tomo
|
|
« Reply #705 on: September 04, 2012, 12:34:38 » |
|
Članak je vrlo zanimljiv i dalo bi se na tu temu poduže diskutirati, ali nije vrijedno toga... "...Samo da u cijeloj ovoj priči ne nastradaju oni zbog kojih javni prijevoz zapravo i postoji - putnici..." - Putnici su tu odavno nastradali ... A ovo je komentar dana , citiram evo iz članka: "Iz Panturista također apeliraju i na gradove i općine u županiji kao i na roditelje djece da ne nasjedaju na niske cijene konkurenta"Info: http://www.osijek031.com/osijek.php?topic_id=40113#ixzz25UpJslcJ
|
|
« Last Edit: September 04, 2012, 12:39:03 by tomo »
|
Logged
|
|
|
|
mini Kopa
Pješak
Offline
Posts: 94
Neoplan vs. Setra :)
|
|
« Reply #706 on: September 04, 2012, 12:49:33 » |
|
znam da su vec odavno nastradali, ali sad ce jos vise ali ipak sam na strani Panturista i ne bi htio da ovo ostane ovako.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #707 on: September 04, 2012, 13:08:21 » |
|
Tu nikad nije bilo konkurencije, drzali su monopol na podrucju OBZ i sad je pojam konkurencija za njih nepoznanica... Kako je bilo kad je Cammeo dosao na osjecko trziste?
|
|
« Last Edit: September 04, 2012, 13:10:51 by tomo »
|
Logged
|
|
|
|
mini Kopa
Pješak
Offline
Posts: 94
Neoplan vs. Setra :)
|
|
« Reply #708 on: September 04, 2012, 13:19:36 » |
|
u vezi Cammea ne znam puno, ne mogu to komentirat. Ali ovako se ubacivat na linije za koje nemaju koncesiju i samo tako vozit, nedopustivo je.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #709 on: September 04, 2012, 13:53:51 » |
|
Hajde još jednom pročitaj članak.... Dobili su koncesije na navedene linije, u suprotnom ne bi mogli prometovati APP autobusi...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mini Kopa
Pješak
Offline
Posts: 94
Neoplan vs. Setra :)
|
|
« Reply #710 on: September 04, 2012, 15:56:15 » |
|
"Njihova(misli se na PNT) koncesija uključuje i stajanje na pojedinim (ili svim) međustanicama između ta dva grada. Prema dogovoru između koncesionara, drugi koncesionar nema pravo ubaciti se u isti termin i voziti istu trasu (tzv. "zaštitno vrijeme"). Prema Čebohinu, tvrtka APP Požega je pokušala napraviti upravo to - u istim atraktivnim terminima prijavili su liniju od grada A do grada C, bez prava stajanja na međustanicama, ali u praksi oni voze istom trasom između gradova A i B i na međustanicama kupe putnike "na crno" iako im to koncesijom nije dopušteno te time zlorabe vozni red."
Lijepo sve pise, dobili su koncesiju na liniji od grada A do grada C, BEZ prva stajanja na medustanicama. Evo sad sam prije 15-tak minuta vidio APP bus vozi liniju Bistrinci-Osijek, a iz njega ide Panturistov bus na liniji Belisce-Osijek. I kako je moguce da su dobili pravo voznje iste linije u isto vrijeme, i zasto staju na stanicama na koje nemaju pravo stajati?! Oni smiju prometovati na toj liniji, ali ne i koristiti stanice koje su pod koncesijom PNT-a, a to rade :S .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #711 on: September 05, 2012, 03:22:19 » |
|
Gle, kao putnik koristim uslugu prijevoza i jednog i drugog autobusnog prijevoznika. Panturist mi je drag kao Panturist, ali ne i kao Veolia, te iako je bilo raznih malverzacija protiv mene što se družim sa poštenim ljudima iz ove firme, mene to ne zanima jer je on za mene samo PRIJEVOZNIK... ali, nažalost, kod njih je u zadnje vrijeme "nešto trulo u državi Danskoj" što se upravljanja tiče.... priznali to oni ili ne, ali to se i vidi i osjeti...
Ovo tzv. zaštitno vrijeme što se navodi je ispoštovano sukladno koncesijama na odobrene linije- u autobusima se nalazi ta "knjižurina"...Opet potvrđuje onu tvoju verziju A do C..... Vremena polazaka su slična, ali nisu ista.... Da li postoje neke manipulacije na terenu, to stvarno ne znam jer se ne vozim tim linijama, a pravo da ti kažem niti želim ulaziti u to jer to ako je prijavljeno, neka odrađuju institucije ovlaštene za isto, za to i postoje?! A u ostalom i djelatnici Panturista slijede autobuse na tim linijama, snimaju i slikaju, te popisuju broj putnika na navedenim linijama, kroče na privatni posjed oko 23h privatnim automobilom kako bi poslikali tablu linije...
Da su bili monopolist na području Osječko - baranjske županije - JESU.... to ne može nitko reći... Da li je to isto vršio APP na području PSŽ? Vjerojatno jest, jer ne znam dokle dopiru linije ČZM na lokal... Ali ovdje u cijeloj županiji je isključivo udarao Panturist i određivao karte... Prostora ovdje za konkurenciju postoji, sa mog ekonomskog stajališta.... U člancima se navodi tzv. dobra suradnja sa prevoznicima - koji su to prevoznici ? T-Tours? Nitko se ništa ne usudi reći, svi šuškaju međusobno, rade kao i ostali "mravi" u ovoj djelatnosti za 3500-4000kn mjesečno i spajaju kraj s krajem.... Problem je tu što se svi nekog ili nečeg boje....
|
|
« Last Edit: September 05, 2012, 23:36:02 by tomo »
|
Logged
|
|
|
|
|
MaRko PatRon
Pješak
Offline
Posts: 117
|
|
« Reply #713 on: September 06, 2012, 20:58:07 » |
|
Samo što je krenuo za Belišće Super Mario u povratku pa zato je crveni bus stajao nedaleko od kolodvora,vidio sam kad sam isao kuci sa 775
|
|
« Last Edit: September 06, 2012, 21:06:49 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #714 on: September 12, 2012, 22:04:38 » |
|
Skyliner OS-125-BS, skinute tablice i "čoširan"
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #715 on: September 15, 2012, 22:49:24 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #716 on: September 23, 2012, 17:52:53 » |
|
Danas u Sarajevu N116 i 316 SHD.
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #717 on: September 25, 2012, 21:28:40 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #718 on: September 30, 2012, 19:41:22 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|