Saško
Kondukter
Offline
Posts: 551
|
|
« Reply #240 on: February 07, 2012, 01:06:53 » |
|
Možda im stave i neka lošija sedišta, umeju oni i to da rade, jedino mi čudno da je 365 u saobraćaju a 373 nije a naspram ovoga 365 je po meni lomina, motor Štajer. enterijer sav ofucan dok 373 ima MAN-a i očuvaniji enterijer kojem treba možda malo osveženje. Zajedno sa ovom ekipom na placu su i smederevci 2000/2001 i to 332, 333, 336, 338, 339 i 340 a u saobraćaju su 334, 335 i 337. Inače da kažem tri pomenuta busa su 2003-će izašla iz proizvodnje na put malo su se i fucnuli treba im sređivanje (mislim na enterijer) ali ovako oni su prešli po milionče svaki ako ne i jače, pa još da se uzme u obzir da je to ručni rad elem Niš ekspres sam sebi pravi šasije i ono čime prevozi pa sve jedno te buseve će da zamene novi ili ti stari novi pošto sedišta galerije i neki vitalni delovi kao npr. motor diferencijal, menjač, klima i slično mogu da se iskoriste što bi to bacili. Ovi sad novi što izlaze sa čituljom nisu loši ali Cummins je trom mnogo čak ga uz brdo i stara mečka od 290 konja oladi dok trepneš (samo izgubi zvuk i leti ko lud), a o MAN-u neću ni da govorim i ako su u glavnom to slabiji motori 360 (e2) i 380 (3) konja nose ove visoke jer su maksimalno rasterećeni. Neki stariji niski imaju i MAN od 310 konja a neki i visoki i niski MAN e1 od 420 konja. Naravno imaju i unikati 354 sa 460 e3, 386 sa 460 e1 414 sa 450 e2, i vangabaritni prvenci sa crvenim tablicama 417 i 418 kako sam čuo imaju brodske motore od 460 konja što nije nimalo loše. Uskoro ću možda i ja u ekspres u kontrolu pa će biti i više informacija ako Bog da, i ovako što mi brat od strica i ćale voze dosta toga saznajem šta se dešava.
|
|
« Last Edit: February 07, 2012, 01:12:18 by Saško »
|
Logged
|
Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
|
|
|
SIKIIIIIdo
Kondukter
Offline
Posts: 574
|
|
« Reply #241 on: February 07, 2012, 01:22:37 » |
|
ma ova dva busa sto su iskljucena iz sabracaja su dobra, malo ih picnut, ubacit jednodijelnu sajbu i prodat, ako ih vec oni u NE nece koristit, stvarno cudna politika...a i onaj nibus u teslicprevozu se dosta dobro drzi, sto zaci da ta vozila i nisu losa pogotovo za nase ''kvalitetne'' puteve..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #242 on: February 07, 2012, 01:34:36 » |
|
Bome je onaj u Tesliću dobro razdrndan, tako da ima logike u tome da nisu napravljeni da traju dugo. Ipak, taj Nibus se kotrlja već 15-tak godina tako da, pored toga, prerano idu pod nož.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
SIKIIIIIdo
Kondukter
Offline
Posts: 574
|
|
« Reply #243 on: February 07, 2012, 01:41:02 » |
|
ma onaj u teslicu i nije nesto odrzavan, al se opet drzi..naspram onog u jedinstvu iz vranja, koji stvarno izgleda prelijepo a cuo sam da ga hvale..kakao god bilo siguran sam da mogu jos... ne znam sad, ali vidim razlog sto ih sijeku samo u tome, da mozda koriste podvozje od ovih starih modela, kad sklapaju nove..ali o tome kolega saško zna bolje, da ne bude da pricam neprovjerene informacije
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Saško
Kondukter
Offline
Posts: 551
|
|
« Reply #244 on: February 07, 2012, 03:16:02 » |
|
Mala ispravka nema Jedinstvo Vranje Nibus već 2 Sanosa 315.21 Konto 538 (stara galerija) i 540 (ima galeriju kao smederevci) koji su negde 2000-te remontovani u Niš ekspresu ali ih do dan danas ič nisu održavali. Ti si najverovatnije mislio na Bečejca on je super jedina mana je slabiji motor jer je kupac tražio da bude jeftinije. Za sečenje sve zavisi, smederevci ako im je loša rešetka idu pod nož a ako je dobra možda ih i ostave. E sad ono što mi pada na pamet je da su sedišta povadili da ih malo osveže pa da vrate u buseve i operu motore pa kao prošle zime što je kontigent smederevaca bio odsutan (332, 333, 335, 336, 337) i jedna zanimljivost da su i ovaj put za zimski san preskočili 334. Čekamo kraj aprila ili početak maja pa ako ih vrnu u saobraćaj znači još će da teraju. Nibus u Teslić prevozu ima svog brata u Jugotransu Leskovac znači isti auto iz 97-me ko nov je. E a za jednodelne šajbne neće biti ništa jer su kod nas na jugu toliko dobri putevi da često na nekom busu (nebitan previznik) napukne šajbna a na ekspresove 412-414 je dosta puta menjana šajbna (jednodelna).
