bhbus.ba
November 28, 2024, 03:08:45 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama  (Read 314441 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #495 on: October 24, 2011, 20:38:05 »

Terminal Željeznička stanica ( radni dan )  24.10.2011 - 28.10.2011. godine

Prva i druga smjena

Ove sedmice na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:

v.r. 11/22 je 401
v.r. ---/26 fali čitav dan
v.r. 15/30 fali čitav dan

v.r. 17/34 je 813

Ove sedmice na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:

v.r. 101/202 je 465
v.r. 103/206 je 826
v.r. 105/210 je 464
v.r. 107/214 je 820

Dvokratni vozni redovi

r.v. 012 lin 15 ispušten
r.v. 013 lin 23 ispušten
r.v. 016 lin 23a ispušten
r.v. 021 lin 15 ispušten
r.v. 024 lin 23a ispušten


Treća smjena

Ove sedmice na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:

r.v. 24 je 401
r.v  32 fali čitav dan
r.v. 28 je 813

Ove sedmice na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:

r.v. 204 - 820
r.v .208 - 826
r.v. 212 - fali čitav dan

Vidio sam još

16-854
17-851
20-840
20b-673
15b-819
31e-410,416,425,405/403 (405 je bio u defektu pa je dvokratni 403 lin 21, oko 14:00 uletio na 31e)
21-409
22-406
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #496 on: October 24, 2011, 20:49:30 »

@man 464

820 sve tri smjene radi na 31
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #497 on: October 24, 2011, 20:58:03 »

@man 464

820 sve tri smjene radi na 31

Izvinjavam se nisam dobro vidio onda vidio sam ga samo nazad. Hvala na skrenutoj pažnji.
Logged
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #498 on: October 24, 2011, 21:22:45 »

gdje je 852 nisam ga danas vidio na Domu armije

16-854
17-851
14-853
17b-823
16b-850(duzi ga posada od 810 Shocked u drugoj i trecoj smjeni)
Logged
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #499 on: October 25, 2011, 11:24:45 »

852 se sepuri na 41a
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #500 on: October 25, 2011, 11:58:10 »

852 se sepuri na 41a

Odvratno! Angry Bolje je 823 na 41a a 852 na 17b.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #501 on: October 25, 2011, 13:12:48 »

Objasni kriterije zašto je nešto odvratno na liniji 41a?
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #502 on: October 25, 2011, 13:35:19 »

Na Gornjim Velešićima u zadnje vrijeme ima problema,  a nekidan je čitav dan falio autobus. Ljudi su se žalili novinama.

Neznam šta je tu odvratno. Znam da ti je krivo zbog mogućnosti da ga neko "šarne" ali ako se to desi vjerovatno će biti brzo očišćen, za raziliku od većine vozila koja nisu te sreće.

Šta je sa vozilom koje treba raditi na 41a?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #503 on: October 25, 2011, 14:24:04 »

Šaranje utiče na performanse autobusa, a da ne govorimo o interakciji vozača,ceste i vozila.
Najviše utiče na kočioni i upravljački mehanizam.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #504 on: October 25, 2011, 17:09:56 »

Na Gornjim Velešićima u zadnje vrijeme ima problema,  a nekidan je čitav dan falio autobus. Ljudi su se žalili novinama.

Neznam šta je tu odvratno. Znam da ti je krivo zbog mogućnosti da ga neko "šarne" ali ako se to desi vjerovatno će biti brzo očišćen, za raziliku od većine vozila koja nisu te sreće.

Šta je sa vozilom koje treba raditi na 41a?

na gornjim Velešićima radi 818 prošle sedmice je radio 832 i u glavnom ta dva vozila se "rotiraju" gornjim Velešićima odnosno Pofalićima. Na donjim Velešićima radi 808 evo već nekoliko mjeseci ali on ima kontinuiran problem s mjenjačem. Te šalta te ne šalta te hoće te neće. inače solidan je to autobus.Ne tako davno bio je jedan od boljih. Što se tiče motora komotno bi mogao i u brdu raditi ali problem je mjenjač a onda tu trpi i motor.
Što se tiče 852 on je sasvim slučajno uletio na 41a isto kao što 850 uleti na 20 odnosno 20b. To su vozila koja su na rasporedu na terminalu Dom Armije međutim zbog nedostatka vozila na ostalim linija skidaju ih non stop...
btw juče je 813 "ispala" uporna spona i autobus se "usukao" tako da je zadnji kraj skroz "odletio" u suprotnu traku. Srećom da niko nije naišao iz suprotnog smjera.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #505 on: October 25, 2011, 19:52:29 »

