bhbus.ba
November 24, 2024, 18:22:17 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 88   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Tramvaji  (Read 331120 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #795 on: November 16, 2012, 22:23:53 »

Jeste troler tumbali su se, navečer je na 35
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #796 on: November 18, 2012, 10:49:53 »

414 i 467 na zamjeni tramvaja trenutno,rade samo do Nezdarica najvjerovatnije doslo do nekog veceg kvara nekih 100m od Stupa u pravcu Bascarsije.Nisam pitala sta je,najvjerovatnije doslo do iskakanja tramvaja.Saznace se valjda tokom dana.Znaci uzmite sa rezervom.U pitanju je K2 Turkish plavi.Servis je na terenu.
« Last Edit: November 18, 2012, 11:02:34 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #797 on: November 18, 2012, 20:56:19 »



Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #798 on: November 20, 2012, 23:01:27 »

Mene danas krenulo, sve kt8d5....  Cheesy
Danas su sve trodijelni tramvaji išli jedan za drugim 603 pa 303 pa 602 pa 304 pa 811....
g.b. 303 - linija 3


g.b. 300 - linija 5
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #799 on: November 21, 2012, 11:03:11 »

 slika od dani ze gb-303 je izbrisana jer ne zadovoljava pravila foruma
kompletno celo tramvaja je mutno i necu vise tolerisati mutne slike pogotovo gdje se ne vidi garazni broj i registarske table
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #800 on: November 21, 2012, 22:28:14 »

mogu li da pitam kada je počeo tip KT8D5 saobraćati na liniji broj 3 na Ilidžu? Jesu li nekako prilagodili tamošnju okretaljku ili su predali sudbinu tramvaja u ruke Božije?
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #801 on: November 21, 2012, 22:46:18 »

Počeo je voziti 12.11.2012. godine. Nisu prilagođavali okretaljku.
Logged
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #802 on: November 21, 2012, 23:40:36 »

Hvala puno! moram zabilježiti u historiju sarajevskog tramvaja Smiley

* zabranjeno citiranje zadnjeg posta
« Last Edit: November 21, 2012, 23:48:11 by The_Dubster » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #803 on: November 22, 2012, 18:29:26 »

Zasad idu samo ovi što su došli 2002.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #804 on: November 22, 2012, 20:11:10 »

Ne želim ovdje "gatati" ali mislim da je to razlog.
Taj što su mu popucali zglobovi, jel to bio 300? On je prototip i možda ima drugačije zglobove.

303 na voznom redu 37
304 na voznom redu 310

268 je dobio šemu bojanja kao da će uskoro dobiti reklamu NLB banke.
« Last Edit: November 22, 2012, 20:20:52 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #805 on: November 22, 2012, 21:03:21 »

čuj 300 prototip? Prototip KT8D5 je napravljen 1984, a 300 je serijski model KT8D5K (tip prvenstveno rađen za Sjevernu Koreju)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #806 on: November 22, 2012, 21:26:13 »

Može li mi neko osvježiti pamćenje kada su to "popucali zglobovi" i da mi približi tu prirodu kvara?

Koliko mi je poznato samo u 302 se radilo o specifičnom kvaru kolijevke obrtnog postolja i zato je bio dugo van funkcije,pa su pojedinci ga proglasili ovdje i rashodovanim.

Ako prošvrljaš po netu,zapravo naša 300 bi bila zadnja u seriji pravljenih za Pjongjang,znači njima 45 komada nama jedan i to 1990.godine isporučen,a prototip je jedan u Volgogradu završio (prije toga u Moskvi),a drugi u Ostravi,ako nisam pogrešno upratila.


sent from my trolejbus
« Last Edit: November 22, 2012, 21:34:00 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #807 on: November 23, 2012, 16:10:37 »




sent from my trolejbus
« Last Edit: November 23, 2012, 16:38:42 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #808 on: November 23, 2012, 18:30:54 »

Može li mi neko osvježiti pamćenje kada su to "popucali zglobovi" i da mi približi tu prirodu kvara?

I ja sam čuo nešto slično. Kao "pri prolasku okretnice na Ilidži 1996 popucali mu zglobovi" (valjda "harmonike")

Inače oduvjek su mi harmonike kod 303 i 304 malo drugačije djelovale u odnosu na 300, 301, 302.
« Last Edit: November 23, 2012, 18:39:39 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #809 on: November 23, 2012, 19:31:52 »

Ja ti kažem da ima neka "kvaka" sa tim što su oni došli poslije. Ako i dalje 302 i 300 ne budu radili za Ilidžu, razlog zašto ovi  idu dole mora biti povezan sa godinom dolaska. Nadam se da će uskoro neko "iskopat" nešto po čemu bi se 303 i 304 razlikovali.

303 na v.r. 37 (vozio sam se danas za Ilidžu sa njim i prošao sam okretnicu unutra, bez ikakvih problema i normalnom brzinom za okretnicu je prošao. Najjače je to što kad polazi "zakucava" za stolice, motori su mu dosta jaki. Brzinom od 50-55 je išao na potezu Ilidža-Stup Energoinvest-Stupska petlja."Guta putnike  Grin ")
304 na v.r. 317 (ako dobro vidjeh)

« Last Edit: November 23, 2012, 19:36:25 by man 464 » Logged
Pages: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 88   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.032 seconds with 21 queries.