bhbus.ba
November 22, 2024, 15:02:05 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8   Go Down
  Print  
Author Topic: Nibus  (Read 38616 times)
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #45 on: September 19, 2011, 01:08:56 »

priznaces da im ljepse stoje jednodijelne soferke i da daje nekako mocniji izgled, ma koliko god bile skuplje, teze i komplikovanije za promjeniti  Smiley interesuje me da li je ovaj prednji dio busa samostalno dijelo majstora nibusa, posto ove stopke na sadnjem dijelu podsjecaju na isuzu (minibus)  Huh?
Logged

Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #46 on: September 19, 2011, 13:30:51 »

priznaces da im ljepse stoje jednodijelne soferke i da daje nekako mocniji izgled, ma koliko god bile skuplje, teze i komplikovanije za promjeniti  Smiley interesuje me da li je ovaj prednji dio busa samostalno dijelo majstora nibusa, posto ove stopke na sadnjem dijelu podsjecaju na isuzu (minibus)  Huh?
Naravno da lepse izgledaju sa jednodelnom, ali opet to su sitni nedostaci videli ste i sami za drugu firmu su radili sa jednodelnom.. Prednji deo je blaga kopija Scanie Irizar Century samo migavci i farovi kupovani i naravno maska made in Nibus samo oblikom podseca na Scaniu a zadnji deo ili zadnja stena ko kako voli je delo majstora Nibusa a Isuzu Stop lampe se koriste posto ih ima u slobodnoj prodaji kao sto nekad bese od S 315 pa je TAM na modele 260 i 331 ubacivao takve stopove.. Do 2001 su i na Nibuse postavljani ti stopovi ali su okretani ka gore da ne bi bilo da Nis ekspres krade odlike.. Mozda sam negde i pisao o tome..
Zao mi je imao sam par slika sa kalendara starih 350 tki koje mi je dao pokojni teca koji je radio kao mehanicar ali kad sam se selio to se izgubilo..
Logged

Nibus 400.22 GB 523
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #47 on: September 19, 2011, 17:28:49 »

Evo par slika enterijera Nemca kakav je bio i Becejac kad je tek isporucen.. Sad su mu ja mislim promenili ove navlake na sedistima..


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Tabla kod ekspresovih Nemaca a Becejac ima lepsu(kupljenu u Turskoj)


Uploaded with ImageShack.us
I drugi Nemac


Uploaded with ImageShack.us
Logged

Nibus 400.22 GB 523
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #48 on: September 19, 2011, 18:22:26 »

zanimljiva unutrasnjost, dobro odradjeno!
a stos e tice ovog novog Nibusa jel u njemu unutrasnjost malo modifikovana ili je ista i zanima me kako je njegov prednji i zadnji dio (stena) odradjena ili da li se nesto kopiralo ? zadnji dio me malo podsjeca na Man lion's  coach  Smiley
Logged

Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #49 on: September 19, 2011, 18:24:29 »

zanimljiva unutrasnjost, dobro odradjeno!
a stos e tice ovog novog Nibusa jel u njemu unutrasnjost malo modifikovana ili je ista i zanima me kako je njegov prednji i zadnji dio (stena) odradjena ili da li se nesto kopiralo ? zadnji dio me malo podsjeca na Man lion's  coach  Smiley
malo su se posluzili oblikom MAN-a a unutrasnjost galerije nove ali ipak su ove kao u Nemcima i one starije kao u smederevcima mnogo jace!!
U novim Nibusima jesu lepe ali ne toliko cvrste.
Logged

Nibus 400.22 GB 523
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #50 on: September 19, 2011, 19:15:08 »

E ovaj je prvenac u seriji 492 sad redovan za Bregenz

Ovaj cikica sa slike je sad van puteva(ode covek u zasluzenu penziju)

Ulaz u Veneciju Wink

Kontrolna tabla
Logged

Nibus 400.22 GB 523
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #51 on: September 20, 2011, 13:13:30 »

ooo malo su modernizovali, fino,fino   Cheesy jel se ovim uredjivanjem vajnskog i unutrasnjeg izgleda busa bave neki dizajneri, ili ?
Logged

Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #52 on: September 20, 2011, 13:52:49 »

