Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #30 on: July 18, 2010, 23:06:56 » |
|
Primjer ''fušerenja'' je Scania od Livno busa koju su u Njemačkoj odstranili sa ceste zbog neispravnosti.
No, otišli smo debelo u OT.....ipak je ovo tema o Croatia busu,
Njihovi busevi se maximalno koriste a još se ipak drže, tako da mislim da im održavanje ipak nije loše...( pritom ne mislim na vanjski izgled, što se može i vidjeti ) no, ako misle da im vozni park još potraje morat će više uložiti u obnavljanje buseva, naravno ako se uopšte isplati.....
|
|
« Last Edit: July 18, 2010, 23:17:25 by Mustafa YJM »
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
IK-115
Guest
|
|
« Reply #31 on: July 19, 2010, 16:51:44 » |
|
NJima podhitno treba 10-ak novih autobusa visoke klase za linije u inozemstvo. A ovo o čemu ste dosad pričali mislim i ja i upravo zato sam govorio da mi baš ne stoji ono da pređu tolko kilometra. Ni iz Njemačke neideš odma natrag čim dođeš gore, neg si recimo gore oko podna i ideš drugi dan ujutro natrag, i još nek je tako u ZG ili Do kuda već ide ispadne da dosta i stoji, a onda nemože napravit ni 20 hiljada na mjesec a kamoli preko tog
|
|
|
Logged
|
|
|
|
PROFA
Guest
|
|
« Reply #32 on: July 23, 2010, 22:10:39 » |
|
The-Dubster ako ti nije tesko da ti posaljem slike od GARAZE sa busevima.Pa ji stavi jer ja nevolim slike stavljat.Posalji mi samo maoö!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #33 on: July 26, 2010, 23:04:12 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #34 on: July 26, 2010, 23:23:45 » |
|
kamo sreće da koji megaliner "zaluta" u BiH da ga bar vidim...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
IK-115
Guest
|
|
« Reply #35 on: July 27, 2010, 15:49:20 » |
|
Ko zna zašto su drugačije ofarbani, lijevi ima masku drugačije, a desnom između dva sprata piše samo CROATIA Megaliner (bez BUS)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #36 on: July 27, 2010, 19:36:33 » |
|
Ko zna zašto su drugačije ofarbani, lijevi ima masku drugačije, a desnom između dva sprata piše samo CROATIA Megaliner (bez BUS)
ma vidiš da su malo "sređivani" da su im mjenjane prednje maske odnosno zadnje karambolke i "stop svjetla"
|
|
|
Logged
|
|
|
|
PROFA
Guest
|
|
« Reply #37 on: July 27, 2010, 21:09:40 » |
|
Obadva megalinera su sredzena komplet,i u svaki je ulozeno po 360 000 kuna,mada mislim daje bilo bolje nove katne setre kupit! A ove sare su grozne na ovom 0018 radi toga sam se svadzao sa njima.mislim dace tose promijenit ,samo su komplet sredzeni sve bas komplet. Motor mijrnjac sasija osovine i unutra !
A the-Dubster ovaj 680 je bio u Sarajevu godine 2001 vozio je turiste. To su bile diplomate iz SAD isli su na sveto groblje casni sestru u Sarajevu.
Ovaj 680 on ima 88 sijedista i jedan ulaz na kat a 0018 ima 80 sijedista i 2 ulaza na kat..
|
|
« Last Edit: July 27, 2010, 21:17:30 by PROFA »
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #38 on: July 27, 2010, 21:19:55 » |
|
davno to bilo, mene još nisu zanimali busevi tad
|
|
|
Logged
|
|
|
|
apmo
Pješak
Offline
Posts: 81
|
|
« Reply #39 on: July 27, 2010, 21:27:12 » |
|
Profa koliko Croatia Bus ima vlasničkog udjela u Autoprevozu Mostar ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
PROFA
Guest
|
|
« Reply #40 on: July 27, 2010, 21:58:42 » |
|
Mi smo bili 100 % vlasnici AP Mostar i kolodvora u Mostaru,pa je sin direktor jedan prodao sve.Na papiru stoji jedna smjesna cifra a ispod stola je uzeo HRPU veliku. I u Busovaci je autobusna stanica bila nase vlasnistvo pa su je prodali isto tako.
|
|
« Last Edit: July 27, 2010, 22:19:49 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #41 on: July 27, 2010, 22:17:24 » |
|
Obadva megalinera su sredzena komplet,i u svaki je ulozeno po 360 000 kuna,mada mislim daje bilo bolje nove katne
da druze a koliko iznosi para 431 dt nova .... kako ja skonta vi ste ulozili oko 50.000 euro ako to toliko odprilike dodje 360000 kuna ... .a znamo dobro da je dosta velika cijena nove 431 dt ... a i meni bi bilo draze da vidim novu 431 dt u krugovima CB ... a de mi reci jel ima sta u planu neke prinove kvalitetne u CB ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
apmo
Pješak
Offline
Posts: 81
|
|
« Reply #42 on: July 27, 2010, 23:26:00 » |
|
Mi smo bili 100 % vlasnici AP Mostar i kolodvora u Mostaru,pa je sin direktor jedan prodao sve.Na papiru stoji jedna smjesna cifra a ispod stola je uzeo HRPU veliku. I u Busovaci je autobusna stanica bila nase vlasnistvo pa su je prodali isto tako.
Prodao kome, uzeo pare od koga?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #43 on: July 28, 2010, 00:01:58 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #44 on: July 28, 2010, 00:05:54 » |
|
Obadva megalinera su sredzena komplet,i u svaki je ulozeno po 360 000 kuna,mada mislim daje bilo bolje nove katne setre kupit! A ove sare su grozne na ovom 0018 radi toga sam se svadzao sa njima.mislim dace tose promijenit ,samo su komplet sredzeni sve bas komplet. Motor mijrnjac sasija osovine i unutra !
A the-Dubster ovaj 680 je bio u Sarajevu godine 2001 vozio je turiste. To su bile diplomate iz SAD isli su na sveto groblje casni sestru u Sarajevu.
Ovaj 680 on ima 88 sijedista i jedan ulaz na kat a 0018 ima 80 sijedista i 2 ulaza na kat..
pa stvarno veze nemaš..."na stranu", što si nepismen i što lažeš ....i gdje nađe to groblje "časni sestru" u Sarajevu. Da juče umrijeh to nebih saznao...hvala ti što me nauči )
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|