bhbus.ba
November 24, 2024, 02:27:12 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 88   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Tramvaji  (Read 330552 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1140 on: March 21, 2014, 00:01:27 »

Ukinuta 2004 ako se ne varam, imala 5 voznih redova.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1141 on: March 21, 2014, 00:32:41 »

Da se citiram sa drugog foruma

Quote
Nešto sam računao kako bi bilo kad bi se ponovo u jutarnjim satima aktivirala "sedmica" pošto bi obrt bio nekih 12 minuta kraći (Računao sam po odnosu linija 3 i 6)

Sa petice bi se skinula 2 tramvaja i tu bi se interval povećao na 10-11 min, iz rezerve bi se dodala 2-3 tramvaja, znači 4-5 tramvaja na 7 s intervalom nekih 10-13 minuta.

Dakle svako 5-6 minuta bi nešto iz Nedžarića kretalo prema gradu umjesto sadašnjih 8. Dobila bi se 2-3 minuta prema Skenderiji, ali bi se nažalost isto toliko izgubilo prema Baščaršiji.

Ne znam pod kojim je okolnostima prije deceniju ukinuta sedmica. Dali je od tad do danas povećan ili smanjen broj putnika?
Dali je u međuvremenu određen broj putnika sa trola prešao na tramvaje? Trole su prije 10-15 godina imale odlične intervale, a danas mnogo lošije.
Računajući te okolnosti bili valjalo da se ponovo sedmica pokrene?

Ili ako se mogu obezbjediti 4 tramvaja iz rezerve, za sedmicu, a da petica ostane kakva jeste onda bi bilo još bolje, al problem je što je rezerva postala jako tanka, tj nekih 7-8 tramvaja u špici.
« Last Edit: March 21, 2014, 00:41:03 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1142 on: March 22, 2014, 18:04:07 »

212

502 - premijerno bez reklame, al slaba slika, al nek ide pošto je novina.

503

255
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1143 on: March 24, 2014, 22:52:38 »

Nije da su ove švabe čudo... "đe ćeš nešto švabsko" ostavit da ne radi, a nije bilo u funkciji 100 godina... tek tada će moći u peMziju. Dakle 710 je proradio te smo tako danas imali 3 lohnera raspoređena 2 na 1-ci i 1 na 4-ki
Evo ga...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1144 on: March 24, 2014, 23:21:05 »

Nije ni on radio ima možda i 2 godine, al pisalo je u onom izvještaju radne grupe da je u fazi opravke.

Sad rade 710, 712 i 715 ako se ne varam.  Ja bi volio i da 707 proradi pošto je bio ofarban i sređen.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1145 on: March 24, 2014, 23:22:25 »

Rade 709,710,715 i 712 je bio na probnoj ali nije više iza toga radio.....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1146 on: March 26, 2014, 19:45:53 »

602 i 235
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1147 on: March 29, 2014, 21:21:42 »

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1148 on: March 31, 2014, 20:33:19 »



Gledam ovu sliku pa me podsjeti da pitam, zna li neko za sta sluze ove rucke kod vrata koje se izvlace na kojim ovaj momak stoji? Hvala

Vjerovatno za penjanje na krov.

Kod naših 201-289 to se nalazi kod trećih vrata jer su originalno imali pantograf nazad, a kod tramvaja 291 i 292 koji originalno imaju pantograf naprijed to se nalazi kod drugih vrata
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1149 on: April 10, 2014, 17:33:51 »

Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1150 on: April 15, 2014, 20:16:37 »

Cicicicipelići.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1151 on: April 16, 2014, 21:22:33 »

"Beton"
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1152 on: April 17, 2014, 01:11:22 »


Kod naših 201-289 to se nalazi kod trećih vrata jer su originalno imali pantograf nazad, a kod tramvaja 291 i 292 koji originalno imaju pantograf naprijed to se nalazi kod drugih vrata

Nesto mi je palo na pamet, nikad nisam pitao a nije se ni spominjalo, jel postojao tramvaj 290 ili je 289 bio najveci gb od k2yu?

Send from bus No 464 using Tapatalk
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1153 on: April 17, 2014, 01:29:30 »

Jeste, mogao si ga pronaći na popisu tramvaja koji su prerađeni u Satra. Od njega je napravljen 506
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1154 on: April 17, 2014, 08:38:54 »

Ko da to nikad u životu nisam pročitao.... U svakom slučaju hvala.
Logged
Pages: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 88   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.05 seconds with 21 queries.