PROFA
Guest
|
|
« Reply #15 on: July 17, 2010, 23:43:04 » |
|
To se vise ne isplati sredzivat,svi su presli preko 3,5 miliona.Imaju 2 povisena oni su stvarno u nutra sredzeni ali ipak oni su 1993 god=STARE RAGE to je samo za lokal i nista vise.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #16 on: July 17, 2010, 23:45:00 » |
|
To se vise ne isplati sredzivat,svi su presli preko 3,5 miliona.Imaju 2 povisena oni su stvarno u nutra sredzeni ali ipak oni su 1993 god=STARE RAGE to je samo za lokal i nista vise.
ma buseva i starijih od '93-e pa opet su jako dobri, sve je to do servisa...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
IK-115
Guest
|
|
« Reply #17 on: July 17, 2010, 23:50:11 » |
|
Neznam zašto ljudi kod autobusa uvijek dodaju kilometre. Valjda da ispadne da on može tolko da pređe. Da vozi neznam kakvu liniju ili turizam, teško da će preć više od 200 hiljada u godinu dana, a to je "samo" 2 miljona u 10 godina, znači da bi mu za 4 trebalo 20 godina i to pod uvjetom da svaki dan vozi što je nemoguće.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #18 on: July 17, 2010, 23:58:26 » |
|
Ma sigurno je da nijedan njihov stari City nema ispod 3 miliona na satu.....jer oni su maximalno derali svoje buseve. Održavanje je takvo kakvo je, može i bolje ali opet se drže na cesti i vjerovatno će ih voziti dok se jednostavno ne ugase jednom na cesti.
A sad, imaju puno vozila pa vjerovatno nisu u mogućnosti da ih sve obnavljaju.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
PROFA
Guest
|
|
« Reply #19 on: July 18, 2010, 11:06:18 » |
|
U CroatiaBusu voze po 3 sofera na busu,i onaj 484 ima 4 miliona i nesto.Ovi novi 5 citilinera sto su 2003 imaju svi po 1,6 milion pa i vise! A u Hrvatskoj smo 2 firma po kilometrazi koju bus pravi. A nasi stari prvi citilineri su za 7 godina na pravili bili po 2 miliona ali istina dasu bila 4 sofera po busu.Dok bi bus dosao drugi su sijedali! A ti IK moderator sa ORG nemoj neke stvari tvrdit bez veze,jer AIR KONA iz Sofije godisnje prelazi po 300 000 km 4 vozaca na busu su,a jedna tvrtka u Zagrebu po 280 000 km godisnje!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
IK-115
Guest
|
|
« Reply #20 on: July 18, 2010, 11:42:20 » |
|
2003. može imat toliko bez problema jer su to noviji busevi i vjerujem da nonstop voze, al mi baš i nestoji ono da oni stari Citilineri još i danas voze nonstop Njemačku ili Švicarsku, a u lokalu ili po HR nemožeš natuć tolko kilometara. I sam kažeš da Bugari rade 300 sa 4 vozača. I nemoraš odma napadat i nazivat me svakako zato šta se nisam složio stvojim informacijama. Ako su te potjerali i na ORG i sa NET foruma onda je očito u tebi problem a ne u njima
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #22 on: July 18, 2010, 16:00:08 » |
|
2003. može imat toliko bez problema jer su to noviji busevi i vjerujem da nonstop voze, al mi baš i nestoji ono da oni stari Citilineri još i danas voze nonstop Njemačku ili Švicarsku, a u lokalu ili po HR nemožeš natuć tolko kilometara. I sam kažeš da Bugari rade 300 sa 4 vozača. I nemoraš odma napadat i nazivat me svakako zato šta se nisam složio stvojim informacijama. Ako su te potjerali i na ORG i sa NET foruma onda je očito u tebi problem a ne u njima
Deru oni i Stare Citylinere i Translinere....evo primjer, od Zagreba do Sarajeva ima oko 450 km ( sad ne znam da li oni idu na Banja Luku ili na Doboj, Brod ) u jednom smjeru pa sad vidi, ispadne da prevali dnevno 900 kilometara a to je sve samo ne malo.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
IK-115
Guest
|
|
« Reply #23 on: July 18, 2010, 19:19:37 » |
|
Pa neide odma isti dan natrag ili ako i ide, onda ne ide odma sljedeći na istu liniju. Onda su sigurno 4 vozača.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
PROFA
Guest
|
|
« Reply #24 on: July 18, 2010, 20:35:02 » |
|
Iz Sarajeva ide isti bus,ima odmora oko 6 sati i gas nazad. A pogledaj IK u Zagrebu ponedijeljkom ujutru kad dodzu iz Njemacke ,cekaju drugi vozaci i voze neku liniju jutarnju! A ova linija ide na Banja luku .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #25 on: July 18, 2010, 21:18:02 » |
