marsovac
Putnik
Offline
Posts: 255
|
|
« Reply #585 on: January 07, 2015, 23:35:09 » |
|
Danas bi se moglo reci da je bio jedan bitan dan sto se ticel linijskog prevoza u Njemackoj ali i sire.Flixbus i Meinfernbus su stupili u fuziju(spajanje) kako bi se dodatno ojacali usljed sve jace konkurencije.Postati ce veoma jaki ali i konkurecija im je DB(IC bus),Berlin Linien Bus od toga je najjaci DB.Ima tu i ostalih tipa ADAC i Deinbus koji su sad vec mala maca za ove.Inace i Megabus koji je takodjer jak k'o zemlja pogotovo u UK,poceo se sada siriti i u Europi tacnije na Njemacku i Benelux a vec su prisutni u Francuskoj i Spaniji tako da mislim da je i to jedan od razloga ove fuzije jer je Megabus zaista jak,ima potencijal strasan kao i DB.Megabus je poceo nedavno voziti 3 linije ili koja vise prema Njemackoj sa 9 novih Van Hool TX modela(TDX21 Altano i TDX27 Astromega) i najavili su jos sirenja linija u Europi.Inace PolskiBus kao i Onnibus(Finska) se isto sve vise razvijaju a i oni su pod vlasnistvom Megabusa odnosno posluje pod imenom firme Souter Holdings.Ime potice od jednog od celnika Megabus kompanije.Oni razvijaju linije po Skandinaviji i istocnom dijelu Europe moglo bi se reci,Poljska,Ceska,Slovacka i vezu s Skandinavijom.To pokazuje da Megabus ''udara'' s obe strane Europe tako da ce biti dosta zanimljivo u sljedecem periodu u Europi.Inace Onnibus uskoro dobija 20 TDX27 Astromega a Polskibus vec ima 132 autobusa,od toga 112 Van Hool modela i 20 ADL Plaxtona Elite I.Trebalo bi napraviti temu neku za ove linije jer to vec prelazi u medjudrzavne linije,nest tipa ''Linijski prevoz u Europi'' gdje bi se mogle postavljati slike i informacije o tom.To je jedan od nadolazecih trendova u Europi a vec je npr. zahvatio i Hrvatsku kroz djelovanje DB IC busa.
|
|
« Last Edit: January 07, 2015, 23:37:11 by marsovac »
|
Logged
|
|
|
|
dreiachser
Putnik
Offline
Posts: 496
|
|
« Reply #586 on: January 09, 2015, 22:38:46 » |
|
Danas su ove dvije kompanije odrzale statement po pitanju spajanja. Trenutno imaju preko 500 voznih jedinica u VP-u, a plan je kako kazu, do kraja godine udvostruciti broj vozila! Preko 1000 Top Class autobusa u jednoj firmi
|
|
|
Logged
|
|
|
|
marsovac
Putnik
Offline
Posts: 255
|
|
« Reply #587 on: January 10, 2015, 01:29:22 » |
|
Veoma zanimljivo,inace prije nekoliko mjeseci Meinfernbus je potpisao ugovor sa EvoBus i NeoMan grupacijom o saradnji tako da je ocekivati najvise iz ove grupacije buseva,zele Njemci samo svoje izgleda.Autobusi koji najcesce dolaze su:Setre 500 HD i 431 DT,Mercedes Tourismo,(u nesto manjoj mjeru iTravego) i od strane Neomana Cityliner i Man Lions Coach.Trenutno,VDL se ekstra probio na njemackom trzistima ima tu i Van Hool vozila kao i Irisbus-a i Scanie.Mada mislim da ce oni sada pasti barem sto se tice ove nove grupacije radi tog ugovora. Formirali su jaku grupaciju,biti ce veoma zanimljivo sta ce biti na tom trzistu koji nije samo u Njemackoj,a mislim da bi trebalo i novu temu otvoriti,opcenito koja bi se ticala razvoja linijskog prijevoza u Europi.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Kassbohrer
|
|
« Reply #588 on: January 10, 2015, 16:10:35 » |
|
Da li ovo znači početak kraja Touring Eurolinesa, jer do sad nisu imali ovako jaku konkurenciju, a iz svega ovoga vjerovatno će putnici najbolje proći, jer će svako gledati da vozi jeftinije od konkurenta...
