bhbus.ba
November 22, 2024, 19:18:29 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 31   Go Down
  Print  
Author Topic: Niš-ekspres - Razno/Diskusije  (Read 193738 times)
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #315 on: June 11, 2012, 16:41:43 »

Od 1.06.12. imamo par novih polazaka, nešto nije prošlo a neki su Boga mi odjavljeni, novost je linija iz Lukovske Banje preko Žuča do Novog Sada, ista polazna stanica samo do Zrenjanina nije prošla kod komisije, a od 90-tih redovna linija Niš - Kosovska Mitrovica zvanično više ne saobraća ni do Raške jer je slabo sa putnicima a u Kosmet iz samo njima znanih razloga ne propuštaju Niš ekspresove autobuse na redovnim linijama. Iskreno se nadam da će linija sledeće godine da pođe starom trasom ali otom potom. Da ne zaboravim izašao je i novi 432 ali nisam video kakav ima enterijer ima WC i imaće svi koji izlaze ali svi izlaze sa replikom Štajera pošto je Nibus raskinuo ugovor sa Cumminsom.
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #316 on: June 11, 2012, 19:59:43 »

Šta će sad biti replika Stayera?
Logged


Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #317 on: June 11, 2012, 23:11:22 »

Šta će sad biti replika Stayera?
Kinez euro 4 pošto su MAN i DAF papreno skupi a, Mečka ne prodaje svakom svoj motor samo Setri, kriza je odavno zakucala na vrata. Lasta jedino kupuje na veliko ali oni su državi na krkači a mi se sami snalazimo kako znamo i umemo. Pride Lasta je bila ponuđena Veoliji da je odkupe ali odustali su francuzi jer Lasta pliva u dugovima.
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #318 on: June 12, 2012, 09:47:01 »

Od 1.06.12. imamo par novih polazaka, nešto nije prošlo a neki su Boga mi odjavljeni, novost je linija iz Lukovske Banje preko Žuča do Novog Sada, ista polazna stanica samo do Zrenjanina nije prošla kod komisije, a od 90-tih redovna linija Niš - Kosovska Mitrovica zvanično više ne saobraća ni do Raške jer je slabo sa putnicima a u Kosmet iz samo njima znanih razloga ne propuštaju Niš ekspresove autobuse na redovnim linijama. Iskreno se nadam da će linija sledeće godine da pođe starom trasom ali otom potom. Da ne zaboravim izašao je i novi 432 ali nisam video kakav ima enterijer ima WC i imaće svi koji izlaze ali svi izlaze sa replikom Štajera pošto je Nibus raskinuo ugovor sa Cumminsom.

zašto je raskinut ugovor sa Cumminsom? Da li ti motori nisu ispunili očekivanja ili su skupi?
Logged
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #319 on: June 12, 2012, 12:06:01 »

Dosta su se loše pokazali, tromi su. Kako su još prošlog leta krenule visoke temperature počeli su da ključaju tj. da se guše, jedan auto sa Cumminsom koji ide za Nemačku (Ko406 ex 496) skoro prokuvao motor u Beogradu kod Lastine garaže. Brdo kad vide gore nego stari Mercedes bez turbine od 290 konja a MAN je tek pojam mada MAN traži i dobro održavanje koje u ekspresu i imaju jer su ovako malčice osetljivi dok stari Mercedesi gaze godinama u nazad po neki uvek stoji u rezervi ako nekom autu sa Mečkom ode motor ako je nešto ozbiljno samo ga zamene. Moram i da kažem da Niš ekspres ima licencu za ugrađivanje Mercedesovih i Manovih agregata, sa Cumminsom kao što rekoh raskinut ugovor, a trenutno na tržištu su dosta skupi MAN i DAF koji su za kineza i Cummins pojam ali kriza i bivša vlast su uzeli danak u Lastu ulagali sve u stvari krediti će je urnisati, a u ostale državne firme bukvalno da ništa nije ulagano osim pred izbore kako to obično biva i to neki jeftini turski autobusi. Duša me zaboli kad pomislim na vremena koja sam ja mahom dotako (90-te) ali sam bio jako mali, kad su u vozne parkove mnogih državnih transportnih preduzeća stizala nova vozila iz Skoplja možda kod nekih i Setre i Mečke ali Sanos je bio u ono vreme u ono malo preživele Juge mašina ipo.
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #320 on: June 13, 2012, 21:04:33 »

