tomo
|
|
« Reply #765 on: August 08, 2011, 14:49:08 » |
|
Ružan autobus doista,... a vidi ove stepenice, k'o u kući kad se na kat penješ... mogli su i dizalo ubaciti
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ecehajic
|
|
« Reply #766 on: August 08, 2011, 14:53:36 » |
|
jel može neko da skonta jel ovaj vamo prvi s desna steyr ili G&S? G&S
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #767 on: August 08, 2011, 15:50:19 » |
|
napokon jedan bus čiji displej radi (MANove ne pikam, mislim na ove turističke buseve)
a cehajicu kako znas da je G&S?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Bojana
Pješak
Offline
Posts: 21
|
|
« Reply #768 on: August 08, 2011, 15:51:22 » |
|
bus je sa sljedećim karakteristikama, da ne bude zabune: Motor tip: D2676 LOH 27, EURO 5/EEV Snaga motora: 353 kW/480 KS Zapremina: 12.419 ccm cijena je oko milion, odnosno koju stotinu hiljada manje nego je zvanično navedeno
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ecehajic
|
|
« Reply #769 on: August 08, 2011, 16:56:04 » |
|
jel može neko da skonta jel ovaj vamo prvi s desna steyr ili G&S? G&S mozda malo glupo al sam razgledao neke modele steyra u cts i G&S i steyr imaju 4 prozora sa desne strane,a G&S imaju 5 prozora,a u cts su vecinom ovi steyr sto su im blatobrani kao polukrug,a G&S blatobrani kao kockasti pa malo uvrnuti prema unutar....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #770 on: August 08, 2011, 17:57:11 » |
|
nije glupo, u pravu si ovo za blatobrane, sad sam i ja malo razgledao... Ma slika je iz neobične pozicije, pa ne mogu da skontam ni bunkere ni poklopce ni prozore, al jest grafonja. sad ću ga uvrstit u vp, hvala
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #771 on: August 08, 2011, 18:02:24 » |
|
Po meni jako jako ružna prinova, pogtovo sa njihovom šemom, ali to je stvar ukusa, nekom je lijep, nekome ružan itd... Ja lično mislim da se u ovome slučaju radi o novome vozilu, te ću to sutra provjeriti i kod Sejarija, ali opet i za novo vozilo ove marke je ta cijena po meni daleko pretjerana, koja je navedena, ali to nije nikakvo čudo za CTS, jer oni uvijek pri navođenju cijena stavljaju cijene od Setre
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #772 on: August 08, 2011, 18:09:16 » |
|
Pa jest novo vozilo....vidi se po slikama da je u besprijekornom stanju a i postavio sam sliku na kojoj se (pri zumiranju) jasno vidi da je u tom trenutku imao 2500 km na tahografu. Cijena je vjerovatno bila oko 350-400 hiljada eura...
