Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #585 on: June 04, 2011, 00:32:33 » |
|
Da, to je provjreno da oni idu i do Njemačkih destinacija, većinom kroz vanredne vožnje, u rijetkim slučajevima kao što je i transformers naveo, kao Bis vožnje, ispomoć prvome, punom autobusu na redovnoj liniji.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #586 on: June 04, 2011, 00:48:46 » |
|
Kad je znao do Genka da dodje , a neko rece na forumu i do Spanije je isao , svqaka cast
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #587 on: June 05, 2011, 20:18:04 » |
|
Ono sto sam primjetio u CTS-u jeste vozaci, tj starost vozaca na linijama, znaci liniju za Dortmund sve rade sve stariji vjerovatno oni sto su i prije rata vozili..Samo stara skvadra, i oni duze najbolja auta..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #588 on: June 05, 2011, 20:22:35 » |
|
Ono sto sam primjetio u CTS-u jeste vozaci, tj starost vozaca na linijama, znaci liniju za Dortmund sve rade sve stariji vjerovatno oni sto su i prije rata vozili..Samo stara skvadra, i oni duze najbolja auta..
da u pravu si to je politika firme. Osim 5-6 mladjih momaka sve medjunarodne linije u glavnom voze stariji. I ovi mlađi su u glavnom rodbina ovih stariji vrlo često sinovi....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #589 on: June 05, 2011, 20:36:10 » |
|
Pa to je Normalno da iskusniji vozaci idu na linijama za Dortmund , od Poznavanja puta , jezika pa do svega ostalog
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #590 on: June 05, 2011, 21:35:47 » |
|
To je politika većine firmi, samo iskusni i provjereni šoferi voze najbolja vozila i drže najbolje linije. Sigurno neće početnik u CTS-u voziti Dortmund ili neku liniju prema zapadu, njemu je Isuzu, Steyr i ta grupa vozila...Od nečeg se mora početi.
Uvijek postoji ta priča, ako ti je direktor nešto u rodu onda iskustvo nije bitno..
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #591 on: June 05, 2011, 21:50:26 » |
|
Ma to je nakada bilo Mustafa , recimo da je to tako ko sto ti kazem , zamisli onoga vozaca sto je vozio Kakanj - Sarajevo , sada na liniji Dortmund - Sarajevo , ili jednog nedavno prinjenog vozaca sa tri mjeseca iskustva na Liniji Sarajevo Dortmund
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #592 on: June 05, 2011, 22:02:48 » |
|
Ma to je nakada bilo Mustafa , recimo da je to tako ko sto ti kazem , zamisli onoga vozaca sto je vozio Kakanj - Sarajevo , sada na liniji Dortmund - Sarajevo , ili jednog nedavno prinjenog vozaca sa tri mjeseca iskustva na Liniji Sarajevo Dortmund
ti vozači koji su vozili kakanj Sarajevo i jesu vozači u pravom smislu riječi. Prošli su sve od loših autobusa do neuljudnih putnika loših cesta. Najlakse je voziti "vani". Nov autobus, dobri putevi, signalizacija kako treba putnici isto tako. Problem je što mnogi smatraju da je iskusan stariji vozač istovremeno dobar vozač što apsolutno nije tačno. Naravno ima tu dobrih vozača ali svakako nisu svi. Sjećam se kad su došli MANovi troosovinci prije par godina skoro sve i jedan je nazad "zakačen" jer ljudi nisu imali dovoljno iskustva sa dugim vozilima. A vozili su ih u glavnom stari iskusni vozači. Svakako je ugodnije vidjeti za volanom mladog momka kulturnog lijepo obucenog nego starohana kojeg čas boli glava čas boli kičma čas je nervozan pa se istresa na putnike...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #593 on: June 05, 2011, 22:12:49 » |
|
I ja volim vidjeti mladog i ozbiljnog vozača koji je dotjeran, ljubazan i dobro izgleda. To i putnici sigurno više vole. Ne treba ništa generalizovati pa ni ovo, ima ih i starijih koji se baš ne snalaze u gužvi, pogotovo na ove nove autobuse i drugi način njihove upotrebe na koji stariji vozači nisu navikli pa onda ide obuka i tako to...
Slikao sam jednom MAN-a sa koferom od Neoplana koji se vraćao iz Dortmunda i vozio ga je mladi vozač sa iskusnim kolegom i to je, po mom mišljenju, najbolja opcija da u posadi (dvočlanoj ili tročlanoj) bude jedan iskusan.