|
|
|
Logged
|
Kud vozite zdravo bili, sretno stigli cilju željenom. Na vas misle vaši mili, vratite se dragom domu svom.
|
|
|
marsovac
Putnik
Offline
Posts: 255
|
|
« Reply #589 on: January 10, 2015, 17:15:33 » |
|
Ovo se tek zakuhalo a pobjediti ce onaj koji bude najbolje planove imao.Putnicima ce biti najbolje jer su cijene jeftinije.A i proizvodjaci autobusa ce sigurno imati dosta posla.Npr. Megabus je sada davao 20000 karti dzaba na europskim linijama,to nije mala stvar a sve da se probiju na trziste.ADAC Postbus je objavio popust kupis dvije karte a platis kao jednu,malo i na racun ovog spajanja se nasalili,prikazali su na slici dvije ruke s plavim i zelenim kosuljama koje se rukuju...Inace i njihov plan je prilicno ambicizan.Planiraju da imaju 300 autobusa(u augustu 2014 su imali 60) i da povezu sve gradove u Njemackoj koji imaju vise od 200000 stanovnika.Inace na sajmu u Hanoveru su narucli 11 Van Hool TDX21 Altano modela.A Eurolines ima dosta evropskih linija,ali u Njemackoj imaju 10tak linija koje bi mogle biti ugrozene od strane konkurencije.A na evropskim linijama najveca konkurencija je Megabus ali mislim da tu ipak nije velika guzva na linijama te ne bih trebalo biti problema jedino ako se dodatno pojaca konkurencija onda bi moglo biti svega ali vidjeti cemo.Vjerovatno ce i oni imati neke dodatne popuste.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #590 on: January 10, 2015, 21:45:02 » |
|
Veoma zanimljivo,inace prije nekoliko mjeseci Meinfernbus je potpisao ugovor sa EvoBus i NeoMan grupacijom o saradnji tako da je ocekivati najvise iz ove grupacije buseva,zele Njemci samo svoje izgleda
kakve svoje kad je sad NeoMan faktički Turski... sada od NeoMana plaćaš samo ime, a dobijaš turski fuš...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ante
Kondukter
Offline
Posts: 1.141
|
|
« Reply #591 on: January 10, 2015, 22:30:23 » |
|
Nikad pojedine članove neću shvatiti kako govore kako Neoplani iz Turske neće valjati? Valjat će on ima sve djelove koji se ugrađuju u njemačkoj to su sve tamo švabe u upravi sve , turci su samo radnici kao i Njemci bit će jednake kvalitete onaj Neoplan iz Ankare kao i onaj iz Pilstena (sorry ako sam krivo napisao) svi se ti djelovi kontroliraju kao i oni u Njemačkoj tako da razlike neće biti možda samo u cijeni a vama u BIH bolje koliko sam shvatio ne plaćate carinu na uvoz vozila iz Turske .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
marsovac
Putnik
Offline
Posts: 255
|
|
« Reply #592 on: January 11, 2015, 00:25:00 » |
|
NeoMan jeste veci dio svoje proizvodnje prebacio u Tursku ali NeoMan kao NeoMan je prvenstveno njemacki,zna se kome ostane najvise para a to je Njemcima.Dakle,NeoMan je njemacki ali proizvode u Turskoj.Njemac je tu gazda.U potpunosti se slazem sa Antinim postom.Sve je do inzinjera kako naprave bus,kod Skylinera je bila greska u prozivodnji i evo skoro 4 godine Neoplan nema dekera sto ga je skupo kostalo.Vidjeti cemo od Juna 2015 kada se krene proizvoditi kakav ce biti. Pojam ''turski fuš'' se moze vezati vise za nase trziste koji narucuju slabiju opremu i Bogzna na cemu sve stede...Da je Man Lions Coach ''turski fus'' ne bi ga ni bilo u evropskim zemljama...Ali treba shvatiti neke