bhbus.ba
November 24, 2024, 02:15:51 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: [1] 2 3 ... 14   Go Down
  Print  
Author Topic: Pitanja/Odgovori u vezi autobusa  (Read 68233 times)
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« on: April 19, 2011, 19:32:34 »

Evo, neka ovo bude tema za sve što ne znamo i želimo da pitamo neke koji su više informisani a da je vezano za buseve. Pripala mi je čast da počnem prvi...

Može li neko napisati nešto više o baždarenju tahografa? Da li je to neka vrsta vještačenja ili popravka? Hvala.
« Last Edit: April 19, 2011, 22:48:47 by Mustafa YJM » Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1 on: April 26, 2011, 20:28:00 »

imam ja dva pitanja, valjda se moze tretirati kao da je za ovu temu

ovako:
1 - jel postoji neko pisano pravilo ili zakon da kondukter uvijek mora imati jedno mjesto u busu koje je njegovo i na koje samo on smije sjesti bez obzira bila gužva u busu ili ne?

2 - kad je, hajmo reći, gužva u busu da svi sjede a stoji jedno 6-7 putnika i sad pri tome na usputnoj stanici ulaze još 2 putnika na zadnja vrata. Pitanje - da li ta dva putnika trebaju doći do konduktera da im on napiše kartu ili je dužnost konduktera da ustane, prođe kroz bus i pored putnika koji stoje do tih koji nemaju kartu?

Nadam se da razumijete pitanja i situacije.
Logged


damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #2 on: April 26, 2011, 21:50:07 »

Ovako kao  prvo pod   1

Da Kondukter mora  da ima  svoje  mijesto izuzev Medjunarodnih Linija , ustvari  zavisi od prijevoznika i internih ugovora
Logged

Ado
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 477



« Reply #3 on: April 26, 2011, 22:00:08 »

Kod nas u firmi vaze ovakva pravila

odgovor 1-Konduter ima mjesto pored vozaca i na njega sjeda

Odgovor 2-Naravno da je  duznost konduktera da ustane i napise karte jer koja je onda uloga konduktera  ako putnici moraju dolaziti do njega da plate kartu.
Logged

Neoplan Cityliner
archy
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 204



« Reply #4 on: May 30, 2011, 16:16:01 »

Pozdrav svima vozačima i ljubiteljima autobusa...

Započeo bih diskusiju o 'blokadama',koliko sam upoznat da su neki blokirani na 105km/h,ili kao N116 iz Cts-a na 109km/h...Koje su posljedice u slučaju skidanje iste?Zanima me u vidu kazni ili eventualnog oštećenja motora i ostalih komponeti.Teoretski može se veća brzina ostvariti.

Pozdrav.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #5 on: July 16, 2011, 23:19:38 »

Evo, neka ovo bude tema za sve što ne znamo i želimo da pitamo neke koji su više informisani a da je vezano za buseve. Pripala mi je čast da počnem prvi...

Može li neko napisati nešto više o baždarenju tahografa? Da li je to neka vrsta vještačenja ili popravka? Hvala.

Baždarenje bilo kojeg instrumenta za mjerenje je provjera njegove ispravnosti da li je dovoljno osjetljiv,objektivan pozdan za korištenje.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #6 on: July 17, 2011, 00:06:53 »

Pozdrav svima vozačima i ljubiteljima autobusa...

Započeo bih diskusiju o 'blokadama',koliko sam upoznat da su neki blokirani na 105km/h,ili kao N116 iz Cts-a na 109km/h...Koje su posljedice u slučaju skidanje iste?Zanima me u vidu kazni ili eventualnog oštećenja motora i ostalih komponeti.Teoretski može se veća brzina ostvariti.

Pozdrav.

Ja znam da u BiH za teretna vozila gdje najveća dopuštena masa prelazi 12t i 10t za autobuse mora biti limitator brzine.Brzina ograničena limitatorom ne smije biti veća za teretna od 90km/h,tj.105 km/h za autobuse.Oni koji imaju jednaku brzinu 90 tj.105 ili manje ne moraju imati limitator.
Jedino se ova odredba ne primjenjuje za vojsku,policiju i sigurnosne agencije.

Eh sad kakve su kazne stvarno ne znam.

