bhbus.ba
November 24, 2024, 07:26:38 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama  (Read 313872 times)
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #510 on: October 26, 2011, 11:40:26 »

transformers je upravu sefa u prvoj smjeni sa 851 ne mozes smaknuti sa 17 nikako
a 852 jedva vidi 16b zakovan je ,a i rasid sa 853 sve vise i vise trazi da radi 14 tako da se i 853 zakovao na tu liniju
a 823 odvratnu posadu sve rusee sve zivo
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #511 on: October 26, 2011, 11:46:57 »

E drug hajde popusti tog 823 više jer pričaš "u vjetar" . Nema ništa od toga da se 823 pomjeri sa terminala Dom Armije. To možeš slobodno zaboraviti. Posada od 823 godinama radila na 17. Po ubacivanju Classica na Dom Armije pomjereni su na 17b. Radi se o upornim ljudima ko  stoka a inače su poznati ko "dušmani" za vozilo jer su do sada uspjeli "sjebati" 821, 824 a evo izgleda su dohakali i 823 koji je bio jedan od najboljih autobusa. Jedini problem mu je bio crni dim ali to se dalo riješiti. Sad se i grije i razdrnadan je ....
Znači njih trojica neće da rade na drugim linijama i kad god bi ih se pomjerilo sa Doma to  bi bila "frka do neba". Postoji grupa privilegovanih ljudi i to su činjenice. Isto kao što 852 ne možeš pomjeriti sa 16 osim kad to oni hoce, 851 pogotovo "lolu" iz prve smjene ne mozes pomjeriti sa 17 , 840 ne mozes pomjeriti s 20 jer odmah imaš odgovor "taj autobus voze ljudi pred penziju i valjda su zasluzili da rade na laganoj liniji". Brate ako ne možeš raditi nemoj raditi ima ljudi koji mogu, idi u penziju....isti slučaj je i sa 409 kojeg ne možeš skinuti sa Vogošće isto kao i 406...

Joj kao ima ljudi koji gledaju samo sebe, pa te ljude sa 823 treba..... da ti ne kažem šta. Hajd ovi što duže classice pa i nekako razumijem al ovi sa 823 nikako. Njih treba samo šibnut kad bude se palniralo za neku sedmicu na neku "tamo" liniju, i u pravu si ako si za penzije skoni se ima mladih ljudi koji će se otimat za radno mjesto pa i lin 15 i na lin 27 i slično. Ljudi koji mene nerviraju su najviše kao oni sa 406,411,424 koji smatraju da je vozilo njihovo privatno vasništavo parkiraju ga van baze. Ako hoćeš da radiš budi spreman da mjenjaš liniju... Inače opet je ova priča ode u vjetar.... Naravno sve dok tako se bude radilo neće 823 sa doma nikad, barem da ga očiste i naglancaju pa bi se i moglo progledat kroz prste, nego prijav ko fuga. Inače ovaj 840 se rodio za Buća potoka a 813 za Jagomira
« Last Edit: October 26, 2011, 11:50:48 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #512 on: October 26, 2011, 11:56:38 »


Šaranje utiče na performanse autobusa, a da ne govorimo o interakciji vozača,ceste i vozila.
Najviše utiče na kočioni i upravljački mehanizam.

Šaranje ne utiče na performase slažem se al šaranje utiče na putnike, znaš koliko je briga putnike dali Autobusu radi motor i volan dobro? Nimalo. Kad je bus čist naglancan, i ugrijen zimi ljude baš briga kakve on ima performanse, I daj barem da imamo 5 autobusa kako valja, ne dirati ih sa Doma armije i gotovo, ako baš ne mora da se vrši zamjena.

