bhbus.ba
November 24, 2024, 12:27:29 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama  (Read 313981 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #360 on: September 21, 2011, 08:26:51 »

Pa jel to nešto u kvaru ili ide na posudbu na neki drugi terminal? Nemoj me razočarat skroz ako su njega udesili.... Ma ako se ne varam trebalo bi da rade 3 busa na 14 po 2 na 16 i 16b i 17 i jedan na 17b Ovdje nisam spominjao dvokratne jer ima dvokratna nalin 14 i 17 akoe se ne varam.

Ma nije u kvaru nego su mu radili neke "sitnice"...trebalo bi da rade 3 na 14, 2 na 16, 2 na 16b 2 na 17 i 1 na 17b.Nema dvokratnih na Domu Armije

Jel to znači: da je neonka popravljena i da je rješenje za šajbu uskoro tu?
Ako jeste svakačast posadi opet je odradila dobar posao.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #361 on: September 21, 2011, 08:29:13 »

Pa jel to nešto u kvaru ili ide na posudbu na neki drugi terminal? Nemoj me razočarat skroz ako su njega udesili.... Ma ako se ne varam trebalo bi da rade 3 busa na 14 po 2 na 16 i 16b i 17 i jedan na 17b Ovdje nisam spominjao dvokratne jer ima dvokratna nalin 14 i 17 akoe se ne varam.

Ma nije u kvaru nego su mu radili neke "sitnice"...trebalo bi da rade 3 na 14, 2 na 16, 2 na 16b 2 na 17 i 1 na 17b.Nema dvokratnih na Domu Armije

Jel to znači: da je neonka popravljena i da je rješenje za šajbu uskoro tu?
Ako jeste svakačast posadi opet je odradila dobar posao.


neonka je popravljena a šajba košta navodno oko 8000 KM a GRAS nema para za to. Uostalom bolje je za te pare kupiti djelove za motor a ovaj neka "gura" sa ovakvom šajbom do boljih dana....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #362 on: September 21, 2011, 08:39:11 »

Za 850 i 854 kad je imao nesreću na samom početku je bila šajba oko 5000 maraka sad znači poskupila . Al kako ta posada pazi na sitnice čudo jedno. Neki bi vozili taj bus dok se ne raspadne.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #363 on: September 21, 2011, 08:41:43 »

Za 850 i 854 kad je imao nesreću na samom početku je bila šajba oko 5000 maraka sad znači poskupila . Al kako ta posada pazi na sitnice čudo jedno. Neki bi vozili taj bus dok se ne raspadne.

Zato je ta od 5000 KM na 850 "pukla" pri samoj montaži jer nije bila ni orignalna a ni kvalitetna...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #364 on: September 21, 2011, 08:45:08 »

Za 850 i 854 kad je imao nesreću na samom početku je bila šajba oko 5000 maraka sad znači poskupila . Al kako ta posada pazi na sitnice čudo jedno. Neki bi vozili taj bus dok se ne raspadne.

Zato je ta od 5000 KM na 850 "pukla" pri samoj montaži jer nije bila ni orignalna a ni kvalitetna...

U pravu si bolje i godinu-dvije pričekat pa finu original novu stavit slažem se.

BTW znaš li što ovo nešto trpaju solo buseve na 23 veće 3 sedmice rade 3 solo i 464 koji je tu za sva vremena. Mislim rade sva 4 redovna reda vožnje ali mi nešto čudno što su mali.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #365 on: September 21, 2011, 08:46:52 »

Za 850 i 854 kad je imao nesreću na samom početku je bila šajba oko 5000 maraka sad znači poskupila . Al kako ta posada pazi na sitnice čudo jedno. Neki bi vozili taj bus dok se ne raspadne.

Zato je ta od 5000 KM na 850 "pukla" pri samoj montaži jer nije bila ni orignalna a ni kvalitetna...

U pravu si bolje i godinu-dvije pričekat pa finu original novu stavit slažem se.

BTW znaš li što ovo nešto trpaju solo buseve na 23 veće 3 sedmice rade 3 solo i 464 koji je tu za sva vremena. Mislim rade sva 4 redovna reda vožnje ali mi nešto čudno što su mali.

Zto što su stari zglobovi skoro svi u kvaru a vjerovao ili ne sad ima autobusa koji mogu u ravnicu čak u viška ali ne mogu u brdo tako da njih šalju (801, 826 pa i 820)
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #366 on: September 21, 2011, 11:11:33 »

Evo sad vidim 469 radi na Rajlovcu na r.v. 103/206/208 umjesto 820. Vjerovatno je 820 prešao na liniju 15 i sad tamo rade 3 busa a na rajlovcu 4 (2 zgloba i 2 solaća) Ovo samo predpostavljam a detaljne informacije će biti večeras.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #367 on: September 21, 2011, 16:33:20 »

Evo sad vidim 469 radi na Rajlovcu na r.v. 103/206/208 umjesto 820. Vjerovatno je 820 prešao na liniju 15 i sad tamo rade 3 busa a na rajlovcu 4 (2 zgloba i 2 solaća) Ovo samo predpostavljam a detaljne informacije će biti večeras.

