bhbus.ba
December 12, 2024, 00:04:24 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14   Go Down
  Print  
Author Topic: Pitanja/Odgovori u vezi autobusa  (Read 68635 times)
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.972



WWW
« Reply #165 on: January 07, 2015, 10:04:02 »

Pajdo to su ti table za prijevoz djece, kod nas u Hrvatskoj, svaki bus ide na redovnu kontrolu da bi dobio licencu za prijevoz djece, a jedan od uvjeta za dobivanje licence je posjedovanje ovakve table za prijevoz djece..
Logged
frukec
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.007



« Reply #166 on: January 07, 2015, 14:04:59 »

...a ta tabla je u većini slučajeva preklopna pa izgleda ovako kao nepotreban komad lima Wink
Logged

[/img]
steyr1985
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 161


« Reply #167 on: January 07, 2015, 19:00:56 »

Nije u većini slučajeva nego je preklopljena kada vozilom se vrši linijski prijevoz putnika, a kada se vrši prijevoz djece tada je tabla ovorena,  Također je otorena kada se vrši i povremeni prijevoz djece( exkurzije ili neka sportska natjecanja).  Pod pojmom prijevoz djece smatra se prijevoz maljetnih osoba do 18 godina.  Ako vozite stariju populaciju osoba ne morate imati otvorenu tablu.
« Last Edit: January 16, 2015, 09:08:33 by makljen1123 » Logged
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.972



WWW
« Reply #168 on: January 07, 2015, 19:16:28 »

Odlicna nadopuna kolega, evo kako izgleda ta tabla (tj. kad se otvori)

http://i1371.photobucket.com/albums/ag317/matslkolo/Volvopu725okromano_zps8d32e55b.jpg
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #169 on: January 14, 2015, 14:38:02 »

Moze li mi neko objasniti zasto se prosle godine uvezao onoliki broj Aresa? Negdje sam citao da su uvezeni po bagatelnoj cijeni, cak su neki stradali u nekim poplavama itd itd.
Logged

the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #170 on: January 14, 2015, 15:02:42 »

Cijena, veoma su očuvani i lako ih je održavat, jedino su loši iz vana, zapušteni, jako su dobri u brdu itd.

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #171 on: January 14, 2015, 15:09:50 »

Onda se pitam zasto su ih Postbus i ostali prevoznici prodali u tolikom broju
Logged

the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #172 on: January 14, 2015, 15:49:34 »

Starost, imaju 8-9 godina, a i dosta su istrošeni, pogotovu poneki, al opet mogu oni još toliko prevalit sigurno

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
Logged
marsovac
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 255



« Reply #173 on: January 14, 2015, 15:58:40 »

Tako je,Postbus nabavlja nove autobuse raznih marki tako da su im ovi postali visak i idu veoma jeftino.
Logged
Ante
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.141



« Reply #174 on: January 14, 2015, 21:25:38 »

Trebali bi biti plaćeni oko 10000 eura možda i više stanje kako koji uglavnom nije dobro kilometraža oko 1 000 000 km kažu šoferi da su dobri  Wink
Logged
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #175 on: January 16, 2015, 02:16:52 »

...a ta tabla je u većini slučajeva preklopna pa izgleda ovako kao nepotreban komad lima Wink
Nije u većini slučajeva nego je preklopljena kada vozilom se vrši linijski prijevoz putnika, a kada se vrši prijevoz djece tada je tabla ovorena,  Također je otorena kada se vrši i povremeni prijevoz djece( exkurzije ili neka sportska natjecanja).  Pod pojmom prijevoz  djece smatra se prijevoz maljetnih osoba do 18 godina.  Ako vozite stariju populaciju osoba ne morate imati otvorenu tablu.
Od države do države svugde drugačije..
Kod nas je obavezno samo da bus na zadnjem vetrobranu ima postavljenu tablu za prevoz dece i napred gde je mesto za relacijsku tablu uz tablu slobodna vožnja..
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
marsovac
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 255



« Reply #176 on: January 17, 2015, 01:54:08 »

Izgleda da ce busevi proizvedeni od 2016 godine morati imati prostor za invalidska kolica.To je valjda novi europski zakon koji ce stupiti na snagu 2016.Predvidja se uspjeh dekera i modela tipa Van Hool Altano,zato sto je kod njih laksi ulaz za kolica nego kod standardnog busa,prema linku kazu da treba doplatiti 15000 eura na standardnom busu.Koliko sam cuo izgleda da ce i Neoplanova zamjena za Starlinera biti bus tipa Altano.Sigurno pametan potez od Neoplana.Van Hool Altano (TDX20 i TDX21)vec sada biljezi veliki uspjeh na trzistu tako da bi uskoro autobusi ovakvog tipa mogli biti jos popularniji na trzistu.
http://www.eurotransport.de/news/barrierefreiheit-rollstuhlfahrer-im-fernbus-6619179.html
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #177 on: March 17, 2015, 02:30:43 »

Negdje sam pročitao da u zemljama Evropske unije, država plaća svaki pređeni kilometar firmi, tako da, imao putnika ili ne, isplati se voziti. Ako je ovo istina, onda je jasno zašto Blaguss nije ni trepnuo okom a već je nabavio XX Setri 500...  Pa jel to samo veće firme dobijaju, tipa Blaguss, Dr. Richard, Sinbad i dr., ili i manje isto dobijaju tu "subvenciju"? I jel se to odnosi samo na redovne linije ili i na vanredne vožnje (ka zemljama koje nisu u EU)?  Koliko iznos dobijaju po km, jel to varira od države do države?  Šta je sa Slovenijom i Hrvatskom po tom pitanju, Slovenija je odavno u EU?
Logged

Setra S 417 HDH !!!

steyr1985
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 161


« Reply #178 on: March 17, 2015, 16:29:48 »

Negdje sam pročitao da u zemljama Evropske unije, država plaća svaki pređeni kilometar firmi, tako da, imao putnika ili ne, isplati se voziti. Ako je ovo istina, onda je jasno zašto Blaguss nije ni trepnuo okom a već je nabavio XX Setri 500...  Pa jel to samo veće firme dobijaju, tipa Blaguss, Dr. Richard, Sinbad i dr., ili i manje isto dobijaju tu "subvenciju"? I jel se to odnosi samo na redovne linije ili i na vanredne vožnje (ka zemljama koje nisu u EU)?  Koliko iznos dobijaju po km, jel to varira od države do države?  Šta je sa Slovenijom i Hrvatskom po tom pitanju, Slovenija je odavno u EU?
Normalno da se financira ali nije u tolikoj mjeri da prijevoznici mogu vozati prazni.   Također ubrzo u Hvrvatskoj će se  kupiti veliki broj novijih vozila financiran bespovratnim sredstvima EU. 
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #179 on: March 17, 2015, 16:59:16 »

Hvala. Samo me poslije nemoj preko privatnih poruka ubijeđivati kako nisi citirao zadnji post. Wink
Logged

Setra S 417 HDH !!!

Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.043 seconds with 19 queries.