transformers
|
|
« Reply #465 on: October 18, 2011, 17:07:15 » |
|
852 sam mislio na 16b.
danas 14-853 16-850 16b-852 17-851 (s tim kada je dosao u 8i50 na dom armije odjurio je negdje umjesto njega dosao 854 ali ne znam sa koje linije odradio dvije voznje i vratio se 851) 17b-823 20b-673 74-63
i 854 samo oko 11h vidio kod Alta Centra znaci ili je bio na 41/41a
854 radi na Jagomiru.... a 851 je imao manji kvar pa je išao u garažu da to "otkloni"
|
|
|
Logged
|
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #466 on: October 18, 2011, 21:02:43 » |
|
Danas stanje na Domu Armije katastrofalno
14-853 16-850 16b-852 17-851 do devet sati onda tu dosla 854 (dvije voznje) 17b-823
ali onda navecer problem na 17b nije bilo autobusa jer je 823 presao na 16 , ne znam sta je bilo sa 850 .
20-854 drugu polovicu prve smjene i ostale zavrsio 20b-673 vozaci sa 810
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #467 on: October 18, 2011, 21:21:50 » |
|
Za razliku od juče (403), danas na 47 402
Na 31, 31e i 39 isto kao i juče
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #468 on: October 18, 2011, 22:02:11 » |
|
854 je radio na lin 20 do 20:00 pa je prešao na 17 umjesto 851. Kad je 823 prešao na Bare tad 850 odjurio na lin 20 jer sam ga vidio sa papirom na kojem je napisan broj 20. A kad se bude vratio 851 iz garaže ako se vrati onda će upast na 17b (Za to vrijeme vjerovatno će 854 ić jednu turu za Breku I, a jednu turu za Breku II). Inače 854 je danas radio na 20b u prvoj smjeni dvije-tri ture. a 673 na 20.
Danas je ludnica bila i na Terminalu Ž. stanica. Liniju 23 držala dva busa 465 i 464 i uskakao 819 kad je mogao. Na lin 15 radili 820 i 813 jer je negdje 400 drugo trebao. Večeras vidim na otoci 813 ode za garažu u 20:41h na tankovanje jer je zamalo opet ostao bez goriva.
Najbolje je rješenje slijedeće: 823 i 673 postaviti na Park za stalno dok ne bi bio neki koji će odmjenjit 823 sa jagomira.
Što se mene tiče na Dom armije rasporediti ovako:
14-852 16-854 16b-853 17-851 17b-850(Neka vozači malo rade svoj posao i nek voze šta im se kaže, nije njima posao da biraju koju će liniju... Čuj to izbjegavaju 17b jer se kasno završavaju smjene, ima ljudi koji bi radili i dvije smjene na Domu armije samo da im je doć do dobrog busa. Zato kome se ne vozi neka razguli al bukvalno.)
Joj 810 i 840 šteta vala, bili su to dobri busevi. Bili kako mogli turistički na 35 i 29 npr: na 29-325 a na 35-324 a da sa 35 povuče se 814 na dom ili na Park da se ovo malo rastereti
|
|
|
Logged
|
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #469 on: October 18, 2011, 22:09:48 » |
|
mislim i ja da bi najbolje bilo da se 823,673 stave na Park maloprije mi sofer kaze i da se 854 poceo brzo da grije tj.ne moze puno brda :S da li je to moguce ja ne znam,ali naporno je i to stalno s jedne linije na drugu pa garaza pa se vrati ne znam ne vidim rjesenje , zasto se ne osposobi bar 812 ili 849 pa da se stave na 18 da bi 832(jer kako znam dobar je to bus) mogla na Breku II pa da se onda stave na hrastove dva vozila na breku bare i kosevsko po jedno
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #470 on: October 18, 2011, 22:19:17 » |
|
Ma 854 je čudan u posljednje vrijeme skroz, čudno brekti. Njega treba na 16 jer ima najmanje brda samo potez od ciglana do koševskog A ostalo je ravno ili nizbrdo. Ma mogo bi se sa Vogošće skinut dvokratni jer su stalna četiri i još im obavezno šalju dvokratni. Taj ikar bi mogo na lin 15 a sa lin 15 poslat 813 na Breku II. ili na podhrastove kao drugi bus.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #471 on: October 18, 2011, 22:23:25 » |
|
ne znam sto prije se nesto skonta to bolje jer ne moze ovo vise ovako od potrebnih 10 na Domu Armije max radi 5 a u posljednje vrijeme rade 4 .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #472 on: October 19, 2011, 08:21:57 » |
|
854 je radio na lin 20 do 20:00 pa je prešao na 17 umjesto 851. Kad je 823 prešao na Bare tad 850 odjurio na lin 20 jer sam ga vidio sa papirom na kojem je napisan broj 20. A kad se bude vratio 851 iz garaže ako se vrati onda će upast na 17b (Za to vrijeme vjerovatno će 854 ić jednu turu za Breku I, a jednu turu za Breku II). Inače 854 je danas radio na 20b u prvoj smjeni dvije-tri ture. a 673 na 20.
