Troler
|
|
« Reply #660 on: November 22, 2011, 01:05:42 » |
|
Ja mislim da ovu liniju za Rajlovac treba ukinuti. Uvesti jednu npr.Želj.stanica-Rajlovac-Reljevo ,jer svakako bus skreće lijevo dole. Do Reljeva su 2-3 stanice do okretnice.
Ma to i jeste manje-više jedna linija sa produžetkom, prije rata je bila još jedna 23b za Reljevo dvor Postoji dosta linija koje funkcionišu na takav način, poput 20b, 22, 26, 27, 28, 30, 33, 49... Možda od Rajlovca do Reljeva nema dovoljno putnika da bi se isplatilo da svih 6 voze za Reljevo i tako gube par dragocjenih minuta (Kad kažem svih 6 odnosi se na normalno stanje, a znamo da trenutno rade 2 busa na 23/23a). Ukinuo bih ja i Breku II iz razloga sto je polazna stanica 17 i 17b u pedeset metara jednostavno povezane su stepenica i 17b kada krene sa polazne stanice ima samo jednu stanicu i to nakon 150 metara http://i42.tinypic.com/mcduvr.png od polazne i onda sljedeca stanica je zajednicka stanica 14,17,17b to je kod ulaza u klinicki centar .Pametnije bi bilo da se pojaca saobracaj na 17 iz vise razloga sto ima vise stanica do Klinickog centra ukupno 4 i gradjani nove Breke ne bi bilo toliko u nezavidnoj situaciji jer do svake stanice vodi put medju zgradama i ukupno im treba tim prolazima 6-7 minuta sporijeg hoda.Dosta gradjana koji koriste 17b to jeste gradjani Gornje(Nove Breke) sluze se Pod Hrastovima (14) njih 40-60% jer vecina gradjana koji zive u tom dijelu na pola su puta 14 i 17b pa dosta puta ljudi koriste 14 pa predju jednom ulicom do Breke http://i40.tinypic.com/2sacdi0.png (znaci prvi krug s lijeva polazna stanica 17B,sredina neka budu ti putnici 17b kojima je ona na ruku, i treci krugic polazna stanica 14) eh sad iz prilozenog vidimo da su te udaljenosti slicne i iz licnog iskustva znam kako to ide pola ih koristi 14 jer zivim tu u blizini i ja licno to praktikujem.Drugi problem je velika strana ( brdo ) iznad ortopedije kojom ide 17B i zimi je tu veliki problem dosta autobusa ostane kod ortopedije ili nize to jeste kod ulaza na Klinicki centar tako da zimi trebaju gore pouzdanija bolja jaca vozila tipa 850,852,853,854 jer proslu zimu je tako islo kada je stanje sa voznim parkom bilo bolje ali ove zimi svakako to se nece moci izvesti a sumnjam da je 823 toliko ''jak'' za zime na 17B , jer godinama se desava da jednostavno nema po pola dana autobusa kada je snijeg sve dok se to ne ocisti skoro do perfekcije jer ja cak ni sa autom nekad ne mogu da izadjem.Svakako ovo ne bi uradio za trajno ali na jedan period od pola godine pa i vise to jeste do boljeg ''vremena'',stanja u gras-u zaledio bi tu liniju , ne znam koja su Vasa misljenja ali ovo nije toliko los prijedlog. Ako se ne varam 17b je uvedena kad su došli "Japanci"?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #661 on: November 22, 2011, 01:22:21 » |
|
Ja znam da u Reljevu na okretnici daj Bože uđe 2-3 ljudi,poslije kod Robota isto tako,ali rijetko,možda niko i ne uđe,onda kod praone(prije pružnog) isto tako,ne bude ni 5-6 ljudi baš do Rajlovca,onda svijet ulazi.Kupi kroz Briješće pa prema Željezničkoj. Dosta svijeta se preveze linijom 71 kad vozi preko Briješća ili Dobroševića (s tim da ne staje nigdje bus u Dobroševićima) ako hoće do Reljeva. Par puta je bio slučaj da u 2-3 ture krene prazan iz Reljeva. Inače sam i prije rekla da neke linije se mogu iskombinovati,a ne da rasparčavaš vozila po nepotrebnim linijama koje se razlikuju u 3-4 stanice.Bolje onda napraviti jednu pa ako treba pojačati nekim brojem buseva i da ti opet ostane vozilo viška.
|
|
« Last Edit: November 22, 2011, 01:29:04 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #662 on: November 22, 2011, 10:22:40 » |
|
E vidiš Azra, to je ono što sam ti pričao da imamo ljudi ovdje koji mogu napraviti dobru inicijativu i plan, ali šta nam to vrijedi kad nas niko ne sluša...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #663 on: November 22, 2011, 12:36:31 » |
|
Ma linije su većinom odlično isplanirane, osim njih nekoliko.
