Almir
|
|
« Reply #690 on: January 16, 2014, 20:20:16 » |
|
Jedan troosovinski Man u ponedjeljak otisao za evropu zajedno sa gračaničkim gimnazijalcima, oni ce u 7 dana obići Beč, Bratislavu, Dresden , Prag , Budimpeštu.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Semir
|
|
« Reply #691 on: January 16, 2014, 22:01:47 » |
|
Trenutno je ekipa u Drezdenu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Almir
|
|
« Reply #692 on: February 11, 2014, 16:03:59 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Semir
|
|
« Reply #694 on: February 19, 2014, 19:55:44 » |
|
341-T-991 nije promjenio rege nogo M66-O-032 je sad E67-T-709
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Palalija Kiseljak
Putnik
Offline
Posts: 189
|
|
« Reply #695 on: February 25, 2014, 20:41:31 » |
|
Evo jedan informacija , mozda je vec neko pisao ali za svaki slucaj da ja kazem da je Sejari kupio Trans Turist cijena jedne dionice je rasla i do 100 KM .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ecehajic
|
|
« Reply #696 on: February 27, 2014, 23:14:17 » |
|
To znaci da Medex nema vise nikakvog udjela u TT ako je Sejari sad 100% vlasnik
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #697 on: February 27, 2014, 23:38:25 » |
|
hohoho.. Sto se Sejari zagrijao.. Prvo Centrotrans pa sad ovo.. Mislim da je dosad imao, oko 77% dionica u TT, jednom je neko nesto spominjao,, A kako sam cuo sto se tiče Sejarija i njegove kolonije po Bosni mislim da se nesto vece sprema, trebamo cekati malo da vrijeme uradi svoje..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Palalija Kiseljak
Putnik
Offline
Posts: 189
|
|
« Reply #698 on: February 27, 2014, 23:55:51 » |
|
Ko zna sta im je cilj , uglavnom samo nek' se kupuje nek' se ulaze u firme .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #699 on: February 28, 2014, 00:03:12 » |
|
Svakako, Sejari je primjer uspjesne privatizacije, firme koje su u njegovom vlastnistvu su vecinom nekad giganti bili, ali ekonomske prilike u drzavi su takve, da su to danas jake, dobrostojeće firme, mada sa puno manje voznih jedinica nego prije. Ono što je najvažnije da prava radnika nisu ugrožena, čovjek sve radi u okviru zakona, plate su redovne, vozni parkovi, su i vise nego solidni, nema se vala sta prigovoriti..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
marsovac
Putnik
Offline
Posts: 255
|
|
« Reply #700 on: February 28, 2014, 10:42:37 » |
|
Nemojte zaboraviti i Zenica-bus koji je propao pa ih sva sreca za radnike Biss tours kupio...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #701 on: February 28, 2014, 11:07:54 » |
|
Svakako, Sejari je primjer uspjesne privatizacije, firme koje su u njegovom vlastnistvu su vecinom nekad giganti bili, ali ekonomske prilike u drzavi su takve, da su to danas jake, dobrostojeće firme, mada sa puno manje voznih jedinica nego prije. Ono što je najvažnije da prava radnika nisu ugrožena, čovjek sve radi u okviru zakona, plate su redovne, vozni parkovi, su i vise nego solidni, nema se vala sta prigovoriti..
drug to što si reko treba uzeti u dobroj mjeri s rezervom, kada su u pitanju plate radnika i radnicka prava nije tu baš sve "po zakonu". Evo ti primjer Centrotransa gdje imaš da ljudi rade po 5 godina i više na određeno vrijeme iako mu je dužnost po zakonu da nakon 2 godine rada na određeno radnik dobije ugovor na neodređeno vrijeme. Da ne govorimo o ugovorima "o djelu" gdje ljudi koji su po nekoliko godina u penziji, neki čak i sa diskutabilnim ljekarskim uvjerenjem (jer imaju previše godina) rade bez problema. Dalje kada su u pitanju plate, javna je tajna da postoje radnici u CTSu koji platu primaju u dva dijela i to jedan iznos na račun na koji se plaćaju samodoprinosi, porez i sl a drugi dio preko platnog naloga tj "na ruke" u zemlji gdje je zakonodavstvo kako treba i gdje državne institucije rade svoj poso ovo se zove "poreska utaja i kršenje zakona o radu".... Što se tiče uspješne privatizacije i to je jako diskutabilno, jer je taj isti Sejari preko svojih satelita Šaćkića, Čengića, KErlića vršio pritisak na radnike koji su imali dionice da mu dionice prodaju za minorne iznose.....Postoji primjer momka koji je radio na određeno u CTS a čiji otac sasvim slučajno ima sudski spor sa CTSom i momak je uslovljen "ili neka babo odustane od tuzbe ili ti letiš iz firme"......
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #702 on: February 28, 2014, 11:59:49 » |
|
Nemojte zaboraviti i Zenica-bus koji je propao pa ih sva sreca za radnike Biss tours kupio...
Nisu bivsi radnici Zebusa ostali, nisu htjeli..... Ko eto "dobicemo mi na sudu pare koje su nam duzni"
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #703 on: February 28, 2014, 12:31:19 » |
|
Svakako, Sejari je primjer uspjesne privatizacije, firme koje su u njegovom vlastnistvu su vecinom nekad giganti bili, ali ekonomske prilike u drzavi su takve, da su to danas jake, dobrostojeće firme, mada sa puno manje voznih jedinica nego prije. Ono što je najvažnije da prava radnika nisu ugrožena, čovjek sve radi u okviru zakona, plate su redovne, vozni parkovi, su i vise nego solidni, nema se vala sta prigovoriti..
Samo jedno malo pitanje od kada je Sejari primjer uspješne privatizacije? To Sejari nekad bio državni pa se privatizovao?
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #704 on: February 28, 2014, 14:30:44 » |
|
čovjek je mislio na firme koje je kupio Sejari da su uspješno privatizovane...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|