Danas je ludnica bila i na Terminalu Ž. stanica. Liniju 23 držala dva busa 465 i 464 i uskakao 819 kad je mogao. Na lin 15 radili 820 i 813 jer je negdje 400 drugo trebao. Večeras vidim na otoci 813 ode za garažu u 20:41h na tankovanje jer je zamalo opet ostao bez goriva.
Najbolje je rješenje slijedeće: 823 i 673 postaviti na Park za stalno dok ne bi bio neki koji će odmjenjit 823 sa jagomira.
Što se mene tiče na Dom armije rasporediti ovako:
14-852 16-854 16b-853 17-851 17b-850(Neka vozači malo rade svoj posao i nek voze šta im se kaže, nije njima posao da biraju koju će liniju... Čuj to izbjegavaju 17b jer se kasno završavaju smjene, ima ljudi koji bi radili i dvije smjene na Domu armije samo da im je doć do dobrog busa. Zato kome se ne vozi neka razguli al bukvalno.)
Joj 810 i 840 šteta vala, bili su to dobri busevi. Bili kako mogli turistički na 35 i 29 npr: na 29-325 a na 35-324 a da sa 35 povuče se 814 na dom ili na Park da se ovo malo rastereti
Uhhh ima ovdje svega. 854 kad je povučen s Parka radio je samo na 17, nije išao na 17b. Vjerovatno će ista situacija biti i danas jer vozila je svakim danom sve manje i manje a ništa se ne osposobljava. Čak su i turistički 321 i crveni Neoplan "crkli" a veliko je pitanje kad ce ih napraviti. Što se tiče 17b i izbjegavanja, tu su se poklopile neke stvari. Radi se o tome da 17b nije prioritet jer je taj autobus u glavnom poluprazan a razlika između polaznih stanica 17 i 17b je 50 metara, a naravno kao što sam rekao ljudi to izbjegavaju jer je razvučen red voznje. Istina vozači trebaju da rade svoj posao ali u GRASu je čudna politika dodjele vozila i linija tako da se to vrlo tesko moze promijeniti. Mnogi smatraju da su ta vozila njihovo privatno vlasništvo tako da se često zna desiti da kolegaa kolegi zabrani vozilo i da linija "trpi". Eh sad da su pojedini vozači malo više vodili računa o vozilima mnoga bi bila i danas u funkciji. Vozači sa 853 su predmet "sprdnje" kod pojedinih papaka zato što sređuju čiste održavaju autobus i sutra kad im isti ti vozači ne dozvole da "svako" vozi njihov autobus onda im je krivo, nastanu problemi. LJudi koji bi da održavaju i da čuvaju vozilo ne mogu doci do vozila ali zato mogu oni koji uništiše sve živo. Evo samo nekih primjera. Posada sa 850 ono vozilo ničim nije zaslužila. Prvi bio u Njemačkoj u ratu drugi u frimu došao 2006 a treci 2007. Ako onako nastave od vozila nece biti ništa. 851 dobio čovjek koji je GRAS zavio i crno lopov Nazif Dacic i njegov poltron Nuro Alomerovic koji je inače skoro čitav rat proveo u NJemačkoj. Pa kad su dobili to vozillo i to im je bilo malo pa su "na" vozilo doveli Nazfiovog zeta koji je do tada u GRASu proveo "punih" 6 mjeseci. Na 852 je "uljegnuo" Hajrudin Papic prvi samozvanih predsjednik privatnog sindikata Hasana Bašića koji je interesantno bio u komisiji za dodjelu vozila. Malo je pravednih bilo za 853 kojeg je dobio Sulejman Frljak (prijeratni vozač) i Atif Mustajbegovic međutim kako je ovaj drugi bio na dugotrajnom bolovanju na vozilo je "uletio" Rašid Hadžić što se ispostavilo kao dobro rješenje jer čovjek više provodi održavajući autobus nego neko svoje privatno auto. 854 je dobio takođe prvi član posade koji ga je zaslužio jer je do tada imao preko 25 godina staza u GRASu Ismet Japalak, međutim drugi član posade ga baš i nije zaslužio ali je dio alkoholičarskog lobija tako da je dobio ono što je htio. Zašto ovo govorim? Kad je izasao "konkurs" za vozila bilo je niz kriterija izmedju ostalog prijave, Armijski staz, staz u firmi isl, znači automatski dezerteri su morali otpasti međutim nisu. Eh kad su "dijeljeni" zglobovi IK 206 tu je bila posebna prića. Čak se znala i cijena koja je iznosila i do 500 KM. Javna je tajna bila ko je i uzimao novac, kome je trebalo dati i preko koga je sve to išlo. Mozda sam pogrijesio sto sam pisao imena ali dok se ovako javno ne kaze ko je sta uradio sumnjam da ce bilo sta promijeniti.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #473 on: October 19, 2011, 08:23:18 » |
