|
man 464
|
|
« Reply #541 on: June 27, 2012, 16:53:18 » |
|
Danas, 22.06.2012: 1-710 (Berlinac ), al ne bitno svakome se dogodi.... 4-707,712,713 6-501,502,503,505,507,508,511,601,602,603,811,815,202,209,210,258,248,291,212,277,263,227,257 7-500,201,255,286,244,261,217 Inače Bečlije su fantastične u ove vrele dane, ma to puše, milina.... g.b. 504 - počelo je kopusanje g.b. 509 - ne vozi već mjesec g.b. 506 - oooodavno pokvaren g.b. 510 - ne vozi već mjesec g.b. 300,302,303,304 kako stvari stoje ove godine će na "ljetni raspust" ako ih ne ubace kad proradi "petica", mada su komotno mogli voziti sve vrijeme i na relaciji Ž. stanica-Nedžarići i na "sedmici" ali vole oni više stavit "Holanda", šta su ih ljepili reklamama da mi je znat, umjesto da su makar ovu novu reklamu na 811 (BMB benzin), zalijepili na 303, jok oni hoće holanda....... g.b. 711 (bio do sada garažiran) danas u hali stoji i nešto čačkaju, mogao bi uskoro u promet ili će u rashod. Još kad bi 708 i 716 podigli iz mrtvih imali bi smo 8 bečkih aktivnih. g.b. 803 i 802 su ostali bez poklopaca po dnu, to može značiti da idu pa-pa ili ih prave....... 504 radi,tvojim provaljivanjima se ne nadzire kraj,kada ćeš konačno uključiti mozak i shvatiti da ne znaš ni šta se skida kad se skida i zašto. Ako se nešto skine ne skida se da bi se "kopusalo". To bi isto sad bilo da skinem točak sa auta jer trebam popraviti nešto,i to je "kopusanje". Radi ail od jučer, znači stajao je neispravan i falio mu je pantograf, nisu samo bili skinuti poklopci, zato je i bila moja (loša) procjena da je gotovo, jer kako su majstori ažurni vjerovao sam da će se rashod dogoditi, ali eto dogodilo se "čudo" pa vidimo 504. Usput da pitam šta je sa 506 ako neko zna, ima li kakve šanse da njega skoro vidimo na šinama? Što se tiče rekonstrukcije lijepo izgleda, nema lupanja i nadam se da će potajat dugo, da ne popujem kao što kažete dalje, bilo je priče o kvaliteti izvršene rekonstrukcije tako da znate šta mislim. Provaljivanje i slično, na meni je da odlučim šta ću pisati, a to ako se vama čini da je loše, to je tako i nikako drugačije, tu smo da pišemo šta mislimo i ako je "najpogrešnije" na svijetu to što sam napisao imam pravo na to, sve dok ne kršim pravila. Znači @man 464 Kad vidiš Satru ili LHB bez tih poklopaca to ne mora ništa značiti. E sad, ako vozilo stoji dugo, a pomalo mu počinju nestajati farovi, prozori, vrata i sl. znači da je kupusanje počelo.
Znači, za mene je to kopusanje i tako ću uvijek pisati. 504 je stajao 2 mjeseca nepomičan na slijepom kolosijeku bez pantografa i bez poklopaca, na šta li to vas podsjeća nego na kopusanje. Vjerovatno su majstori vrijedno radili "expresno" za 2 mjeseca napravili 1 tramvaj. I inače ne bi to bio ne prvi ni zadnji put da se neko novo vozilo rashoduje (manje više u tramvajskom sektoru ali u drugim sektorima je to prisutno). A sada slika famoznog g.b. 504 sa novim pantografom na lin 3: g.b. 235 - lin 3: g.b. 255 - lin 6:
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #542 on: June 27, 2012, 17:23:44 » |
|
E ovako, Tvrdim da od 1960 godine nikad nije rashodovan tramvaj mlađi od 10 godina osim K2YU iz 1983 koji su uništeni u ratu. T3 jesu mladi otišli u penziju ali nijedan ispod 10 godina.
A ti poklopci se standardno skidaju.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #543 on: June 27, 2012, 17:25:56 » |
|
Rekao sam manje-više u tramvajskom sektoru jer da baš toliko poznajem historiju tram. sektora i ne poznajem.
