mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.972
|
|
« Reply #165 on: January 07, 2015, 10:04:02 » |
|
Pajdo to su ti table za prijevoz djece, kod nas u Hrvatskoj, svaki bus ide na redovnu kontrolu da bi dobio licencu za prijevoz djece, a jedan od uvjeta za dobivanje licence je posjedovanje ovakve table za prijevoz djece..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
frukec
|
|
« Reply #166 on: January 07, 2015, 14:04:59 » |
|
...a ta tabla je u većini slučajeva preklopna pa izgleda ovako kao nepotreban komad lima
|
|
|
Logged
|
[/img]
|
|
|
steyr1985
Putnik
Offline
Posts: 161
|
|
« Reply #167 on: January 07, 2015, 19:00:56 » |
|
Nije u većini slučajeva nego je preklopljena kada vozilom se vrši linijski prijevoz putnika, a kada se vrši prijevoz djece tada je tabla ovorena, Također je otorena kada se vrši i povremeni prijevoz djece( exkurzije ili neka sportska natjecanja). Pod pojmom prijevoz djece smatra se prijevoz maljetnih osoba do 18 godina. Ako vozite stariju populaciju osoba ne morate imati otvorenu tablu.
|
|
« Last Edit: January 16, 2015, 09:08:33 by makljen1123 »
|
Logged
|
|
|
|
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.972
|
|
« Reply #168 on: January 07, 2015, 19:16:28 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #169 on: January 14, 2015, 14:38:02 » |
|
Moze li mi neko objasniti zasto se prosle godine uvezao onoliki broj Aresa? Negdje sam citao da su uvezeni po bagatelnoj cijeni, cak su neki stradali u nekim poplavama itd itd.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
the hicme
|
|
« Reply #170 on: January 14, 2015, 15:02:42 » |
|
Cijena, veoma su očuvani i lako ih je održavat, jedino su loši iz vana, zapušteni, jako su dobri u brdu itd.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #171 on: January 14, 2015, 15:09:50 » |
|
Onda se pitam zasto su ih Postbus i ostali prevoznici prodali u tolikom broju
|
|
|
Logged
|
|
|
|
the hicme
|
|
« Reply #172 on: January 14, 2015, 15:49:34 » |
|
Starost, imaju 8-9 godina, a i dosta su istrošeni, pogotovu poneki, al opet mogu oni još toliko prevalit sigurno
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
|
|
|
Logged
|
|
|
|
marsovac
Putnik
Offline
Posts: 255
|
|
« Reply #173 on: January 14, 2015, 15:58:40 » |
|
Tako je,Postbus nabavlja nove autobuse raznih marki tako da su im ovi postali visak i idu veoma jeftino.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ante
Kondukter
Offline
Posts: 1.141
|
|
« Reply #174 on: January 14, 2015, 21:25:38 » |
|
Trebali bi biti plaćeni oko 10000 eura možda i više stanje kako koji uglavnom nije dobro kilometraža oko 1 000 000 km kažu šoferi da su dobri
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Saško
Kondukter
Offline
Posts: 551
|
|
« Reply #175 on: January 16, 2015, 02:16:52 » |
|
...a ta tabla je u većini slučajeva preklopna pa izgleda ovako kao nepotreban komad lima Nije u većini slučajeva nego je preklopljena kada vozilom se vrši linijski prijevoz putnika, a kada se vrši prijevoz djece tada je tabla ovorena, Također je otorena kada se vrši i povremeni prijevoz djece( exkurzije ili neka sportska natjecanja). Pod pojmom prijevoz djece smatra se prijevoz maljetnih osoba do 18 godina. Ako vozite stariju populaciju osoba ne morate imati otvorenu tablu. Od države do države svugde drugačije.. Kod nas je obavezno samo da bus na zadnjem vetrobranu ima postavljenu tablu za prevoz dece i napred gde je mesto za relacijsku tablu uz tablu slobodna vožnja..
|
|
|
Logged
|
Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
|
|
|
marsovac
Putnik
Offline
Posts: 255
|
|
« Reply #176 on: January 17, 2015, 01:54:08 » |
|
Izgleda da ce busevi proizvedeni od 2016 godine morati imati prostor za invalidska kolica.To je valjda novi europski zakon koji ce stupiti na snagu 2016.Predvidja se uspjeh dekera i modela tipa Van Hool Altano,zato sto je kod njih laksi ulaz za kolica nego kod standardnog busa,prema linku kazu da treba doplatiti 15000 eura na standardnom busu.Koliko sam cuo izgleda da ce i Neoplanova zamjena za Starlinera biti bus tipa Altano.Sigurno pametan potez od Neoplana.Van Hool Altano (TDX20 i TDX21)vec sada biljezi veliki uspjeh na trzistu tako da bi uskoro autobusi ovakvog tipa mogli biti jos popularniji na trzistu. http://www.eurotransport.de/news/barrierefreiheit-rollstuhlfahrer-im-fernbus-6619179.html
|
|
|
Logged
|
|
|
|
makljen1123
|
|
« Reply #177 on: March 17, 2015, 02:30:43 » |
|
Negdje sam pročitao da u zemljama Evropske unije, država plaća svaki pređeni kilometar firmi, tako da, imao putnika ili ne, isplati se voziti. Ako je ovo istina, onda je jasno zašto Blaguss nije ni trepnuo okom a već je nabavio XX Setri 500... Pa jel to samo veće firme dobijaju, tipa Blaguss, Dr. Richard, Sinbad i dr., ili i manje isto dobijaju tu "subvenciju"? I jel se to odnosi samo na redovne linije ili i na vanredne vožnje (ka zemljama koje nisu u EU)? Koliko iznos dobijaju po km, jel to varira od države do države? Šta je sa Slovenijom i Hrvatskom po tom pitanju, Slovenija je odavno u EU?
|
|
|
Logged
|
Setra S 417 HDH !!!
|
|
|
steyr1985
Putnik
Offline
Posts: 161
|
|
« Reply #178 on: March 17, 2015, 16:29:48 » |
|
Negdje sam pročitao da u zemljama Evropske unije, država plaća svaki pređeni kilometar firmi, tako da, imao putnika ili ne, isplati se voziti. Ako je ovo istina, onda je jasno zašto Blaguss nije ni trepnuo okom a već je nabavio XX Setri 500... Pa jel to samo veće firme dobijaju, tipa Blaguss, Dr. Richard, Sinbad i dr., ili i manje isto dobijaju tu "subvenciju"? I jel se to odnosi samo na redovne linije ili i na vanredne vožnje (ka zemljama koje nisu u EU)? Koliko iznos dobijaju po km, jel to varira od države do države? Šta je sa Slovenijom i Hrvatskom po tom pitanju, Slovenija je odavno u EU?
Normalno da se financira ali nije u tolikoj mjeri da prijevoznici mogu vozati prazni. Također ubrzo u Hvrvatskoj će se kupiti veliki broj novijih vozila financiran bespovratnim sredstvima EU.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|