transformers
|
|
« Reply #690 on: November 26, 2011, 19:31:09 » |
|
gdje su pare zavrsile sto su poslane za obnovu buseva
na koje pare misliš? Od koga? Poslato je puno toga tako da pitanje moraš konkretizirati:) pare sto su poslane iz eu za obnovu grasa očigledno ti nisi baš u toku sa dešavanjima u GRASu. GRAS je poslije rata dobio toliko donacija da je bilo barem malo domacinskog poslovanja GRAS bi danas bio vodeca firma gradskog prevoza u regionu. 1999. GRAS je imao vozni park prosječne starosti 1,5 dana. 2000 pa i do 2002. u rezervi je svaki dan bilo skoro 30 autobusa. Znači to su autobusi starijih godišta koji su bili za slučaj nestanka struje ili kada je rekonstrukcija tramvajske ili trolejbuske mreže odnosno pruge oni bi mijenjali tramvaje odnosno trolejbuse. Eh onda od 2002. dolaze problemi koji su vrhunac dostigli zadnje tri godine....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #691 on: November 26, 2011, 20:30:42 » |
|
Ne znam za 405 ali neki classic je čini mi se dvije tri ture ili čitavu drugu smjenu uletio na 23. Nisam vidio koji. Grafovi nisu radili na Domu armije još od kad su stigli MAN-ovi SL222 prije 13 godina!
Linija 31 zadnja 2 dana stabilna, vozi 826
Čuj 673 na 17. Joj baš je to odvratno.... Pod hitno mjenjat 673 i 840 na terminalu park jer će 673 izdahnut kad tad. Mene zanima kada je 673 dobio sadašnji motor?
|
|
« Last Edit: November 26, 2011, 20:34:59 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #692 on: November 26, 2011, 20:37:29 » |
|
Ne znam za 405 ali neki classic je čini mi se dvije tri ture ili čitavu drugu smjenu uletio na 23. Nisam vidio koji. Grafovi nisu radili na Domu armije još od kad su stigli MAN-ovi SL222 prije 13 godina!
Linija 31 zadnja 2 dana stabilna, vozi 826
Čuj 673 na 17. Joj baš je to odvratno.... Pod hitno mjenjat 673 i 840 na terminalu park jer će 673 izdahnut kad tad. Mene zanima kada je 673 dobio sadašnji motor? nije njemu motor nikada ni mijenjan jer je to vozilo nije previše bilo optereceno a to su i jako dobri motori (240KS) puno jednostavniji od ovih kod SL 222 pa da ne kažemi kvalitetniji...mislim da njemu motor nikada nije ni otvoren
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #693 on: November 26, 2011, 20:57:51 » |
|
Ma to su busevi koji nikad neće crknut ako se dobro održavaju.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #694 on: November 26, 2011, 21:29:36 » |
|
Ma to su busevi koji nikad neće crknut ako se dobro održavaju.
