bhbus.ba
December 03, 2024, 20:23:52 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 101   Go Down
  Print  
Author Topic: Centrotrans - Razno/Diskusije  (Read 390492 times)
tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #765 on: August 08, 2011, 14:49:08 »

Ružan autobus doista,... a vidi ove stepenice, k'o u kući kad se na kat penješ... mogli su i dizalo ubaciti  Grin
Logged


ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #766 on: August 08, 2011, 14:53:36 »



jel može neko da skonta jel ovaj vamo prvi s desna steyr ili G&S?
G&S
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #767 on: August 08, 2011, 15:50:19 »

napokon jedan bus čiji displej radi (MANove ne pikam, mislim na ove turističke buseve)

a cehajicu kako znas da je G&S?
Logged


Bojana
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 21



« Reply #768 on: August 08, 2011, 15:51:22 »

bus je sa sljedećim karakteristikama, da ne bude zabune:

Motor tip: D2676 LOH 27, EURO 5/EEV
Snaga motora: 353 kW/480 KS
Zapremina: 12.419 ccm

cijena je oko milion, odnosno koju stotinu hiljada manje nego je zvanično navedeno


 Smiley
Logged
ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #769 on: August 08, 2011, 16:56:04 »



jel može neko da skonta jel ovaj vamo prvi s desna steyr ili G&S?
G&S

mozda malo glupo al sam razgledao neke modele steyra u cts i G&S
i steyr imaju 4 prozora sa desne strane,a G&S imaju 5 prozora,a u cts su vecinom ovi steyr sto su im blatobrani kao polukrug,a G&S blatobrani kao kockasti pa malo uvrnuti prema unutar....
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #770 on: August 08, 2011, 17:57:11 »

nije glupo, u pravu si ovo za blatobrane, sad sam i ja malo razgledao... Ma slika je iz neobične pozicije, pa ne mogu da skontam ni bunkere ni poklopce ni prozore, al jest grafonja. sad ću ga uvrstit u vp, hvala Cheesy
Logged


Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #771 on: August 08, 2011, 18:02:24 »

Po meni jako jako ružna prinova, pogtovo sa njihovom šemom, ali to je stvar ukusa, nekom je lijep, nekome ružan itd...
Ja lično mislim da se u ovome slučaju radi o novome vozilu, te ću to sutra provjeriti i kod Sejarija, ali opet i za novo vozilo ove marke je ta cijena po meni daleko pretjerana, koja je navedena, ali to nije nikakvo čudo za CTS, jer oni uvijek pri navođenju cijena stavljaju cijene od Setre Cheesy
Logged


Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #772 on: August 08, 2011, 18:09:16 »

Pa jest novo vozilo....vidi se po slikama da je u besprijekornom stanju a i postavio sam sliku na kojoj se (pri zumiranju) jasno vidi da je u tom trenutku imao 2500 km na tahografu. Cijena je vjerovatno bila oko 350-400 hiljada eura...
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
dreiachser
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 496



« Reply #773 on: August 08, 2011, 18:59:37 »

bus je sa sljedećim karakteristikama, da ne bude zabune:

Motor tip: D2676 LOH 27, EURO 5/EEV
Snaga motora: 353 kW/480 KS
Zapremina: 12.419 ccm

cijena je oko milion, odnosno koju stotinu hiljada manje nego je zvanično navedeno


 Smiley
"cijena je oko milion, odnosno koju stotinu hiljada manje nego je zvanično navedeno", ovo samo govori o vasoj i cts-ovoj ozbiljnosti, cuj koju stotinu hiljada manje, ma ja bus kosta 750000 hiljada, ja kazem milion, najlakse je tako cccc (lupam 750000)
Bus je sigurno nov, u maju nekad ja mislim bio je direktor CTS-a kod Puyola u Barceloni da naruci bus. Puyol je inace zastupnik za ovu spodobu od autobusa...
Logged
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #774 on: August 08, 2011, 19:07:29 »

