bhbus.ba
November 24, 2024, 05:50:28 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 88   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Tramvaji  (Read 330626 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #615 on: July 19, 2012, 16:33:45 »

Malo manje musava slika Smiley


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #616 on: July 20, 2012, 18:04:21 »


nego kad smo već kod lohnera, da te pitam je si li viđao onog lohnera 711 koji je spreman za remont u garaži ovih dana, ja nikako da prođem pokraj gras-a


Vidio sam ga, ofarban je i sređen ko nov ali još mu nisu "udarili" g.b. pa neznam jeli 711 ili neki drugi

709 je i ima g.b.  ali je odštampan "frljavo" naprijed skroz do prvih vrata na ćošku.
« Last Edit: July 20, 2012, 18:11:50 by man 464 » Logged
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #617 on: July 20, 2012, 20:04:25 »

Ad rekonstrukcija tramvajske pruge:
Prije nekoliko dana dobio sam poruku od stručnjaka iz Saobraćajnog fakulteta Češkog tehničkog univerziteta u Pragu koji je jedan od najvećih stručnjaka (ime mu je Ing. Ondřej Trešl. PhD.) za sektor tramvajskog saobraćaja. Evo šta sam saznao:

Moja žalenja zbog malog broja korištenih vijka za pričvršćavanje šina nisu baš veliki problem jer tramvajska vozila, mada imaju težinu između 20 i 60 tona, jesu još uvijek puno lakša nego standardna željeznička vozila (samo jedna "obična" električna lokomotiva može imati preko 80 tona). Ali zabrinjavajućim smatra tu činjenicu da uopće nisu napravili ravnomjernu i glatku površinu podložne betonske ploče, ima tamo prostora i od nekoliko cm - tamo može dolaziti do pucanja zbog prevelikih vibracija i oštećenja jer šina nije savršena prislonjena u punoj dužini na podlogu. Čak je i pohvalio tu činjenicu da su radnici ostavili beton da bude "zreli" i da odmara nekoliko dana, prema njegovim rijećima se u Češkoj i dogodilo da su iz političkih razloga stavili asfalt na betonsku podlogu odmah dan kasnije.
Onda evo informacija od stručnjaka na osnovi fotografija i opisa koje sam mu slao.
Najveće opterećenje pruge prema njegovom mišljenju ima dva razloga:
1. po tramvajskim šinama idu i kamijoni, autobusi i druga ulična vozila koja znače veliki napor,
2. tramvaji nisu u najboljem tehničkom stanju što je posljedica vožnja na dezolatnim dionicama od Ilidže do Marindvora, te točkova bez gumenih bandaža nasrijed točka koji služe u Beču i drugim dijelovima kao vrsta amortizera i vrlo smanjivaju vibracije i buku. Ali, navodno se u GRAS-u trude da naruće nove tramvajske točkove upravo sa bandažama od gume.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #618 on: July 23, 2012, 17:45:11 »

g.b. 217 - lin 3

Logged
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #619 on: July 24, 2012, 19:49:06 »

U češkom gradu Liberec-u, koji ima oko 100.000 stanovnika i nalazi se u planinskom terenu na sjeveru Češke, su nabavili novi tramvaj koji bi mogao biti dostupniji i za Sarajevo nego preskupi modeli od Siemens-a, Bombardier-a itd.

Vozilo izgleda ovako:

Proizvođač je češka firma Pragoimex i radi se o niskospodnom vozilu sa obrtnim postoljima koji, za razliku od vozila sa čvrstim postoljima (Combino itd.), jesu puno manje naporni za šine i one mogu duže služiti.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #620 on: July 24, 2012, 19:52:36 »

Pa nije loš, još kad bi bio sa 3 modula to bi bilo super...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #621 on: July 26, 2012, 18:05:24 »

g.b. 712 - lin 4

Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #622 on: July 29, 2012, 10:01:42 »

Sa tramvaja 304 skinuta Eronet reklama.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #623 on: July 29, 2012, 23:40:34 »

Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #624 on: July 31, 2012, 15:48:05 »

Posje skoro 2 mjeseca da holandi nisu vozili danas 811 radi....
Logged
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #625 on: August 02, 2012, 15:06:28 »


Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #626 on: August 02, 2012, 20:12:28 »

g.b. 503 - lin 3



g.b. 507 - lin 3



g.b. 710 - lin 1 - slika u v.p. je loša može ova u zamjenu.



g.b. 712 - lin 4



g.b. 713 - lin 4

« Last Edit: August 02, 2012, 20:14:15 by man 464 » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #627 on: August 05, 2012, 15:39:56 »

g.b. 217 - lin 1 (vakat je da mjenja reklamu....)



g.b. 261 - lin 4- Mislim da može u v.p. jer je tamo prastara slika sa reklamom koja nije aktuelna.



g.b. 509 - lin 3

Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #628 on: August 07, 2012, 22:33:14 »

jarani se pogurali Cheesy
Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #629 on: August 08, 2012, 18:29:18 »

g.b. 712 - lin 1

Logged
Pages: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 88   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.046 seconds with 22 queries.