bhbus.ba
November 24, 2024, 08:26:53 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 88   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Tramvaji  (Read 330742 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #525 on: June 24, 2012, 23:06:41 »

Ovo je bilo svježe kad je slikano kod Alte na Marin Dvoru.






Evidentne izmjene u žutoj traci.
Naime kod Muzeja linija je puna osim na mjestima gdje je dozvoljeno prestrojavanje u tramvajsku trasu radi daljnjeg prestrojavanja.Linija je puna od Marin Dvora do Skenderije na isti način i od Skenderije do Pozorišta.
Tada je opet isprekidana čitavom trasom.Neki djelovi još nisu bili ocrtani kad je slikano.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #526 on: June 24, 2012, 23:08:46 »



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #527 on: June 25, 2012, 10:43:34 »

a evo ga nešto ranije tog dana
Logged


Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #528 on: June 25, 2012, 11:35:11 »

Tramvaj ponovo vozi od Ilidže do Baščaršije.
http://www.klix.ba/vijesti/bih/tramvaj-ponovo-vozi-od-ilidze-do-bascarsije/120625044#2
Logged

Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #529 on: June 25, 2012, 15:33:38 »

super , nek je proradila trica Cheesy
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #530 on: June 25, 2012, 18:41:10 »

Iz oslobođenja:

Tramvajska pruga koja je u proteklih nešto manje od dva mjeseca rekonstruisana danas je svečano puštena u funkciju.

Vlada Kantona Sarajevo finansirala je rekonstrukciju tramvajske pruge na potezu od Baščaršije do S krivine na Marindvoru i time je naš grad, prema riječima nadležnih, dobio dio onoga što imaju evropski gradovi. Da bismo imali prevoz kakav imaju metropole, potrebno je još nešto, a to su vozila koja će saobraćati po novoj pruzi. Prema riječima ministra saobraćaja KS-a Harisa Lulića, na ovome se neće stati, već slijedi nastavak rekonstrukcije pruge, ali i nabavka novih tramvaja.

Šarolikost

- Šteta bi bila da se ovakvo nešto uradilo, a da nije završena traka u žutoj liniji i asfaltirane dvije raskrsnice koje su u kompletu završene. Sada nema nikakvih vidljivih znakova da su se izvodili radovi. Stavili smo tačku na infrastrukturu u užem gradskom jezgru i krećemo u kompletnu rekonstrukciju. Ja ću sigurno to početi i ući ćemo u zeleni pojas pruge, a slijedi nam i nabavka kvalitetnih prevoznih sredstava, prvenstveno tramvaja kako bi ovaj dio pruge bio kao u evropskim gradovima, da tramvaji budu bešumni, kazao je Lulić, te dodao da je završen tek dio posla.

- Tiši prevoz i manje vibracija podijeljeni su u dva dijela i to zavisi od tramvaja i pruge. Uradili smo prvi, prugu, a sljedeći korak su tramvaji jer moramo nabaviti vozila koja imaju bandaže, odnosno gumeni dio između dva čelična dijela na točkovima koji ublažava vibracije i buku. Danas u Grasu imamo takva vozila, a to su bečki tramvaji i osjetit će se razlika između tih i ostalih vozila. Generalni problem Grasa je u šarolikosti voznog parka i krenut ćemo sa politikom jednoobraznih prevoznih sredstava, ali sve to zavisi od sredstava u budžetu. Želja mi je da barem jedan petodijelni tramvaj nabavimo u kratkom periodu, naglasio je Lulić.

Gradonačelnik Alija Behmen istakao je kako se ovim projektom poboljšala bezbjednost putnika.

Evropski standardi

- Poslije više decenija ovo je prvi put da se radi temeljita rekonstrukcija pruge. Ovime dobijamo viši stepen bezbjednosti u saobraćaju koja je bila ugrožena. Veoma sam brinuo za to i smatrao sam da ovaj projekat treba što prije uraditi. Prevoz će biti brži i udobniji, a i troškovi održavanja biće mnogo manji. Projekat treba nastaviti, dodao je Behmen.

Rekonstrukcija pruge završena je sedam dana prije roka.