UTORAK

400 - treću smjenu radi na 39, a preko dana vjerovatno na 21
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #506 on: October 25, 2011, 21:22:07 »

ma dobro nije nista cudno sto je 852 na 41a u ovoj situaciji sve razumijem a inace nije neka vandal linija  put ni na Domu Armije nije nesto a linija koju pretezno radi 852 kosevsko brdo ima mnogo losiji put na nekim dijelovima i mnogo mnogo brda  tako da podrzavam to sto je 852 na 41a.
bolje nego da je na nekoj ''sklj''22a,31,43 i sl.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #507 on: October 25, 2011, 21:28:26 »

ma dobro nije nista cudno sto je 852 na 41a u ovoj situaciji sve razumijem a inace nije neka vandal linija  put ni na Domu Armije nije nesto a linija koju pretezno radi 852 kosevsko brdo ima mnogo losiji put na nekim dijelovima i mnogo mnogo brda  tako da podrzavam to sto je 852 na 41a.
bolje nego da je na nekoj ''sklj''22a,31,43 i sl.

da upravo tako nije to "naporna" linija a 852 u glavnom radi Bare ponekada Breku...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #508 on: October 26, 2011, 08:38:22 »

Objasni kriterije zašto je nešto odvratno na liniji 41a?

Pa pokraj 823 koji se i onako grije i pati uz ovo malo brda što ima oni ubace 852, Nema logike.

Na Gornjim Velešićima u zadnje vrijeme ima problema,  a nekidan je čitav dan falio autobus. Ljudi su se žalili novinama.

Neznam šta je tu odvratno. Znam da ti je krivo zbog mogućnosti da ga neko "šarne" ali ako se to desi vjerovatno će biti brzo očišćen, za raziliku od većine vozila koja nisu te sreće.

Šta je sa vozilom koje treba raditi na 41a?

Krivo mi je što će ga "udesiti", ta vozila treba da se čuvaju ko zjenice očiju, a posao vozača nije da čisti autobus, doći će i njihovim vozačima žuta minuta kad vide da oni čiste a putnici stalno šaraju.... Inače šta rade te tolike spremačice, autobusi su u globalu prljavi fuj! Prašina na staklima se taloži godinama što znam vrlo dobro jer u 464 otkako je počeo radit na mojoj liniji stoji jedan potpis na staklu, tj kada je zima mladež često piše prstim po staklu jer ostaju potpisi zbog vodene pare na staklu, Već 2-3 godine taj bus vozi na 23 i nisu se udostojili da ga očiste sramota.....

Šaranje utiče na performanse autobusa, a da ne govorimo o interakciji vozača,ceste i vozila.
Najviše utiče na kočioni i upravljački mehanizam.

Šaranje ne utiče na performase slažem se al šaranje utiče na putnike, znaš koliko je briga putnike dali Autobusu radi motor i volan dobro? Nimalo. Kad je bus čist naglancan, i ugrijen zimi ljude baš briga kakve on ima performanse, I daj barem da imamo 5 autobusa kako valja, ne dirati ih sa Doma armije i gotovo, ako baš ne mora da se vrši zamjena.

Na Gornjim Velešićima u zadnje vrijeme ima problema,  a nekidan je čitav dan falio autobus. Ljudi su se žalili novinama.

Neznam šta je tu odvratno. Znam da ti je krivo zbog mogućnosti da ga neko "šarne" ali ako se to desi vjerovatno će biti brzo očišćen, za raziliku od većine vozila koja nisu te sreće.

