|
man 464
|
|
« Reply #706 on: September 30, 2012, 13:32:32 » |
|
Jeli se kod njih ubrzava i koči okretanjem ručice?
Znam da je Lohner licencni Duewag GT6, a u znam da ih u Osijeku i Beogradu vozači ne vole zbog toga.
Kod lohnera je "gljiva", gurneš naprijed tramvaj ubrza, nazad zakoči, stim da imaš osim te vrste kočenja i polugu sa desne strane koju kad povučeš tramvaj koči šinskim kočnicama. Znam na šta misliš kod tih poluga ima tu nešto kod nekih vrsta da se kontra poteže kontroler, ali nije kod nas tako. Troler ja mislim da se koči kada povuče ručicu prema nazad, a ubrzava kada ručicu povuče prema naprijed. To se najbolje vidi kod LHB 9. To je i kod SATRA 2 i 3 osim kod prototipa 500.
Kod LHB nije "gljiva" tj, kontroler već dugačka poluga od poda pa sve do visine komandne table, kao u starinskih C1+c1.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #707 on: September 30, 2012, 15:26:44 » |
|
Ovako je u GT6, a Lohneri su po licenci GT6
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #708 on: September 30, 2012, 16:32:52 » |
|
E nema ovoga u našim lohnerima, samo je kontroler kao u satri. Slika, sa ovom ručicom sa crnom kuglom se vozi i koči, a vamo sa druge strane ima ova poluga sa kojom možeš kočiti sa šinskim kočnicama
|
|
« Last Edit: September 30, 2012, 16:48:29 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #709 on: September 30, 2012, 17:16:00 » |
|
Jesu li i oni stari C1+c1 imali ovakvu polugu za šinsko kočenje kao što ima Lohner E ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #710 on: September 30, 2012, 18:29:09 » |
|
Bio sam isuviše "mali" da bih se sjećao, a tada baš i nisam obaraćao pažnju na te detalje. Znam samo da su imali neku zakošenu ručicu koja se morala "namotavati" (kao ručni mlin za kafu ali puno veća), ovi danas lohneri imaju onaj zvuk "rada zupčanika" pri puštanju kontrolera nakon "dodavanja gasa" a stari lohneri su taj zvuk imali nakon ručnog namotavanja te poluge.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #711 on: September 30, 2012, 18:47:39 » |
|
Evo i sličica, slaba je ali može pomoći, znaš li ti možda troler, ne znam koliko si stariji od mene nešto više o ovome..?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #712 on: September 30, 2012, 19:05:58 » |
|
Ma ja sam se samo jednom u životu vozio u starom Lohneru, negdje 2000, čini mi se u onom "milka", jer sam se rijetko vozio linijama na kojima oni rade.
Uglavnom, bila je priča zašto vozači izbjegavaju ove tramvaje. Još jedan od razloga koje sam čuo je da je navodno vozačeva kabina "tjesna".
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #713 on: September 30, 2012, 19:18:08 » |
|
Pa sad.... jeste ali je otvorena nema ni vrata ni bilo koji način zatvaranja osim zavjesice koja je bila u početku ali i nju su skinuli.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #714 on: October 01, 2012, 23:41:27 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #715 on: October 04, 2012, 21:41:55 » |
|
g.b. 715
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #716 on: October 04, 2012, 23:22:56 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #717 on: October 07, 2012, 17:56:28 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #718 on: October 11, 2012, 08:52:41 » |
|
712,713,291 su "počašćeni" sa grafitima.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|