The_Dubster
|
|
« Reply #60 on: August 26, 2010, 19:13:01 » |
|
Na Adinovoj slici, ono sa selotejpom je baš loše, šta više, kako ih nije stid...
A možda je selotejp privremeno rješenje, dok se to ne popravi....ipak firma kao što je Autotrans ne bi trebala tako nešto dozvoliti i to još na dobrom busu. Pa da upravo to i pričam... I da se dozvoli ovakvom busu u ovakvom stanju da ide na ovako daleku liniju...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mile
|
|
« Reply #61 on: August 26, 2010, 23:19:30 » |
|
Na Adinovoj slici, ono sa selotejpom je baš loše, šta više, kako ih nije stid...
A možda je selotejp privremeno rješenje, dok se to ne popravi....ipak firma kao što je Autotrans ne bi trebala tako nešto dozvoliti i to još na dobrom busu. Pa da upravo to i pričam... I da se dozvoli ovakvom busu u ovakvom stanju da ide na ovako daleku liniju... Ak može Croatia za Laussane(Švica) sa 228 DT može i 315 do Njemačke
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #62 on: August 26, 2010, 23:22:57 » |
|
Ovo je čisto slučajnost, ATR je najjači u RH i vjerujte mi to će kroz par dana biti sanirano... ovo se možda dogodilo i negdje usputno... Ako ste malo gledali vozni park mogli ste zamjetiti da je cijeli vozni park tip-top, busevi su uredni, sređeni, u cijelom voznom parku fali radkapa da ih mogu nabrojati na prste svojih ruku... I za mene osobno nema udobnijeg busa od 315gt-hd i serije 400...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mile
|
|
« Reply #63 on: August 26, 2010, 23:28:46 » |
|
Ovo je čisto slučajnost, ATR je najjači u RH i vjerujte mi to će kroz par dana biti sanirano... ovo se možda dogodilo i negdje usputno... Ako ste malo gledali vozni park mogli ste zamjetiti da je cijeli vozni park tip-top, busevi su uredni, sređeni, u cijelom voznom parku fali radkapa da ih mogu nabrojati na prste svojih ruku... I za mene osobno nema udobnijeg busa od 315gt-hd i serije 400...
Autotrans neće nikad biti jači od Čazmatransa radkape se kod nas gume jer ne duži jedan vozač jedan bus,kradu ih a i ceste po kojima idu npr UL 353 su katastrofa a kaj se tiće udobnosti ako budeš u Zagrebu odvest ću te ja kod mog starog da vidiš njegovu GT-HD ili još bolje našeg MAN-a FRH 362 koji je od kad je došao u RJ Zagreb,prošao dva stečaja i nikad se ne predaje
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #64 on: August 26, 2010, 23:30:52 » |
|
Na Adinovoj slici, ono sa selotejpom je baš loše, šta više, kako ih nije stid...
A možda je selotejp privremeno rješenje, dok se to ne popravi....ipak firma kao što je Autotrans ne bi trebala tako nešto dozvoliti i to još na dobrom busu. Pa da upravo to i pričam... I da se dozvoli ovakvom busu u ovakvom stanju da ide na ovako daleku liniju... Ak može Croatia za Laussane(Švica) sa 228 DT može i 315 do Njemačke nisam mislio na tip busa, nego na njegovo stanje - u ovom slučaju zalijepljen zadnji branik selotejpom
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mile
|
|
« Reply #65 on: August 26, 2010, 23:33:06 » |
|
Na Adinovoj slici, ono sa selotejpom je baš loše, šta više, kako ih nije stid...