Majstori u proizvodnji samo ubacuju tj. montiraju a tu su i oni koji su zaduzeni za nabavku(retrovizori, galerije, sedista-ukoliko se kupuju, materijali, motori..) Sad ja licno mislim da su se sa tom serijom sto se enterijera tice dosta spustili.. galerija je ja mislim Kineska(mada to nije merilo kvaliteta), oni Setrovizori takodje e jedino su kod ovog sedista udobna FSP a kod 493 i 494 su bese Sanos sedista presvucena koja su takodje preudona i ako su prostija(bez icega pozadi)..  Sto se galerije tice moram da kazem da su 3 nova troosovinca mnogo bolji, imaju stariji oblik galerije od N 350 ali bate zato se drzi sa L ili U profilom nisam siguran i to je prisrafljeno sa ne znam ni ja koliko srafova.. Tako i smederevci i ove novije Temsa galerije koje su navarene.. Neki imaju bas original galeriju iz Turske fabrike koje kupuje i Temsa..
« Last Edit: September 20, 2011, 13:54:55 by Nenad_KM » Logged

Nibus 400.22 GB 523
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #53 on: October 03, 2011, 19:15:48 »

Nibus 400.31 generacija 2003.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
E a ovo bi bili tehnički podaci o ovom modelu
1.Osnovni podaci
Najveca duzina ...................................................... 12000 /mm/
Najveca visina ....................................................... 3810 /mm/
Najveca sirina ......................................................... 2500 /mm/
Unutracnja visina ................................................... 1930 /mm/
Visina poda ........................................................ 1354 /mm/
Razmak osovine ...................................................... 6330 /mm/
Prednji prepust ....................................................... 2525 /mm/
Zadnji prepust ........................................................ 3165 /mm/
Trag prednjih tockova ............................................ 2028 /mm/
Trag zadnjih tockova ........................................... 1822 /mm/
Max. brzina na ravnom putu ................................. 103 / km/h /
Max. savladavanje uspona ..................................... 41 %

1.1 Masa vozila
Masa opremljenog vozila ......................................... 14320 /kg/
Dozvoljena ukupna masa ....................................... 18100 /kg/
Dozvoljena osovinska opterecenja
Prednja osovina .............................................. 6600 /kg/
Zadnja osovina ............................................... 11500 /kg/
Korisna nosivost (putnika) ................................... 51 + 1 + 1

2.Pogonski agregat
2.1 Motor
Proizvodjac ................................................ M A N
Tip .......................................................... D2866 LOH28, EURO 3
Radni proces .................................................. 4 taktni, Diesel, sa direktnim ubriz.
Polozaj cilindra .............................................. redni (linijski)
Precnik / hod klipa ........................................ 126 / 130 /mm/
Radna zapremina ........................................ 11967 /cm3/
Stepen kompresije ........................................ 18 : 1
Snaga Motora ............................................... 265 kW / 360 KS
Max. obrtni moment ...................................... 1250 /Nm/ (800 ¸1600 min-1)
Polozaj u vozilu ..................................... stojeci, pozadi
Rezervoar za gorivo ........................................ 2 x 180 / l /
Kolicina ulja u motoru ................................ 30 / 33 / l /
Menjac
Proizvodjac ........................................... ZF
Tip ........................................... 6S - 1900
Prenosni odnosi (1¸6) .............................. 6.32 - 0.81
Prenosni odnos hoda unazad .................. 6.32
Sistem za izbor brzina ............................... Morze

Kocnice ABS, ASR, sistem WABCO
Radna ...................................................... vazdusno - dvokruzni sistem
Pomocna ...................................................... vazdusna (opruzni akumulatori)

Sedista
Vozacevo sediste je na vazdusnom jastuku (pneumatsko) GRAMAR i sa pojasom za
vezivanje. Sediste pratioca je sa naslonom za ruke, glavu i pojasom za vezivanje. Putnicka
sedista presvucena su mebl stofom, sa naslonom za ruke i mogucnoscu podesavanja nagiba.
Putnicka sedista su opremljena pojasevima za vezivanje prema propisu. Raspored sedista i
broj putnika je 51+1+1. Sva sedista su uradjena u istom dezenu
***
Logged