[/quote]

Ja stvarno ne znam gdje si ti sticao stručno iskustvo i životno pa pišeš ovakve stvari.
Spremna sam se odreći 2 stručne diplome da me neko prosvijetli,a dotad ću izvesti zoger u šetnju.
Važno je da je stražnjici udobno,okolo sve oku čisto,a što je pod haubom mačak u vreći nije uopće bitno.To što jednom vozilu u svakom momentu zbog nekvalitetnog održavanja može doći do otkaza mehanizacije i dovesti do katastrofe nije bitno.Znači kada se nekome prospe mozak i sl.onda će svi kukati u čemu se voze,dotad ću da tražim tačkice i mrljotine po staklu.
Znači na prvom mjestu čisti prozori i sicevi usisani,stavljena jambolija i jelkica,pa onda tehnička ispravnost.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #513 on: October 26, 2011, 12:21:54 »

Jarane 465, poznat po ASS kočnicama, je na tvojoj liniji, pa na tvom mjestu nebi govorio "koga briga za motor, mjenjač, kočnice..."

Da nemora 852 vjerovatno nebi išao sa Doma armije, a s obzirom da je sve manje buseva, a pogotovo onih koji mogu u brdo, vjerovatno će jedan od njih morati biti premješten na neku drugu liniju, a najbolje bi bilo na 20b.

Kad dođe do obustave trolejbusa prema Dobrinji (zbog izgradnje kružnog toka) i tu će sigurno doći do "tumbanja" pa će neki Classic vjerovatno na Velešiće, a bus sa Velešića na Buća potok, a Ikar sa 15 na Dobrinju.
« Last Edit: October 26, 2011, 12:36:40 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #514 on: October 26, 2011, 17:35:51 »

transformers je upravu sefa u prvoj smjeni sa 851 ne mozes smaknuti sa 17 nikako
a 852 jedva vidi 16b zakovan je ,a i rasid sa 853 sve vise i vise trazi da radi 14 tako da se i 853 zakovao na tu liniju
a 823 odvratnu posadu sve rusee sve zivo

Ma hajde za Breku treba pouzdan autobus jer danas radi samo jedno vozilo a na 17b nema 823 pola druge smjene. Tako da nije loše malo progledati Nuri (vozaču 851 iz prve smjene) kroz prste iako mu je autobus odletio u cvjecaru..Što se tiče Rašida on je malo čudan, bolesno pedantan, picajzla ali Rašidu bih ja lično dao novi autobus kad god dodje grupa novih vozila. Rašid je vozio 807 taj autobus je i danas apoteka za vecinu, 853 vidite i sami u kakvom je stanju. Bez obzira kakav on čovjek bio i koliko ga radne kolege baš i ne gotivile on zaslužuje da ima manje privilegije....
A posada sa 823 njih je vise suvisno i spominjati

E drug hajde popusti tog 823 više jer pričaš "u vjetar" . Nema ništa od toga da se 823 pomjeri sa terminala Dom Armije. To možeš slobodno zaboraviti. Posada od 823 godinama radila na 17. Po ubacivanju Classica na Dom Armije pomjereni su na 17b. Radi se o upornim ljudima ko  stoka a inače su poznati ko "dušmani" za vozilo jer su do sada uspjeli "sjebati" 821, 824 a evo izgleda su dohakali i 823 koji je bio jedan od najboljih autobusa. Jedini problem mu je bio crni dim ali to se dalo riješiti. Sad se i grije i razdrnadan je ....
Znači njih trojica neće da rade na drugim linijama i kad god bi ih se pomjerilo sa Doma to  bi bila "frka do neba". Postoji grupa privilegovanih ljudi i to su činjenice. Isto kao što 852 ne možeš pomjeriti sa 16 osim kad to oni hoce, 851 pogotovo "lolu" iz prve smjene ne mozes pomjeriti sa 17 , 840 ne mozes pomjeriti s 20 jer odmah imaš odgovor "taj autobus voze ljudi pred penziju i valjda su zasluzili da rade na laganoj liniji". Brate ako ne možeš raditi nemoj raditi ima ljudi koji mogu, idi u penziju....isti slučaj je i sa 409 kojeg ne možeš skinuti sa Vogošće isto kao i 406...