17b Dom armije-Breka 2 - @zanimljivo je sve napisao 31 Smjer B treba da koristi istu trasu kao kao smjer A, još odkad postoji linija 39 37 Ilidža-Lukavica-Grbavica - Express Linija koju je trebalo malo bolje isplanirati, da je malo bolje isplanirana možda bi bus bio puniji na potezu Ilidža-Dobrinja, ovako uopće i ne stoji na stanicama kroz Dobrinju osim kad neko hoće da izađe, a i ko bi ga na Dobrinji čekao kad je interval 2 sata. Znači uvesti Express liniju Ilidža-Dobrinja-Lukavica sa intervalom 50-60 minuta.
Postojale su i linije koje su nastale koje su nastale nakon '99 a zbog nerentabilnosti nisu dugo trajale: 16a Dom Armije-Koševsko Brdo 2 27e Vijećnica-Hrasnica (Čini mi se noćna EXPRESS) 35b Vogošća-Čevljanovići 39b Otoka-Dobrinja 4 (Još je registrovana) 49 Otoka-Tržni centar stup
17b i 23a treba ponuditi Centrotransu
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #664 on: November 22, 2011, 13:40:02 » |
|
Ma linije su većinom odlično isplanirane, osim njih nekoliko.
17b Dom armije-Breka 2 - @zanimljivo je sve napisao 31 Smjer B treba da koristi istu trasu kao kao smjer A, još odkad postoji linija 39 37 Ilidža-Lukavica-Grbavica - Express Linija koju je trebalo malo bolje isplanirati, da je malo bolje isplanirana možda bi bus bio puniji na potezu Ilidža-Dobrinja, ovako uopće i ne stoji na stanicama kroz Dobrinju osim kad neko hoće da izađe, a i ko bi ga na Dobrinji čekao kad je interval 2 sata. Znači uvesti Express liniju Ilidža-Dobrinja-Lukavica sa intervalom 50-60 minuta.
Postojale su i linije koje su nastale koje su nastale nakon '99 a zbog nerentabilnosti nisu dugo trajale: 16a Dom Armije-Koševsko Brdo 2 27e Vijećnica-Hrasnica (Čini mi se noćna EXPRESS) 35b Vogošća-Čevljanovići 39b Otoka-Dobrinja 4 (Još je registrovana) 49 Otoka-Tržni centar stup
17b i 23a treba ponuditi Centrotransu
ma ne treba to CTS davati ali privremeno u ovoj situaciji u kakvoj je Gras mislim da je to dobro rjesenje bar tokom zime .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #665 on: November 22, 2011, 13:41:29 » |
|
Ma linije su većinom odlično isplanirane, osim njih nekoliko.
17b Dom armije-Breka 2 - @zanimljivo je sve napisao 31 Smjer B treba da koristi istu trasu kao kao smjer A, još odkad postoji linija 39 37 Ilidža-Lukavica-Grbavica - Express Linija koju je trebalo malo bolje isplanirati, da je malo bolje isplanirana možda bi bus bio puniji na potezu Ilidža-Dobrinja, ovako uopće i ne stoji na stanicama kroz Dobrinju osim kad neko hoće da izađe, a i ko bi ga na Dobrinji čekao kad je interval 2 sata. Znači uvesti Express liniju Ilidža-Dobrinja-Lukavica sa intervalom 50-60 minuta.