Kad spomenusmo 510, ima sad neku odvratnu bijelu naljepnicu na prednoj šajbi.
|
|
« Last Edit: June 27, 2012, 17:33:09 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #544 on: June 27, 2012, 18:57:19 » |
|
Prvo ovdje ne vlada jednoumlje na forumu,drugo što je najvažnije forum je javan,nije ograničen samo na članove. Tako da neko može pročitati tvoju izjavu o "rashodu vozila",samo zašto što se vrše reparacije na njemu,i što je najgore pomisliti da mi uništavamo vozila,samo zato što si ti vidio u putu izda drveta da mu fali pantograf,ili što izviruje bez poklopca. Pošto ruke ne mogu proći kroz poklopac logično je da će se nešto skinuti privremeno dok se popravak ne završi. Ti nikako ne možeš shvatiti razliku između popravljanja i otpisa,radilo se o novom ili o starom vozilu. Ni metoda koje se koriste pri popravkama,mislim da je za tebe najbolje da ostaneš u svojim zabludama,pa ćeš sam sebe s vremenom i da demantuješ.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #545 on: June 27, 2012, 19:09:35 » |
|
Pošteno, ja u svom svijetu, ti u svom i svi mirni.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #547 on: June 27, 2012, 19:21:14 » |
|
Naravno da ne mogu Pa oni su školu valjda završili za to.... ja nisam pa ne znam, ali jedno znam, nemoguće je da se 1 tramvaj popravlja 2 mjeseca ako ima dijelova. Šta li bože onda rade sa 506, valjda i njega "popravljaju" nekim čudesnim metodama
|
|
« Last Edit: June 27, 2012, 19:22:53 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #549 on: June 27, 2012, 19:39:14 » |
|
he he P.S. Danas je 505 radio na lin 6 što je neobično jer radi linija 3. Do sada smo satre viđali na 3 i 5 a evo sada i na 6.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #550 on: June 27, 2012, 19:43:18 » |
|
Vjerovatno su čekali taj dio/dijelove 2 mjeseca. Sigurno bi ga brže napravili da su imali dijelove.
Kod 506 je vjerovatno neki komplikovaniji kvar, jer ga stvarno dugo nema. Samo se nadam da mu nisu sprženi elektromotori kao nekad davno kod g.b. 500 koji je stajao bar 2-3 godine.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #552 on: June 27, 2012, 19:47:50 » |
|
Vjerovatno su čekali taj dio/dijelove 2 mjeseca. Sigurno bi ga brže napravili da su imali dijelove.
Kod 506 je vjerovatno neki komplikovaniji kvar, jer ga stvarno dugo nema. Samo se nadam da mu nisu sprženi elektromotori kao nekad davno kod g.b. 500 koji je stajao bar 2-3 godine.
A za nadat se da neće stajat kao 500 i da mu neće ubaciti neki motor iz k2yu. Onaj 500 je sad ko i bilo koji čeh jer troši isto struje ko i k2yu Vjerovatno je da ti nešto treba i prevesti na tebi razumljiv jezik,a to je da živiš u zabludi da postoje dijelovi rezervni mašinski i elektro za prirodu kvarova koji su se desili na vozilima. To ko ti je objasnio stručno,vjerovatno oni panjevi što su završili 3 razreda mesarske škole,i uspjeli se dokopati posla vozača tramvaja,najtragičnije je što su ti ljudi i nepismeni,ne mogu da kažem i neke druge stvari,pojedinci naravno. Kad dođu na posao i ne znaju što su zapravo došli...a trebovanja i tenderi i skladište govori drugo...i ima "rezervnih dijelova"...ali na drugim vozilima hhhh.
Mesarska škola - potpisujem.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #553 on: June 27, 2012, 21:19:29 » |
|
Vjerovatno su čekali taj dio/dijelove 2 mjeseca. Sigurno bi ga brže napravili da su imali dijelove.
Kod 506 je vjerovatno neki komplikovaniji kvar, jer ga stvarno dugo nema. Samo se nadam da mu nisu sprženi elektromotori kao nekad davno kod g.b. 500 koji je stajao bar 2-3 godine.
šta se 500 tiče, to je stvarni "prototip" Satra jer ima samo remontovanu karoseriju ali elektrooprema je ostala kao kod starih Čeha K2. Prilikom nekih popravka je došlo do prebacenja polova i sprzeni su motori koji su izbaceni iz "turistickog" tramvaja br. 283 za ovu Satru br. 500. Inaće baš mene nervira i uništava dezolatno stanje zadnjeg tramvaja T3 broj 128 predlozio sam GRAS-ovcima da se kupi plahta od plastike i da sam spreman dati dobar dio para za tu kupovinu, ali apatija, nula interes, nista od toda...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #554 on: June 28, 2012, 18:33:10 » |
|
g.b. 240 - lin 4 g.b. 501 - lin 3 g.b. 601 - lin 3 g.b. 603 - lin 3 g.b. 713 - lin 4
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|