ž baš tako...on ima klasični mijenjač ne možeš ga previše opteretiti. Kad smo već kod ovih stvari mislim da ako se ikada više a nadam se da hoce budu nabavljala vozila mislim da bi jedna od temeljnih odrednica trebala biti snaga motora i kvalitet mijenjača . Radi se o tome da je konfiguracija terena u Sarajevu takva kakva jeste dakle brdovita i da tu mogu "opstati" jedino jači motori znači od 260 KS i jači i automatski mjenjači (jer su klasični izbačeni) sa što većim brojem stepena prenosa (kao kod 850). MOtor od 280 KS vrlo teško se može isforsirati pregrijati i sl dok motori od 220 KS (kao kod SL 222) ili od 240 KS (kao kod Karosa i MAN sg 240 ) se vrlo brzo opterete pregriju i to u glavnom dovodi do crkavanja motora.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #695 on: November 27, 2011, 20:15:35 » |
|
14-852,854 16-806 17-820 17b-mislim da je 844
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #697 on: November 27, 2011, 20:40:35 » |
|
Terminal Željeznička stanica - Nedjelja 27.11.2011. godine
Prva i druga smjena
Ove nedjelje na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:
v.r. 13/26 je 403/--- (upadao na zamjenu tramvaja za vrijeme proslave) v.r. 15/30 je 801
Ove nedjelje na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:
v.r. 101/202 je 464 v.r. 103/206 je 463/---/400 (463 ostao u kvaru oko 10:00 pa nije bilo ništado 14:00 kad je došao 400)
Treća smjena
Ovog petka na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:
r.v. 28 je 403 r.v. 32 je 801
Ovog petka na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:
r.v. 204 - 464 r.v .208 - 400
Vidio sam još
14-852,854 16-822 16b-853 17-820 17b-850 18-832 41-829 41a-808 21-425,409... 22-406,407 31e-416,851 23c-807 15b-813
|
|
|
Logged
|
|
|
|
archy
Putnik
Offline
Posts: 204
|
|
« Reply #698 on: November 28, 2011, 15:03:29 » |
|
Linija 39-gbr 320,FAP A757
|
|
|
Logged
|
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #699 on: November 28, 2011, 15:34:52 » |
|
na Domu Armije je 813 sta se desava onda na Zeljeznickoj stanici
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #700 on: November 28, 2011, 20:07:17 » |
|
Linija 39-gbr 320,FAP A757
Šta li je onda na 36?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #701 on: November 28, 2011, 21:38:58 » |
|
na Domu Armije je 813 sta se desava onda na Zeljeznickoj stanici Terminal Željeznička stanica ( radni dan ) 27.11.2011 - 01.12.2011. godinePrva i druga smjenaOve sedmice na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su: v.r. 11/22 je 403 v.r. ---/26 fali čitav dan v.r. 15/30 fali čitav danv.r. 17/34 je neki sl 222. (Dolaze u obzir: 801,815,819,846 sad koji je od njih nisam vidio, ako neko zna neka mi kaže.) Interval 30-35 minOve sedmice na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su: v.r. 101/202 je 464 v.r. 103/206 je 467 v.r. 105/210 fali čitav danv.r. 107/214 je 465 Interval 25-30 min. Situacija je bolja jer ujutro do 10:00 v.r. 105 pokriva v.r.107 jer imaju polaske u blizu. Isto tako od 10:00 do 14:00 ovaj v.r. 101/202 pokriva v.r. 105/210 a od 14:00 do 18:00 v.r. 206 pokriva v.r. 210 Dvokratni vozni redovir.v. 012 lin 15 ispušten r.v. 013 lin 23 ispušten r.v. 016 lin 23a ispušten r.v. 021 lin 15 ispušten r.v. 024 lin 23a ispušten
Treća smjenaOve sedmice na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su: r.v. 24 je 403 r.v 32 fali čitav danr.v. 28 je neki sl 222 Ove sedmice na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su: r.v. 204 - 464 r.v .208 - 467 r.v. 212 - 465 Vrlo interesantno, sve po voznom redu Vidio sam još14-854,813 (jes! konačno se i to desilo 813 preselio na Dom jer su "ljudi" sa 823 prešli negdje drugo ako sam ja skontao dobro.) 16-852 16b-853 17-851 17b-850 Ne znam jesam li dobro poredao ove buseve na Domu armije, ako nisam brzo me ispravite.18-832 20-840 20b-673 (pretpostavljam, nisam ga vidio) 21-409,419,400... 22-407,706... 23c-807 31e-418,416,427 i 405 (pretpostavljam) 41-818 41a-808
|
|
|
Logged
|
|
|
|
edin MAN LIon
Pješak
Offline
Posts: 14
|
|
« Reply #702 on: November 28, 2011, 22:42:50 » |
|
Da li ikako radi linija 39 ?
|
|
|
Logged
|
Edin
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #703 on: November 28, 2011, 22:47:09 » |
|
nije 813 na 14 nestao je od jutros negdje
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #704 on: November 28, 2011, 22:49:05 » |
|
nije 813 na 14 nestao je od jutros negdje
Taman kad sam se ponadao, ja sam ga vidio ok 13:00 kod medicinskog fakulteta.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|