bhbus.ba
November 21, 2024, 15:56:45 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 28 29 [30] 31   Go Down
  Print  
Author Topic: Niš-ekspres - Razno/Diskusije  (Read 193327 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #435 on: February 07, 2015, 21:02:24 »

Na redu je seča knezova, na žalost posle punih 15 godina rada u legendu odlaze smederevci sa Kontom 333 i 334, od generacije 2000 živ ostao samo 290, generacija 2001 tu i tamo ostaje kao i do sad samo 239/442/521 je na placu za rashod, tu su i neka novija kola koja rade u RJ lokal među njima sam mogao da zapazim sledeća konta: 228 Nibus 300.41 iz 2003-će kao i 248, 280 i 287 sva tri Nibusi 400.41 iz 2005-te i neki busevi iz lokala i prigrada, neki pod nož nekima se verovatno radi motor koji su još na placu a nisu tako stari Sad

Ne izgleda baš na dobro, seču se vozila, ukidaju linije koje tu i tamo nisu bile baš dibidus nerentabilne ali ko zna imao je Niš ekspres u nazad puno takvih situacija kad je firma bukvalno iz pepela ustajala...

kakvi ba knezovi ....smeće je to i molite Boga da kupite šta kvalitetno da vam se ne smije čitava Europa u čemu vozite putnike. Dalje konto je naziv za "bankovni račun" u 99% "normalnog svijeta" samo vi nazivate garažni broj kontom. Ne kontam vas ali baš nikako........
Logged
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #436 on: February 07, 2015, 22:33:18 »

Dosta bre više tog prebacivanja... Konto u svim firmama u Srbiji ljudi zovu garažni broj u nazad 10 godina, ne samo u Niš ekspresu, tako da bih te zamolio da više prekineš da nas prozivaš i provociraš...
Druga stvar ta vozila koja ti nazivaš smećem su se za sve ove godine eksploatacije korektno pokazala i nekom donosila zaradu da prehrani porodicu (među istim sam bio i ja i moja porodica dok je samo otac radio), a ako ih toliko iseku znači da će mnogo ljudi ostati bez posla jer ne verujem da će još toliko vozila kupiti s obzirom da sam već pisao da se ukidaju i skraćuju pojedine linije.
Tako pošto ste vi normalni, a mi nenormalni mislim da nemamo više o čemu da pričamo i pišemo..
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #437 on: February 10, 2015, 11:07:49 »

Kao i uvek Niš ekspresa a.d. se pobrinuo da situaciju koliko toliko olakša te su na pojedinim linijama dodatno snižene cene povrtanih karata te će u februaru subotom na svim polascima od Niša ka Beogradu povratna karta koštati 1300 dinara za sve kategorije, a ista cena primenjuje se svakog dana za polazak u 16:00h iz Niša ka Beogradu kao i za polaske u 08:30h i 17:45h iz Beograda.
Takođe od 1. Februara za Prolomski polazak preko Blaca je umanjena cena povratnih karata:
Prolom Banja - Beograd - 1900 din. u 13:30h
Kuršumlija - Beograd - 1700 din. u 14:15h
Blace-Beograd – 1600 din. u 15:20h
« Last Edit: February 10, 2015, 11:10:29 by Saško » Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
boxer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 330



« Reply #438 on: February 10, 2015, 12:23:52 »

Prijateljski savet je i da ne popisujete vozni park jer može da bude problema sa rukovodstvom firme, davno je prošlo lepo vreme kad je gospodin Šindić vodio reč i cenio ljude koji na bilo koji način prate firmu.
Cemu takvo ponasanje rukovodstva? Sto kriju VP?
Logged
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #439 on: February 10, 2015, 14:40:15 »

Ne vole da neko gura nos tamo gde mu nije mesto što bi se po naški reklo, tj. da neko radi tuđ posao, popisuje vozni park i javno ga izbacuje jer je to automatski atak na firmu (kako bi oni to protumačili)...
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
boxer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 330



« Reply #440 on: February 10, 2015, 16:41:03 »

Nije da vrijedjam al kakvi su to pametnjakovici se nasli pa kao da voze neku tajnu sluzbu nesto pa se nesmije znati sta posjeduju a ne obicne ljude koje voze svi ostali prevoznici i nijedan nema problema sa javnim objavljivanjem voznog parka
Logged
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #441 on: February 10, 2015, 21:38:49 »