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
dreiachser
Putnik
Offline
Posts: 496
|
|
« Reply #773 on: August 08, 2011, 18:59:37 » |
|
bus je sa sljedećim karakteristikama, da ne bude zabune: Motor tip: D2676 LOH 27, EURO 5/EEV Snaga motora: 353 kW/480 KS Zapremina: 12.419 ccm cijena je oko milion, odnosno koju stotinu hiljada manje nego je zvanično navedeno "cijena je oko milion, odnosno koju stotinu hiljada manje nego je zvanično navedeno", ovo samo govori o vasoj i cts-ovoj ozbiljnosti, cuj koju stotinu hiljada manje, ma ja bus kosta 750000 hiljada, ja kazem milion, najlakse je tako cccc (lupam 750000) Bus je sigurno nov, u maju nekad ja mislim bio je direktor CTS-a kod Puyola u Barceloni da naruci bus. Puyol je inace zastupnik za ovu spodobu od autobusa...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #774 on: August 08, 2011, 19:07:29 » |
|
To oni sebe dižu u oblake tako, jer ko nije upućen u bus scenu i povjerovat će tako, i onda lupam kad bi kantić počeo takvu vrstu marketinga onda kad on stavi da je 431 DT koštala isto tu cijenu, onda će ne upoznati u bus scenu reći, a vidiš i CTS ima iste buseve ko kantić, istog ranga, kvalitete itd... smješno... Al eto, hoće tako, neka im je tako
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #775 on: August 08, 2011, 21:31:18 » |
|
Ljudi dajte spustite loptu malo. Otkako su objavljene slike prinove nisam čini mi se vidio ni jedan komentar u pozitivnom kontekstu toga. Autobus je nov , cijena autobusa kolika god bila a velika je zasigurno govori da autobus posjeduje odredjen kvalitet. Za naše podneblje ovo su poprilično neispitana vozila. Velika većina vas nikada nije kročila nogom u ovakvo vozilo tako da nema potrebe da kudite i potcjenjujete. naravno ne može se ovo porediti sa SEtrom 431 o tome je suvišno pričati. Ali pričekajmo da vozilo pređe određen broj kilometara pa ćemo vidjeti kako će s njim biti zadovoljni putnici a i vozno osoblje. Jedino po čemu sam ja dosta pesimističan je udobnost odnosno komditet. Naime ovi buse se rade za špansko tržište a poznato je da su španci veoma niskog rasta (čast izuzecima i Gasolu : ) ) mislim da je 80 sjedista malo previse za ovakav autobus. Ne mora znaciti da sa u pravu. Ovakav problem postoji i u Irmaos Motti i u Sideralu, Obradorsu i velikoj većini vozila karakterističnih za Špansko odnosno Portugalsko tržište. Što se tiče Kantića oni rade vrijedno strpljivo i rezultati su više nego vidljivi. Mislim da (Amar to zna sigurno bolje od mene) oni i ne žele ovu vrstu publiciteta, da tako kažem ne žele da budu "upadni" i ta strategija se sad za sad pokazala dobrom.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dreiachser
Putnik
Offline
Posts: 496
|
|
« Reply #776 on: August 08, 2011, 21:38:58 » |
|
Slazem se s tobom. Samo ja cim sa procitao clanak i njihovo:"Mi samo najbolji, kupujemo samo najbolje, najskuplje, najluksuznije, sve naj naj naj...", odmah mi je "pozlilo" pa nisam ni imao volje da nesto pozitivno napisem...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #777 on: August 08, 2011, 22:02:38 » |
|
Slazem se s tobom. Samo ja cim sa procitao clanak i njihovo:"Mi samo najbolji, kupujemo samo najbolje, najskuplje, najluksuznije, sve naj naj naj...", odmah mi je "pozlilo" pa nisam ni imao volje da nesto pozitivno napisem...
ma znam u pravu si ali njihova agresivna marketinska politika je opcepoznata. Vjerovatno im je do sada dala rezulatate pa zato od nje i ne odustaju
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #778 on: August 08, 2011, 22:30:15 » |
|
Neznam sta da kazem ,Sigurno da nije pouzdano vozilo Ayats Bravo I ne bi ga Lasta Beogradska imala i to 5 il 6 komada , ja mislim Autoprevoz Banja Luka da ga i oni imaju to je izuzetno funktionalno vozilo na duzim Destinacijama , odmor kako za vozaca koji ga vozi tako i za putnike , Svako me je u interesu ja mislim kada dolazi iz Njemacke , Svedske il Danske da dodje odmoran na odrediste a ne da nakon dolaska 3 dana bude bolestan
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dreiachser
Putnik
Offline
Posts: 496
|
|
« Reply #779 on: August 08, 2011, 22:41:21 » |
|
Sigurno je da to nije lose vozilo za te pare, treba sacekati sta ce vrijeme pokazati i kako ce ga CTS odrzavati... Lasta mislim ima 30tak komada, sto inicira da nije smece od autobusa ha ja
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|