bhbus.ba
November 24, 2024, 20:25:17 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 88   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Tramvaji  (Read 331237 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #825 on: November 28, 2012, 23:44:41 »

Ako nije radijus okretnice problem onda ne znam šta je, ali pričalo se da oni tamo nemogu raditi.

Inače itekako su potrebni ovi tramvaji na petici, možda potrebniji nego na 3 jer 3 i 6 su ujutro oko 7:20-7:40 do Nedžarića već puni i mogu primiti onoliko putnika koliko ispuste pa bio K2 ili KT8.
Eh sad valja pokupiti nagomilane putnike od Nedžarića do Čengić vile. KT8D5 sve to kupi a K2/Satra 2 se brzo prepune. Jutros sam se vozio na 5 vr 58 gb 266 - koji se brzo napunio i na Otoci čujem čovjeka koji nije uspio da uđe kako kaže "ovo je već šesti tramvaj u kojeg ne mogu ući"
« Last Edit: November 28, 2012, 23:53:10 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #826 on: November 29, 2012, 00:13:57 »

Ako je radijus poluprečnik znači prečnik najmanji sa kojim se može okrenuti tramvaj je 30m.
Ovo crnom linijom je prečnik,plavom je poluprečnik,nisam sad u mogućnosti da to bolje nacrtam pa sam u paintu nabrzinu.Tvrdim da vozilo prolazi na silu.Prosto ne mogu da povjerujem da tako teško vozilo prolazi Ilidžu tj.odmah ulazi u radijus prva četvrtina kruga je ono totalno haos pa malo preko sredine i onda prolazi ok,a da to nije slučaj na Nedžarićima.Mislim da ne odgovara ova Ilidžanska za ovaj tip vozila. Roll Eyes Huh?
Ilidža


Nedžarići



« Last Edit: November 29, 2012, 00:26:33 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #827 on: November 29, 2012, 09:25:13 »

Ako nije radijus okretnice problem onda ne znam šta je, ali pričalo se da oni tamo nemogu raditi.

Inače itekako su potrebni ovi tramvaji na petici, možda potrebniji nego na 3 jer 3 i 6 su ujutro oko 7:20-7:40 do Nedžarića već puni i mogu primiti onoliko putnika koliko ispuste pa bio K2 ili KT8.
Eh sad valja pokupiti nagomilane putnike od Nedžarića do Čengić vile. KT8D5 sve to kupi a K2/Satra 2 se brzo prepune. Jutros sam se vozio na 5 vr 58 gb 266 - koji se brzo napunio i na Otoci čujem čovjeka koji nije uspio da uđe kako kaže "ovo je već šesti tramvaj u kojeg ne mogu ući"

"Uz svo dužno poštovanje", ako zanemarimo sve ovo oko radijusa i oštećenja itd...@Troler ne mogu se složiti sa tobom da je kt8d5 potrebniji na 5 nego na 3. Znam kakve su gužve ujutro vozio sam se i ja dugo u prvu smjenu, sad eto idem u drugu, ali ipak ima više razloga da radi na 3 jer prvo "usisa" : Ilidžu, Energoinvest i Stup pa onda poslije koliko može neka i uđe u njega. K2 ili S2 na petici je puno bolje rješenje nego trodijelni tramvaj. Petica na potezu Nedžarići-Č. vila može kupiti viškove, a poslije Č. vile ima i dvojka koja isto opuše sve sa stanica tipa: Malta, Socijalno....

No tog naguravanja ne bi bilo da je vozni red uredu. Kao što su i navikli znaju "nabacat" 5-6 tramvaja K2 i S2 u formaciji i onda hrpa ljudi ostane, pa onda formaciju holand-s3-kt8d5-s3-holand koja i da hoće ne može da poveze sve putnike sa stanice koji su se gomilali 20-ak minuta. Što se tiče tih ljudi koji govore "propustio sam šesti tramvaj" očito očekuju da mogu sjesti i uživati u komforu, no nažalost to se baš i neće desiti osim ako nisi na Ž. stanici, a i to je diskutabilno u posljednjih 2-3 mjeseca.

