Evo uživajte u historijskoj paradi tramvaja grada SarajevaSve je počelo davne 1885 godine kada je kaldrmu i sokak sarajevski presjekla pruga. Kada je tramvaj projezdio po prvi put u
Europi, u Sarajevu. Kapacitet 10 putnika, Vrata: 2
Izvor: Zvanični Grasov Sajt.
Kako je uvedena gradska elektrana tako je i tramvaj doživio svoj napredak, pojavio se prvi električni tramvaj u Sarajevu. Kapacitet 20 putnika, Vrata: 2
Izvor: Zvanični Grasov Sajt.
Mlažnjaci, kako su ih nazivali radnici GSP-a pristigoše 1950 -ih i odmjeniše dotada sporije tramvaje. Čak i danas tramvaji sporije voze nego tadašnji Vašingtonci.Kapacitet 90 putnika, Vrata: 2
Izvor: Zvanični Grasov Sajt.
Naravno i Češka je morala upetljati svoje prste pa tako u Sarajevu vozi 20 tramvaja tipa T3YU koji su za svojega korištenja ostali slabo upamćeni zbog toga što su svoju karijeru brzo završili. Kapacitet 110 putnika, Vrata: 3
Nepoznat Autor
T3 su svoju karijeru završili brzo zbog njih, zbog i dan-danas zaštitnog znaka grada Sarajeva. Ovo je tramvaj ČKD K2YU. Počeli su pristizati 1973. godine Kapacitet 220 putnika, Vrata: 4
Autor je na slici potpisan
K2R tramvaji došli su nakon ratnih zbivanja u BiH, od prijeratnih razlikuju se samo u tome što imaju kockasti otvor za liniju iznad šoferšajbe.Kapacitet 220 putnika, Vrata: 4
Nepoznat Autor
Beč je pripomogao sa 13 motornih kola sa odgovarajućim prikolicama tipa C1+c1. Ovi tramvaji su imali specifični drveni pod koji se premazivao katranom. Karijeru završili 2004 godine. Kapacitet 200 putnika, Vrata: 6
Izvor:Die Stassenbahn journal
Giganti grada Sarajeva, KT8D5 tamvaji, prozvani još i kockaste petice imali su zamršenu historiju, naime prvi je došao 1990 g.b. 300 a ostali su stigli nakon rata kao donacije iz Košica i iz Praga. Kapacitet 350 putnika, Vrata: 5+5( drugih 5 se ne koristi)
Izvor: Zvanični Grasov Sajt.
Prvi modernizirani tramvaj je počeo voziti 1998 godine, razlikuje se od današnjih po mnogočemu. Tada je bio glavna atrakcija i svi su željeli da naprave krug sa SATROM. Kapacitet 215 putnika, Vrata: 4
Izvor: Zvanični Grasov Sajt.
Da, ovo su tramvaji današnjice SATRA 2. Po planu koji je počeo 2004 ovih tramavja će biti 24, a do sada je rekonstruisano 11 i 12 je na putu. Kapacitet 225 putnika, Vrata: 4
Izvor: Zvanični Grasov Sajt.
Prvi niskopodni tramvaj Sarajeva. SATRA 3. Između dva rekonstruisana dijela tramavja K2 ubačen je niskopodni modul i tako Sarajlije dobiše diku grada popularno nazvanu "Gusjenica". Kapacitet 315 putnika, Vrata: 5
Izvor: Zvanični Grasov Sajt.
Bečlije opet stižu "u pomoć" 12 tamvja tipa Lohner E sada jezdi obalom Miljacke, skoro pa bešumno. Definitivno po meni najljepši tramvaji koje je Sarajevo dosada imalo. Kapacitet 200 putnika, Vrata: 4
Izvor: BHbus .net The Dubster
I konačno za kraj "Nizozemski zagušljivci". Stigli su 2008 godine, a počeli sa radom u 2009 godini. Vrlo dobro nas danas služe u špicama. Kapacitet 280 putnika, Vrata: 5
Izvor: Troler