sve je to meni jasno ali ako hoćeš autobus slati na međunarodnu liniju onda moraš imati pouzdan motor. Uz puno uvažavanje mislim da Kinez to nije...

* zabranjeno citiranje posljednje poruke
« Last Edit: June 13, 2012, 21:36:12 by The_Dubster » Logged
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #321 on: June 13, 2012, 21:46:34 »

U eksploataciji se dosta bolje pokazao od Cumminsa ima ga već 3 godine Ko312 koji ga je dobio kad mu je puko blok na MAN-u u Zagrebu, iskreno i Cummins se sklapa u Kini zbog jeftine radne snage tako da je i to praktično kinez sa Američkim pedigreom. E sad ja sam zakleti MAN-ovac ali pare su sve veći problem no bitno je da preduzeće nema dugova i kredita.
PS. Ko je oko Zrenjanina ili ka tamo sutra novi 432 u 8:30 iz Niške Banje za Zrenjanin ili u 9 h iz Niša, 338 stari lav iz Kuršumlije za Pančevo, iz Zrenjanina ne znam koji beše bus ide i dalje za Beograd i Suboticu ko sve da popamti.. Preko u Zagrebu je 397 sutra po podne u Niš.
« Last Edit: June 13, 2012, 21:48:29 by Saško » Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #322 on: June 15, 2012, 23:13:45 »

Večersake za Ulcinj iz Niša sezonu otvara Ko386 jutros iz Zrenjanina za Soko Banju bio je novi 430 takođe otvorio sezonu za ovo leto ostale sezonske polaske manje više nisam ni obraćao pažnju, a na redovnim linijama u 15:15 za Vršac Ko397, u 17 za Suboticu Ko338, i jedna novost smederevac Ko332/472 je spušten u visoki lokal i nosi Ko290.
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #323 on: June 19, 2012, 22:07:45 »

Novo što sam saznao u vezi autobusa što izlaze je da će 430-434 (Solaši sa WC-om) biti troposedi odnosno vozila sa 3 vozača koja će očigledno ići za Nemačku ili Bregenz.
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #324 on: June 23, 2012, 13:58:39 »

Bravo bravo, prva tura za ovaj auto Niš - Subotica u 14 iz Niš.
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #325 on: June 23, 2012, 18:59:38 »

dajte malo slika unutrasnjosti ovih novajlija...
Logged
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #326 on: June 24, 2012, 19:24:35 »

Izgledaju solidno, rasvjeta, lcd... Reče da će ovaj voziti preko granice?
Logged


Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #327 on: June 25, 2012, 00:48:34 »

Ko 430 - 434 će ići za Nemačku jer su već sad troposedi, a 422-429 za Austriju, 423 je već redovan za Beč, 424 za Bregenc iz Kladovo e sad 425 - 427 su dobili sertifikat ali trenutno idu do Zagreba, Ljubljane i tu pa videćemo gde će njih, 426 verovatno za Wien-u pošto je njegova posada ranije sa 380/583 redovno išla gore.
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #328 on: June 30, 2012, 20:43:30 »

Besplatna internet konekcija u autobusima Niš-ekspresa. Više o ovome na http://www.nis-ekspres.rs/vesti.php
Logged


Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #329 on: July 01, 2012, 01:28:29 »

Za sada u 2 auta jedan je Ko 367, drugi ne znam tačno pošto sam na odmoru i do kraja godine za početak u svim ekspresnim busevima.
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
Pages: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 31   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.044 seconds with 21 queries.