|
Ma dajte ljudi uozbiljite se. Svako vozilo koje ide na liniju prije polaska mora proci "pregledni kanal" da bi kontrolor tehničke ispravnosti odnosno šef voznog parka potpisao nalog da je vozilo spremno za rad, jer vozac vozila ne moze dobiti putni nalog ako vozilo nije proslo kontrolu tehnicke ispravnosti na nivou firme. Dakle ovo nije preventivni tehnicki pregled koji je obavezan svakih 6 mjeseci za sva teretna vozila i autobuse nego je interna kontrola tehnicke ispravnosti vozila na nivou firme. TAko je u 99% firmi i ne vidim razlog zasto bi CB bio izuzetak...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
kilometar
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 771
|
|
« Reply #26 on: July 18, 2010, 21:37:03 » |
|
Ma dajte ljudi uozbiljite se. Svako vozilo koje ide na liniju prije polaska mora proci "pregledni kanal" da bi kontrolor tehničke ispravnosti odnosno šef voznog parka potpisao nalog da je vozilo spremno za rad, jer vozac vozila ne moze dobiti putni nalog ako vozilo nije proslo kontrolu tehnicke ispravnosti na nivou firme. Dakle ovo nije preventivni tehnicki pregled koji je obavezan svakih 6 mjeseci za sva teretna vozila i autobuse nego je interna kontrola tehnicke ispravnosti vozila na nivou firme. TAko je u 99% firmi i ne vidim razlog zasto bi CB bio izuzetak...
Tako bi to trebalo da bude,mada sam ja malo skeptican po tom pitanju.Mislim cak da 99% firmi ne radi nikakav pregled,osim onih obaveznih.Licno sam bio prisutan kod Kantica kada dolaze autobusi sa linija.Odmah ide "na kanal",mehanicar sa soferom pregleda bus i onda ide na pranje itd.Kod CB ne znam kako je sada,a od prije se zna da su bili ugledna firma.Sad poslje privatizacije,hm ne znam...........
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Goran SK
VIP Član
Vodič puta
Offline
Posts: 1.600
|
|
« Reply #27 on: July 18, 2010, 21:44:21 » |
|
Ma dajte ljudi uozbiljite se. Svako vozilo koje ide na liniju prije polaska mora proci "pregledni kanal" da bi kontrolor tehničke ispravnosti odnosno šef voznog parka potpisao nalog da je vozilo spremno za rad, jer vozac vozila ne moze dobiti putni nalog ako vozilo nije proslo kontrolu tehnicke ispravnosti na nivou firme. Dakle ovo nije preventivni tehnicki pregled koji je obavezan svakih 6 mjeseci za sva teretna vozila i autobuse nego je interna kontrola tehnicke ispravnosti vozila na nivou firme. TAko je u 99% firmi i ne vidim razlog zasto bi CB bio izuzetak...
Tako bi to trebalo da bude,mada sam ja malo skeptican po tom pitanju.Mislim cak da 99% firmi ne radi nikakav pregled,osim onih obaveznih.Licno sam bio prisutan kod Kantica kada dolaze autobusi sa linija.Odmah ide "na kanal",mehanicar sa soferom pregleda bus i onda ide na pranje itd.Kod CB ne znam kako je sada,a od prije se zna da su bili ugledna firma.Sad poslje privatizacije,hm ne znam........... Rekao bi da i u croacii su autobusi ispravni,jer u Stuttgartu se skoro svake nedelje kontroliraju (pogotovo ovo iz EX YU prostora)tako da nebi reskirali da bus nije ispravan.A svako moze da vidi da su cisti i uvek uredni ,barem ovde u Stuttgartu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
kilometar
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 771
|
|
« Reply #28 on: July 18, 2010, 21:49:58 » |
|
Jeste to je sigurno,ovi sto voze vani ne smiju rizikovat,kazne su astronomske.Cini mi se problem je ovdje na Balkanu.Sad da ne nabrajam stotinu primjera,otici cu OT.................
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #29 on: July 18, 2010, 21:53:46 » |
|
Jeste to je sigurno,ovi sto voze vani ne smiju rizikovat,kazne su astronomske.Cini mi se problem je ovdje na Balkanu.Sad da ne nabrajam stotinu primjera,otici cu OT.................
ma mora malo OT...ali sve ove nase firme koje mesetare mogu mesetariti na nekim prostorima bivse Juge dalje ne ..nema sanse ..gore su mirni ko bubice jer su kazne kao sto ste vec rekli astronomske
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|