A možda je selotejp privremeno rješenje, dok se to ne popravi....ipak firma kao što je Autotrans ne bi trebala tako nešto dozvoliti i to još na dobrom busu. Pa da upravo to i pričam... I da se dozvoli ovakvom busu u ovakvom stanju da ide na ovako daleku liniju... Ak može Croatia za Laussane(Švica) sa 228 DT može i 315 do Njemačke nisam mislio na tip busa, nego na njegovo stanje - u ovom slučaju zalijepljen zadnji branik selotejpom Znao je CB sa Safari STD u poluraspadu do Švice ići bez problema "kad vozi,vozi kad stane e *ebiga stao je"
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #66 on: August 26, 2010, 23:49:51 » |
|
Ovo je čisto slučajnost, ATR je najjači u RH i vjerujte mi to će kroz par dana biti sanirano... ovo se možda dogodilo i negdje usputno... Ako ste malo gledali vozni park mogli ste zamjetiti da je cijeli vozni park tip-top, busevi su uredni, sređeni, u cijelom voznom parku fali radkapa da ih mogu nabrojati na prste svojih ruku... I za mene osobno nema udobnijeg busa od 315gt-hd i serije 400...
Autotrans neće nikad biti jači od Čazmatransa radkape se kod nas gume jer ne duži jedan vozač jedan bus,kradu ih a i ceste po kojima idu npr UL 353 su katastrofa a kaj se tiće udobnosti ako budeš u Zagrebu odvest ću te ja kod mog starog da vidiš njegovu GT-HD ili još bolje našeg MAN-a FRH 362 koji je od kad je došao u RJ Zagreb,prošao dva stečaja i nikad se ne predaje ... Neće možda po broju linija, ali po kvaliteti autobusa definitivno je No.1. Usporedi vozni park... ČZT se sada trgnuo i krenuo u nove nabavke, ali ATR + cijela grupacija (dovoljno je spomenuti APP) i definitivno su najjači... to se jednostavno ne može osporiti...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mile
|
|
« Reply #67 on: August 27, 2010, 00:03:14 » |
|
Ovo je čisto slučajnost, ATR je najjači u RH i vjerujte mi to će kroz par dana biti sanirano... ovo se možda dogodilo i negdje usputno... Ako ste malo gledali vozni park mogli ste zamjetiti da je cijeli vozni park tip-top, busevi su uredni, sređeni, u cijelom voznom parku fali radkapa da ih mogu nabrojati na prste svojih ruku... I za mene osobno nema udobnijeg busa od 315gt-hd i serije 400...
Autotrans neće nikad biti jači od Čazmatransa radkape se kod nas gume jer ne duži jedan vozač jedan bus,kradu ih a i ceste po kojima idu npr UL 353 su katastrofa a kaj se tiće udobnosti ako budeš u Zagrebu odvest ću te ja kod mog starog da vidiš njegovu GT-HD ili još bolje našeg MAN-a FRH 362 koji je od kad je došao u RJ Zagreb,prošao dva stečaja i nikad se ne predaje ... Neće možda po broju linija, ali po kvaliteti autobusa definitivno je No.1. Usporedi vozni park... ČZT se sada trgnuo i krenuo u nove nabavke, ali ATR + cijela grupacija (dovoljno je spomenuti APP) i definitivno su najjači... to se jednostavno ne može osporiti... Uzmi cijelokupnu vrijednost ČZT i ATR pa češ vidjeti. Užurbano se obnavlja se,TAM-ovi idu u prošlost ali definitivno dva najjača
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #68 on: August 30, 2010, 19:17:15 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #69 on: August 30, 2010, 19:18:39 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #70 on: August 30, 2010, 19:20:05 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #71 on: August 30, 2010, 19:20:25 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #72 on: August 30, 2010, 20:40:23 » |
|
jel ovo neka Setra Specijalka al sa vratima iza zadnje osovine
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dreiachser
Putnik
Offline
Posts: 496
|
|
« Reply #73 on: August 30, 2010, 20:40:24 » |
|
Meni nikada nije bilo jasno, kako jedan gigant, kao sto je Autotrans, ne nabavlja autobuse top klase (Setre 417 HDH, 415 HD ili Starlinere, mada i nisu nesto poznati po Neoplanima)...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #74 on: August 30, 2010, 20:42:23 » |
|
jel ovo neka Setra Specijalka al sa vratima iza zadnje osovine Da, gbr.1235
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|