Joj kao ima ljudi koji gledaju samo sebe, pa te ljude sa 823 treba..... da ti ne kažem šta. Hajd ovi što duže classice pa i nekako razumijem al ovi sa 823 nikako. Njih treba samo šibnut kad bude se palniralo za neku sedmicu na neku "tamo" liniju, i u pravu si ako si za penzije skoni se ima mladih ljudi koji će se otimat za radno mjesto pa i lin 15 i na lin 27 i slično. Ljudi koji mene nerviraju su najviše kao oni sa 406,411,424 koji smatraju da je vozilo njihovo privatno vasništavo parkiraju ga van baze. Ako hoćeš da radiš budi spreman da mjenjaš liniju... Inače opet je ova priča ode u vjetar.... Naravno sve dok tako se bude radilo neće 823 sa doma nikad, barem da ga očiste i naglancaju pa bi se i moglo progledat kroz prste, nego prijav ko fuga. Inače ovaj 840 se rodio za Buća potoka a 813 za Jagomira

Što se tiče 406 411 i 424 svi clanovi posada zive tamo gdje rade dakle posada sa 406  u Ilijašu a posade sa 411 i 424 svi zive u Tarcinu tako da im treba izaci u susret ako je to moguce jer to je najlaksi nacin. Npr vozač 424 poslije 3 smjene ga tenkuje i ide kuci s autobusom parkira ga na BP i onda vozač iz prve smjene ujutro ga odmah uzme i s njim iz Tarčina ima prvi polazak. Puno bi bilo komplikovanije da ga poslije 3 vozi za garazu pa da ujutro covjek dolazi po njega.....
Što se tiče 840 je puno utegnutiji od 813 a 813 vuce malo bolje jer ima jaci motor, mislim da je u njemu motor od 901 ili 903. Što se tiče 813 on je jako problematičan s gorivom. Troši puno više nego ostali i vrlo često se zna desiti da u trecoj smjeni neko ostane bez goriva tako da ljudi gledaju u toku dana da ga posalju na tenkovanje....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #515 on: October 26, 2011, 18:25:23 »

Danas na 31e nije bilo 405, pa su dobar dio dana radila 3 vozila, a u špici je uletio 852.

465 radi treću na 39
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #516 on: October 26, 2011, 19:37:06 »

464 u kasnim poslijepodnevnim satima završio na Buća potoku. Kako je odradio gore i koliko je radio pojma nemam ali znam da krajnji ishod nebi mogao biti dobar jer se radi o vozilu koje se grije i na ravnom terenu...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #517 on: October 26, 2011, 20:34:22 »


Šaranje utiče na performanse autobusa, a da ne govorimo o interakciji vozača,ceste i vozila.
Najviše utiče na kočioni i upravljački mehanizam.

Šaranje ne utiče na performase slažem se al šaranje utiče na putnike, znaš koliko je briga putnike dali Autobusu radi motor i volan dobro? Nimalo. Kad je bus čist naglancan, i ugrijen zimi ljude baš briga kakve on ima performanse, I daj barem da imamo 5 autobusa kako valja, ne dirati ih sa Doma armije i gotovo, ako baš ne mora da se vrši zamjena.


Ja stvarno ne znam gdje si ti sticao stručno iskustvo i životno pa pišeš ovakve stvari.
Spremna sam se odreći 2 stručne diplome da me neko prosvijetli,a dotad ću izvesti zoger u šetnju.
Važno je da je stražnjici udobno,okolo sve oku čisto,a što je pod haubom mačak u vreći nije uopće bitno.To što jednom vozilu u svakom momentu zbog nekvalitetnog održavanja može doći do otkaza mehanizacije i dovesti do katastrofe nije bitno.Znači kada se nekome prospe mozak i sl.onda će svi kukati u čemu se voze,dotad ću da tražim tačkice i mrljotine po staklu.
Znači na prvom mjestu čisti prozori i sicevi usisani,stavljena jambolija i jelkica,pa onda tehnička ispravnost.