To jest, svi moraju peći zanat u lokalu, sa najgorim busevima i svakakvim šljamom među ljudima koje prevozi. Mislim da bar neko kraće vrijeme početnik mora proći to pa tek onda neka pređe na turističke autobuse.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #594 on: June 05, 2011, 22:14:59 » |
|
I ja volim vidjeti mladog i ozbiljnog vozača koji je dotjeran, ljubazan i dobro izgleda. To i putnici sigurno više vole. Ne treba ništa generalizovati pa ni ovo, ima ih i starijih koji se baš ne snalaze u gužvi, pogotovo na ove nove autobuse i drugi način njihove upotrebe na koji stariji vozači nisu navikli pa onda ide obuka i tako to...
Slikao sam jednom MAN-a sa koferom od Neoplana koji se vraćao iz Dortmunda i vozio ga je mladi vozač sa iskusnim kolegom i to je, po mom mišljenju, najbolja opcija da u posadi (dvočlanoj ili tročlanoj) bude jedan iskusan.
To jest, svi moraju peći zanat u lokalu, sa najgorim busevima i svakakvim šljamom među ljudima koje prevozi. Mislim da bar neko kraće vrijeme početnik mora proći to pa tek onda neka pređe na turističke autobuse.
slažem se u potpunosti...ima sad i kod CTS-a 20ak momaka od 25 do 35 godina starosti a non stop su na medjunarodnim linijama
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #595 on: June 05, 2011, 22:17:11 » |
|
A takođe ima i ovih starih kojima je zapada preko glave pa se sada pred penziju uhvatili prigrada.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
flatić
Kondukter
Offline
Posts: 1.181
flatić
|
|
« Reply #596 on: June 06, 2011, 10:10:26 » |
|
Dovoljno da se vidi da su MANovi počeli koristiti i prikolice Koja je linija bila
|
|
|
Logged
|
The Doctor
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #597 on: June 06, 2011, 10:14:02 » |
|
Dovoljno da se vidi da su MANovi počeli koristiti i prikolice Koja je linija bila Vanredna je u pitanju ..
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #598 on: June 06, 2011, 10:55:33 » |
|
Ma to je nakada bilo Mustafa , recimo da je to tako ko sto ti kazem , zamisli onoga vozaca sto je vozio Kakanj - Sarajevo , sada na liniji Dortmund - Sarajevo , ili jednog nedavno prinjenog vozaca sa tri mjeseca iskustva na Liniji Sarajevo Dortmund
Pa nece uvijek isti raditi istu liniju, naravno prvo treba poceti od losijih auta, i lokalnih linija pa nadalje...Ali ja bi slao 2-1, znaci 2 starija jedna mladji na linijama sada govorim za Dortmund..Potpuno stojim iza toga da treba uvijek dati iskusnijim ljudima auta, ali uz njih slati i mladje nek uce zanat ovo je moje misljenje
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #599 on: June 07, 2011, 16:14:13 » |
|
Želio bih samo da se osvrnem na slijedeće: "Uvodnik" od mr.sc. Muhameda Šaćiragića u CTS Info biltenu broj 74/75, April/Maj 2011., gdje se navodi "Koliki je težak, trnovit i mukotrpan put od ulojenih, kožnih, «šoferskih» vindjaka, od vozača koji ne gasi cigaretu dok vozi, od pljuvanja kroz prozor i psovanja, od oslovljavanja putnika: «Dokle ćeš ti?», koliko je dugačak put do čiste košulje i kravate, urednog i ispeglanog odijela, do «Poštovani putnici, dobro došli u autobus Centrotrans Eurolines na relaciji to i toj. Posada u sastavu vas srdačno pozdravlja i želi vam ugodno putovanje», do tihe instrumentalne muzike koje se oficijelno pušta za vrijeme vožnje, do čistoće unutrašnjosti vozila, besprijekorne karoserije, bez oštećenja, korozije, do čiste i uredne radionice, parkinga i kruga, čistih žutih odijela mehaničara. I na kraju jesmo li svjesni koliko je kratak put za povratak u prljavštinu, primitivizam, neurednost i loš kvalitet što je bila naša početna karakteristika." Dragi gospodine Šaćiragiću a i ostali iz Uprave, obratite pažnju na PGS saobraćaj - linije za Ilijaš, Brezu, Vareš, Visoko i Kakanj, pa ćete vidjeti jel tako sve... Uvodne navedene riječi nećete nikad čuti, vozači zadnje dvije-tri stanice redovno zapale, perjanice turbo-folka ubiše, ni traga ni glasa tihoj instrumentalnoj muzici (moram reći čast pojedincima), a vozila u PGSu su jako loše održavana, čak su i "novi" MANovi počeli da imaju određene felere, a o steyrima i ishabanim translinerima i jetlinerima da ne pričam...
Ili smo mi, putnici na tim linijama stoka i manja bića? Putnici su samo oni na "većim" i međunarodnim linijama? Sramota...
Zapitajte se gospodo, i pojačajte revizije
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|