A što se tiče brzine i ako skineš osigurač možeš voziti koliko ga je proizvođač ograničio npr.120.Koliko je to sigurno za učesnike u saobraćaju i onoga ko vozi i koga vozi o tome ne treba raspravljati.
A oštećenja svakako zavise od uslova eksploatacije vozila.Da ćeš ga baš odmah i prvi put vozeći max npr. 120km/h oštetiti to teško.S vremenom se komponente svakako troše i smanjuju mogućnost da trpe opterećenje.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
archy
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 204



« Reply #7 on: November 16, 2011, 05:43:09 »

 Stalno čujem,'otišao' mu sinhron,nešto je to u vezi mjenjača,ima li koji profesionalac da mi objasni?Drugo što me kopka,zašto MAN i Mercedes nemaju svoje 'doubledeckere' il je to razlog što jedni 'drže' Neoplan,drugi Setru,pa nema potrebe-to mi se logički nameće.
Logged
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #8 on: November 16, 2011, 10:24:12 »

prvo, o mehanici imaš ovdje: http://www.bhbus.net/forum/index.php?topic=3928.0 ,  a za drugo sam čuo kako je u Neoman grupi Neoplan zaduzen za deckere, a u Evobus Grupi Setra...
« Last Edit: February 26, 2015, 12:52:12 by makljen1123 » Logged


makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #9 on: July 31, 2012, 01:51:02 »

Imam ja jedno pitanje; šta je STROJKA (nešto oko limitatora)?
I još nešto; kako tempomat ograničava zadanu brzinu i uz brdo i niz brdo i po ravnom? "Guši" motor (kao motorna kočnica) ili...?
Hvala! Cheesy
Logged

Setra S 417 HDH !!!

allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #10 on: July 31, 2012, 20:13:22 »

Imam ja jedno pitanje; šta je STROJKA (nešto oko limitatora)?
I još nešto; kako tempomat ograničava zadanu brzinu i uz brdo i niz brdo i po ravnom? "Guši" motor (kao motorna kočnica) ili...?
Hvala! Cheesy

Pa neces valjda voziti uz brdo 80 km/h i niz brdo 80km/h zavisi ti od ceste, tempomat se obicno koristi na ravnoj cesti ili uz brdo sto ti kazes, a niz brdo koristis retarder.

Sto se tice ovog drugog pitanja za licencu, ako nije doslo do izmjene zakona onda starosna dob nije bitna, ali uslov je da je vozilo tehnicki ispravno za eksploataciju.
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #11 on: July 31, 2012, 20:57:17 »

Jesi li išao ikada preko Žegulja, prevoja između Stoca i Ljubinja? Put se ubio za tempomata na 70 na sat! Ili kad se spuštaš od GP "Zupci" prema Meljinama dole, prema Herceg Novom! Fino tempomat namjestiš na 35 km/h i samo pratiš put.
Logged

Setra S 417 HDH !!!

allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #12 on: August 03, 2012, 22:52:00 »

Jesi li išao ikada preko Žegulja, prevoja između Stoca i Ljubinja? Put se ubio za tempomata na 70 na sat! Ili kad se spuštaš od GP "Zupci" prema Meljinama dole, prema Herceg Novom! Fino tempomat namjestiš na 35 km/h i samo pratiš put.

Zavisi sta ko voli, meni je prirodnije koristiti retarder jer nicemu ti ne steti a vozis koliko ocjenis da mozes na cesti na kojoj se nalazis. Ali uredu je sto ti to kazes, a kako ces koristiti tempmat recimo ako se nalazis u koloni na toj dionici puta gdje uvijek neko koci, ne ocijeni krivinu kako treba i tako dalje, zato kazem da je retarder pogodniji.
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #13 on: August 03, 2012, 22:54:41 »

Pa ako sam sam, 4 ujutro, nigdje žive duše, ako poznajem put - tempomat
U suprotnom - retarder
Logged

Setra S 417 HDH !!!

Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #14 on: August 04, 2012, 10:27:56 »

Junacino moja gdje ces se pustati sa Autobusom niz zegulju 70. Ja sa malim autom idem 50-60..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Pages: [1] 2 3 ... 14   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.05 seconds with 21 queries.