|
i da zaboravio sam 840 i 810 se rade tako da ce biti u funkciji vrlo brzo. Takođe "crko" je i 828 a popravljen je 800 međutim za njega nisu imali gume i jos neke dijelove koje ce sada vjerovatno skinuti sa 828...ciganluk i gotovo...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #474 on: October 19, 2011, 11:13:25 » |
|
Neka imena dosta je anonimnosti, slažem se sa tobom u potpunosti. Neki tamo "suradnici" su dobili nova vozila a pošteni ljudi se gnjave po manovima 312 i 222. Katastrofa, pa je*o te zar i to ima da se pare daju za to kad hoćeš novo vozilo.....
Super za 810 i 840 očajnički su potrebni na parku jer onaj 673 i kad ga vidim smuči mi se.
Pa dobro jest ciganluk ali bolje da osposobe i 800 pa da ima jedno više vozilo, pretpostavljam da će na vlakovo jel tako?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #475 on: October 19, 2011, 11:41:12 » |
|
Što se turističkih tiče mislim da su oni većinom zauzeti na vanlinijskim aktivnostima poput prevoza radnika (320, 322, 323 i vjerovatno još neki) a neznam voze li još djecu iz "bubamare". Transformers će bolje znati. Mislim da će prije skinuti autobus sa linije ako zafali radnički, nego obratno. Možda bi FAP-ovi u pauzi mogli uletiti na neku manje frekfentnu liniju gdje fale busevi poput 27b i 39
814 mislim da je u ponedjeljak radio na 36, moguće je da je uletio u pauzi između vožnji na 35.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #476 on: October 19, 2011, 14:16:03 » |
|
Neka imena dosta je anonimnosti, slažem se sa tobom u potpunosti. Neki tamo "suradnici" su dobili nova vozila a pošteni ljudi se gnjave po manovima 312 i 222. Katastrofa, pa je*o te zar i to ima da se pare daju za to kad hoćeš novo vozilo.....
Super za 810 i 840 očajnički su potrebni na parku jer onaj 673 i kad ga vidim smuči mi se.
Pa dobro jest ciganluk ali bolje da osposobe i 800 pa da ima jedno više vozilo, pretpostavljam da će na vlakovo jel tako?
e druže vjerovao ili ne tako ti je ....pare se daju i za vozila i za linije i za svaku drugu pogodnost. A što se tiče osposobljavanja vozila to je tako jednog osposobe a dva "crknu"....a što se tiče čašćavanja to je postala ustaljena politika. Skoro svi oni koji su dobili IK 206 su častili. AKo hoćeš evo ti i redom 409 čovjek je 2005. dobio 400 i imao je relativno novo vozilo medjutim i to mu je bilo malo a s obzirom da je "direktorov pulen", 410 su dobili ljudi od kojih je jedan zasluzio drugi apsolutno nije. 411 su govorili da je jedan od vozača dao tele za vozilo. 412 isto tako su vozili 403 koji je 2005. godiste, 413 su vozili 401 identično, i da ti ne nabrajam više....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #477 on: October 19, 2011, 20:31:46 » |
|
SRIJEDA 325 - Industrija, umjesto 322 403 - 47 465 - 39 (III smjena)
Na 31 i 31e nema nikakvih promjena
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #478 on: October 20, 2011, 16:52:21 » |
|
14-853 16-850 16b-852 17-820 17b-823
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #479 on: October 20, 2011, 20:38:33 » |
|
14-853 16-850 16b-852 17-820 17b-823
820 je stalni već 2-3sedmice na lin 23 na voznom redu 103/206/208. Baš me je začudilo da ga dana s nije bilo. Jel to 851 i 854 "ne misle više radit" dok ih se ne dovede u red?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|