Ne mora znaciti da ce Centrotrans Podizat cijenu prijevoza u Kantonu Sarajevo , U nekim saznanjima mogla bi se cijena smanjit i do
30 - 50 Pf po karti Centrotrans ima daleko bolji Vozni Park za razliku od GRAS-a .
Centrotrans ima daleko vise predjenih kilometara , kako u domacem Saobracaju , tako i Medjunarodnom Saobracaju i to ide u Korist
Centrotransu - Eurolinesu
Odavno se nisam ovako ismijala.
Zapravo,postoji razlika između turističkih autobusa i autobusa gradskog saobraćaja.
Da je to zapravo isto,ne bi ni postojale razlike.
U čemu se ogleda vozni park Centrotransa zapravo?U visokoturističkim autobusima koji ne zadovoljavaju kriterije u JGP-a.
To što u voznom parku ima npr. luksuznog Ayatsa,ne znači da isti zadovoljava gore pomenute uslove.
Postoji mnogo stvari,ali navest ću ti par kojem vozilo JGP-a nije isto kao i jedan turistički autobus:počev od turističkog na duge maršute u kojem nije dozvoljeno stajanje(vjerovatno ima stajača na relaciji Sarajevo-Zagreb)i primarno je da pruže udobnost putnicima koji sjede,gdje je uži prostor među sjedištima i to nikako ne odgovara potrebama gradskog saobraćaja niti udobnosti,a u gradskom postoji i to veći broj stajaćih mjesta i lakši je protok putnika kroz vozilo na čestim zaustavljanjima,pritisak kojim se vrata zatvaraju (u mehanizaciji) nije isti nego je veći u prigradskim/turističkim itd.
Pređena kilometraža zapravo ne znači ništa pri konkurisanju za dodjelu linija ili uopćeno za dodjelu istih,ili ti možda imaš neka nama nepoznata "saznanja" o novopečenim kriterijima?
Daj link na odredbe,zakon,pravilnike i sl.
Hvala.