[/quote]

Znaš koliko ljudi malo znaju o tehničkim karakteristikama vozila, malo ili nimalo, ali znaju od čistoći koja je ne nezavidnom nivio u Grasovim vozilima, o tome sam govorio, naravno prvo ide ovo što si ti rekla ali to mnoge ljude ne zanima....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #518 on: October 26, 2011, 20:36:11 »

464 u kasnim poslijepodnevnim satima završio na Buća potoku. Kako je odradio gore i koliko je radio pojma nemam ali znam da krajnji ishod nebi mogao biti dobar jer se radi o vozilu koje se grije i na ravnom terenu...

OOOOPS! Ovo mi se nikao ne sviđa....... Inače večaras na 23 samo radi 463 koji je došao sa vanredne vožnje. A za buća potok čini mi se radi samo 401.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #519 on: October 27, 2011, 09:44:25 »

Jutros 850 na 31e, čini mi se umjesto 405. Zna li neko šta sedešava sa 405 jeli na drugoj liniji ili je u kvaru jer ga ni juče nije bilo?
« Last Edit: October 27, 2011, 09:46:42 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #520 on: October 27, 2011, 11:25:03 »


Šaranje utiče na performanse autobusa, a da ne govorimo o interakciji vozača,ceste i vozila.
Najviše utiče na kočioni i upravljački mehanizam.

Šaranje ne utiče na performase slažem se al šaranje utiče na putnike, znaš koliko je briga putnike dali Autobusu radi motor i volan dobro? Nimalo. Kad je bus čist naglancan, i ugrijen zimi ljude baš briga kakve on ima performanse, I daj barem da imamo 5 autobusa kako valja, ne dirati ih sa Doma armije i gotovo, ako baš ne mora da se vrši zamjena.


Ja stvarno ne znam gdje si ti sticao stručno iskustvo i životno pa pišeš ovakve stvari.
Spremna sam se odreći 2 stručne diplome da me neko prosvijetli,a dotad ću izvesti zoger u šetnju.
Važno je da je stražnjici udobno,okolo sve oku čisto,a što je pod haubom mačak u vreći nije uopće bitno.To što jednom vozilu u svakom momentu zbog nekvalitetnog održavanja može doći do otkaza mehanizacije i dovesti do katastrofe nije bitno.Znači kada se nekome prospe mozak i sl.onda će svi kukati u čemu se voze,dotad ću da tražim tačkice i mrljotine po staklu.
Znači na prvom mjestu čisti prozori i sicevi usisani,stavljena jambolija i jelkica,pa onda tehnička ispravnost.


Znaš koliko ljudi malo znaju o tehničkim karakteristikama vozila, malo ili nimalo, ali znaju od čistoći koja je ne nezavidnom nivio u Grasovim vozilima, o tome sam govorio, naravno prvo ide ovo što si ti rekla ali to mnoge ljude ne zanima....
[/quote]

Ne moraš imati neko extra predznanje,možeš biti i nepismena nana sa Bjelašnice da shvatiš ako su kočnice neispravne da možeš završiti pokraj puta.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #521 on: October 27, 2011, 13:54:14 »

Jutros 850 na 31e, čini mi se umjesto 405. Zna li neko šta sedešava sa 405 jeli na drugoj liniji ili je u kvaru jer ga ni juče nije bilo?

ne može da prođe preventivni tehnički pregled jer mu ne valjaju gume....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #522 on: October 27, 2011, 14:22:17 »

Jeli još autobusa povučeno zbog toga?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #523 on: October 27, 2011, 14:32:18 »

Jeli još autobusa povučeno zbog toga?

koliko ja znam nije...851 su juce isto radili preventivu i zato nikako nije radio u prvoj smjeni takođe i 852 je ista stvar, za ostale pojma nemam
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #524 on: October 27, 2011, 21:18:02 »

415 večeras na 39. Mislim da je preko dana bio na 21
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.051 seconds with 22 queries.