Manji prevoznici su po tom pitanju kod nas konzervativniji, ali ipak i u ekspresu je neka druga priča.
Ono što je u VP nije tajna sve možeš da vidiš što bi se reklo na drumu, ali ipak ne dozvoljavaju da se po forumima o autobusima popisuje isti i javno objavljuje. Takođe u garaži treće lice nije dozvoljeno da fotografiše radionicu, buseve i td.
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
Ante
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.141



« Reply #442 on: February 10, 2015, 21:54:01 »

Jeli uzima ikoja turistička agencija njihove autobuse? Mogli bi bar za Njemačku i Austriju uzeti Setre i manove jer konkurencija je tu jaka
Logged
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #443 on: February 11, 2015, 01:47:49 »

Niš-ekspres ima svoju agenciju, mada i druge agencije za ekskurzije i tako to sarađuju sa ekspresom kao npr. Plana turs i još dosta agencije..
Što se Nemačke tiče ima konkurencije dosta, ali za Austriju bar iz ovih krajeva konkurencije nema (Prokuplje, Niš).. Sad nešto se priča da će stiže nešto i od buseva za ekspres ali videćemo šte će bude, i postojeći korektno rade.
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #444 on: February 11, 2015, 13:22:39 »

Dosta bre više tog prebacivanja... Konto u svim firmama u Srbiji ljudi zovu garažni broj u nazad 10 godina, ne samo u Niš ekspresu, tako da bih te zamolio da više prekineš da nas prozivaš i provociraš...
Druga stvar ta vozila koja ti nazivaš smećem su se za sve ove godine eksploatacije korektno pokazala i nekom donosila zaradu da prehrani porodicu (među istim sam bio i ja i moja porodica dok je samo otac radio), a ako ih toliko iseku znači da će mnogo ljudi ostati bez posla jer ne verujem da će još toliko vozila kupiti s obzirom da sam već pisao da se ukidaju i skraćuju pojedine linije.
Tako pošto ste vi normalni, a mi nenormalni mislim da nemamo više o čemu da pričamo i pišemo..

Nisam vidio tvoj "energičan" odgovor pa ti nisam stigao ni odgovoriti na vakat. Elem ne prozivam ja nikoga niti prebacujem bilo kome bilo šta, samo govorim činjenice bez obzira koliko to  vrijeđalo tebe ili tvoje istomišljenike. Iskreno nisam imao namjeru da uvrijedim nikoga lično pa ni tebe. Što se tiče termina "konto", sreća moja pa znam da Srbiju ne čini samo Južna Srbija i Šumadija....ali to sad nije ni važno
Vjerujem je da su ta vozila donosila zaradu i obezbjeđivala egzistenciju velikom proju porodica uposlenika ali mi zbog toga nije jasno, ako su vozila donosila zaradu onda se trebalo razmisljati o unapređenju voznog parka i konkurentnosti na tržištu. Aktuelno stanje govori drugačije. Iskreno mi je žao ako će bilo ko ostati bez posla jer to je definitivno najgore scenarij koji se može desiti....
To da ste nenormalni je tvoja ocjena tako da to zaista nebih komentarisao ...
pozdrav

Nije da vrijedjam al kakvi su to pametnjakovici se nasli pa kao da voze neku tajnu sluzbu nesto pa se nesmije znati sta posjeduju a ne obicne ljude koje voze svi ostali prevoznici i nijedan nema problema sa javnim objavljivanjem voznog parka

ostaci policijske države su ostavili traga ...to treba da shvatiš
Logged
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #445 on: February 12, 2015, 00:43:39 »

Dosta bre više tog prebacivanja... Konto u svim firmama u Srbiji ljudi zovu garažni broj u nazad 10 godina, ne samo u Niš ekspresu, tako da bih te zamolio da više prekineš da nas prozivaš i provociraš...
Druga stvar ta vozila koja ti nazivaš smećem su se za sve ove godine eksploatacije korektno pokazala i nekom donosila zaradu da prehrani porodicu (među istim sam bio i ja i moja porodica dok je samo otac radio), a ako ih toliko iseku znači da će mnogo ljudi ostati bez posla jer ne verujem da će još toliko vozila kupiti s obzirom da sam već pisao da se ukidaju i skraćuju pojedine linije.
Tako pošto ste vi normalni, a mi nenormalni mislim da nemamo više o čemu da pričamo i pišemo..