To oni sebe dižu u oblake tako, jer ko nije upućen u bus scenu i povjerovat će tako, i onda lupam kad bi kantić počeo takvu vrstu marketinga onda kad on stavi da je 431 DT koštala isto tu cijenu, onda će ne upoznati u bus scenu reći, a vidiš i CTS ima iste buseve ko kantić, istog ranga, kvalitete itd... smješno... Al eto, hoće tako, neka im je tako Smiley
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #775 on: August 08, 2011, 21:31:18 »

Ljudi dajte spustite loptu malo. Otkako su objavljene slike prinove nisam čini mi se vidio ni jedan komentar u pozitivnom kontekstu toga. Autobus je nov , cijena autobusa kolika god bila a velika je zasigurno govori da autobus posjeduje odredjen kvalitet. Za naše podneblje ovo su poprilično neispitana vozila. Velika većina vas nikada nije kročila nogom u ovakvo vozilo tako da nema potrebe da kudite i potcjenjujete. naravno ne može se ovo porediti sa SEtrom 431 o tome je suvišno pričati. Ali pričekajmo da vozilo pređe određen broj kilometara pa ćemo vidjeti kako će s njim biti zadovoljni putnici a i vozno osoblje. Jedino po čemu sam ja dosta pesimističan je udobnost odnosno komditet. Naime ovi buse se rade za špansko tržište a poznato je da su španci veoma niskog rasta (čast izuzecima i Gasolu : ) Smiley Smiley ) mislim da je 80 sjedista malo previse za ovakav autobus. Ne mora znaciti da sa u pravu. Ovakav problem postoji i u Irmaos Motti i u Sideralu, Obradorsu i velikoj većini vozila karakterističnih za Špansko odnosno Portugalsko tržište.
Što se tiče Kantića oni rade vrijedno strpljivo i rezultati su više nego vidljivi. Mislim da (Amar to zna sigurno bolje od mene) oni i ne žele ovu vrstu publiciteta, da tako kažem ne žele da budu "upadni" i ta strategija se sad za sad pokazala dobrom.
Logged
dreiachser
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 496



« Reply #776 on: August 08, 2011, 21:38:58 »

Slazem se s tobom. Samo ja cim sa procitao clanak i njihovo:"Mi samo najbolji, kupujemo samo najbolje, najskuplje, najluksuznije, sve naj naj naj...", odmah mi je "pozlilo" pa nisam ni imao volje da nesto pozitivno napisem...
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #777 on: August 08, 2011, 22:02:38 »

Slazem se s tobom. Samo ja cim sa procitao clanak i njihovo:"Mi samo najbolji, kupujemo samo najbolje, najskuplje, najluksuznije, sve naj naj naj...", odmah mi je "pozlilo" pa nisam ni imao volje da nesto pozitivno napisem...


ma znam u pravu si ali njihova agresivna marketinska politika je opcepoznata. Vjerovatno im je do sada dala rezulatate pa zato od nje i ne odustaju
Logged
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #778 on: August 08, 2011, 22:30:15 »

Neznam  sta  da kazem ,Sigurno  da  nije pouzdano  vozilo Ayats Bravo I  ne  bi ga  Lasta Beogradska imala i to 5 il 6  komada , ja mislim Autoprevoz Banja Luka  da  ga i oni imaju  to je  izuzetno   funktionalno  vozilo  na  duzim  Destinacijama , odmor kako za  vozaca koji ga  vozi  tako i za  putnike ,
Svako me je  u interesu  ja mislim  kada  dolazi iz Njemacke , Svedske il Danske  da  dodje odmoran na odrediste a ne  da  nakon dolaska  3 dana  bude  bolestan
Logged

dreiachser
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 496



« Reply #779 on: August 08, 2011, 22:41:21 »

Sigurno je da to nije lose vozilo za te pare, treba sacekati sta ce vrijeme pokazati i kako ce ga CTS odrzavati... Lasta mislim ima 30tak komada, sto inicira da nije smece od autobusa ha ja  Cheesy
Logged
Pages: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 101   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.05 seconds with 23 queries.