stvari koje se ovdje mijesaju,neki porede Man Lions Coach sa Setrom Top Class a to nije isti tip busa,Setra skoro duplo skuplja a Man je ''low-cost'' bus u odnosu na Setru..Neoplan Starliner se moze porediti sa Setrom Top Class,a Cityliner sa Setrom Comfort Class.A Man Lions Coach sa Mercedes Tourismom. Ovo je bio offtopic.A sad vezano za temu.Autobusi koji ce dolaziti su:Setre CC,Mercedesi Tourismo i Travego a od Neoman Neoplan Cityliner i Man Lions Coach u skladu s ugovorom koji su potpisali prosle godine.Evo link da ne mislite da je suplja http://www.busplaner.de/aktuelles/omnibus-news-touristik-nachrichten/10523/MeinFernbus-will-auf-deutsche-Marken-setzen/Fernbusanbieter-unterzeichnet-Abs
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #593 on: January 11, 2015, 02:03:39 » |
|
Nikad pojedine članove neću shvatiti kako govore kako Neoplani iz Turske neće valjati? Valjat će on ima sve djelove koji se ugrađuju u njemačkoj to su sve tamo švabe u upravi sve , turci su samo radnici kao i Njemci bit će jednake kvalitete onaj Neoplan iz Ankare kao i onaj iz Pilstena (sorry ako sam krivo napisao) svi se ti djelovi kontroliraju kao i oni u Njemačkoj tako da razlike neće biti možda samo u cijeni a vama u BIH bolje koliko sam shvatio ne plaćate carinu na uvoz vozila iz Turske . E pa jarane kupi onda ti Scaniju koja se sklapa u Higeru i koja se pravi u Švedskoj, pa ćemo pričati o kvalitetu. Isti su dijelovi, motor i sve, ali... Uostalom, praksa vozača koji su vozali i "njemačke" i "turske" manove pokazala drugačija mišljenja. Toliko o tome i neću dalje da idem dalje u OFF, banovaće me neko
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Jole
Pješak
Offline
Posts: 94
|
|
« Reply #594 on: January 11, 2015, 08:42:18 » |
|
Koje Njemačke MAN-ove? Takvih nema već više od 10 godina
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ante
Kondukter
Offline
Posts: 1.141
|
|
« Reply #595 on: January 11, 2015, 11:15:30 » |
|
Scania Higer nije Scania Irizar a ime ti sve govori da je to uglavnom proizvod Higera a scania se nikad nije pravila u Švedskoj to jest Scania nema svoj bus već razni karoseristi rade na Scania podvozju a garantiram da će Neoplan iz Pilstenga i onaj iz Ankare biti jednako dobir jer su sve isti djelovi naravno bit će razlike u onome za naše tržište i onome za Njemačko tržište njemci imaju veću kupovnu moć pa mogu bolje platiti sve to
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #597 on: February 07, 2015, 19:22:17 » |
|
nakon duzeg perioda nastavljam po malo da ubacujem slike od Prevoznika iz Njemacke Slike su nastale u Wuppertalu 07.02.2015
|
|
« Last Edit: February 07, 2015, 19:34:35 by damir050 »
|
Logged
|
|
|
|
tomo
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 19.275
|
|
« Reply #598 on: February 22, 2015, 14:58:05 » |
|
|
|
« Last Edit: February 22, 2015, 15:17:53 by tomo »
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #599 on: February 23, 2015, 01:21:21 » |
|
Evo jos jedna odavnoooooooooo je imam na Kompjuteru dvoumio sam se dal da je postavim na forum il ne ipak odlucio sam se da je postavim Slika je napravljena u Kölnu ja mislim 2013 god i Specijalno za Dubstera
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|