bhbus.ba
November 25, 2024, 00:23:19 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10   Go Down
  Print  
Author Topic: Trans Tours, Bugojno  (Read 56517 times)
ecehajic
Moderator Podforuma
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #45 on: March 09, 2012, 22:37:23 »

Logged

ecehajic
Moderator Podforuma
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #46 on: March 09, 2012, 22:52:31 »

na www.pik.ba pise da je tamno zuti city koji je bio na prodaju prodan.
Logged

wigec
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 784



« Reply #47 on: March 18, 2012, 11:38:14 »

Gorinji Vakuf-Salzburg
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #48 on: March 25, 2012, 17:58:40 »

Zaista mi više nisu jasni oni koji daju licence za međunarodne linije firmama koje nemaju potrebne reference. Iako izgleda jako dobro ovaj autobus je star 20 godina i ne razumijem kako mogu voziti s njim inostranstvo. DOstavljaju li spisak voznog parka kada predaju dokumentaciju za koncesiju linija ili i tu muljaju? Mislim da vozilo staro maksimalno 15 naravno uz 100 % tehničku ispravnost može  voziti međunarodne linije ostalo sve otpada iako je i ovo jako "liberalan" limit starosti....
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #49 on: March 25, 2012, 18:47:57 »

Šta ti je Neoplan, malo ga našminkaš i eto ga mlađi za 10 godina. Ima njih još koji voze za EU sa grobinama....kad sam jednom vidio starog MAN-a SR za Njemačku (ne znam tačnu oznaku), to je bio vrhunac za mene..
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
ecehajic
Moderator Podforuma
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #50 on: March 25, 2012, 19:02:07 »

Šta ti je Neoplan, malo ga našminkaš i eto ga mlađi za 10 godina. Ima njih još koji voze za EU sa grobinama....kad sam jednom vidio starog MAN-a SR za Njemačku (ne znam tačnu oznaku), to je bio vrhunac za mene..
ovaj neoplan je u odlicnom stanju,jeste da je vozilo malo staro za te linije ali je u odlicnom stanju.a taj man za njemacku to je hasanovic sa njim isao.
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #51 on: March 25, 2012, 20:18:53 »

Šta ti je Neoplan, malo ga našminkaš i eto ga mlađi za 10 godina. Ima njih još koji voze za EU sa grobinama....kad sam jednom vidio starog MAN-a SR za Njemačku (ne znam tačnu oznaku), to je bio vrhunac za mene..
ovaj neoplan je u odlicnom stanju,jeste da je vozilo malo staro za te linije ali je u odlicnom stanju.a taj man za njemacku to je hasanovic sa njim isao.

drug da se ne lažemo, ako hoćeš da središ staro vozilo kao ovo da bude u odličnom stanju , znači da ga središ komplet ne da ga našminkaš jer mnogi šminkanje smatraju sređivanjem onda ti treba taman tolika cifra da kada prodaš ovoga i dodaš tu cifru možeš kupiti pristojno vozilo za te linije. Ljudi se kockaju a nisu svjesni koliko rizikuju. Ja sam prije 5/6 godina u Španiji vidio Neoplana iz Makedonije koji je 78 godište i kojemu su "nabacili" karoseriju od Starlinera. Instrument tabla , sjedišta i sve ostalo je od starog Citylinera . Autobus radi užasno, u motoru nešto "melje" , ma užasss samo mi nije jasno kako su ga pustili preko granice.
Logged
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #52 on: March 25, 2012, 21:21:27 »

Šta ti je Neoplan, malo ga našminkaš i eto ga mlađi za 10 godina. Ima njih još koji voze za EU sa grobinama....kad sam jednom vidio starog MAN-a SR za Njemačku (ne znam tačnu oznaku), to je bio vrhunac za mene..
ovaj neoplan je u odlicnom stanju,jeste da je vozilo malo staro za te linije ali je u odlicnom stanju.a taj man za njemacku to je hasanovic sa njim isao.

drug da se ne lažemo, ako hoćeš da središ staro vozilo kao ovo da bude u odličnom stanju , znači da ga središ komplet ne da ga našminkaš jer mnogi šminkanje smatraju sređivanjem onda ti treba taman tolika cifra da kada prodaš ovoga i dodaš tu cifru možeš kupiti pristojno vozilo za te linije. Ljudi se kockaju a nisu svjesni koliko rizikuju. Ja sam prije 5/6 godina u Španiji vidio Neoplana iz Makedonije koji je 78 godište i kojemu su "nabacili" karoseriju od Starlinera. Instrument tabla , sjedišta i sve ostalo je od starog Citylinera . Autobus radi užasno, u motoru nešto "melje" , ma užasss samo mi nije jasno kako su ga pustili preko granice.
Vjerujte da samcse iznenadio s ovim Neoplanom. Mislio sam da je mlađi, fakat izgled vara,al kad sam vidio da se prednja vrata otvaraju prema naprijed ostao sam bez riječi.
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #53 on: March 25, 2012, 21:39:09 »

transformers sve si ti u pravu. Ali neću reći ko sa čime koje linije vozi, jer će biti opet priča "nek komšiji crkne krava".