- Projekat završavamo prije roka koji je bio 30. juni. Zahvalni smo građanima na strpljenju koje su pokazali dok su trajali radovi. Ovo je danas trasa za koju možemo reći da ima sve evropske standarde, kojom mogu voziti svi tramvaji koji se voze širom Evropske unije. Investicija za cijeli projekat koštala je oko šest miliona maraka. Nove šine sigurno će trajati desetak godina, kazao je premijer KS-a Fikret Musić.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #531 on: June 26, 2012, 09:10:46 »

g.b. 237 - lin 4



g.b. 505 - lin 6



g.b. 511 -  lin 4

Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #532 on: June 26, 2012, 18:55:51 »

Iako je bilo rečeno da će teški tramvaji nakon završetka rekonstrukcije biti preusmjereni na Skenderiju, Holandi su nastavili voziti prema Baščaršiji. Zna li se razlog tome?
« Last Edit: June 26, 2012, 19:00:10 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #533 on: June 26, 2012, 19:33:03 »

Hvala troler na postavljenom pitanju ja taman krenuo, kad ono ti preduhitri me.....

Sve su to bile prazne priče, ja sam ti davno rekao da od toga nema ništa......
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #534 on: June 26, 2012, 22:20:29 »

Neznam jesu li prazne priče, ili se planiralo pa odustalo iz možda opravdanih razloga, ili će na jesen dio "elhabejaca" biti prebačen na Skenderiju.

Na jesen će prvi put nakon 2 godine biti 55 tramvaja u prometu i ako uključe 802, 803, 813, 814, 816 možda neki budu prebačeni na Skenderiju, npr. u omjeru 5-5 na linije 3 i 6

Možda se preko ljeta trodjelni tramvaj isplati samo na liniji 3 jer preko ljeta ne rade ni KT8D5 na 5, eventualno nekad radi jedan.

Znači nagađam a vrijeme će pokazati.
« Last Edit: June 26, 2012, 22:35:25 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #535 on: June 26, 2012, 22:34:29 »

Vrijeme će pokazati..........  Wink
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #536 on: June 27, 2012, 13:58:12 »

Danas, 22.06.2012:

1-710 (Berlinac  Tongue ), al ne bitno svakome se dogodi....
4-707,712,713
6-501,502,503,505,507,508,511,601,602,603,811,815,202,209,210,258,248,291,212,277,263,227,257
7-500,201,255,286,244,261,217

Inače Bečlije su fantastične u ove vrele dane, ma to puše, milina....

g.b. 504 - počelo je kopusanje
g.b. 509 - ne vozi već mjesec
g.b. 506 - oooodavno pokvaren
g.b. 510 - ne vozi već mjesec

g.b. 300,302,303,304 kako stvari stoje ove godine će na "ljetni raspust" ako ih ne ubace kad proradi "petica", mada su komotno mogli voziti sve vrijeme i na relaciji Ž. stanica-Nedžarići i na "sedmici" ali vole oni više stavit "Holanda", šta su ih ljepili reklamama da mi je znat, umjesto da su makar ovu novu reklamu na 811 (BMB benzin), zalijepili na 303, jok oni hoće holanda.......

g.b. 711 (bio do sada garažiran) danas u hali stoji i nešto čačkaju, mogao bi uskoro u promet ili će u rashod. Još kad bi 708 i 716 podigli iz mrtvih imali bi smo 8 bečkih aktivnih.

g.b. 803 i 802 su ostali bez poklopaca po dnu, to može značiti da idu pa-pa ili ih prave.......

504 radi,tvojim provaljivanjima se ne nadzire kraj,kada ćeš konačno uključiti mozak i shvatiti da ne znaš ni šta se skida kad se skida i zašto.
Ako se nešto skine ne skida se da bi se "kopusalo".
To bi isto sad bilo da skinem točak sa auta jer trebam popraviti nešto,i to je "kopusanje".
« Last Edit: June 27, 2012, 14:08:38 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #537 on: June 27, 2012, 14:23:09 »

Nije to ništa. Kad je 511 bio u kvaru napisao je "511 u rashodu" jer su mu bili poskidani oni poklopci pri dnu da bi majstori mogli lakše raditi oko njega.
Još je 511 bio glanc nov tada. Kako će novo vozilo rashodovati?

Znači @man 464 Kad vidiš Satru ili LHB bez tih poklopaca to ne mora ništa značiti.
E sad, ako vozilo stoji dugo, a pomalo mu počinju nestajati farovi, prozori, vrata i sl. znači da je kupusanje počelo.
« Last Edit: June 27, 2012, 14:32:33 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #538 on: June 27, 2012, 14:26:26 »

I 510 radi,to znam jer je reklama koliko se sjećam produžena ove godine,a i osposobljen je, i sve se može rashodovati sem SATRA tramvaja.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #539 on: June 27, 2012, 14:46:11 »

Znamo da je dio tramvaja stajao u rezervi dok je bila rekonstrukcija pruge. npr 501 dok je tramvaj išao do željezničke. Isto tako preko raspusta uvijek ima tramvaja koji ne izlaze nego stoje u rezervi.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 88   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.049 seconds with 22 queries.