Još jednom da podvučem, dopada mi se kt8d5 na liniji 3 jer je tu stvarno najpotrebniji i jer su najveće gužve i zato što pokrivaju čitav grad, pod uslovom da se ne oštećuju i da se ne stvaraju kvarovi koji bi mogli "izbaciti" iz saobraćaja ove tramvaje.
« Last Edit: November 29, 2012, 09:27:08 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #828 on: November 29, 2012, 20:02:33 »

Pa i nemaš se ti šta slagati samnom, jer vjerujem da si vrlo malo puta išao od Nedžarića prema gradu u pola osam.
a ja se evo 20-tak dana vozim  peticom u udarnom terminu i odlično znam kakva je situacija i da K2/S2 nemože pokupiti sve viškove.

Sa Ilidže ide svako 2-3 minute tramvaj a ako neko na terminalu Ilidža propusti tramvaj čim ovaj ode, dođe drugi.

Dalje od Stupa je gotovo nemoguće ući u 3 i 6, koliko putnika izađe toliko ih može ući. Tako čovjek može propustiti dosta tramvaja.
K2 na 5 se brzo napuni i kod televizije zna biti pun ko trica, i ne može primiti baš sve putnike, dok trodjelni na petici sve kupi, pa sam mišljenja da na 5 trebaju biti 2 trodjelna. Nisu džabe kupovali još 2 KT8D5 2002 specijalno za peticu.

Što se tiče tih formacija tramvaja na 3 kad idu 2-3 trodjelna za redom, neko je valjda izračunao da ih stavi kad najviše putnika pristiže na Ilidžu.

Rade li KT8D5 još na 3? nikako da vidim nekog na trici zadnja 2 dana.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #829 on: November 29, 2012, 20:06:22 »

Ja nisam nikoga vidjela sem 300 jutros na liniji 5(kasnije bio povučen),i 304 također na liniji 5.

Troleru slažem se sa tobom,KT8DT5 poprilično razveze ljudi na relaciji do Nedžarića.
I kad je bio na Ilidži ništa spektakularno,samo se gužva premjestila iz jednog tramvaja u drugi.
« Last Edit: November 29, 2012, 20:09:17 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #830 on: November 29, 2012, 20:22:14 »

Mislim da je i 303 bio na 5, bar je juče bio na 57.

Miriše mi na to da su povukli ove tramvaje sa 3, mada nisam siguran.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #831 on: November 29, 2012, 20:53:01 »

Bolje je da KT8DT5 radi na 5 i ja svako jutro od kada idem u srednju (znaci dvije-tri god)koristim tramvaj od Nedžarića toliko su guzve da moram cekati 5-cu ili ako kojim slučajem prođe 4-ka .
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #832 on: November 29, 2012, 22:03:13 »

Nema ih danas na 3, a koliko sam vidio ni na 5, barem popodne.
302 dovučen pred pregledni hangar kao i kola 601 koja su se "micala po remizi kada sam ja prošao"
« Last Edit: November 29, 2012, 22:04:54 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #833 on: November 29, 2012, 22:14:38 »

Hangar? Pa nije avion.
I to još pregledni.... Roll Eyes
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #834 on: November 30, 2012, 17:36:00 »



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #835 on: November 30, 2012, 18:44:09 »

Mislim da je i 303 bio na 5, bar je juče bio na 57.

Miriše mi na to da su povukli ove tramvaje sa 3, mada nisam siguran.

Danas su ih ponovo vratili na tricu. 300, 303 i čini mi se da je prije podne radio i 304 (nisam mu vidio liniju, ali ispred njega je otišla petica 292, pa kontam neće dvije petice jedna iza druge.)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #836 on: December 01, 2012, 16:03:25 »

danas sam dobio informaciju da je 1953. godine u Sarajevo stigao čitav sastav tramvaja iz ukinute tramvajske pruge Piran-Portorož.
Valjda biće pronađeno više informacija u sljedećim sedmicama.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #837 on: December 01, 2012, 20:51:36 »

Mada se ne sjećam da sam ih vidio na slikama iz Sarajeva, vjerovatno su došli ovi:


Izvor: Politikin zabavnik.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #838 on: December 04, 2012, 17:52:17 »





Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #839 on: December 04, 2012, 18:39:57 »

202 više nije na mjestu gdje je stajao zadnjih sedmica.

235 i dalje ne mrda s mjesta.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 88   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.039 seconds with 21 queries.