Postojale su i linije koje su nastale koje su nastale nakon '99 a zbog nerentabilnosti nisu dugo trajale: 16a Dom Armije-Koševsko Brdo 2 27e Vijećnica-Hrasnica (Čini mi se noćna EXPRESS) 35b Vogošća-Čevljanovići 39b Otoka-Dobrinja 4 (Još je registrovana) 49 Otoka-Tržni centar stup
17b i 23a treba ponuditi Centrotransu
Ja nisam za to da se 17b i 23a daju centrotransu. Ja sam za to da sve linije ostanu pod nadzorom gras-a ali kad bih morao reć tih 12 linija koje se spominju bile bi ove: 1. 22 Sutjeska - Ilijaš - Lješevo (A+B+C zone) 2. 28 Ilidža - Rakovica - Kobiljača (A+B+C zone) 3. 29 Sutjeska - Kamenica (A+B+C+D zone) 4. 30 Ilidža - Hadžići - Drozgometva (A+B+C zone) 5. 33 Ilidža - Tarčin - Vukovići (A+B+C+D zone) 6. 35 Autobuska stanica - Bakići (A+B+C+D zone) 7. 37 Ilidža - Grbavica - Lukavica (A+B+C zone) 8. 44 Franje Račkog - Bjelašnica (A+B+C zone) 9. 45 Ilidža - Dejčići (A+B+C zone) 10. 47 Ilidža - Trnovo - Turovi (A+B+C+D zone) 11. 75 Ilidža - Mokrine (A+B+C zone) 12. 48 Garež - Bašci - Delijaš - Hamzići (A+B+C+D zone) Grasu bih ostavio samo linije u A+B zoni, eventualno neka linija u C. Ja sam ovdje mislio na Autobuske linije, naravno ako su u opticaju i minibuske vrlo rado bi im prepustio minibuske linije po selima oko tarčina i hadžića a za Gras ostavio linije tipa 28,33,30 i slično....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #666 on: November 22, 2011, 14:11:15 » |
|
E baš si našao najprofitabilnije linije (osim 37) da im daš, onda bi gras definitivno mogao staviti ključ u bravu.
Što se tiče 12 linija, to su linije kojima je navodno nepropisno izmjenjen vozni red nakon 2004: 21, 21b,22 (već imaju liniju za Ilijaš, ali traže da GRAS ukine svoju) ,27,27a,28,29,30,31,31e,33 (Imaju već liniju za Raštelicu) i 93 (od koje je GRAS odustao, a vozi Centrotrans) i te će linije svakako na konkurs.
Neka dobiju da im radi po 1 bus na 27, 28, 30, 31, 2-4 busa na 31e, uz GRAS-ova vozila. I komplet linije 15b, 17b, 23a, 27a, 39b. malo profitabilnih, malo ovih drugih.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #667 on: November 22, 2011, 14:11:30 » |
|
Ma linije su većinom odlično isplanirane, osim njih nekoliko.
17b Dom armije-Breka 2 - @zanimljivo je sve napisao 31 Smjer B treba da koristi istu trasu kao kao smjer A, još odkad postoji linija 39 37 Ilidža-Lukavica-Grbavica - Express Linija koju je trebalo malo bolje isplanirati, da je malo bolje isplanirana možda bi bus bio puniji na potezu Ilidža-Dobrinja, ovako uopće i ne stoji na stanicama kroz Dobrinju osim kad neko hoće da izađe, a i ko bi ga na Dobrinji čekao kad je interval 2 sata. Znači uvesti Express liniju Ilidža-Dobrinja-Lukavica sa intervalom 50-60 minuta.
