetskog rata (prije ili poslije) pojavljuje se nova generacija.

izvor: www.vozovi.com

Dva ovakva proizvedena su u remizi 1943 i 44. Raspored vrata 2+1

Izvor: GRAS arhiva

Zaboravio si još i zglobne vašingtonce koji su prepravljani u remizi od solaća između 1963-1967. (ukupno 9 komada)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #79 on: June 22, 2011, 11:16:53 »

Uh izvini. Ja sam mislio da je K2R jer se razlikuju ud ovih K2YU, ustvari mislio sam da je K2R (rekonstruisan model) a K2M
(modernizovan model) , ali nisam bio upravu, Znam za zglobne vašingtonce ali nikako nisam mogao da nađem sliku. Znam kao u magli da je bila neka slika sa njim i nosio je G.B. 100, jesam li u pravu. A u ove stare nisam smio da se petljam jer sam bio 100% siguran da ću nešto pogriješiti.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #80 on: June 22, 2011, 11:30:25 »

KT8D5 (301-304) tramvaji nisu stizali iz Praga nego isključivo iz Košica.

2 su stigla kao donacija Češke republike početkom 1997 godine a 2 su kupljena 2001.

Tramvaj koji je stigao 1990 nosi oznaku KT8D5K (tip koji se radio za Sjevernu Koreju). On je bio neka vrsta probnog tramvaja, a trebalo je da se napravi još 10 tramvaja koji bi nosili oznaku KT8D5YU, ali je u međuvremenu počeo rat.

Evo tog Vašingtonca g.b. 100 Autor Stephen M. Scalzo
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #81 on: June 22, 2011, 12:44:47 »

Još jedna sitnica za tramvajski ljetni red vožnje, tiče se tipa vozila koja izlaza na vožnju.
Tokom prerioda od 13.6 - 1.9 2011. neće izlaziti "kockaste petice KT8D5" na liniju 5 jer nema dovoljno putnika, na liniju 3 izlaziti će samo 2 holandska tramvaja koji imaju reklamu 815 i 811 tuzlanska mljekara i grawe ( ubiru pare). Neće izlaziti jer su se vozači putnici žalili da su nizozemski tramvaji "gasne komore za ubijanje ljudi". Takođe vrlo rijetko će se desiti da na šinama ne vidimo sva tri niskopodna tramvaja SATRA 3. Uglavnom će voziti 2. Naravno nemojte ovo uzeti zdravo za gotovo jer su moguća odstupanje, ali sam nešti siguran da ove Kockaste petice neće izlaziti:
Zasad Eronet KT8D5 petica vozi(ne znam gbr) i dvije trodjelne Satre jedna sa polimark reklamom i druga sa bor banka reklamom.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #82 on: June 22, 2011, 13:48:35 »

Zasad Eronet KT8D5 petica vozi(ne znam gbr) i dvije trodjelne Satre jedna sa polimark reklamom i druga sa bor banka reklamom.
KT8D5 - 304. SATRA III 602 i 603
« Last Edit: June 22, 2011, 13:50:18 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #83 on: June 22, 2011, 14:31:56 »

304 sam ja zadnji put vidio 13.6.2011 i poslije nikad. Kada si je ti vidjela ?
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #84 on: June 22, 2011, 15:49:20 »

304 sam ja zadnji put vidio 13.6.2011 i poslije nikad. Kada si je ti vidjela ?
Čitav dan voza.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #85 on: June 22, 2011, 16:15:20 »

Hvala na informacijama. Imače umjesto KT8D5 posljednjih dana je izlazila jedna Satra 2 na liniju 5, Pon 504, Uto 507, Sri 501...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #86 on: June 22, 2011, 20:52:15 »

Odličan potez Dubster! Ako se budeš odlučio da praviš spisak vozila kao i za buseve, trole i kombije ja ti mogu pomoći.
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #87 on: June 22, 2011, 20:56:22 »

naravno... To mi je u planu - da dopunimo vozni park i sa gbr-ma od tramvaja i njihovim slikama, ali sada mi je velika špica, privatne obaveze, ispiti i još neki poslovi oko foruma, pa dok se to smiri pa ćemo napraviti to Cheesy
Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #88 on: June 23, 2011, 11:45:46 »

Prvo škola pa onda sve ostalo!
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #89 on: June 23, 2011, 22:26:06 »





















Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 88   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.05 seconds with 22 queries.