Nisam vidio tvoj "energičan" odgovor pa ti nisam stigao ni odgovoriti na vakat. Elem ne prozivam ja nikoga niti prebacujem bilo kome bilo šta, samo govorim činjenice bez obzira koliko to  vrijeđalo tebe ili tvoje istomišljenike. Iskreno nisam imao namjeru da uvrijedim nikoga lično pa ni tebe. Što se tiče termina "konto", sreća moja pa znam da Srbiju ne čini samo Južna Srbija i Šumadija....ali to sad nije ni važno
Vjerujem je da su ta vozila donosila zaradu i obezbjeđivala egzistenciju velikom proju porodica uposlenika ali mi zbog toga nije jasno, ako su vozila donosila zaradu onda se trebalo razmisljati o unapređenju voznog parka i konkurentnosti na tržištu. Aktuelno stanje govori drugačije. Iskreno mi je žao ako će bilo ko ostati bez posla jer to je definitivno najgore scenarij koji se može desiti....
To da ste nenormalni je tvoja ocjena tako da to zaista nebih komentarisao ...
pozdrav
Čisto da ti kažem da i u Subotici, i u Beogradskoj Lasti i svim firmama širom Srbije ne samo na jugu i Šumadiji ljudi koriste termin Konto za garažni broj da ne bude da smo mi i šumadinci zaostali selci i mentalaći...
Sad druga stvar zašto se o voznom parku tj. vozilima nije mislilo ranije nije priča za javnost i za one koji likuju i jedva čekaju bilo kakav peh Niš-ekspresa kao firme, inače ono što mogu da primetim u firmi i što mi veoma drago je da polako ali sigurno ipak nešto na bolje ide što nekima ovde neće biti drago, a to je da ekspres polako ustaje sad biću optimističan jer je ipak ta firma u svom veku imala padova ali je posle tih padova uvek iz pepela ustajala jača i jača pa nadam se da će to i sad biti mada ruku na srce za sve što se dešava ne samo kod nas već i u Lasti mahom je kriva država jer u svakoj firmi koja se bavi bilo proizvodnom ili neproizvodnom delatnošću vidi samo svoju korist da je proda pa sve manje ljudi putuje izuzev onih koji moraju.. Ne rade fabrike, malo ljudi i putuje još i divlji prevoz cveta pa tako u Srbiji propadaju i najjači...
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #446 on: March 08, 2015, 22:45:36 »

Novosti po ekspresu kako su neke nerentabilne linije ukinute ili skraćene polako je i krenulo na bolje.. Kao što sam i mislio polako idemo ka starim stazama...
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #447 on: April 18, 2015, 00:26:32 »

Da nije sve tako crno u firmi dokazuje i sniženje karti za Beograd
http://www.alo.rs/vesti/aktuelno/nis-ekspres-snizio-cene-karata-do-beograda/93989
Logged
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #448 on: April 18, 2015, 20:35:01 »

Odmah za nama tu je i Lasta sa snizenjima cena karata ka jugu Smiley
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #449 on: July 01, 2015, 16:28:24 »

Firma Niš Ekspres, je poznata po dugogodišnjoj nabavci autobusa gotovo isključivo marke NIBUS, ali u zadnje vrijeme se sve više i češće okreće ka drugim evropskim brendovima, kako za potrebe gradsko prigradskog sektora, tako i za potrebe turizma. U skladu s tim, menadžment je odlučio da se u "Expres" dovede jedan Neoplan Euroliner, kojega još nismo imali priliku da vidimo.





Foto: Damir Kremer
Prvo moram da napomenem da Niš ekspres nije nabavljao već sam proizvodio vozila sa oznakom Nibus 300, 350 i 400..
Druga stvar ovo je jedan od 2 Eurolinera koji su pre 2 nedelje stigli u firmu nose Konto 445 i 446, uz njih tu je i MAN R03 Konto 444 i 2 Temse Safari SD nose Konto 435 i 436... U planu je da se popuni praznina između 436-444 dvoosovincima.
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
Pages: 1 ... 28 29 [30] 31   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.034 seconds with 22 queries.