Postojale su i linije koje su nastale koje su nastale nakon '99 a zbog nerentabilnosti nisu dugo trajale: 16a Dom Armije-Koševsko Brdo 2 27e Vijećnica-Hrasnica (Čini mi se noćna EXPRESS) 35b Vogošća-Čevljanovići 39b Otoka-Dobrinja 4 (Još je registrovana) 49 Otoka-Tržni centar stup
17b i 23a treba ponuditi Centrotransu
Ja nisam za to da se 17b i 23a daju centrotransu. Ja sam za to da sve linije ostanu pod nadzorom gras-a ali kad bih morao reć tih 12 linija koje se spominju bile bi ove: 1. 22 Sutjeska - Ilijaš - Lješevo (A+B+C zone) 2. 28 Ilidža - Rakovica - Kobiljača (A+B+C zone) 3. 29 Sutjeska - Kamenica (A+B+C+D zone) 4. 30 Ilidža - Hadžići - Drozgometva (A+B+C zone) 5. 33 Ilidža - Tarčin - Vukovići (A+B+C+D zone) 6. 35 Autobuska stanica - Bakići (A+B+C+D zone) 7. 37 Ilidža - Grbavica - Lukavica (A+B+C zone) 8. 44 Franje Račkog - Bjelašnica (A+B+C zone) 9. 45 Ilidža - Dejčići (A+B+C zone) 10. 47 Ilidža - Trnovo - Turovi (A+B+C+D zone) 11. 75 Ilidža - Mokrine (A+B+C zone) 12. 48 Garež - Bašci - Delijaš - Hamzići (A+B+C+D zone) Grasu bih ostavio samo linije u A+B zoni, eventualno neka linija u C. Ja sam ovdje mislio na Autobuske linije, naravno ako su u opticaju i minibuske vrlo rado bi im prepustio minibuske linije po selima oko tarčina i hadžića a za Gras ostavio linije tipa 28,33,30 i slično.... Jeste,ostaviš GRAS-u linije u A+B zoni i uredno učiniš uslugu prevezeš korisnike do drugog prevoznika i njemu super,a ti se stisneš do slijedećeg uleta. Smiješno. GRAS je servis Kantona,a ne poligon za pregovore sa mušterijama za linije.I tako treba da ostane pod uslovom bolje organizacije.Ako je bolja organizacija svesti se u 2 sadašnje zone,onda je to glupost.Dosta ti je da tramvajskim sistemom mu prevoziš putnike a da ih on razvozi.Grad se razvije,sviđalo se to kome ili ne. Linija 44 je sezonska linija.Poenta je u ?
|
|
« Last Edit: November 22, 2011, 14:17:38 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #668 on: November 22, 2011, 14:15:22 » |
|
E baš si našao najprofitabilnije linije (osim 37) da im daš, onda bi gras definitivno mogao staviti ključ u bravu.
Što se tiče 12 linija, to su linije kojima je navodno nepropisno izmjenjen vozni red nakon 2004: 21, 21b,22 (već imaju liniju za Ilijaš, ali traže da GRAS ukine svoju) ,27,27a,28,29,30,31,31e,33 (Imaju već liniju za Raštelicu) i 93 (od koje je GRAS odustao, a vozi Centrotrans)
Neka dobiju da im radi po 1 bus na 27, 28, 30, 31, 2-4 busa na 31e, uz GRAS-ova vozila. I komplet linije 15b, 17b, 23a, 27a, 39b. malo profitabilnih, malo ovih drugih.
Izmjene su vršene radi njihovih tzv. presuda i žalbi po sudovima i sudskih postupaka,samo za linije kojima njima odgovaraju.Oni ne štite interes i kvalitet JGP-a nego svog buđelara. Ako hoće linije,bujrum jednu brdsku,gradsku,prigradsku,profitabilnu,neprofitabilnu i ovakvu i onakvu... Kad su toliko srcem i dušom za građane trebali su voziti mjesec na relaciji Mojmilo-Dobrinja.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #669 on: November 22, 2011, 20:19:16 » |
|
UTORAK 22.11.2011.
826 na 31
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #670 on: November 22, 2011, 23:58:47 » |
|
14-852 16-853 16b-850 17-851 17b-854 ( sta je sa 823 zna li neko ? )
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #671 on: November 23, 2011, 09:00:37 » |
|
14-852 16-853 16b-850 17-851 17b-854 ( sta je sa 823 zna li neko ? )
Gdje god da je samo da ste ga se rješili sa doma armije, sad fino imate posadu novih vozila i sretno.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #672 on: November 23, 2011, 18:57:08 » |
|
SRIJEDA 23.11.2011.
826 - 31 823 - Popodne odvezao par krugova na 31 umjesto 826
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #673 on: November 23, 2011, 19:09:45 » |
|
jel moguće da je danas 850 radio na 22, 22a, ili liniji za D. Vogošću?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #674 on: November 23, 2011, 21:17:16 » |
|
jel moguće da je danas 850 radio na 22, 22a, ili liniji za D. Vogošću?
Vrlo moguće jer je dans na Domu armije bila ludnica. Čak je 820 sa lin23 prešao na lin17 a bio je i na lin21 a poslije se navečer vratio na 23.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|