Samo ću reći da bi svako volio voziti najbolje buseve koji su na tržištu, ali u situaciji kad narod jedva ima za jest... Tako je vjerovatno i sa ovim prevoznikom - on je uradio najbolje što može, da može vozio bi on N1216, al ne može i radi kako može i umije. Ja mislim da je autobus sasvim solidan za naše uslove, našminkan jest, ali je ipak sve sa ukusom, a ne tipa Mrkaljević i slično.
Logged


BIH TOURS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 478



« Reply #54 on: March 25, 2012, 23:26:06 »

sve dok vozilo je tehnički ispravno ono može obavljati linijski prevoz i vanlinijskil, moje misljenje je da su oni napravili odličan potez, privukli su putnike sa ovim neoplanom koji je stariji od njihovog city-a a izgleda mlađe. Sad logicno da ce putnici ici sa onim sto oni misle da je bolje,  i viši je i to ima svoje mjesto kod putnika pri odabiru prijevoznika. Vozili su i oni sa setrom koja je kod nas liniju za Austriju, normalno nisu imali putnika morali su modernije nesto kupovat.

p.s
Obicnom putniku je vazan dizajn busa ponajvise Smiley
Logged
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #55 on: March 25, 2012, 23:58:37 »

sve dok vozilo je tehnički ispravno ono može obavljati linijski prevoz i vanlinijskil, moje misljenje je da su oni napravili odličan potez, privukli su putnike sa ovim neoplanom koji je stariji od njihovog city-a a izgleda mlađe. Sad logicno da ce putnici ici sa onim sto oni misle da je bolje,  i viši je i to ima svoje mjesto kod putnika pri odabiru prijevoznika. Vozili su i oni sa setrom koja je kod nas liniju za Austriju, normalno nisu imali putnika morali su modernije nesto kupovat.

p.s
Obicnom putniku je vazan dizajn busa ponajvise Smiley
Kao i usluga prevoznika, a i cijena Wink
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #56 on: March 26, 2012, 07:53:59 »

transformers sve si ti u pravu. Ali neću reći ko sa čime koje linije vozi, jer će biti opet priča "nek komšiji crkne krava".

Samo ću reći da bi svako volio voziti najbolje buseve koji su na tržištu, ali u situaciji kad narod jedva ima za jest... Tako je vjerovatno i sa ovim prevoznikom - on je uradio najbolje što može, da može vozio bi on N1216, al ne može i radi kako može i umije. Ja mislim da je autobus sasvim solidan za naše uslove, našminkan jest, ali je ipak sve sa ukusom, a ne tipa Mrkaljević i slično.

Ma sve ja tebe razumijem ali pusti sad tu priču komšije i krave. Ljudski životi su u pitanju. Ako nemaš reference da voziš zašto se guraš na međunarodni prevoz. To recesija i ostalo je totalno irelevantno. Što se tiče toga "da može vozio bi bolje" ne smijem griješiti dušu ali ne mora to baš biti tačno. Vrati se na primjer KIMa. Autobusi u glavnom puni, firma dobro radi ali i dalje voze krševe..
Logged
setraman
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 138



« Reply #57 on: March 26, 2012, 09:35:36 »

ma nisi u pravu za te autobuse do 15 godina za austriju,za austriju može vozit šta god ako je tehnički ispravno.Za njemačku je već druga priča autobusi koji su euro 3 i manje plaćaju oko 1000 € ekološke naknade
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #58 on: March 26, 2012, 20:54:13 »

ma nisi u pravu za te autobuse do 15 godina za austriju,za austriju može vozit šta god ako je tehnički ispravno.Za njemačku je već druga priča autobusi koji su euro 3 i manje plaćaju oko 1000 € ekološke naknade

tehnička ispravnost kod nas i tehnička ispravnost kod austrijanaca nije ni blizu isti "pojam" tako da ovo treba prihvatiti da ogromnom dozom rezerve...
Logged
Haris_VB
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 13



« Reply #59 on: March 26, 2012, 22:16:39 »

Gazda je se borio niz godina za opstanak i zasluzio je ga 100%, a to sto ne vozi neki od moderniji autobusa, ako ne moze bolje kako ce onda vozit nesto modernije.
Gazda je bgm. super covjek, pomogao bih svakome. Kad idem busom za Bosnu, uvijek se vozim sa njim, cijene su mu super a usluga i njegovi vozaci jos bolji.
Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.041 seconds with 22 queries.