469 radi na Rajlovcu umjesto 826 koji je sinoć imao straaaašan udes sa većom materijalnom štetom i težim tjelesnim povredama vozača koji je vozio Audija koji se bukvalno zabio pod autobus. U glavnom autobus neće biti u funkciji duže vremena jer je prednja lijeva strana "skršena"....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #368 on: September 21, 2011, 17:30:58 »

Danas na 31 neko vrijeme nije bilo autobusa, u dugu smjenu je došao "grob" 463 koji je odradio 4-5 tura, a tek negdje između 14:30-15:00 ga zamjenio 833 koji je ove sedmice zadužen na 31.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #369 on: September 21, 2011, 18:25:05 »

16b-850
16-852
17-851
17b-823
14-853

854 prva smjena 17b druga smjena uleti malo na 16b malo na 14 i sad u trecoj je na 14.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #370 on: September 21, 2011, 20:59:04 »

Evo sad vidim 469 radi na Rajlovcu na r.v. 103/206/208 umjesto 820. Vjerovatno je 820 prešao na liniju 15 i sad tamo rade 3 busa a na rajlovcu 4 (2 zgloba i 2 solaća) Ovo samo predpostavljam a detaljne informacije će biti večeras.

469 radi na Rajlovcu umjesto 826 koji je sinoć imao straaaašan udes sa većom materijalnom štetom i težim tjelesnim povredama vozača koji je vozio Audija koji se bukvalno zabio pod autobus. U glavnom autobus neće biti u funkciji duže vremena jer je prednja lijeva strana "skršena"....

Ma voza ga danas stariji Klis. Nego gdje je 820
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #371 on: September 22, 2011, 13:38:26 »

Evo sad vidim 469 radi na Rajlovcu na r.v. 103/206/208 umjesto 820. Vjerovatno je 820 prešao na liniju 15 i sad tamo rade 3 busa a na rajlovcu 4 (2 zgloba i 2 solaća) Ovo samo predpostavljam a detaljne informacije će biti večeras.

469 radi na Rajlovcu umjesto 826 koji je sinoć imao straaaašan udes sa većom materijalnom štetom i težim tjelesnim povredama vozača koji je vozio Audija koji se bukvalno zabio pod autobus. U glavnom autobus neće biti u funkciji duže vremena jer je prednja lijeva strana "skršena"....

Ako je toliko otišao, i ako se dugo neće moći napraviti onda je možda bolje (s obzirom na situaciju) da sa njegovim dijelovima odma osposobe drugi autobus, ili eventualno dva autobusa.
« Last Edit: September 22, 2011, 13:42:53 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #372 on: September 22, 2011, 19:35:47 »

Evo sad vidim 469 radi na Rajlovcu na r.v. 103/206/208 umjesto 820. Vjerovatno je 820 prešao na liniju 15 i sad tamo rade 3 busa a na rajlovcu 4 (2 zgloba i 2 solaća) Ovo samo predpostavljam a detaljne informacije će biti večeras.

469 radi na Rajlovcu umjesto 826 koji je sinoć imao straaaašan udes sa većom materijalnom štetom i težim tjelesnim povredama vozača koji je vozio Audija koji se bukvalno zabio pod autobus. U glavnom autobus neće biti u funkciji duže vremena jer je prednja lijeva strana "skršena"....

Ako je toliko otišao, i ako se dugo neće moći napraviti onda je možda bolje (s obzirom na situaciju) da sa njegovim dijelovima odma osposobe drugi autobus, ili eventualno dva autobusa.

ma uzece ga raditi ako nesto ne "izmajmunišu" jer kad se ranije zapalio 826 oni su mu izvadili motor i mjenjac i stavili u 849 . To je bio tada jedan od boljih motora jer je išao ko metak ali mu dohakalo trnovo i pregrijavanje...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #373 on: September 22, 2011, 20:13:04 »

Što se mene tiče motor iz 826 direkt u 849 i ne patiti se sa krparenjem 826-ice. 849 = 15.000 maraka godišnje......
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #374 on: September 22, 2011, 21:13:31 »

danas na 27 radili 413 i 414, i jedan IK-201, a oko 19.20 iz Remize je otisao jos jedan IK-206 a na displeju je pisala linija 27
Logged


Pages: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.037 seconds with 23 queries.