Nibus 400.22 GB 523
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #54 on: October 04, 2011, 02:06:40 »

Kad pripremim tehnicke podatke i za 400.41 i 400.51 i 400.61 kacim na forum..
Logged

Nibus 400.22 GB 523
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #55 on: October 04, 2011, 08:41:29 »

to bi bilo dobro, da napokon naučimo barem da ih razlikujemo Cheesy
Logged


Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #56 on: October 04, 2011, 11:40:21 »

to bi bilo dobro, da napokon naučimo barem da ih razlikujemo Cheesy
Biće biće Wink
Ma nemaš tu neke preterane filozofije 400.31 je visoko vozili, 400.41 je nizak dvoosovinac sa vratima na sredini sa staklom a 400.51 bi bio iste visine samo troosovinac dok je 400.61 vangabaritni troosovinac iste visine kao 400.31.
Logged

Nibus 400.22 GB 523
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #57 on: October 04, 2011, 16:08:25 »

zanimljivi podatci  Cheesy
Logged

Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #58 on: October 04, 2011, 18:43:15 »

E jedino da odmah kazem za skuterice tj midi nemam tehnicke podatke a za 400.61 mogu da popravim nesto u podacima o 400.51 jer sve je skoro isto samo ih visina i jos par detalja razlikuju..
Logged

Nibus 400.22 GB 523
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #59 on: October 04, 2011, 23:06:30 »

E a sad Nibus 400.41 i njegove tehničke karakteristike... Samo primećujem da je motor svugde u ovim karakteristikama stoji da je agregat MAN euro 3 od 360 KS ja bih tu dodao da postoje i sa Mečkom e 1 i sa Manom i e1 i e2 ali naravno i e3..


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Osnovni podaci
Najveća dužina ...................................................... 12000 /mm/
Najveća visina ....................................................... 3510 /mm/
Najveća širina ......................................................... 2500 /mm/
Unutrašnja visina ................................................... 1930 /mm/
Visina poda ........................................................ 1054 /mm/
Razmak osovine ...................................................... 6330 /mm/
Prednji prepust ....................................................... 2515 /mm/
Zadnji prepust ........................................................ 3155 /mm/
Trag prednjih točkova ............................................ 2028 /mm/
Trag zadnjih točkova ........................................... 1822 /mm/
Max. brzina na ravnom putu ................................. 103 / km/h /
Max. savladavanje uspona ..................................... 41 %
Masa vozila
Masa opremljenog vozila ....................................... 13900 /kg/
Dozvoljena ukupna masa ....................................... 18100 /kg/
Dozvoljena osovinska opterećenja
Prednja osovina ..................................................... 6600 /kg/
Zadnja osovina ...................................................... 11500 /kg/
Korisna nosivost (putnika) ................................... 51 + 1 + 1
Pogonski agregat
2.1 Motor
Proizvodjač ................................................ M A N
Tip .......................................................... D2866 LOH28, EURO 3
Radni proces .................................................. 4 taktni, Diesel, sa direktnim ubriz.
Položaj cilindra .............................................. redni (linijski)
Prečnik / hod klipa ........................................ 126 / 130 /mm/
Radna zapremina ........................................ 11967 /cm3/
Stepen kompresije ........................................ 18 : 1
Snaga Motora ............................................... 265 kW / 360 KS
Max. obrtni moment ...................................... 1250 /Nm/ (800 ¸1600 min-1)
Položaj u vozilu ..................................... stojeci, pozadi
Rezervoar za gorivo ....................................... 2 x 180 /l/
Količina ulja u motoru .................................. 30/33 /l/

Menjač
Proizvodjač ........................................... ZF
Tip ........................................... 6S - 1900
Prenosni odnosi (1¸6) .............................. 6.32 - 0.81
Prenosni odnos hoda unazad .................. 6.32
Sistem za izbor brzina ............................... Morze
2.4.1 Usporivač - retarder
Proizvodjač ....................................................... TELMA F 2200

Kočnice ABS, ASR, sistem WABCO
Radna ...................................................... vazdušno - dvokružni sistem
Pomoćna ...................................................... vazdušna (opružni akumulatori)
Logged

Nibus 400.22 GB 523
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.03 seconds with 21 queries.