|
|
|
Logged
|
Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
|
|
|
SIKIIIIIdo
Kondukter
Offline
Posts: 574
|
|
« Reply #245 on: February 07, 2012, 03:43:57 » |
|
e moja greska pomjesao sam prevoznike..mislio sam na tog nibusa iz jugotransa koji je u extra stanju, za razliku od ovog u teslicprevozu, ali nije to toliko do vozila, nego sto se malo slabije odrzava.. evo i slike http://i846.photobucket.com/albums/ab21/stenicsasa/DSC01167.jpga znam za ovaj u beceju, ali on je i noviji .. moja greska..
|
|
« Last Edit: February 07, 2012, 03:47:15 by SIKIIIIIdo »
|
Logged
|
|
|
|
Saško
Kondukter
Offline
Posts: 551
|
|
« Reply #246 on: February 07, 2012, 11:23:50 » |
|
Bečejac je iz najbolje serije novijih Nibusa generacija 2007. Samo za razliku od svoje braće u Niš ekspresu koji imaju Manove od 380 ks Bečejac ima Mečku od 340 jer su štedeli pare pa sad kažu malo im je slab, e a da nisu štedeli pare leteo bi i na usponima ko avion mada ni taj Mercedes sa turbinom što ima on nije loš svakako bolji nego ovi u niskim Nibusima koje ima npr. 282 ex 318.
|
|
|
Logged
|
Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
|
|
|
|
Saško
Kondukter
Offline
Posts: 551
|
|
« Reply #248 on: February 08, 2012, 02:00:09 » |
|
Mogu oni da se žale koliko hoće ali i da su gume ćelave kako rekoše daleko je od toga u ekspresu jer brat kad je ostavio auto na neki sevis promenili mu gume zatim ni 2 meseca posle kad mu radili registraciju opet nove gume tako da za to lažu a za grejanje iskreno ne mogu da pričam jer se gradskim ne vozim od kad imam dozvolu za kola.
|
|
|
Logged
|
Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
|
|
|
Mihael_2646
|
|
« Reply #249 on: February 08, 2012, 19:11:52 » |
|
A koji je bio onaj što sam ja vidio kad si ti bio unutar, što smo pričali u PP,ono u Bosni
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Saško
Kondukter
Offline
Posts: 551
|
|
« Reply #250 on: February 08, 2012, 19:32:15 » |
|
A koji je bio onaj što sam ja vidio kad si ti bio unutar, što smo pričali u PP,ono u Bosni
Beše bio 551 sa šipkastim retrovizorima i belom velikom klimom. Terao ga moj ćale tad, inače taj auto je tad sasvim slučajno naleteo za Banjaluku jer se 566 nešto pokvario još u Nišu pred polazak pa a je stigao 551 odmah iz garaže i pretovario putnike. Sad i taj auto kao većina ima čitulju sa strane i crvenu klimu.
|
|
|
Logged
|
Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
|
|
|
Mihael_2646
|
|
« Reply #251 on: February 08, 2012, 19:33:51 » |
|
Ako se ne varam to je bilo 23.04.2010 jer mislim sam tad iš'o tamo
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Saško
Kondukter
Offline
Posts: 551
|
|
« Reply #252 on: February 08, 2012, 19:38:05 » |
|
Ako se ne varam to je bilo 23.04.2010 jer mislim sam tad iš'o tamo Moguće, on je dan pre bio iz Niša ja sam već bio u Banjaluci kod rodbine a ćale je trebao da krene u 17 za Suboticu ali je iskrslo pa je morao da pretovari drugi bus jer se u tom trenutku našao u garaži sa svojim busom u apsolutno ispravnom stanju da krene za Banja Luku.
|
|
|
Logged
|
Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
|
|
|
Saško
Kondukter
Offline
Posts: 551
|
|
« Reply #253 on: February 09, 2012, 01:09:16 » |
|
Od danas Niš ekspres ne ulazi na autobusku stanicu Ćuprija! Jagodina i Paraćin ostaju a za Ćupriju od danas pa na dalje verovatno će autobusi Niš ekspresa stajati ispred stanice. http://www.juznasrbija.info/vesti/nis-ekspres-zabranjen-na-stanici-u-cupriji.html
|
|
« Last Edit: February 09, 2012, 01:19:25 by Saško »
|
Logged
|
Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
|
|
|
SIKIIIIIdo
Kondukter
Offline
Posts: 574
|
|
« Reply #254 on: February 09, 2012, 01:32:56 » |
|
a zasto ne zele da plate, sta je u pitanju
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|