Šta je sa vozilom koje treba raditi na 41a?

na gornjim Velešićima radi 818 prošle sedmice je radio 832 i u glavnom ta dva vozila se "rotiraju" gornjim Velešićima odnosno Pofalićima. Na donjim Velešićima radi 808 evo već nekoliko mjeseci ali on ima kontinuiran problem s mjenjačem. Te šalta te ne šalta te hoće te neće. inače solidan je to autobus.Ne tako davno bio je jedan od boljih. Što se tiče motora komotno bi mogao i u brdu raditi ali problem je mjenjač a onda tu trpi i motor.
Što se tiče 852 on je sasvim slučajno uletio na 41a isto kao što 850 uleti na 20 odnosno 20b. To su vozila koja su na rasporedu na terminalu Dom Armije međutim zbog nedostatka vozila na ostalim linija skidaju ih non stop...
btw juče je 813 "ispala" uporna spona i autobus se "usukao" tako da je zadnji kraj skroz "odletio" u suprotnu traku. Srećom da niko nije naišao iz suprotnog smjera.

A zato je bio belaj neki dan na 15. Nisam to znao, hvala na informaciji, drago mi je da je 852 samo imao izlet na 41a jer tamo nikako ne pripada. Čini mi se da sam i 818 i 832 jučer viđo na putu za garažu i nazad po danu, jesu li popravljeni?

ma dobro nije nista cudno sto je 852 na 41a u ovoj situaciji sve razumijem a inace nije neka vandal linija  put ni na Domu Armije nije nesto a linija koju pretezno radi 852 kosevsko brdo ima mnogo losiji put na nekim dijelovima i mnogo mnogo brda  tako da podrzavam to sto je 852 na 41a.
bolje nego da je na nekoj ''sklj''22a,31,43 i sl.

Definitivno je da je bolje i ovako nego te šklj linije, ali nikako mi nije jasno što je ovaj 823 "uklesan" na dom armije, bolje njega davat ako negdje zapne nego classice.

ma dobro nije nista cudno sto je 852 na 41a u ovoj situaciji sve razumijem a inace nije neka vandal linija  put ni na Domu Armije nije nesto a linija koju pretezno radi 852 kosevsko brdo ima mnogo losiji put na nekim dijelovima i mnogo mnogo brda  tako da podrzavam to sto je 852 na 41a.
bolje nego da je na nekoj ''sklj''22a,31,43 i sl.

da upravo tako nije to "naporna" linija a 852 u glavnom radi Bare ponekada Breku...

Pa zato i treba 823 da se ne pati uz brdo veliko..

Inače ovo sam ovako napisao jer me nije bilo duže pa nisam sve popratio. Lijepo je da i građani Velešića imaju nov i fin prevoz ali je puno ljepše i draže mom uhu to što je 852 zastalno na Terminalu Dom armije.
« Last Edit: October 26, 2011, 08:40:52 by man 464 » Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #509 on: October 26, 2011, 09:44:06 »

E drug hajde popusti tog 823 više jer pričaš "u vjetar" . Nema ništa od toga da se 823 pomjeri sa terminala Dom Armije. To možeš slobodno zaboraviti. Posada od 823 godinama radila na 17. Po ubacivanju Classica na Dom Armije pomjereni su na 17b. Radi se o upornim ljudima ko  stoka a inače su poznati ko "dušmani" za vozilo jer su do sada uspjeli "sjebati" 821, 824 a evo izgleda su dohakali i 823 koji je bio jedan od najboljih autobusa. Jedini problem mu je bio crni dim ali to se dalo riješiti. Sad se i grije i razdrnadan je ....
Znači njih trojica neće da rade na drugim linijama i kad god bi ih se pomjerilo sa Doma to  bi bila "frka do neba". Postoji grupa privilegovanih ljudi i to su činjenice. Isto kao što 852 ne možeš pomjeriti sa 16 osim kad to oni hoce, 851 pogotovo "lolu" iz prve smjene ne mozes pomjeriti sa 17 , 840 ne mozes pomjeriti s 20 jer odmah imaš odgovor "taj autobus voze ljudi pred penziju i valjda su zasluzili da rade na laganoj liniji". Brate ako ne možeš raditi nemoj raditi ima ljudi koji mogu, idi u penziju....isti slučaj je i sa 409 kojeg ne možeš skinuti sa Vogošće isto kao i 406...
Logged
Pages: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.057 seconds with 22 queries.